עבור לתוכן

האם היחס שקיבלתי בחנות זו עילה לתלונה ואם כן אז איך?

Featured Replies

פורסם

לפני כחודשיים רכשתי אופני Trek ברשת CTC בסניף גן שמואל מאחר וזה הסניף היחיד שעובד בשבת. במעמד הקנייה המוכר אמר שמגיע לי שנה תחזוקה בחינם, שאני יכול לממש בכל סניף של הרשת עם הצגת קבלה. סבבה. חלפו חודשיים והחלטתי לקחת את האופניים לתחזוקה. נסעתי לסניף הראשי, בתל אביב, מאחר ואני גר באשדוד.

אחרי יחס מאד לא אדיב מצד אחד המוכרים קיבלתי הכוונה לסדנא. הגעתי לסדנא והכנסתי את האופניים לטיפול. פתאום, מגיע אחד המנהלים, והתחיל לצעוק על אחד הטכנאים לפני לקוחות על זה שהוא העז להכניס את האופניים שלי לטיפול, שעלו "רק" 3,000 ש"ח לפני אופניים שעולים 16,000, אפילו שהגעתי לפני אותו אחד עם האופניים היקרות.

אני אומר לכם בחיים לא הרגשתי כל כך מושפל. התייחסו אלי כמו לזבל. אם הייתי יודע שזה היחס שאקבל אחרי הקנייה הרגל שלי לא הייתה דורכת ברשת הזאת. איך אפשר להתלונן עליהם?

  • תגובות 36
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא רואה פה ממש סיבה לתבוע..

פורסם

המנהל צודק...

שילמת "רק" 3000 ואחר שילם 16000 אז תחשוב על זה ככה, הוא חבר VIP במועדון ואתה סתם איזה ערס שבא לנסות להכנס...

אין מה לעשות כשמשלמים הרבה זוכים ליותר כבוד...

פורסם
  • מחבר

רגע, אז בגלל ששילמתי פחות כסף הם יכולים להשפיל אותי? איך אתה היית מרגיש אם היו מתייחסים אליך ככה? אני הגעתי לפני אותו אדם. אני הכנסתי את האופניים שלי לפני אותו אחד.

פורסם

לא מוצדק מצדו של המנהל, בייחוד אם יש לו רווח בראש...

אבל מצדך -- ???

באמת נעלבת עד עמקי נשמתך או שאתה מריח easy buck?...

פורסם

שמע אני לא - לא מצדיק אותך,אבל אתה חדש בישראל או משהו ?

איפה פה השפילו אותך? סה"כ רצו להכניס מישהו ששילם על אופניים פי 5 ממך לפנייך בתור.

שמע,כעיקרון יש דבר כזה VIP ואין מה לעשות. אולי זה מעוות ואל צודק אבל אין ברירה.

לא יודע איך זה אצלך בבנק אבל לנו יש קומה ראשונה לכולם וקומה שניה שם זה לעסקים או משהו כזה עם פחות תורים ותנאים מועדפים. תתלונן שמשפילים אותך?

זו אפלייה תקינה שגם אתה היית רוצה לקבל אם היית בעל חשבון של מליון ש"ח לעומת 50 אלף..

פורסם
  • מחבר

כן, נעלבתי. ולא, אני לא רוצה לתבוע. מאיפה בכלל הבאתם את זה? אני בסך הכל רוצה לרשום תלונה ברשת. [br]פורסם בתאריך: 12.06.2008 בשעה 20:28:00


שמע אני לא - לא מצדיק אותך,אבל אתה חדש בישראל או משהו ?

איפה פה השפילו אותך? סה"כ רצו להכניס מישהו ששילם על אופניים פי 5 ממך לפנייך בתור.

שמע,כעיקרון יש דבר כזה VIP ואין מה לעשות. אולי זה מעוות ואל צודק אבל אין ברירה.

לא יודע איך זה אצלך בבנק אבל לנו יש קומה ראשונה לכולם וקומה שניה שם זה לעסקים או משהו כזה עם פחות תורים ותנאים מועדפים. תתלונן שמשפילים אותך?

