LAMIR אמינים ? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LAMIR אמינים ?


NuXeR

Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כשאני נכנס לחנות יש שם מלא אנשים ואני עומד שעה שלמה עד שכולם הולכים ואז רק הם מדברים איתי

אבל מה שבאמת הכעיס אותי זה שיום אחד באתי לקנות 256 קינגסטון אז אני בא מדבר מסדר עניינים ואומרים לי ללכת לשלם בקופה ויביאו לי את הזיכרון אז אני בקופה משלם ואיפה הזיכרון ? לא בא אני עומד חמש דקות ולא מגיע ואז אני מתעצבן ושואל את מי שדיברתי איתו מה עם הזיכרון והוא מתעצבן ואומר שזה לא קשור אליו אלא למחסן אז אני מחכה עוד חמש דקות ולא מגיע ואני ממש עצבני ואז הוא עושה לי טובה שהוא הולך לבדוק מה עם הזכרון שלי ואז הם הביאו לי אותו סוף סוף >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

אני קורא את מרבית ההודעות בפורום וכיוון שהנושא חוזר על עצמו אני חייב להגיב.

התגובה שלי לא מתייחסת לסימפלטק בכלל ודווקא אליכם כצרכנים.

חבל שאנשים לא מבינים שהיה עדיף שכל החברות מחשבים היו מרוויחות עוד 100 ש"ח

אבל היו נותנות שירות כמו שצריך ולא ייפתחו וייסגרו חנויות בקצב המטורף שזה קורה בארץ.

רק שבגלל שיש עליהן לחץ מתמיד כי הישראלים תמיד רוצים הכי זול, ולא איכפת להם כמה דופקים אותם (ולראייה בנאדם שקנה מחנות מסויימת שלוש פעמים הכל אחת מהפעמים הוא נכווה וכל פעם חזר לקנות באותה חנות כי"הם היו הכי זולים").

תראו למשל את הם מוכרים יחסית יקר (למרות שיש להם כוח קנייה ואני מאמין שהיו יכולים למכור יותר בזול) ועובדה שהרבה אנשים ממשיכים לקנות דווקא אצלהם, כי יודעים ששירות הוא שירות וכי הם יודעים שהסיבה שיותר יקר זה כי החברה צריכה לתת תמיכה למוצר לאחר המכירה.

אבל לישראלים יש אופי שונה, הם רוצים את המוצר הכי טוב במחיר הכי זול ושיהיה לו השירות המושלם וגם אחרי כל זה ברוב המקרים (גם אם זה לא נכון) הם בטוחים שמתנכלים להם.

מישהו פעם אמר לי "הלוואי שהייתי מספיק עשיר כדי לקנות בזול"(כשהוא קנה מחשב ב 7000 ש"ח)

המבין - יבין, ומי שלא, אני מוכן להסביר לו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משפט חכם אמר הבחור...

אבל דבר אחד אני לא מבין מהיחס בין תשלום לשירות ?

אם אני משלם מאה ש'ח יש שירות טוב יותר זאת אומרת למה יש שירות טוב יותר!?

לפי דעתי שירות של חנות לא צריך לימדד על פי מחיר מוצריה אלא על פי השירות בפועל

ואני אישית מניסוני האישי מאמין שיש מקום לשיפור בחנויות בארץ

השירות ביחס לחו'ל הוא ממש גרוע תמיד קל להאשים את "הלקוח הישראלי"

אבל במקום להפנות אצבע מאשימה ללקוח תפנו חצי מהאצבע הזאת גם ל"מוכר" הישראלי

שלא תמיד רוצה ושמח לתת שירות מלא

שתמיד חושב שמנסים לדפוק אותו בצורה זאת או אחרת...

עם כל צד הלקוח והמוכר יחליט שהם רוצים שינוי- יהיה שינוי ולפי דעתי שני הצדדים ירוויחו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי כמוך יודע על מה אני מדבר.

אתה לא יודע מה הקשר בין מחיר זול לשירות טוב?

אני אסביר לכולם.

כשחנות מרוויחה על דיסק קשיח W.D. 80 GB 8MB BUFFER רווח של 40 ש"ח במקרה הטוב(ומי שחושב שאני ממציא מספרים מוזמן אליי אישית שאני אוכיח לו) וזה סתם מוצר אחד לדוגמא על מוצרים אחרים היא מרוויחה פחות או יותר תלוי במחיר המוצר.

מהרווח הזה ויזה גוזרת 2% נשאר 39

מזה יש להוריד הוצאות שוטפות ומיסים ועלויות בוא נגיד שנשאר 35 ש"ח(בפועל נשאר פחות)

ואתה מחזיר להם את הדיסק הקשיח כי הוא פגום, והם צריכים לשלוח את זה ליבואן(35 ש"ח) כבר לא הרוויחו על המוצר.

אם החנות היתה מרוויח 100 ש"ח על המוצר, אז הם לא היו מפסידים אלא רק מרוויחים פחות פעם בכמה זמן כאשר יש תקלה למוצר.

והיו נותנים שירות בכייף.

אבל כשחנות יודעת שהם מפסידים כסף כל פעם שמחזירים להם מוצר, לא פלא שיש סיפורים שלא מוכנים לקבל ושמאשימים את הלקוח ושמוצאים אלף ואחד סיפורים העיקר לא לקבל את המוצר חזרה כי ברגע שזה קורה יש הפסד של כסף על המוצר.

אני אשמח לקבל תגובות!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין אותך 100 אחוז ואתה צריך להסתכל מנקודת המבט שלי

אני יודע שזה חוצפה אבל זה מחשבה אמיתית- תראה את הכסף שלך אתה עשית עלי

לא משנה אם זה 29-30 או 5 ש'ח הרווחת אז למה לי מגיע שירות פחות טוב כי הרווחת פחות?

או שיהיו חוקים לדוגמא על כל מוצר החנות תרוויח 10-20 אחוז מערכו האמיתי (האחוז יקבע על פי כל מינינ קריטריונים שאתם מביני בהם - אנשי עסקים לא לקוחות...)

או שתספק את השירות המתאים

וככה כל הצדדים יהיו מרוצים והכל יהיה שווה

ואם לפי דעתך המשלוח זה הבעיה זה אני בתור לקוח מוכן לשלם את עלות המשלוח - 35 ש'ח

כדי לקבל את המוצר שלי

אתה יותר מכולם מכיר את הסיפור של עם החנות המדוברת בת'ארד זה

אני שילמתי על המוצר 1200 ש'ח למה מלכתחילה הם לא הביאו לי את הכסף בחזרה אף אחד לא יודע

ועובדה שאותי אישית אני חושב שהם רימו כי לכרטיס נשארו אותן בעיות

נכון אולי יגידו אני לא התקנתי אותו נכון וכ'ו אבל הדבר קרה כאשר אחי טכנאי מוסמך התקין את הכרטיס מסך

בוא נעשה סיכום ביניים בין הלקוחות למוכרים-צריך שיפור בתרבות הקניה הישראלית בעצם חייב

כי תאמין לי אף לקוח לא שמח לקבל מוצר דפוק בדיוק כמו שאף מוכר לא אוהב להחזיר אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לירן אני לא מדבר על המקרה הספציפי שלך.

דווקא את הדעה שלי על המקרה שלך אתה יודע כי דיברנו באי סי קיו.

אנימדבר באופן בכללי.

והלוואי והדברים היו כמו שאתה אומר שייקבע מחיר מינימום ואף אחד לא יורשה לרדת ממנו, במקרה כזה אמנם הרוב יהיו יותר שמחים

גם חנויות וגם לקוחות אבל זה לעולם לא יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את ההפניה הזאת צריך להפנות למשרד להגנת הצרכן או לכל גוף המטפל בעיניין

כי תישמע המצב בארץ לא בדיוק בשחקים וחיסכון של מאה ש'ח יכול להיות משמעותי

ואני אישית כאשר אני קונה מוצר אני מצפה למשהו טוב ולאיכותי (אם קניתי משהו איכותי ואני תמיד קונה רק איכותי)

ואם הוא זול במאה ש'ח אני בכל זאת מצפה למוצר ולשירות טוב כי למה אני צריך לשלם את הכסף

למקרה שידפק לי המוצר אני לא מכיר את הסטיסטיקה של החנויות וכמה מוצרים נדפקים אבל אני לא מאמין

שזה כל כך הרבה מוצרים

וכמובן אם הוא נדפק אני מצפה לשירות טוב אם הלכתי לחנות גדולה בעלת שם

בקשר אלייך עדיין לא קניתי ממך אבל אני מאמין מכל הלב שאתה מספק את השירות הטוב

ביותר ללקוחותיך-כי לי סיפק באופן זה או אחר שירות טוב יותר מאשר מנהל החנות המדוברת בת'ארד

ומכאן האמונה שלי שטיב השירות לא בהכרח=לסכום שאתה משלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לירן, בכל תחום משלמים יותר כסף בשביל שירות. ככה זה, ורוב הפעמים כדאי שתהיה מה"פראיירים" שמשלמים טיפה יותר.

נראה לי שמר' "אני בעסק של המחשבים כבר 20 שנה" (מהסיפורים באייסיקיו) לימד אותך את זה בדרך הקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לירן, בכל תחום משלמים יותר כסף בשביל שירות. ככה זה, ורוב הפעמים כדאי שתהיה מה"פראיירים" שמשלמים טיפה יותר.

נראה לי שמר' "אני בעסק של המחשבים כבר 20 שנה" (מהסיפורים באייסיקיו) לימד אותך את זה בדרך הקשה.

אז למה הם לא מוכרים את זה במחיר עלות ואומרים לנו שאין אחריות אצלהם אלא אצל הספק וחוסכים לנו את הכאב ראש ואת האיומים והריבים והתביעות? כי מה שקורה פה ברוב המקרים זה פשוט אין שרות! וכמו שלירן אמר אם עושים עלינו רווח אפילו הקטן ביותר זה בהסכמה לתת שרות על המוצר שקנינו ואין פה משחקים, מה זה הדבר הזה אם עשינו רווח 5 שקלים נתייחס בהתאם ואם עשינו 100 שקלים אז ניתן חיוך ונציע לך קפה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

אני קורא את מרבית ההודעות בפורום וכיוון שהנושא חוזר על עצמו אני חייב להגיב.

התגובה שלי לא מתייחסת לסימפלטק בכלל ודווקא אליכם כצרכנים.

חבל שאנשים לא מבינים שהיה עדיף שכל החברות מחשבים היו מרוויחות עוד 100 ש"ח

אבל היו נותנות שירות כמו שצריך ולא ייפתחו וייסגרו חנויות בקצב המטורף שזה קורה בארץ.

רק שבגלל שיש עליהן לחץ מתמיד כי הישראלים תמיד רוצים הכי זול, ולא איכפת להם כמה דופקים אותם (ולראייה בנאדם שקנה מחנות מסויימת שלוש פעמים הכל אחת מהפעמים הוא נכווה וכל פעם חזר לקנות באותה חנות כי"הם היו הכי זולים").

תראו למשל את הם מוכרים יחסית יקר (למרות שיש להם כוח קנייה ואני מאמין שהיו יכולים למכור יותר בזול) ועובדה שהרבה אנשים ממשיכים לקנות דווקא אצלהם, כי יודעים ששירות הוא שירות וכי הם יודעים שהסיבה שיותר יקר זה כי החברה צריכה לתת תמיכה למוצר לאחר המכירה.

אבל לישראלים יש אופי שונה, הם רוצים את המוצר הכי טוב במחיר הכי זול ושיהיה לו השירות המושלם וגם אחרי כל זה ברוב המקרים (גם אם זה לא נכון) הם בטוחים שמתנכלים להם.

מישהו פעם אמר לי "הלוואי שהייתי מספיק עשיר כדי לקנות בזול"(כשהוא קנה מחשב ב 7000 ש"ח)

המבין - יבין, ומי שלא, אני מוכן להסביר לו..

אני אישית גר בעולש...זה 5 דקות ממך בחניאל לא ?

אני מתכוון לקנות HD חדש , אבל מה לעשות סימפלטק זה 100 ש"ח יותר מחנויות אחרות.

ובמצבי אין לי 100 ש"ח "מיותרים"...(אני בן 16 ואני חוסך הרבה זמן...100 שקל זה הבדל די רציני.)

ובשביל זה אני אסע למקומות אחרים אם צריך...

כמו כן גם SK7 שרציתי לקנות ועוד מוצרים נוספים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...