פורסם 2008 במרץ 1417 שנים מסכים עם JOE ב2 הנקודותלי תמיד היה נסיון טוב עם TMS ואני לא מאמין שהם יהרסו את השם שלהם בשביל עלות משלוח ללקוח, גם ככה מחשבים טובים בד"כ לא מתקלקלים - תמיד יש את היוצאים מן הכלל, אבל בגדול זה ככהלצערי אני גם נאלץ להסכים עם הטבע הישראלי של לנסות לסחוט ולנצל כל דבר שאפשר ולכן יכול להיות שעסקים שואלים שאלות ומנסים לגשש לפני שמאשרים שירות שעולה להם כסף, אני מכיר את זה אישית מתקלה שהיתה לי בטלוויזיה שלי LG 42LCD יש לי שירות VIP של ח.י, הם שאלו כמה וכמה וכמה שאלות בטלפון, ניסו לגשש ולמצוא פיתרון ורק אחרי שהיו חייבים שלחו טכנאי, אבל שהוא הגיע - תקתק עבודה וקיבלתי את כל השירות.לגבי המשלוחים - תמיד אם אפשר לבדוק לפני שחותמים זה מומלץ או לפחות לבדוק את האריזה מבחינת נזק פיזי ושמות של המוצרים שזה מה שהזמנת.
פורסם 2008 במרץ 1417 שנים מחבר ממש אין לי שום דבר רע להגיד על tmsלהפך ,אם היה להם סניף משלהם בתל-אביב הייתי קונה מהם אתמול.הצבעתי על המנטאליות הכללית של המוכרים בארץ שכבר נתקלתי בה לא פעם ולא פעמיים .(גם בחנויות טובות נתקלתי באנשי מכירות קומבינאטורים וזבלים )רק החשדנות שלי הצילה אותי מנפילות כואבות .חייתי תקופות ארוכות בחו"ל במקומות שונים וגם שם יש חארות ,אבל רק בארץ נתקלתי בגישה שיטתית ושלטת של הרבה עסקים שדוגלת ב: "לדפוק ולתחמן את הלקוח ולדחוף לו מוצרים שתקועים על המדף במלאי \מוצרים שאבד עליהם הכלח \מוצרים שהוא לא צריך \מוצרים אחרים ,נחותים ממה שהוא הזמין\ מוצרים יד שנייה שנמכרים כחדשים \מוצרים חצי מקולקלים שנמכרים כתקינים או סתם להתנער מאחריות שנייה אחת אחרי שהכסף עבר ידיים.לא פלא ששונאים אותנו בכל העולם ......בארץ 80 אחוז מניאקים ,20 אחוז בני אדם.בחו"ל בדיוק הפוך ,80 אחוז בני אדם ,20 אחוז חארות.
פורסם 2008 במרץ 1517 שנים מה אכפת לך מה המוכר אומר לך ?אתה מגיע עם מפרט מוכן וחנות שאתה יודע שיש לה את הרכיבים ואומר אני רוצה את זה!נקודה בלי משחקים בלי כלום,אם הוא מציע לך משהו אחר וזה לא משהו שאתה מכיר או שאתה לא סומך עליו אתה אומר לו אחד מ2 הדברים הבאים1 - אני לא רוצה, תשאיר מה שביקשתי2 - אני אבדוק עם אנשים שמבינים ואחזור אליךבמקרה של 2 אתה מפרסם את מה שהציעו לך בדיון פה ואנשים יגידו לך עם ההצעה היא לגיטימית או שמישהו מנסה לסבן אותך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.