עבור לתוכן

לא יודע באיזה פורום - לגבי החנות אייבורי

Featured Replies

פורסם

אני מציע שתנעלו את הדיון הזה כי אסור לדבר על חנויות בנושאים שאתם מדברים.

היו תביעות נגד אנשים ויש "משתמשים" שזאת דרכם בפורום לדוג את המשמיצים..

רק דבר אחד-

כל עוד מדובר בסיפור אמיתי, זו לא השמצה.

השמצה זה להכריז "אל תקנו שם הם רמאים הם בלה בלה בלה הם ככה וככה" בלי שום ביסוס או הצדקה.

לא יכולים לתבוע אף אחד אם הוא אומר שיש בחנות זבל של שירות- כי הוא קיבל שם זבל של שירות. מצד שני, אם מדובר בבנאדם שסתם מחרטט, אז בהחלט אפשר לתבוע אותו.

הבחור ש KSP תבעו לא כתב בפורום אחד בהודעה אחת או 2 "לדעתי KSP רמאים", הוא אשכרה יצא למסע צלב נגדם, פירסם בכל חור שהם רמאים ולא לקנות מהם, ובעצם ניסה להסית נגד הרשת.

על זה בהחלט אפשר לתבוע מישהו.

פורסם

רוצים לשמוע קיטור?

בחום הזה, נסעתי עד לסגולה להביא את הרמקולים שלי, עד שמצאנו את אייבורי, הגענו, ומסתבר שאנחנו עומדים באזור הלא נכון, אז הלכנו לעמדה אחרת.

מחכים בתור איזה רבע שעה, ואז הבאתי לו את הטופס הזמנה של הרמקולים, הבחור הלך, ולא חזר!

בסוף אחרי חצי שעה הוא חוזר, לוקח את האריזה של הרמקולים שהייתה מאחורי המוכרים כל הזמן, והולך שוב, חוזר אחרי רבע שעה.

הגעתי הביתה, חיברתי הכל, כמובן שהכבלים קצרים מדי, ובנוסף אני לא מצליח להנות מסראונד נורמלי, לא יודע למה, משהו מוזר מאוד ברמקולים האלו

והקופסא נראתה כאילו עשתה עלייה מתימן לסניף של אייבורי, רכובה על גבי גמלים סנילים

פורסם

יצא לי לקנות לא מעט באיבורי וסך הכל אני מרוצה הכל פועל כמו שצריך ללא בעיות והמחירים שלהם טובים.

הבעיה היחידה מבחינתי היא שלפעמים יש להם שם לא מעט לקוחות אבל הם פאקינג לא זזים! הם לוקחים תזמן שלהם בזמן שמלא אנשים עומדים בתור.

סך הכל אם הייתי לי חנות נורמלית באזור (פ"ת) אני בספק אם הייתי קונה שם אבל בגלל שאין משו בטווח של 10 דקות נסיעה מפה אני קונה שם.

פורסם

אני לא רוצה להיות סנגור , אבל צריך לראות דברים בפרופורצייה

לכל מוצר שמיוצר יש אחוז תקלות מסויים (ולכן יש אחריות , אם המוצרים היו מושלמים לא היה צורך באחריות)

שכל שאני ימכור יותר יש סיכון שיותר לקוחות יקבלו מוצר תקול ואייבורי כידוע מוכרים הרבה

אני עובד בתחום ואני יכול לומר שתמיד יהיו לקוחות לא מרוצים , בגלל שמחשב מטבעו חשוף להרבה מאוד תקלות כגון בעיות חומרה/תוכנה ווירוסים וכו'

סתם דוגמה , אם אנשים/ילדים מתקינים משחק והמשחק לא עובד הם מרגישים שקיבלו מחשב דפוק

ובנוגע לשירות ואדיבות יש הרבה מה לשפר בתחום הזה בארצנו

בכל מקרה זה לא המקום לדון בחוויות קנייה ולכן הדיון הועבר

אני לא רוצה להתרברב או משהו אבל אני טכנאי מחשבים וכשאני בודק כרטיס מסך והוא מראה את אותה הבעיה בכמות גדולה של משחקים (17 במקרה שלי) אני "מניח" שהבעיה לא במשחקים... צודק או לא ?

