עבור לתוכן

שלום GOLF ולכל העלוקות -מוסכים,חברות ביטוח,מכוני רישוי, ,שוטרים,פקחים וכוליי

Featured Replies

פורסם

לקחת דו גלגלי?

רעש/רוח/להגדיל את הסיכוי שלי למות על הכביש?

לא תודה

  • תגובות 36
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היום באמת המצב קשה

אצלנו בישוב יש כמה אנשים שהתחילו לגנוב דלק ממכוניות

הדלק רק עולה ואני חושב שאני יפסיק לנסוע באוטו לכל מקום שאני יכול ללכת ברגל או על אופניים

אני נוסע על אמריקאית עם מנוע 2200 שלא יודעת להתחשב ;)

פורסם

עד כמה שאני בדר"כ משתדל להגן על מדינת ישראל, בתחום הזה אין ספק שהמצב קטסטרופלי.

להחזיק רכב זה דבר שאפילו לבן אדם שמרוויח את הממוצע קשה.

זה פשוט הון עתק. זה שרכישת מכונית יקרה- נו מילא. לא כולנו חייבים לנסוע במכוניות יוקרתית, זה לא קריטי. בסופו של דבר יש פה הוצאות על ביטחון שאין במדינות אחרות ואי אפשר להתעלם מזה. אבל בזה לא מסתיים העניין, ממש ממש לא.

הדלק מאוד יקר. טיפולים- עוד יותר. כל מוסך יותר חאפר מהשני. לא אישית אין אוטו, אבל בפעמים המעטות שבהן אני הולך בשביל אבא שלי למוסך, אני רוצה למות.

אני לא איזה ילד כאפות טמבל, אבל אתה לא יכול לצאת משם בלי ההרגשה שניסו לסדר אותך (אני לא מבין במכוניות לצערי).

אחרי זה יש ביטוחים, מסים, לחדש רשיון, פה שם- זה פשוט המון.

בעקרון, מילא שקשה להחזיק רכב- אם הייתה אלטרנטיבה (למרות שאני לא רואה את עצמי יוצא עם בנות בלי רכב, כלומר... אי אפשר בלי רכב לפחות על כמה אנשים, כרגע זה ההורים, אבל בעתיד אני אגור לבד ותהיה בעיה.... :-\).

הבעיה היא שאין כזו. התחבורה הציבורית על הפנים. קודם כל, היא לא עובדת בסופי שבוע, כלומר מי שאין לו רכב משותק בזמנים האלה (ועובדה שכן אפשר להפעיל אותו בסופש כמו במטרופולין חיפה).

שנית, היא גרועה. בחלק גדול מהקווים האוטובוסים מגיעים בתדירויות נוראיות. המיקום הרבה פעמים לא משהו וצריך ללכת הרבה עד שמגיעים לאוטובוס. אין אוטובוסים בשעות הקטנות של הלילה. האוטובוסים מסריחים ומלוכלכים. יש מלא פקקים.

יש הרבה אנשים שמביישים לנסוע באוטובוס (אני לא אחד מהם). האמת שאני יכול להבין את זה. בארה"ב נתקלתי בתחבורה ציבורית (אוטובוסים) נקיה, אדיבה ומסודרת (למרות שגם שם היא לא נוחה בתכלס בשביל להגיע ממקום למקום).

גם הגיע הזמן שיקימו כבר את התחתית המזורגגת באיזור גוש דן. :pissed:

כשהייתי במנהטן היה פשוט תענוג להשתמש בתחתית (גם אם באמצע הלילה רוב התחנות לא עובדות וצריך ללכת הרבה ויש פול קבצנים).

ד"א, גם אני התחלתי לדפוק חשבון כמה וכמה פעמים לפני שאני נוסע (גם בעבר חשבתי על זה, אבל פחות).

אם אני רואה שהיציאה לא כל כך חשובה- אני פשוט מוותר. אני גם משתדל להימנע מלנגיע למצב שבו אני צריך לנסוע רחוק.

