פורסם 2003 במאי 422 שנים בדיוק כמו שאתה יכול לטוס בחברת טיסה יקרה או לטוס בטיסת שכר שקנתה באוינג ומילאה אותו כיסאות, לשלם תוספת על ארוחה ועל סרט אם אתה רוצה אוזניות.ברוב המקרים, אתה מקבל בדיוק מה שאתה משלם בשבילו.
פורסם 2003 במאי 422 שנים בדיוק כמו שאתה יכול לטוס בחברת טיסה יקרה או לטוס בטיסת שכר שקנתה באוינג ומילאה אותו כיסאות, לשלם תוספת על ארוחה ועל סרט אם אתה רוצה אוזניות. ברוב המקרים, אתה מקבל בדיוק מה שאתה משלם בשבילו. ובמקרה שלנו אין קשר לדוגמא שנתת ולשרות שצריך להינתן על מוצר שנרכש sorry
פורסם 2003 במאי 422 שנים מחבר נכון מאוד.עריכה :טוב אחרי שיחה עם מני מסימפלטק התברר לי שטעיתי...לא שמתי לב שיש על הHD המדובר 3 שנות אחריות לעומת שנה אחת וכאן ההבדל במחירים.אז..מני אני מצטער!ואני רוצה להוסיף שלפחות מהשיחה קיבלתי רושם של בן אדם שדואג ללקוחות מרוצים וכל הכבוד !
פורסם 2003 במאי 522 שנים בטח שזה קשור, גם בטיסה היקרה אתה תקבל מוצר וגם בטיסה הזולה, ההבדל הוא ביחס.ככה זה בחיים, מקבלים מה שמשלמים. תשאל הרבה מאלו שקיבלו סטירה מחנויות כאן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.