לכל בעלי הציפורים (ואני יודע שיש פה כמה כאלה)- מזון לציפורים... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לכל בעלי הציפורים (ואני יודע שיש פה כמה כאלה)- מזון לציפורים...


IG

Recommended Posts

דבר ראשון, השירשור הזה לא נועד לויכוח!

אני מחפש לציפורים של חברת רודיבוש.

מאז שexotic pet shop נסגרה אני לא מצליח למצוא את המזון שלהם בשום מקום בארץ, ולהזמין מחו"ל יהייה יקר מידי עד כמה שידוע לי.

צריך עזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הגרגירים הזולים שמוכרים בכל מקום לא מזינים מספיק ושמנים מידי.... בד"כ מאזנים את זה עם פירות ירקות ותוספת סידן, אבל לא באמת יודעים כמה ירקות פירות וסידן הציפור אוכלת, או אם זה מספיק.

במזון המעובד (AKA כופתיות) שמים את כל מה שהציפור צריכה, או לפחות משהו מאוד קרוב לזה. זה גם פחות מלכלך ופחות בזבזני (אם כי יקר יותר).

חברה טובה שיחסית נפוצה בארץ זה נוטריבירד. עד לא לפני הרבה זמן החנות (אקזוטיק פט שופ) שיווקה כופתיות של רודיבוש, שנחשבות איכותיות יותר, והתוכי שלי התרגל אליהם. עכשו החנות משום מה נעלמה (לא עונים למיילים ולטלפונים), והייתי צריך לקנות לתוכי את הנוטריברד, רק שהוא לא ממש אהב אותם ובקושי אוכל... זה חתיכת סיפור להרגיל תוכי למזון חדש (גם לרודיבוש לקח לי זמן להרגיל אותו... אחרי שבועיים שהוספתי לו אותם לכלי האוכל בתיקווה שהוא יאכל אותם- והוא לא- ישבתי איתו איזה 3 שעות ודחפתי לו את הכופתיות האלה כדי שיטעם ויתרגל.... אחרי זה הוא גם הפך את הכלי של האוכל שלו בהפגנתיות, אבל בסופו של דבר הוא קיבל את רוע הגזרה והתרגל אליהם... לנוטריברד משום מה הוא לא מתרגל :-\)

יש עשרות סוגים של כופתיות לכל חברה, ככה שאם אתה קונה, שים לב לאיזה ציפורים זה מתאים ובאיזה גודל הגרגירים... שלא תקנה משהו בגודל של דוגלי (מתאים לג'אקואים, לדוגמא) לכנרית....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתייעץ עם איזה וטרינר שאחראי על פורום ציפורים בYNET.... נראה לי בסדר גמור.

איפה לקנות- זה בדיוק מה שאני צריך עזרה בו (לפחות לגבי הכופתיות של רודיבוש...)-

אלא אם אתה רוצה להרגיל את הקוואקרית שלך לנוטריבירד, שאפשר לקנות די בהרבה מקומות... לגבי איזה סוג- כתוב על האריזה (שמגיעה אטומה מהמפעל, ככה שאם התוקף לא פג, זה לא משנה איפה אתה קונה... 800 גרם אמור לעלות סביבות ה50 ש"ח)

רק שים לב שאם הקוואקרית אוהבת גרגירים גדולים או קטנים (גרעינים או דוחן, לצורך ההשוואה...) אז לפחות בהתחלה רצוי לקנות כופתיות בגודל המתאים בלי קשר לסוג הציפור (אבל להשתדל שזה יהייה דומה לפחות). אפשר גם לטחון את הכופתיות אם הם גדולים מידי.... ומומלץ שלא להרטיב אותם.

כנס לאתר של החברה- בד"כ יש שם כל מיני טיפים והסברים מועילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...