עבור לתוכן

הפרדה בין מוקדי טלפוניה ואינטרנט בHOT \ בזק?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם...

יש מישהו שעובד או מכיר מישהו שעובד בHOT ו\או בבזק?

מעניין אותי לדעת האם יש הפרדה מבנית מלאה בין תמיכת האינטרנט לבין תמיכת הטלפוניה שלהם.

האם מדובר על נציגי תמיכה שונים?

האם מדובר על מוקדים שונים?

באיזה רמה יש איחוד בפעילויות כלומר האם יש מנהל תמיכה אחד? או סמנכ"ל אחד שזה מתחתיו וכו'.

אם אתם יודעים להגיד מה שם מנהל התמיכה של האינטרנט ומה שם מנהל התמיכה של השיחות ולמי הם כפופים זה יהיה מעולה.

אגב - יש הבדל בין מוקדי תמיכה ללקוחות עסקיים לעומת פרטיים?

תודה,

רם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים