עבור לתוכן

למישהו יש מושג מה קורה עם "משרדיה"?

Featured Replies

פורסם

יום חמישי עשיתי הזמנה באתר שלהם, רשום שהמוצר במלאי, בחרתי משלוח בדואר אקספרס.

עד היום- שום מילה מהם, שום הודעה, שום מייל, באתר הסטטוס השתנה ל "בטיפול" ותקוע ככה כבר 4 ימים, לא עונים בטלפון (שומעים הודעה מוקלטת כאילו לא התקשרתי בזמן שהם עובדים בו, ונאמר "נשמח לעמוד לשירותכם ביום העסקים הבא)

שלחתי מייל- לא הגיבו.

עכשיו גם רשום באתר שלהם שהוא סגור להזמנות, ובינתיים הכסף כבר ירד מהכרטיס :kopfpatsch:

יש למישהו במקרה רבע שמץ של מושג מה נסגר עם החנות הזו? דווקא בזאפ יש לה הכי הרבה חוות דעת חיוביות שראיתי על חנות כלשהי אי פעם.

  • תגובות 39
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נשמע תמוה משהו, אולי תקלה זמנית? תתקשר שוב או משהו.

אני קניתי מהם הרבה ותמיד זה היה יום למחרת... אז לא יודע מה קרה הפעם.

פורסם

אממ...ממש,ממש מוזר.

אגיד לך ת'אמת, רכשתי מהם המון ולא נתקלתי בבעיה אף פעם, אך זה שהאתר סגור

זה לא ממש סימן מעודד....

אם אתה רוצה להיות רגוע,תתקשר לחברת האשראי ובטל את החיוב.

פורסם
  • מחבר

אני אחכה עד מחר ואבטל.... זה כ"כ לא מתאים להם להיעלם ככה פתאום ולזנוח לקוחות שזה באמת נראה תמוה.

פורסם

פשטו ת'רגל

פורסם

כן, בדיוק קראתי את הכתבה הזאת.

אני מקווה שתוכל איכשהו לקבל את הכסף חזרה.

פורסם

אין שום בעיה, תתקשר לחברת כרטיס האשראי שלך ותאמר להם שיבטלו.

הם לא עושים בעיות ובמיוחד אם החברה פשטה את הרגל.

פורסם
  • מחבר

WTF

W-T-F

איזה מזל נאחס יש לי בדברים האלו אלוהים.... :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

תודה על המידע |:

פורסם

כן, בדיוק קראתי את הכתבה הזאת.

אני מקווה שתוכל איכשהו לקבל את הכסף חזרה.

הלינק מוביל לדף "שגיאה" של ynet...

פורסם
  • מחבר

בצהריים הוא הוביל לכתבה שהם פשטו רגל

מה לעזאזל עכשיו? פשטו או לא?

עדכון- שימו לב לחוצפה של חברת האשראי

התקשרנו בשביל לבצע ביטול חיוב.

בחברת האשראי טוענים- "לא ניתן לבצע ביטול חיוב אם העסקה לא בתשלומים"

ביקשנו לבצע הכחשת עסקה, הרי לא קיבלנו (וגם לא נקבל) את הסחורה!

החוצפנית בחברת האשראי מרימה את הקול בטענה ש "אבל ביצעתם את העסקה, הרגע אמרת לי את זה"

יש במדינה הזו משהו שכן עובד כמו שצריך? :kopfpatsch:

פורסם

תתקשר שוב ותשלח מכתב.

חשוב שהכל יהיה מתועד בכתב.

פורסם

מה זה לא ניתן ? :pissed:

נראה לי שדיברת עם סתומה מיוחדת :silly:

אם אני לא טועה על עסקאות טלפוניות ודרך האינטרנט ניתן לבטל חיוב תוך 14 יום

פורסם

אני ממש מתעצבן רק מלקרוא את הדברים האלה....ממש מתסכל.

לפי מה שאתה מספר בכלל לא היה שום שלב של אימות פרטים טלפוני עם נציג החברה כמו שיש בדר"כ.

אם כן זה לא אומר שבכלל העסקה לא הושלמה?

פורסם
  • מחבר

הכנסתי הזמנה דרך האתר- ומאז דממה.

לא טלפון, לא מייל, לא אישור למייל, לא יצירת קשר בכל אופן כלשהו. ובטח שלא אימות פרטים, ישר ירד חיוב.

פורסם

האמת קראתי עכשיו וזה לא חלק מתהליך הקניה בחנות, אלא אם כן הלקוח מבקש ספציפית.

זה היה מוצר גדול/יקר?

כך או כך ליבי איתך

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים