פורסם 2008 ביוני 2017 שנים לפני כחודש בערך ההורים שלי רכשו רכב חדש (הונדה סיוויק 2008).ורציתי לשאול, אני יודע שכשקונים רכב חדש המוכרים אומרים לא להביא את האוטו לידיי מאמץ, ולא לעשות Kick-Down (אוטומט נו..) לפרק זמן מסויים.. כי המנוע חדש וזה לא בריא בשבילו..האם זה נכון הדבר או סתם קשקוש?
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים אכן, קיימת תקופת-הסתגלות למנוע, שבה הוא טיפה משתנה ומשתפשף בעקבות הפעולה התקינה שלו, מעין בלאי הכרחי כדי להתחיל לעבוד במלוא ההספק.בהחלט מומלץ לשמור על המנוע בתקופה הראשונית, יש לזה השפעה על אופי פעולתו ואמינותו בעתיד.תתחדשו.
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים אכן, קיימת תקופת-הסתגלות למנוע, שבה הוא טיפה משתנה ומשתפשף בעקבות הפעולה התקינה שלו, מעין בלאי הכרחי כדי להתחיל לעבוד במלוא ההספק.בהחלט מומלץ לשמור על המנוע בתקופה הראשונית, יש לזה השפעה על אופי פעולתו ואמינותו בעתיד.תתחדשו.באמת? אתה יכול לפרט טיפה יותר?
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים גם אני שמעתי את זה..ב-500 ק"מ הראשונים הצמיגים שלך עדיין מכוסים שכבת סיליקוןב-1000 ק"מ הראשונים אומרים לא לעבור את ה-80/100 קמ"ש ולא את ה-3000 סל"ד
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים אפשר להגיד שזה בעצם תקופת הרצה, כמו של אופנוע. - אבל לא עושים את זה כבר במפעל של הייצור רכב?
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים קוראים לזה הרצה ... אין קשר למהירות רק רצוי לא לבקר בטורים הגבוהיםיש לך בספר רכב פרטים מדויקים
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים מחבר אפשר להגיד שזה בעצם תקופת הרצה, כמו של אופנוע. - אבל לא עושים את זה כבר במפעל של הייצור רכב?זה מה שאני חשבתי.. שעושים את זה כבר במפעל..
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים לא לגמרי עושים את זה המפעלזה לא המצאה של מוכר הרכב, זה כתוב בחוברת הוראות שמגיעה עם הרכב.בדרך כלל עד 1000 קילומטר רצוי לא לעבור את ה-3000-3500 סל"ד ו-100 וקצת ק"מ.עד 300 ק"מ רצוי לא להתפרע יותר מידי.תקרא בחוברת הוראות של האוטו
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים זה נכון, וקוראים לזה הרצה.בתקופה הזאתי הבוכנה צורבת ומשתפשפת בסליב של המנוע ויוצרת אטימה.אני בתחום הטיסנאות, אנחנו עושים הרצות על ימין ועל שמאל.
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים חבל שאני יודע את זה רק עכשיו לא נורא, הרכב כבר לא חדש, אבל כשהוא היה חדש [סובארו אימפרזה טורבו], בואו נגיד שהמחוג של הסל"ד בהחלט עבר תרגולת יפה
פורסם 2008 ביוני 2017 שנים חבל שאני יודע את זה רק עכשיו לא נורא, הרכב כבר לא חדש, אבל כשהוא היה חדש [סובארו אימפרזה טורבו], בואו נגיד שהמחוג של הסל"ד בהחלט עבר תרגולת יפה זה כן נורא ואני לא מקנא בך, מנועי טורבו של סובארו במיוחד לא אמינים אם לא עושים להם הרצה כמו שצריך ... אם יש לך עדיין אחריות על הרכב אז אני ממליץ לך "לשפוך" מנוע ולשפץ אותו במסגרת האחריות הכל מניסיון, לי היו שתי אימפרזות טורבו (עדיין יש אחת) ולאבא היה איוו 9 ...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.