פורסם 2008 ביוני 917 שנים אני מציע שתנעלו את הדיון הזה כי אסור לדבר על חנויות בנושאים שאתם מדברים.היו תביעות נגד אנשים ויש "משתמשים" שזאת דרכם בפורום לדוג את המשמיצים..רק דבר אחד-כל עוד מדובר בסיפור אמיתי, זו לא השמצה.השמצה זה להכריז "אל תקנו שם הם רמאים הם בלה בלה בלה הם ככה וככה" בלי שום ביסוס או הצדקה.לא יכולים לתבוע אף אחד אם הוא אומר שיש בחנות זבל של שירות- כי הוא קיבל שם זבל של שירות. מצד שני, אם מדובר בבנאדם שסתם מחרטט, אז בהחלט אפשר לתבוע אותו.הבחור ש KSP תבעו לא כתב בפורום אחד בהודעה אחת או 2 "לדעתי KSP רמאים", הוא אשכרה יצא למסע צלב נגדם, פירסם בכל חור שהם רמאים ולא לקנות מהם, ובעצם ניסה להסית נגד הרשת.על זה בהחלט אפשר לתבוע מישהו.
פורסם 2008 ביוני 917 שנים רוצים לשמוע קיטור?בחום הזה, נסעתי עד לסגולה להביא את הרמקולים שלי, עד שמצאנו את אייבורי, הגענו, ומסתבר שאנחנו עומדים באזור הלא נכון, אז הלכנו לעמדה אחרת.מחכים בתור איזה רבע שעה, ואז הבאתי לו את הטופס הזמנה של הרמקולים, הבחור הלך, ולא חזר!בסוף אחרי חצי שעה הוא חוזר, לוקח את האריזה של הרמקולים שהייתה מאחורי המוכרים כל הזמן, והולך שוב, חוזר אחרי רבע שעה.הגעתי הביתה, חיברתי הכל, כמובן שהכבלים קצרים מדי, ובנוסף אני לא מצליח להנות מסראונד נורמלי, לא יודע למה, משהו מוזר מאוד ברמקולים האלווהקופסא נראתה כאילו עשתה עלייה מתימן לסניף של אייבורי, רכובה על גבי גמלים סנילים
פורסם 2008 ביוני 917 שנים יצא לי לקנות לא מעט באיבורי וסך הכל אני מרוצה הכל פועל כמו שצריך ללא בעיות והמחירים שלהם טובים.הבעיה היחידה מבחינתי היא שלפעמים יש להם שם לא מעט לקוחות אבל הם פאקינג לא זזים! הם לוקחים תזמן שלהם בזמן שמלא אנשים עומדים בתור.סך הכל אם הייתי לי חנות נורמלית באזור (פ"ת) אני בספק אם הייתי קונה שם אבל בגלל שאין משו בטווח של 10 דקות נסיעה מפה אני קונה שם.
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים אני לא רוצה להיות סנגור , אבל צריך לראות דברים בפרופורצייהלכל מוצר שמיוצר יש אחוז תקלות מסויים (ולכן יש אחריות , אם המוצרים היו מושלמים לא היה צורך באחריות)שכל שאני ימכור יותר יש סיכון שיותר לקוחות יקבלו מוצר תקול ואייבורי כידוע מוכרים הרבהאני עובד בתחום ואני יכול לומר שתמיד יהיו לקוחות לא מרוצים , בגלל שמחשב מטבעו חשוף להרבה מאוד תקלות כגון בעיות חומרה/תוכנה ווירוסים וכו'סתם דוגמה , אם אנשים/ילדים מתקינים משחק והמשחק לא עובד הם מרגישים שקיבלו מחשב דפוקובנוגע לשירות ואדיבות יש הרבה מה לשפר בתחום הזה בארצנובכל מקרה זה לא המקום לדון בחוויות קנייה ולכן הדיון הועבראני לא רוצה להתרברב או משהו אבל אני טכנאי מחשבים וכשאני בודק כרטיס מסך והוא מראה את אותה הבעיה בכמות גדולה של משחקים (17 במקרה שלי) אני "מניח" שהבעיה לא במשחקים... צודק או לא ?
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים אני מציע שתנעלו את הדיון הזה כי אסור לדבר על חנויות בנושאים שאתם מדברים.היו תביעות נגד אנשים ויש "משתמשים" שזאת דרכם בפורום לדוג את המשמיצים..ראשית, אין חוק שאוסר דיון על חנויות בפורום.נכון, זכות החנות לתבוע, וזכות הקונים להתלונן:http://tluna.co.il/companies/company.asp?CompanyID=295
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים ראשית, אין חוק שאוסר דיון על חנויות בפורום.נכון, זכות החנות לתבוע, וזכות הקונים להתלונן:http://tluna.co.il/companies/company.asp?CompanyID=295אם אני לא טועה אסור לפרסם חנויות למטרות אישיות או משהו כזה . אבל לדבר מותר . שוב בקשר לתביעות . מותר לאנשים להגיד דברים רעים על החנות ואת החוויות קנייה שלהם החנות לא יכולה לתבוע אותו על זה . אבל אסור להגיד דברים כמו "תתרחקו מהחנות " או "אפילו אל תחשבו לקנות אצלהם".ככה שעדיין אי אפשר לתבוע פה אף אחד .lipa אף אחד לא מדבר פה על התקלות . מדברים פה על השירות של החנות .
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים מותר להמליץ לאנשים להתרחק מהחנות על סמך חויית קניה גרועה או נסיון עם שירות גרוע, לדוגמה. אנחנו מדינה חופשית.אסור להשמיץ חנות ללא ביסוס, שכן זו הוצאת דיבה.
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים להגיד שבאייבורי הכל היה בסדר בקנייה זו לא חכמה.. (למכור כולם יודעים) גם אני חשבתי שהכל בסדר איתם עד שקניתי בעצמי. לי היתה בעייה, למרבה הפלא, גם בתהליך הקנייה, הסוכן לא היה מקצועי וניסה לשכנע אותי שכרטיס מסך אחד יותר טוב מהשני בלי שום ביסוס או ידע בעניין, רק בגלל שמספר הדגם של הכרטיס גבוה יותר לא אומר שהוא טוב יותר. ניסיתי לשכנע אותו שלא כך הדבר ותהיתי מה קורה בדר"כ שאנשים שלא ממש מבינים מבקשים לקנות מחשב. דבר שני בתהליך הקנייה היה בעייתי - ביקשתי לקנות ספק טוב- LIBERTY ENERMAX אך מכיוון שלא היה ברשותם הוא הציע לשים לי ספק של THERMALTAKE באותה הרמה לדבריו. על שולחנו של הסוכן היה מונח ספק של EZ-COOL 500W, אז אמרתי שאני מוכן ללכת על אותו אחד שמונח שם, והוא אישר שישים לי אותו הדבר רק של THERMALTAKE. דבר שלישי - ביקשתי מארז כסוף של GIGABYTE - אמר שזה יקח זמן עד שיזמינו ויש רק את השחור אז לקחתי את השחור כי הייתי צריך את המחשב בדחיפות והובטח לי שיגיע לאחר שלושה ימים. טוב... ועכשיו לכאב הראש: את המחשב קיבלתי רק לאחר שבוע למרות ההבטחה וגם זה לאחר תחנונים רבים, מסתבר שגם את המארז השחור היו צריכים להזמין ועוד איזה כמה דברים.. הספק שקיבלתי היה ספק נחות ביותר שעולה 80 ש"ח ללא מאוורר גדול ואפילו לא מזכיר ספק ברמה גבוהה כמו שראיתי על שולחנו והובטח שאקבל כמותו. ביקשתי שיחליפו לי את הספק, ולקחתי את המחשב לסניף אייבורי נתניה, שם פשוט אין עם מי לדבר - תור ארוך, בקיצור אפשר לבלות שם יום שלם בלי להרגיש. לא הסכימו להחליף לי את הספק בטענה שזה מה שרשום במפרט, והם באמת צדקו - האשם היה הסוכן שהבטיח דבר אחד וקיים דבר אחר. את הסוכן אי אפשר היה להשיג, הוא התחמק ממני במשך כחודש. אתם שואלים למה רדפת אחרי הסוכן ולא אחרי החברה?.. כן, גם אני שאלתי את עצמי.. מסתבר שהחברה ממודרת כמו במוסד ואפילו מנהל הסניף לא יכול לעזור.. לאחר כמה ביקורים נוספים בסניף שמהם יצאתי מיואש לחלוטין, התקשרתי לשרות הלקוחות שם גם פשוט שיגעו אותי העבירו אותי מהאחד לשני ואמרו שיחזרו אליי במשך ימים. לבסוף הגעתי למנהל שרות הלקוחות בטלפון סיפרתי לו את הסיפור בייאוש והוא אמר שעברו 14 יום ולא ניתן לבטל את העסקה - אמרתי לו שהודעתי להם על הבעיה הרבה קודם לכן, אבל זה לא מעניין אותו. אמרתי שהסוכן שיקר לי והטעה אותי והוא בלי להסס ישר איים בתביעת דיבה ושהוא גם משפטן - השיטה הישראלית הבטוחה להפחדה !! בסופו של דבר לאחר שיחה מעיקה וקשה הוא הסכים לתת לי את הספק של EZ-COOL שראיתי באותו יום בתנאי שהסיפור סגור ושלא אתבע אותם. לא היו כוחות להתעסק איתו כבר והייתי ממש צריך את המחשב והסכמתי היום אני מצטער על זה!!! מוסר ההשכל הוא אל תוותרו - במדינה הזו השיטה דומה אצל כולם: הפחדה (כל אחד עורך דין) !!! דירשו מה שמגיע לכם !!!
פורסם 2008 ביוני 1017 שנים מנסיון שלי איתם, הם מוציאים ממך כסף על מפרט, יותר ממה שכתוב.איכשהו כשמגיעים לחנות הם מחרטטים עליך ומנסים להוציא עוד כסף.לגבי קנית חלקים מהם, נראה לי כדאי, המחירים טובים,, אתה מקבל מוצר סגור במחיר טוב.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים לי הייתה חוויה אישית אחת עם אייבורי (מספיקה לי פעם אחת כדי ללמוד) והיא הייתה חוויה לא נעימה - לא מבחינה שירותית ולא מבחינה מקצועית.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים לי הייתה חוויה אישית אחת עם אייבורי (מספיקה לי פעם אחת כדי ללמוד) והיא הייתה חוויה לא נעימה - לא מבחינה שירותית ולא מבחינה מקצועית. אם החוויה שלך לא הייתה שירותית ולא מקצועית אז מה כן ? פרטי בבקשה. (אני מקווה שזה לא חווית סקס לא מוצלחת עם מישהו באייבורי )
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים oberon הבנת הנקרא.בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים oberon הבנת הנקרא. בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים oberon הבנת הנקרא.בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.בסדר , תהיה רגוע אני סתם צוחק... אני לא באמת חשבתי שמישהו שיעשה סקס יבוא לספר על זה כאן...
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים התחלתי לכתוב תגובה ארוכה ומפורטת על אייבורי ירושלים אבל נשברתי בפשלה השלישית (ויש עוד רבות).נמצה את העניין שהמעבדה חסרת מקצועיות מינימלית (הכונן הזה לא קשור לנק זה OPTIARC לדוגמא) ויחס מזלזל בצורה שלאתיאמן. אגב, כשדיברתי עם חברים שמכירים את המקום מיד תיארו לי את הטכנאי המזלזל לפני שהספקתי להוציאמילה מהפה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.