עבור לתוכן

Super Smash Bros. Brawl מתחיל לקבל ביקורות מערביות

Featured Replies

פורסם

IGN-9.5

I could rant and rave all day about how good Smash is, but its redundant at this point. Simply put, Smash is a must-have game, and every Wii console out there isnt complete without it.

http://wii.ign.com/articles/856/856580p1.html

כנראה המשחק הולך להצדיק את ההיפ הגדול שלו

פורסם

עשיתי לו preorder מ VGP מעניין מתי הוא יגיע . הוא עלה לי כ215 שקל כולל משלוח . ראיתי שמועות שsears מכרו אותו מוקדם מדי או משהו כזה ובגלל זה יש סרטונים בyoutube של המשחק האמריקאי. יכול להיות שהיתה פשוט דליפה של עותק ששוחרר לpress .

פורסם
  • מחבר

לפי מה שהבנתי משלוחים לחנויות הגיעו כבר לפני כמה ימים

וחלק מהחנויות מכרו לפני הזמן

בכל מקרה כיף לך שיש לך קונסולה אמריקאית

לי יש PAL וגם בלי "שדרוג" ... מסוים אני לא יודע אם SSBB אפילו מקורי יעבוד לי

פורסם

מתי האירופאי יוצא :s05:

פורסם
  • מחבר

לא ידוע בינתיים

פורסם

לא לדאוג חברים, Freeloader מגיע באמצע אפריל :xyxthumbs:

פורסם

אין בכלל ספק שאני קונה את זה ... נקווה שלא יהיה מחסור בניו יורק

פורסם

אחד ממשחקי הדגל של הויי והוא לא עושה שום שימוש ביכולת זיהוי התנועה...

פורסם
  • מחבר

מה זה משנה ?

לדחוף זיהוי תנועה בכל משחק זה מטומטם

המשחק מאפשר לך לשלוט בו ב-שלט גימקיוב\שלט קלאסי\ידית WII בלבד\שילוב של הידית והנונצק

צריך יותר מזה למשחק מכות מטורף כזה ?

פורסם

תחשוב אם הוא היה נעשה על קונסולה מודרנית. חוץ מהגרפיקה שהייתה משתפרת בהרבה, יכלו להיות לך סביבות הריסות לחלוטין למשל.

גם SSB וגם מאריו גאלקסי פשוט הראו כמה כל עניין התנועה זה גימיק, כשאפילו המשחקים ה"רציניים" של ניטדו בקושי עושים שימוש בו

פורסם

לגבי SSBB, אתה צודק.

לגבי SMG, אתה לא. יש לא מעט שלבים שלא היו אפשריים בלי חיישני התנועה, והמחסור בהם בכלליות היה גורע מהמשחק.

חוץ מזה, היה ברור לכולנו מראש שזה גימיק, לא?

כל עוד יש משחקים טובים שיוצאים לקונסולה, בלי שום קשר אם הם משתמשים או לא משתמשים ביכולת זיהוי התנועה- זה אמור להספיק.

בישראל, כמו באירופה, עסוקים יותר מדי בלחשוב "למה ה Wii הוא לא PS/Xbox", בעוד שבשאר השווקים הגדולים (יפן/ארה"ב/אוסטרליה) פשוט מקבלים את העובדה הזו כמו שהיא, ונהנים בלי לחשוב יותר מדי.

פורסם
  • מחבר

צריך להתאים את השליטה למשחק

ולא הפוך כי אז יצא לך משחק מחורבן כמו סוניק לWII

הזיהוי תנועה מתאים למשחקים כמו מטרואיד 3 ולא לכל משחק

מפתחים שדוחפים את השליטה בכוח מוצאים משחקים עלובים

השליטה מתאימה מאוד לטניס\ביסבול\טראומה סנטר\קווסטים\וכו

אבל גרועה למשחק מכות אם שליטה פשטנית כזאת

בDBZ עשו שליטה שהתאימה למשחק

אבל הסגנון מאוד שונה

ככה שאם אתה רוצה לעשות קאמאמהאה לפי התנועה בסדרה אתה יכול לעשות את זה

אבל את SSBB השאירו כמו שצריך אם שליטה רגילה

בכל מקרה אם היו עושים את המשחק ל360 היה לוקח הרבה יותר זמן לעשות אותו

כי כל התוכן היה צריך להיות בHD ואם יותר אפקטים ופרטים

וגם סרטוני המעבר

בנוסף במקום מולטי מקוון פשוט היו צריכים לעשות דברים מורכבים לLIVE

פורסם

שיחקתי אתמול בSMG ולא ראיתי שום שלב שחייבים זיהוי תנועה בשביל לשחק בו... (אולי תאיר את עיני?)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים