פורסם 2008 במרץ 517 שנים IGN-9.5 I could rant and rave all day about how good Smash is, but its redundant at this point. Simply put, Smash is a must-have game, and every Wii console out there isnt complete without it.http://wii.ign.com/articles/856/856580p1.htmlכנראה המשחק הולך להצדיק את ההיפ הגדול שלו
פורסם 2008 במרץ 517 שנים עשיתי לו preorder מ VGP מעניין מתי הוא יגיע . הוא עלה לי כ215 שקל כולל משלוח . ראיתי שמועות שsears מכרו אותו מוקדם מדי או משהו כזה ובגלל זה יש סרטונים בyoutube של המשחק האמריקאי. יכול להיות שהיתה פשוט דליפה של עותק ששוחרר לpress .
פורסם 2008 במרץ 517 שנים מחבר לפי מה שהבנתי משלוחים לחנויות הגיעו כבר לפני כמה ימים וחלק מהחנויות מכרו לפני הזמן בכל מקרה כיף לך שיש לך קונסולה אמריקאית לי יש PAL וגם בלי "שדרוג" ... מסוים אני לא יודע אם SSBB אפילו מקורי יעבוד לי
פורסם 2008 במרץ 717 שנים מחבר עדכון -בינתיים ממוצע של 97.6% בציונים http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_wii/1031
פורסם 2008 במרץ 817 שנים מחבר chביקורת מגימספוט-http://www.gamespot.com/wii/action/supersmashbros/review.html?tag=topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=topslotבפשטות וכצפוי אחד מהמשחקים הגדולים של השנה
פורסם 2008 במרץ 817 שנים מחבר מה זה משנה ? לדחוף זיהוי תנועה בכל משחק זה מטומטם המשחק מאפשר לך לשלוט בו ב-שלט גימקיוב\שלט קלאסי\ידית WII בלבד\שילוב של הידית והנונצק צריך יותר מזה למשחק מכות מטורף כזה ?
פורסם 2008 במרץ 817 שנים תחשוב אם הוא היה נעשה על קונסולה מודרנית. חוץ מהגרפיקה שהייתה משתפרת בהרבה, יכלו להיות לך סביבות הריסות לחלוטין למשל. גם SSB וגם מאריו גאלקסי פשוט הראו כמה כל עניין התנועה זה גימיק, כשאפילו המשחקים ה"רציניים" של ניטדו בקושי עושים שימוש בו
פורסם 2008 במרץ 817 שנים לגבי SSBB, אתה צודק.לגבי SMG, אתה לא. יש לא מעט שלבים שלא היו אפשריים בלי חיישני התנועה, והמחסור בהם בכלליות היה גורע מהמשחק.חוץ מזה, היה ברור לכולנו מראש שזה גימיק, לא?כל עוד יש משחקים טובים שיוצאים לקונסולה, בלי שום קשר אם הם משתמשים או לא משתמשים ביכולת זיהוי התנועה- זה אמור להספיק.בישראל, כמו באירופה, עסוקים יותר מדי בלחשוב "למה ה Wii הוא לא PS/Xbox", בעוד שבשאר השווקים הגדולים (יפן/ארה"ב/אוסטרליה) פשוט מקבלים את העובדה הזו כמו שהיא, ונהנים בלי לחשוב יותר מדי.
פורסם 2008 במרץ 817 שנים מחבר צריך להתאים את השליטה למשחק ולא הפוך כי אז יצא לך משחק מחורבן כמו סוניק לWII הזיהוי תנועה מתאים למשחקים כמו מטרואיד 3 ולא לכל משחק מפתחים שדוחפים את השליטה בכוח מוצאים משחקים עלובים השליטה מתאימה מאוד לטניס\ביסבול\טראומה סנטר\קווסטים\וכו אבל גרועה למשחק מכות אם שליטה פשטנית כזאת בDBZ עשו שליטה שהתאימה למשחק אבל הסגנון מאוד שונה ככה שאם אתה רוצה לעשות קאמאמהאה לפי התנועה בסדרה אתה יכול לעשות את זה אבל את SSBB השאירו כמו שצריך אם שליטה רגילה בכל מקרה אם היו עושים את המשחק ל360 היה לוקח הרבה יותר זמן לעשות אותו כי כל התוכן היה צריך להיות בHD ואם יותר אפקטים ופרטים וגם סרטוני המעבר בנוסף במקום מולטי מקוון פשוט היו צריכים לעשות דברים מורכבים לLIVE
פורסם 2008 במרץ 817 שנים שיחקתי אתמול בSMG ולא ראיתי שום שלב שחייבים זיהוי תנועה בשביל לשחק בו... (אולי תאיר את עיני?)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.