זו אפלייה תקינה שגם אתה היית רוצה לקבל אם היית בעל חשבון של מליון ש"ח לעומת 50 אלף..

דמיין את עצמך באירוע הבא:

אתה מכניס את הרכב שלך למוסך והמכונאי מתחיל לעבוד עליו. פתאום, מגיע המנהל, ואומר לך בפרצוף ללכת לסוף התור כי הגיע מישהו עם מרצדס, שעולה בערך פי 10 מהרכב שלך.

איך היית מרגיש? סבבה?

פורסם

Xtract- להפריד זה סבבה, וזה בסדר גמור.

אין בעיה שיהיה "תור אופניים עד 7000 שקל" ו "תור אופניים מעל 7000 שקל"

אבל ברגע שאין לך הפרדה, הכל צריך ללכת לפי התור.

אם דוחפים מישהו בתור לפניך, זה שווה הערה לאותו מנהל אידיוט שעושה דבר כזה, וגם תלונה לרשת על יחס גרוע, אבל לא יותר מזה.

פורסם
  • מחבר

זה מה שאני רוצה לעשות. איפה אפשר לכתוב תלונה? באתר שלהם אין מייל של המנכ"ל או משהו בסגנון, רק את המייל של החנות. אני לי כוונה לכתוב תלונה שתגיע ישירות לסל המחזור.

פורסם

אין לך ממש איפה לכתוב תלונה.

מה הבעיה לשלוח מכתב (כן על נייר..כמו פעם) ולשלוח למנהל החנות או למנכ"ל הרשת?

פורסם

מה כולכם פתאום קפצתם ואומרים שהמנהל צודק?

מה זה הלכלוך הזה? :nono:

אל תוותר, תשלח מכתב תלונה ובקשה לפיצוי, מגיע לך ובצדק.

פורסם

הוא לא יקבל שום פיצוי אלא אם כן זה ינבע מרצונו הטוב של המנהל/מנכ"ל...

שמע,הוא אולי צודק אבל לא צריכים לקפוץ על כל דבר ודבר כי בדר"כ אין מה לעשות ולא צריכים להיות צודקים אלא חכמים.

בסדר הוא הכניס אחד לפניו לתור,תכתוב מכתב תלונה ותבציע ברגליים (אל תקנה מהם פעם הבאה) זהו. מה אתה רוצה עוד לעשות כבר..

פורסם

לא מאמין שיצא מזה משהו אבל אתה יכול להתייעץ פה

http://www.emun.org.il

פורסם

מה זה כאילו פעם ראשונה בחייך שאתה נתקל ביחס מועדף למי שיש יותר כסף? ::)

ככה זה בכל מקום ובכל דבר. תגיע למוסך (דמיוני) עם איזה קורולה ומאחוריך נכנסת פורשה - למי יתייחסו יותר טוב? אליו. למה? כי יש לו יותר כסף. העולם אכזר.

בקשר לתלונה - אתה יכול להתלונן למי שמעליו. איך? תתקשר לחנות ותגיד שאתה רוצה טלפון עם מי שאחראי על המנהל. ישאלו למה, תגיד שאתה רוצה להתלונן. רק לתשומת לבך, הסיכוי שתיפול על צדיק הוא אולי 1%. סביר להניח שהאחראי "יתנצל" בפניך, אבל בפועל הוא יגבה אותו. למה? כי כנראה מהבחור עם האופניים היקרות הוא יוציא יותר כסף ממך.

פורסם
  • מחבר

שמע, גם אני מוכר, וכן, אני מעדיף להשקיע את זמני בצרפתי עשיר שיקנה מחשב נייד ב-7,000 ש"ח מאשר איזה אחד שבמקרה הטוב יקנה דיסקים לצריבה. ההבדל הוא שאני לא אומר את זה ללקוח בפרצוף ועוד לפני לקוחות אחרים.

אם אתם חושבים שזו הייתה התנהלות תקנית אני מאחל לכם לקבל את אותו היחס ואז נראה איך תרגישו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים