nice-1 פורסם 2003 במאי 4 Share פורסם 2003 במאי 4 בדיוק כמו שאתה יכול לטוס בחברת טיסה יקרה או לטוס בטיסת שכר שקנתה באוינג ומילאה אותו כיסאות, לשלם תוספת על ארוחה ועל סרט אם אתה רוצה אוזניות.ברוב המקרים, אתה מקבל בדיוק מה שאתה משלם בשבילו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stealth פורסם 2003 במאי 4 Share פורסם 2003 במאי 4 בדיוק כמו שאתה יכול לטוס בחברת טיסה יקרה או לטוס בטיסת שכר שקנתה באוינג ומילאה אותו כיסאות, לשלם תוספת על ארוחה ועל סרט אם אתה רוצה אוזניות. ברוב המקרים, אתה מקבל בדיוק מה שאתה משלם בשבילו. ובמקרה שלנו אין קשר לדוגמא שנתת ולשרות שצריך להינתן על מוצר שנרכש sorry קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuXeR פורסם 2003 במאי 4 מחבר Share פורסם 2003 במאי 4 נכון מאוד.עריכה :טוב אחרי שיחה עם מני מסימפלטק התברר לי שטעיתי...לא שמתי לב שיש על הHD המדובר 3 שנות אחריות לעומת שנה אחת וכאן ההבדל במחירים.אז..מני אני מצטער!ואני רוצה להוסיף שלפחות מהשיחה קיבלתי רושם של בן אדם שדואג ללקוחות מרוצים וכל הכבוד ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nice-1 פורסם 2003 במאי 5 Share פורסם 2003 במאי 5 בטח שזה קשור, גם בטיסה היקרה אתה תקבל מוצר וגם בטיסה הזולה, ההבדל הוא ביחס.ככה זה בחיים, מקבלים מה שמשלמים. תשאל הרבה מאלו שקיבלו סטירה מחנויות כאן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.