פורסם

אני מציע שתנעלו את הדיון הזה כי אסור לדבר על חנויות בנושאים שאתם מדברים.

היו תביעות נגד אנשים ויש "משתמשים" שזאת דרכם בפורום לדוג את המשמיצים..

ראשית, אין חוק שאוסר דיון על חנויות בפורום.

נכון, זכות החנות לתבוע, וזכות הקונים להתלונן:

http://tluna.co.il/companies/company.asp?CompanyID=295

פורסם

ראשית, אין חוק שאוסר דיון על חנויות בפורום.

נכון, זכות החנות לתבוע, וזכות הקונים להתלונן:

http://tluna.co.il/companies/company.asp?CompanyID=295

אם אני לא טועה אסור לפרסם חנויות למטרות אישיות או משהו כזה . אבל לדבר מותר .

שוב בקשר לתביעות .

מותר לאנשים להגיד דברים רעים על החנות ואת החוויות קנייה שלהם החנות לא יכולה לתבוע אותו על זה .

אבל אסור להגיד דברים כמו "תתרחקו מהחנות " או "אפילו אל תחשבו לקנות אצלהם".

ככה שעדיין אי אפשר לתבוע פה אף אחד .

lipa אף אחד לא מדבר פה על התקלות . מדברים פה על השירות של החנות .

פורסם

מותר להמליץ לאנשים להתרחק מהחנות על סמך חויית קניה גרועה או נסיון עם שירות גרוע, לדוגמה. אנחנו מדינה חופשית.

אסור להשמיץ חנות ללא ביסוס, שכן זו הוצאת דיבה.

פורסם

להגיד שבאייבורי הכל היה בסדר בקנייה זו לא חכמה.. (למכור כולם יודעים) גם אני חשבתי שהכל בסדר איתם עד שקניתי בעצמי.

לי היתה בעייה, למרבה הפלא, גם בתהליך הקנייה, הסוכן לא היה מקצועי וניסה לשכנע אותי שכרטיס מסך אחד יותר טוב מהשני בלי שום ביסוס או ידע בעניין,

רק בגלל שמספר הדגם של הכרטיס גבוה יותר לא אומר שהוא טוב יותר. ניסיתי לשכנע אותו שלא כך הדבר ותהיתי מה קורה בדר"כ שאנשים שלא ממש מבינים מבקשים לקנות מחשב.

דבר שני בתהליך הקנייה היה בעייתי - ביקשתי לקנות ספק טוב- LIBERTY ENERMAX אך מכיוון שלא היה ברשותם הוא הציע לשים לי ספק של THERMALTAKE באותה הרמה לדבריו. על שולחנו של הסוכן היה מונח ספק של EZ-COOL 500W, אז אמרתי שאני מוכן ללכת על אותו אחד שמונח שם, והוא אישר שישים לי אותו הדבר רק של THERMALTAKE.

דבר שלישי - ביקשתי מארז כסוף של GIGABYTE - אמר שזה יקח זמן עד שיזמינו ויש רק את השחור אז לקחתי את השחור כי הייתי צריך את המחשב בדחיפות והובטח לי שיגיע לאחר שלושה ימים.

טוב... ועכשיו לכאב הראש:

את המחשב קיבלתי רק לאחר שבוע למרות ההבטחה וגם זה לאחר תחנונים רבים, מסתבר שגם את המארז השחור היו צריכים להזמין ועוד איזה כמה דברים..

הספק שקיבלתי היה ספק נחות ביותר שעולה 80 ש"ח ללא מאוורר גדול ואפילו לא מזכיר ספק ברמה גבוהה כמו שראיתי על שולחנו והובטח שאקבל כמותו.

ביקשתי שיחליפו לי את הספק, ולקחתי את המחשב לסניף אייבורי נתניה, שם פשוט אין עם מי לדבר - תור ארוך, בקיצור אפשר לבלות שם יום שלם בלי להרגיש.

לא הסכימו להחליף לי את הספק בטענה שזה מה שרשום במפרט, והם באמת צדקו - האשם היה הסוכן שהבטיח דבר אחד וקיים דבר אחר.

את הסוכן אי אפשר היה להשיג, הוא התחמק ממני במשך כחודש. אתם שואלים למה רדפת אחרי הסוכן ולא אחרי החברה?.. כן, גם אני שאלתי את עצמי.. מסתבר שהחברה ממודרת כמו במוסד ואפילו מנהל הסניף לא יכול לעזור..

לאחר כמה ביקורים נוספים בסניף שמהם יצאתי מיואש לחלוטין, התקשרתי לשרות הלקוחות שם גם פשוט שיגעו אותי העבירו אותי מהאחד לשני ואמרו שיחזרו אליי במשך ימים. לבסוף הגעתי למנהל שרות הלקוחות בטלפון סיפרתי לו את הסיפור בייאוש והוא אמר שעברו 14 יום ולא ניתן לבטל את העסקה - אמרתי לו שהודעתי להם על הבעיה הרבה קודם לכן, אבל זה לא מעניין אותו. אמרתי שהסוכן שיקר לי והטעה אותי והוא בלי להסס ישר איים בתביעת דיבה ושהוא גם משפטן - השיטה הישראלית הבטוחה להפחדה !! בסופו של דבר לאחר שיחה מעיקה וקשה הוא הסכים לתת לי את הספק של EZ-COOL שראיתי באותו יום בתנאי שהסיפור סגור ושלא אתבע אותם. לא היו כוחות להתעסק איתו כבר והייתי ממש צריך את המחשב והסכמתי :nixweiss:

היום אני מצטער על זה!!! :kopfpatsch:

מוסר ההשכל הוא אל תוותרו - במדינה הזו השיטה דומה אצל כולם: הפחדה (כל אחד עורך דין) !!!

דירשו מה שמגיע לכם !!!

פורסם

מנסיון שלי איתם, הם מוציאים ממך כסף על מפרט, יותר ממה שכתוב.

איכשהו כשמגיעים לחנות הם מחרטטים עליך ומנסים להוציא עוד כסף.

לגבי קנית חלקים מהם, נראה לי כדאי, המחירים טובים,, אתה מקבל מוצר סגור במחיר טוב.

פורסם

לי הייתה חוויה אישית אחת עם אייבורי (מספיקה לי פעם אחת כדי ללמוד) והיא הייתה חוויה לא נעימה - לא מבחינה שירותית ולא מבחינה מקצועית.

פורסם

לי הייתה חוויה אישית אחת עם אייבורי (מספיקה לי פעם אחת כדי ללמוד) והיא הייתה חוויה לא נעימה - לא מבחינה שירותית ולא מבחינה מקצועית.

אם החוויה שלך לא הייתה שירותית ולא מקצועית אז מה כן ? פרטי בבקשה. (אני מקווה שזה לא חווית סקס לא מוצלחת עם מישהו באייבורי :lol:)

פורסם

oberon הבנת הנקרא.

בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.

פורסם

oberon הבנת הנקרא.

בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.

:xyxthumbs:

פורסם

oberon הבנת הנקרא.

בתור הודעה ראשונה שלך אתה לא יוצא ממש טוב, היא כתבה שהחוויה הייתה לא טובה משתי בחינות: גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.

בסדר , תהיה רגוע אני סתם צוחק... אני לא באמת חשבתי שמישהו שיעשה סקס יבוא לספר על זה כאן...

פורסם

התחלתי לכתוב תגובה ארוכה ומפורטת על אייבורי ירושלים אבל נשברתי בפשלה השלישית (ויש עוד רבות).

נמצה את העניין שהמעבדה חסרת מקצועיות מינימלית (הכונן הזה לא קשור לנק זה OPTIARC לדוגמא) ויחס מזלזל בצורה שלא

תיאמן. אגב, כשדיברתי עם חברים שמכירים את המקום מיד תיארו לי את הטכנאי המזלזל לפני שהספקתי להוציא

מילה מהפה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים