עבור לתוכן

מה כדאי לי לפרק מהרכב לפני שהוא נשלח לדרכו האחרונה למגרש הגרוטאות ?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

החוק מאוד לא-דבילי ונועד בכדי למנוע מתחמנים לתפוס טרמפ על ההטבות של רכבי האספנות

ההטבות בביטוח ניתנות לרכב אספנות על בסיס העובדה שהוא מהווה תחביב ולא עולה על הכביש מדי יום.

חלק מההגדרה של רכב אספנות היא "לא ישמש את עיסוקו של בעליו" - והדבר נאכף בין השאר ע"י ההגבלה של שעות הנסיעה המותרות.

עידו.

התחמנים הכי גדולים במדינה זה נערי האוצר ופקידי משרד התחבורה ,שעושים הכל על מנת להעביר את הכסף של מעמד הביניים לפטרונים שלהם -האוליגרכים הישראליים שמשחדים אותם על ימין ועל שמאל.

(דוגמאות :יבואני הרכב הבלעדיים ,פישמן,האחים עופר,לבייב ,אריסון ,וכל שאר 7 משפחות מוצצי הדם ).

גם חלק גדול מהחוקים והתקנות נועדו לשרת את האינטרסים של בעלי הממון .

כך שאני אישית שם פס על פס על כל אותם חוקים שזה שקוף שהן נועדו לגזול ולעשוק את הציבור.

אבל עזוב התפלסופויות ,

יש חוק ויש פרשנות לחוק ....

בתכלס ההגבלה המעשית היחידה בחוק ושניתן במידה מסויימת לאכוף היא שרכב אספנות לא יסע בין 7 ל- 9 בבוקר.

אבל אם לדוגמא אני נוסע ב-6 בבוקר ויש תאונה בכביש ונוצר פקק שאני ניתקע בו ,אז שלא באשמתי באופן אוטומטי אני הופך לעבריין תנועה

וצפוי לקנס ? ,זה פשוט לא יעלה על הדעת ואני לא מבין בכלל איך אפשר לאכוף חוק כל כך הזוי .

יש בכלל חוק דומה לזה בעולם המערבי ? או שזאת המצאה ישראלית?

אגב , מה בכלל הקנס במקרה כזה ? והאם יש נקודות ?

מהם הם בעצם עלויות הביטוח והרישוי על רכב אספנות ?

  • תגובות 47
  • צפיות 4.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חח מה נסגר? עוד מעט תגידו לו לפרק את המוט הזה שמחזיק את המכסה מנוע.

חחחחחח לחתימה ..

ולפותח האשכול

אכן הייתי לוקח את הסוויצ' ומנסה ל"מדגן " אותו (משורש מודינג) ללוח M

פורסם
  • מחבר

חחחחחח לחתימה ..

ולפותח האשכול

אכן הייתי לוקח את הסוויצ' ומנסה ל"מדגן " אותו (משורש מודינג) ללוח M

מה הקשר ?

אפשר לקבל התיחסות ענינית ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים