פורסם 2008 במאי 1417 שנים אני כיתה י' ויש לי עבודה להגשה במקום מבחן כי לא למדנו ספרות השנה , למדנו אבל לא ממש . נתנו לנו 3 שאלות , צריך לענות על 2 . אחת על הסיפור "יגון" והשנייה על הסיפור "שפרה" .אין לי מושג איך עונים על זה.. מישהו יכול לכוון אותי ? בבקשה. [br]פורסם בתאריך: 14.05.2008 בשעה 10:55:401.בסיפורים רבים מתואר כשלון של הדמות בהגשמת מטרה מסוימת. תאר את הכישלון בסיפור שלמדת, פרט את הסיבות לכישלון זה, והסבר כיצד הוא משפיע על הדמות בסיפור.2.בסיפורים רבים מתואר מצב של זרות וניכור בין בני אדם. הסבר כיצד מצב זה בא לידי ביטוי בסיפור שלמדת?הסבר אם המצב הזה מוצג בסיפור כחסר מוצא או נרמזת אפשרות לתיקונו.3.תאר דמות המתמודדת עם מצבי משבר באחת מהיצירות שלמדת,והסבר כיצד מאירה התמודדות זו את הדמות.[attachment deleted by admin]
פורסם 2008 במאי 1417 שנים חפש בגוגל את שם הסיפור + "אלוני יצחק", אתר עם הרבה סיכומים לבגרות, אולי זה יעזור
פורסם 2008 במאי 1417 שנים אני כיתה י' ויש לי עבודה להגשה במקום מבחן כי לא למדנו ספרות השנה , למדנו אבל לא ממש . נתנו לנו 3 שאלות , צריך לענות על 2 . אחת על הסיפור "יגון" והשנייה על הסיפור "שפרה" .אין לי מושג איך עונים על זה.. מישהו יכול לכוון אותי ? בבקשה. [br]פורסם בתאריך: 14.05.2008 בשעה 10:55:401.בסיפורים רבים מתואר כשלון של הדמות בהגשמת מטרה מסוימת. תאר את הכישלון בסיפור שלמדת, פרט את הסיבות לכישלון זה, והסבר כיצד הוא משפיע על הדמות בסיפור.2.בסיפורים רבים מתואר מצב של זרות וניכור בין בני אדם. הסבר כיצד מצב זה בא לידי ביטוי בסיפור שלמדת?הסבר אם המצב הזה מוצג בסיפור כחסר מוצא או נרמזת אפשרות לתיקונו.3.תאר דמות המתמודדת עם מצבי משבר באחת מהיצירות שלמדת,והסבר כיצד מאירה התמודדות זו את הדמות.1. יגון : הוא מנסה לדבר עם משהו, ואף אחד לא מקשיב לו, בסוף נשארה לו רק הסוסה.. בלה בלה בלה כל פעם עולה מעמד יותר גבוה, ואף אחד לא מקשיב לו, אין לו עם מי לדבר אחרי שאביו נפטר בלה בלה בלהשפרה: חיייה מנוצלים למטרות של אנשים אחרי, משתמשים בה כחפץ למטרות אחרות , בלי להתחשב בא, דבר שמולי לקריסה שלה נפשית ולבסוף למותה2. אין לי כוח , חחח3. יגון: התמודדות, דיבור עם הסוסה ,ניסיון לתקשר עם אנשים, שפרה: היא כל הזמן חולמת ומפנטזת דברים, דבר שמוביל לאי ידיעה של מה מציאות ומה חלום, הדרך הזאת מראה את המצב הנפשי הגרוע של שפרהזה בקצרה, מקווה שעזרתי, רק כיוונתי אותך מה צרךי לעשות.ד"א אני שונא ספרות.
פורסם 2008 במאי 1417 שנים תחפור!את התשובה האמיתית שלך (בטח 2-3 שורות), תכתוב 50 פעם בניסוחים שונים.ואל תשכח לכתוב "לסיכום" בסוף ולחזור בפעם ה-51 על אותה תשובההמורה ה XXX שלי לספרות הורידה לי 15 נקודות על זה שלא כתבתי "לסיכום".יש לי תיאוריה לא מבוססת, שהציון במבחן/עבודה בספרות הוא מספר השורות שלך כפול X (שאני מחפש אחריו)+הסכום של שני מספרים שיוצאים של 2 קוביות שהמורה זורקת, מינוס מספר הפעמים שהמורה קיללה אותך בזמן בדיקת המבחן/עבודה שלך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.