פורסם 2008 במאי 1317 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.htmlאני מניח שמיוצר לציין שהם חושבים שאנחנו טיפשים - כרגע יש לי קו קל שלהם בדיוק באותו תמחור.לכל מי שעומד להגיב ב"אני לא נשאר בבזק" - הייתי גם בכבלים והאכילו אותי חול, והרבה (פתחתי על זה ת'רד מאוד מעניין בזמנו למי שמעוניין לחפש), ככה שבזק הם הרע במיעוטו. בארץ לא בוחרים ספק שירות לפי "מי יותר טוב", אלא לפי "מי פחות גרוע", וכרגע לצערנו זוהי בזק.
פורסם 2008 במאי 1317 שנים ניסיתי לקרא את כל הכתבה כמה פעמים רק בשביל להבין מה הבעיה שלכם?אז לא תקנו קו טלפון בנוסף לאינטרנט,מה קרה?
פורסם 2008 במאי 1317 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.htmlאני מניח שמיוצר לציין שהם חושבים שאנחנו טיפשים - כרגע יש לי קו קל שלהם בדיוק באותו תמחור.אני מניח שאתה לא יודע לקרוא, הקו קל והקו הרגיל נשארים ללא שינוי הם מספקים קו טלפון בצורה כזאת או אחרת בכל מקרה.החל ממתי שזה יכנס לתוקף, אתה לא תשלם יותר לא 25 ולא 50 ולא כל דבר אחר בשביל לקבל ADSL כלומר אם בזק כרגע מוכרת 5 מגה לדוגמה ב99 שקל לחודש על התשתית קו ADSL בלבד יעלה 99 ללא כל עלות נוספת הקשורה בהחזקת קו טלפון.ואני לא יודע מה הבעיה שלך עם HOT אני מכיר הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהם, הבעיה היחידה זה בזמן הפסקות חשמל אבל איכות השמע היא הרבה יותר טובה והתעריפים טובים בהרבה מאלה של בזק בעיקר בחבילות משולבות ששמה העלות היא אפסית למדי.
פורסם 2008 במאי 1317 שנים תראה, הבעיה בשירות בארץ בכלל היא לא ה"שוטף", אלא הדברים המיוחדים.ברור שבנאדם שחי במקום שבו התשתית טובה לכאן ולכאן(בזק או הוט) וסובלמ-0 תקלות מן הסתם יהיה מרוצה גם בהוט וגם בבזק, הבעיה היא שכשיש תקלהמסויימת במתן אותו שירות וצריך לתקן בעיות או להסדיר עניינים כספיים בצורהפשוט, העניין הופך לחגיגה של ממש בשתי החברות וכך בעצם מחליטים כאן על חברה,בדיוק כמו שאמר הובר, הרע במיעוטו.לגבי ה Naked ADSL שהולך להכנס החודש, לפי מידע פנימי שיש לי,המחירים ל-naked adsl הולכים להיות כאלה גבוהים, שיהיו עדיפים המחירים הישניםשל קו טלפון עם אחזקה שמולבש עליו גם שירות ADSL.
פורסם 2008 במאי 1417 שנים אני כבר שחכתי את המחירים הגבוהים בארץ פר מהירות (דודי בארה"ב משלם אותו מחיר על החבילה שבחתימה שלי כמו שאני משלם על 2.5/0.25) אלה זה שעברתי בהוט ובבזק, וברוב הספקיות בארץ, ובכולם יש בעיות, זה עם פינגים גבוהים לחו"ל, זה עושה שייפינג, פה יש עומס, פה אסור לצרוך יותר מXGB לחודש וכו' וכו', אין לי שום אפשרות לאינטרנט נורמאלי במחיר נורמאלי.וזה לא שאני גר באמצע שום מקום, אני גר בכפר סבא.זה מה שבאמת מרתיח אותי, וכל פעם נותנים תירוצים אחרים משרות הלקוחות.
פורסם 2008 במאי 1417 שנים מחבר ואני לא יודע מה הבעיה שלך עם HOT אני מכיר הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהם, הבעיה היחידה זה בזמן הפסקות חשמל אבל איכות השמע היא הרבה יותר טובה והתעריפים טובים בהרבה מאלה של בזק בעיקר בחבילות משולבות ששמה העלות היא אפסית למדי.הנה הבעייה שלי עם הוט והסיבה למה אני מתרחק מהם כמו מאש - מומלץ לקרוא:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=172244.0גם לבזק יש תקלות טכניות וגם הם לא מושלמים בשירות, אבל הם אפילו לא קרובים למסכת הייסורים שהעבירו אותי בהוט.
פורסם 2008 במאי 1517 שנים קו ADSL צפוי לעלות 25 ש"ח לחודש (בנוסף לעלות רוחב הפס המבוקש), זהה לחלוטין לעלות קו קל, רק בלי אפשרות לקבל ולהוציא שיחות.דפוק לחלוטין.
פורסם 2008 במאי 1517 שנים זה לא דפוק , זה טפשות של בזק , מי הפראייר שיוסיף 25 ש"ח ? הוא ילך להוט כמו גדול .
פורסם 2008 במאי 1817 שנים מחבר ה"פרייאר" שלא רוצה לעבור את זה שוב:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=172244.0
פורסם 2008 במאי 2117 שנים מה המשמעות של התניית שרות בשרות ?כרגע ירדתי מהטלפון עם השרות לקוחות של בזק וזה לא בידיים שלה ( לבטל את ה - 25 שח' ) כיצד זה יכול להיות שהם מחייבים את הציבור לשלם עבור דבר שהציבור כבר משלם עבורו ?האם ה" אחזקה " של הקו אינה כרוכה באספקת השרות ? המוקדנית אומרת לי שזה עבור ( התשלום ) עבור הקו , היא לא ידעה לענות לי על השאלה " כיצד הם היתכוונו לספק לי את השירות ( בעבר ) של חיבור האינטרנט .בקיצור זה לא מסתדר לי הגיונית לשלם להם גם על החיבור וגם על הקו . תמיד הם קראו לזה חיבור לתשתית ופתאום הם רוצים על כסף נוסף - מפני שאם אתה מתנתק זה מה שזה .אולי למישהו יש הסבר חוקי ?
פורסם 2008 במאי 2217 שנים אני חושב שאתה לא יודע איך מדברים עם שירות לקוחות...דבר ראשון, הם יכולים להזמין לך טכנאי עוד באותו היום בד"כ, רק צריך ללחוץ מספיק.לא צועקים - זה גורם לחוסר חשק משווע לעזור.... דיבור אסרטיבי עוזר הרבה יותר.אני השגתי עוד נקודה חינם (שאני יוכל לחבר גם ממיר לנקודה של האינטרנט), בגלל אסרטיביות.ולא רק זה, הם באו ביום למחרת...הכל אפשרי, רק צריך לדעת איך לדרוש מה שאתה רוצה.
פורסם 2008 במאי 2317 שנים אני מדבר על הפן החוקי בלבד נכון , אם מדברים נכון עם שרות לקוחות אפשר להוציא מהם צ'ופרים ( אני הוצאתי דיסק און קי ,מצלמת אינטרנט ,חבילה מוזלת ואת הטל' של המוקדנית -) האם זה חוקי ? זה ניראה שיש כאן תשלום חסוי/מוסתר ? היכן היה החיוב הזה ( אחזקת קו ) לפני כן כאשר כותבים חשבונית ( חשבונית היא הטופס דרישה הדו חודשית שמגיע לתשלום ) צריך להיות מפורט עבור מה משלמים , ( איפה היה הפירוט הזה קודם ) באף מקום לא היה רשום "חבילת אינטרנט על תשתית בזק כך וכה שקלים " ( תמיד החיוב היה מופרד , טלפון לבד ואינטרנט לבד גם בהתקשרות אליהם הם היו אומרים שהתשלום הוא עבור תשתית לאינטרנט ואתה מבין שהתשלום הזה הוא כולל הכול - מה זה פה " חאפר " ) זאת אומרת שהתשלום הזה הוא חדש , אם התשלום הזה חדש אז הוא תוספת אם הוא תוספת אז הוא הגדלה של התשלום אשר סוכם בין הצדדים על חיבור האינטרנט אם הוא הגדלה הוא פריצת חוזה ( גניבה ) אם הוא פריצת חוזה הוא בדין הפרה ( " בוטה של החוזה ,אבל אפי ,- מידבר," ) של החוזה מצד נניח בזק . כך יוצא שגם הם מפירים את החוזה וגם הצרכן צריך לשלם יותר . אז אולי להבין אני כן ( רק אולי ) וההגדרה הנכונה היא קשה לקבל . ומה שאני רוצה הוא בפשטות את ההסכם עצמו כלומר לשלם את מה שהתחיבתי ולא את מה שבזק מבין .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.