אני מגיע למצב שבו יציאה עולה רק 50 שקל על הדלק....

פורסם

עד כמה שאני בדר"כ משתדל להגן על מדינת ישראל, בתחום הזה אין ספק שהמצב קטסטרופלי.

להחזיק רכב זה דבר שאפילו לבן אדם שמרוויח את הממוצע קשה.

זה פשוט הון עתק. זה שרכישת מכונית יקרה- נו מילא. לא כולנו חייבים לנסוע במכוניות יוקרתית, זה לא קריטי. בסופו של דבר יש פה הוצאות על ביטחון שאין במדינות אחרות ואי אפשר להתעלם מזה. אבל בזה לא מסתיים העניין, ממש ממש לא.

הדלק מאוד יקר. טיפולים- עוד יותר. כל מוסך יותר חאפר מהשני. לא אישית אין אוטו, אבל בפעמים המעטות שבהן אני הולך בשביל אבא שלי למוסך, אני רוצה למות.

אני לא איזה ילד כאפות טמבל, אבל אתה לא יכול לצאת משם בלי ההרגשה שניסו לסדר אותך (אני לא מבין במכוניות לצערי).

אחרי זה יש ביטוחים, מסים, לחדש רשיון, פה שם- זה פשוט המון.

בעקרון, מילא שקשה להחזיק רכב- אם הייתה אלטרנטיבה (למרות שאני לא רואה את עצמי יוצא עם בנות בלי רכב, כלומר... אי אפשר בלי רכב לפחות על כמה אנשים, כרגע זה ההורים, אבל בעתיד אני אגור לבד ותהיה בעיה.... :-\).

הבעיה היא שאין כזו. התחבורה הציבורית על הפנים. קודם כל, היא לא עובדת בסופי שבוע, כלומר מי שאין לו רכב משותק בזמנים האלה (ועובדה שכן אפשר להפעיל אותו בסופש כמו במטרופולין חיפה).

שנית, היא גרועה. בחלק גדול מהקווים האוטובוסים מגיעים בתדירויות נוראיות. המיקום הרבה פעמים לא משהו וצריך ללכת הרבה עד שמגיעים לאוטובוס. אין אוטובוסים בשעות הקטנות של הלילה. האוטובוסים מסריחים ומלוכלכים. יש מלא פקקים.

יש הרבה אנשים שמביישים לנסוע באוטובוס (אני לא אחד מהם). האמת שאני יכול להבין את זה. בארה"ב נתקלתי בתחבורה ציבורית (אוטובוסים) נקיה, אדיבה ומסודרת (למרות שגם שם היא לא נוחה בתכלס בשביל להגיע ממקום למקום).

גם הגיע הזמן שיקימו כבר את התחתית המזורגגת באיזור גוש דן. :pissed:

כשהייתי במנהטן היה פשוט תענוג להשתמש בתחתית (גם אם באמצע הלילה רוב התחנות לא עובדות וצריך ללכת הרבה ויש פול קבצנים).

ד"א, גם אני התחלתי לדפוק חשבון כמה וכמה פעמים לפני שאני נוסע (גם בעבר חשבתי על זה, אבל פחות).

אם אני רואה שהיציאה לא כל כך חשובה- אני פשוט מוותר. אני גם משתדל להימנע מלנגיע למצב שבו אני צריך לנסוע רחוק.

אני מגיע למצב שבו יציאה עולה רק 50 שקל על הדלק....

אני גם מייחל לתחבורה ציבורית בשישי ושבת , ושעות מאוחרות בלילה. מי שאין לו רישיון , או רכב , משותק מהבחינה הזו בסופי שבוע.

צריך לשנות את התרבות של התחבורה הציבורית פה בארץ שיהיה יותר נוח לעלות עליה , אני שונא אוטובוסים. אתה עולה לאוטובוס בנסיעה בין עירונית , ישר עולים איזה 100 חיילים כמעט דופקים לך תקנה בראש , לפעמים אין מקום , או מזגן שלא עובד , כל מיני אנשים דוחפים איתך בירידה ובעלייה לאוטובוס , וגם לפעמים אתה יכול להמתין בלי סוף לנהג שיבוא , וגם כל הזמן מקפיצים את המחירים של הנסיעה. אגב שיקימו את התחתית בגוש דן מתישהו ..זה אולי יהיה טוב לציבור מבחינת עוד אפשרות תחבורה , אבל שלא תצפו שזה יהיה ברמה ..לפי ההתנהגות הישראלית זו בטח תהפוך להיות התחתית של ברלין של שנות ה70 ..מקום מסריח מלא זונות חסרי בית , ונרקומנים.

פורסם

תמשיכו לבכות, אבל אין שום סיכוי לשיפור התחבורה בעתיד הקרוב או הרחוק.

הערים המרכזיות בארץ תוכננו בצורה נוראית, בלי חשיבה על מה יהיה.

במקום שהערים יבנו בצורה של לוח שחמט, כמו ברוב ערי העולם, בישראל זה נראה יותר כמו פלונטר.

משנה לשנה מספר האזרחים בארץ עולה, מה שאומר יותר מכוניות על הכביש, צריכת דלק מוגברת ועומסים וצפיפות בדרכי התנועה.

הפתרון הנראה לעין הוא רשת של רכבות תחתיות /רכבות קלות בכל עיר עם חניוני ענק " חנה וסע" בכניסה.

נהג מתל אביב שנוסע לירושלים, יחנה את רכבו בחניון בכניסה לעיר, ומשם ימשיך ליעדו ברכבות הקלות...טוב לירושלים אני לא אכנס בדבריי, כי מדובר בעיר נוראית מבחינת תכנון, ואין שום סיכוי להתסדר שם בלי רכב ( האוטובוסים לא מגיעים לכל נקודה).

בכלל, לא צריך מכוניות, רק רכבות ,אופניים ומוניות לקשישים. גם מחוסכים כסך, וגם מרחיקים את זיהום האוויר מהערים הגדולות.

פורסם

דו-גלגלי מבחינתי בא בחשבון רק על שביל נפרד לחלוטין מהכביש (מה שאין כמעט בארץ ) או לחילופין על מדרכה ,אבל אז אסור לך לנסוע עליו עם קטנוע ואילו אופניים רגילות זה לא פתרון מעשי למרחקים של יותר ממספר קילומטרים בודדים.

אתה צודק ב-100%, אבל בפסקה הזאת אני לא מסכים איתך. אופניים, בכל העולם, חוץ מישראל (אין תשתית מתאימה ותדמית גרועה) וארצות הברית (כי הם עצלנים), משמשות ככלי תחבורה לכל דבר באזור עירוני.

טוס לערים אירופאית ותראה איזה תענוג. שבילים לאופניים, רמזורים לרוכבי אופניים, תמרורים, מעדוני רכיבה, חנויות/סדנאות מקצועיות, רכבות עם מתקנים מיוחדים לאופניים ועוד ועוד. אבל בארץ זה לא תופס. על הכביש אי אפשר לנסוע כי עם תרבות הנהיגה בארץ זו פשוט התאבדות. אין שבילים, אין תשתית ואפילו על התקנת מתקנים מיוחדים ברכבות מתקמצנים כי זה עולה כמה מיליוני שקלים בשקעה חד פעמית מתוך תקציב התייעלות של מיליארד שקל. (נראה לי מדובר אפילו על שני מיליארד)

הבעיה הנוספת היא התדמית בארץ. רכיבה על אופניים נתפסת משחק של ילדים קטנים או שזה ספורט של אשכנזים עשירים. אין אמצע. אני מגיע לעבודה על אופניים וכל פעם אנשים בשוק. "מה?! אופניים?! יש לך רכב". כן, יש לי רכב, אבל על אופניים יותר כיף, בריא וזול.

אגב, אופניים זה ועוד איך פיתרון מעשי. אני עובר ביום מעל 10 ק"מ הלוך ושוב ולא משקיע יותר מעשרים וחמש דקות סה"כ. לא פרקטי? ועוד איך פרקטי. עשרים דקות זה הזמן שלוקח לתפוס אוטובוס באשדוד לא כולל זמן נסיעה.

פורסם

אל תעלב אבל רוב האנשים יוצאים *קצת* יותר רחוק מרדיוס של 10 ק'"מ מהבית, ומדי פעם צריך גם להתנייד עם עוד מישהו אתה יודע ..

אופניים זה ממש לא פתרון פרקטי. כל עוד התחבורה הציבורית גרועה כמו שהיא עכשיו רכב הוא הפתרון היחיד לחיים "נורמליים" בלי תלות באף אחד.

פורסם

סליחה, לא הסברתי את עצמי כראוי.

אופניים לא מחליפות רכב, אופניים מצמצמות את התלות ברכב. כדי להגיע לעבודה/לימודים באזור עירוני (גוש דן, למשל) אפשר בהחלט להשתמש באופניים. לנסיעות בין עירוניות צריך רכב.

רוכב אופניים בכושר סביר יכול לרכב במהירות 25 - 30 קמ"ש בלי מאמץ מיוחד. אם זה עובד באירופה, אין שום סיבה שזה לא יעבוד בארץ. הבעיה היא בתדמית. אתם לא רואים באופניים כאמצעי תחבורה, אבל זה לא נכון. אופניים יכולים להחליף רכב באזורי עירוני. רק צריך תשתית מתאימה.

אני לא יודע מה איתכם, אבל אם היה קרון לאופניים ברכבת הייתי נוסע לת"א על אופניים. לא צוחק.

פורסם

שחכת פרט קטן קטן

בארץ ביום סבבה באוגוסט מדובר על 35 מעלות

באירופה זה 20

:hi:

פורסם

אם אתם מרגישים שדופקים אותכם כל הזמן במוסך (90% מהזמן זה רק הרגשה, אף אחד לא דופק אותכם) תשקיעו קצת בלימוד התחום.

כמו שכולם פה מומחים גדולים במחשבים, תשקיעו קצת בקריאה של ספרי מנוע, ספרי מכונאות וכו'.

פעם הבאה שהמוסכניק יזרוק לכם איזה הערה, תשלפו לו מונולוג של ידע מטורף והוא כבר ידע שלא צריך להתעסק איתכם. וגם, תדעו כל טיפול ותיקון מהו ואיך הוא מתבצע.

פורסם
  • מחבר

אגב, אופניים זה ועוד איך פיתרון מעשי. אני עובר ביום מעל 10 ק"מ הלוך ושוב ולא משקיע יותר מעשרים וחמש דקות סה"כ. לא פרקטי? ועוד איך פרקטי. עשרים דקות זה הזמן שלוקח לתפוס אוטובוס באשדוד לא כולל זמן נסיעה.

אני מסכים איתך שבשטח עירוני במדינה נורמלית עם שבילים שמופרדים פיזית מהכביש ונהגים שפויים עם תרבות נהיגה ,זה אחלה פיתרון .

בארץ מי שעולה עם אופניים ונוסע על הכביש הוא אחד מאלה :

1.ילד

2.חולה נפש או אחד שצריך לעבור הסתכלות פסיכיאטרית דחוף ,מפני שהוא מהווה סכנה לעצמו.

3.אידיוט על גבול הפיגור השיכלי.

4.אחד מהפסיכים הללו שהם נרקומנים של אדרנלין ונהנים להמר על החיים שלהם , אתה יודע כאלו , שעושים קפיצות בנגי או קפיצות base מבנינים \גשרים בלי מצנח רזרבי או שמטפסים על האוורסט.

ורק שתבין אני מדבר איתך בתור אחד שחובב ספורט אתגרי ועוסק באופן מוסדר עם אמצעי גיבוי ואבטחה בצלילה,סנפלינג ,רכיבות בשטח בלבד על אופנוע מוטוקרוס (xr250 הונדה עם ציוד מגן מלא -האופנוע מובא לשטח בטנדר ) ובעבר עסקתי גם בצניחות חופשיות (בחוף הבונים למי שמכיר ).

פורסם

עוד דבר שרציתי להוסיף לדברי מקודם על התחבורה ציבורית וקצת על אופניים וניסיון חיים דל.

התחבורה הציבורית זה סיוט! אתה רוצה מונית? בכיף! כך מונית בת"א שכל נהג חושב שבכיף הוא מפעיל לך מונה ואתה תקוע בצומת 20 דקות והמונה מתקתק ואתה בלחץ היסטרי שלא יגרד ת'20 שקל לאיזה 2 קילומטר.

דבר נוסף זה האוטובוסים, גם כן צרה, מאחרים, ישנים, עלובים וכו'.. כאחד שמדי שבוע נוסע קצת צפונית לחדרה ואני נוסע לחיפה לרב חורב וצריך להחליף בדרך אוטובוס זה סיוט! אני לרוב נותן זכות קדימה לאנשים מבוגרים ממני וגם לא רוצה הלידחף ונוצר מצב (כל מי שנוסע באוטובוסים מכיר) שאני אחרון ואיזה כיף ואת העיסוק של הנהג שזה לגבות ממני תשלום והכל אנחנו סוגרים דלתות וזה בזמן הנסיעה ואני קטן וצנום (15) אף עוד שניה על הדלת של האוטובוס כשהוא גובה ממני כסף ותוך כדי עוד נוהג? זה ממש רשע פשע!! :-X

אופניים, תחום יקר וחשוב לליבי. כאחד שרכב בעבר במשך איזה שנה וחצי רכיבת אורבן וקצת בשטח פשוט הגעתי למסקנה- בארץ זה לא יתפתח ואין סיכוי לרכב בהנאה עד שהרמה בתחבורה תעלה והחנויות יחליטו להיות שפויות!

יש לך פאנצ'ר או אתה רוצה לקנות משהו לאופניים, כל אחד חושב שזה שיש לו מונופול בצד השני של הרחוב יכול לגבות ממך ימבה כסף. במקרים אחרים נוצר מצב שאותו האיש מוכר לך במחיר ממש טוב אבל אחרי כמה זמן שאתה קצת מבין בתחום אתה קולט שאשכרה ביזבזת מלא כסף על משהו ג'אנרי ועלוב כשיכלת לקנות יותר טוב באותו מחיר.

"השבילים" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בארץ הם נוראיים, אין לך כעיקרון איפה לרכב ונוצר מצב של איפה לרכב? על המדרכה עם הולכי הרגל שזה מסוכן כי אתה על כלי תחבורה וזה מסוכן או על הכביש שזה לא הטריטוריה שלך כל כך וכל העולם יעיף אותך לעזה. טוב, אז נסע על המדרכה כמו זקנה ב-5 קמ"ש וכצריך ויש כביש ריק אז קופצים מהר על הכביש לרגע וממשיכים. המצב מחורבן! לאופניים אין מקום רכיבה יעודי כמו שיש לאופניים בהולנד וכאלה.

וזה לא רק זה, הקטע הוא שרוצים שישראל תצא ירוקה והכל אבל הממשלה לא מעודדת את זה. התחבורה לא נותנת אופציה לסחיבת אופניים ואין אופציה להכניס לאוטובס או רכבת זוג אופניים במקרה והם לא מתקפלות שזה חרא של אופניים והם עולות איזה 5000 שקל שהם שוות לאופניים ג'אנריות כמו של ילד בגן! אם היה אופציה לשאת ת'אופנים נגיד לת"א או משהו כזה המצב שם יהיה בהרבה יותר טוב!

אני זוכר שבטלוזיה אמרו לפני כמה חודשים טובים שיתחילו לסלול שביל לאורך ת"א ויהיה בדרך מקומות להשכרת אופניים וכאלה וזה בשביל לעודד רכיבה על אופניים. ת'כלס, לא נראה לי זה יצא לפועל ב-5 שנים הקרובות במצב בו רמת המינוע תרד והאופניים יתחילו להחליף את הרכב.

אני אפילו לא רוצה להיכנס למצב הזה היום של סיפור יום כיפור וכדומה שכל עם ישראל שולח את ילדיו שעוד לא למדו לעצור באופניים והם נוסעים כמו פשע רשע בכביש ולא יודעי ניווט וכאלה ופשוט נוסעים בכיף בלי לשים ז** על האחרים ומצדם שהעולם יתמוטט. חבר שלי כשנסענו ביום כיפור לפני שנתיים כמעט עשה איזה סטופי ואף מהאופניים כי איזה ילדה בת 11 בערך החליטה לנסוע בשעננות בלי לשים לב לשילוט והרחוב ואנחנו נוסעים כמו שצריך והיא נוסעת במהירות של 2 קמ"ש ואנחנו נוסזעים והוא פשוט נתן בלימה ונתקע הם האזור הפורה שלו בחלק של בורר הגובה של הכידון וזה ממש לא נעים. המצב הוא שהורים שולכים ת'ילדים שלהם להיתאבד במטרה של לרכב קצת לכיף..

כשהייתי בפרג לפני איזה שנה וחצי אז הלכנו איזה חצי ממנה ברגל ואז בחזרה בערב היינו עייפים אז לקחו את המטרו (הרכבת התחתית) ותוך 10 דקות היינו בחזרה. זה דוגמא טוב על איך התחבורה שם ובאיזה מצב. אני מודע לכל המסוממים וההומייס ששם וזה מפחיד קצת אבל ביום הם נעלמים קצת והרכבת מגיע כל איזה 10 דקות ואתה שמח ובערב יש כל 20 דקות בערך.. שלא נוסיף את המחיר של כמה אגורות של יורו שאתה משלם שם, זה בדיחה טובה!

וכל השטויות האלה של הרכבות תחתיות ומהירות וכאלה, מתי זה יהיה גמור? כשאני אהיה בקבר? :lol:

סך הכל אפשר להוסיף פה עוד הרבה אבל גם רציתי לומר שאם כל הבעד שלי יש גם אנשים שפשוט אופניים זה לא נראה אליהם טוב כמו בגד, וזה לא הקטע של העיצוב, זה הקטע שפשוט זה לא נראה אליהם טוב וכאלה, תארו לעצמכם אישה או גבר גדולי מימדים שרוכבים על אופניים חלודים מימי הבר מצווה שלהם? לא תענוג כל כך..

ועם כל הדיבורים שלכם- יאלה, אני זז ללמד את אח שלי לרכב על אופניים ולנקות ת'אופניים שלי ולנפח ת'צמיגים! ;D חוזרים קצת לקרוס קאנרי קל! :hat:

פורסם
  • מחבר

אני אפילו לא רוצה להוסיף לך בהמשך למה שרשמת על ציפצופי הדלק שלך על התחבורה הציבורית - אוטובוסים שאני נוסע בהם.

אגד, חברה מושחטטת, שמאחרת בשעות ופשוט המחרים שם גם עולים עם הזמן, אני כבר מלא פעמים חיכיתי להסעה שלי יותר מ-20 דקות וזה סיוט! חם והנהג אומר- לא איחרתי ולא נעליים! זה מכת מדינה הקטע של התחבורה!

צריך לפטר את שר התחבורה ומהר!!!! >:( (רק תזכירו לי מי זה?)

מסכים איתך בהחלט .

המונופולים בארץ (אגד ,דן ,יבואני הרכב "הבלעדיים " ,הרכבת ) עשו קנוניה ביד אחת עם הפקידים המושחתים ומקבלי השוחד במשרד התחבורה והם מטרפדים כל ניסיון וכל יוזמה לשיפור התחבורה

(ראו לדוגמא את האיסור שהם הטילו ליבוא אופניים חשמליות green bikes ,הם פשוט מפחדים שהרבה אנשים ובעיקר חלק גדול מכל אלו שגרים בגוש דן יגלו שיש אלטרנטיבות ויפטרו מהמכוניות שלהם ולא יזדקקו יותר לשירותיהם וכתוצאה מכך הם לא יוכלו להמשיך ולעשוק את האזרחים כבעבר ).

אין ברירה ,חייבים לבצע רפורמה שתכלול לפחות מקצת מהאלמנטים הבאים :

*קביעת עונשי מינימום של 20 שנה בכלא למקבלי שוחד בשירות הציבורי.

*פתיחת שוק הרכב ליבוא חופשי וביטול כל הזיכיונות ליבואנים בלעדיים .

*סלילת \הקצאת מסלולים לרכב דו-גלגלי שיהיה מופרד באמצעות מכשול פיזי מהכביש שבו נוסעים מכוניות \משאיות .

*ביטול המיסים הדרקוניים על אופניים \אופנועים וציוד הבטיחות הנילווה.

*אישור יבוא אופניים חשמליים -green bikes כמקובל בכל מקום בעולם .אין שום סיבה שזה לא יאושר בארץ ,אם זה מקובל ומאושר באירופה ובארצות הברית כאופניים לכל דבר עם פטור מלא מרישוי \מיסים \טסטים .

*חקיקת חוק שמטיל קנסות של מאות אלפי שקלים על הסעת נוסעים מעל מספר המושבים באוטובוס גם בנסיעות עירוניות או לפחות , קביעת חוק שכל מי שנאלץ לנסוע בעמידה ,ישלם רק רבע מעלות הכרטיס המלא . ברגע שיעשו זאת אתם תיראו שיפור מיידי בתדירות האוטובוסים.

*אילוץ הרכבת \אגד \דן להעלות כלים דו-גלגליים לקרונות מיוחדים או התאמת הקרונות הקיימים לנשיאת כלים דו-גלגליים וזאת מבלי לחייב את הנוסע בתוספת תשלום כפי שאגד למשל מחייבת היום על אופניים .

*רכבת תחתית לפחות בגוש דן( שאפשר להעלות אליה אופניים).

פורסם

*חקיקת חוק שמטיל קנסות של מאות אלפי שקלים על הסעת נוסעים מעל מספר המושבים באוטובוס גם בנסיעות עירוניות או לפחות , קביעת חוק שכל מי שנאלץ לנסוע בעמידה ,ישלם רק רבע מעלות הכרטיס המלא . ברגע שיעשו זאת אתם תיראו שיפור מיידי בתדירות האוטובוסים.

אי אפשר לאכוף דבר כזה.

במקרה הטוב כרטיס לישיבה יעלה פי 2 מכרטיס רגיל, אבל כולם יקנו כרטיסי עמידה זולים וישבו בכל זאת.

וזה בלי להזכיר נוסעים שעומדים חצי נסיעה ויושבים כשמתפנה מקום באיזו תחנה...

פורסם
  • מחבר

אי אפשר לאכוף דבר כזה.

במקרה הטוב כרטיס לישיבה יעלה פי 2 מכרטיס רגיל, אבל כולם יקנו כרטיסי עמידה זולים וישבו בכל זאת.

וזה בלי להזכיר נוסעים שעומדים חצי נסיעה ויושבים כשמתפנה מקום באיזו תחנה...

בהחלט ניתן לאכוף זאת (ראה לדוגמא בקליפורנייה ), ברגע שנוסע עולה והנהג רואה באמצעות המראות שמותקנות באוטובוס שאין מקום פנוי לישיבה ,אזי הוא מחייב את הנוסע ברבע עד חצי מעלות המחיר הרגיל .

רק כך ניתן לדרבן את חברות האוטובוסים לשפר את התדירות ואת מספר האוטובוסים .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים