Yaron-Cohen פורסם 2008 בפברואר 16 Share פורסם 2008 בפברואר 16 אז ככה...אני לא אפרט את שם החנות...הסיפור...קניתי מארז למחשב מדגם Fusion...במחיר של כ1000 שקל...המוצר הגיע פגום...המארז עצמו לא הספק...החנות אמרה לי שעל המארז אין אחריות...ורק על הספק יש לשנה (נראה לי)...אני החזרתי להם את המוצר לאחר כחודשיים מיום הקנייה...כי זה בעיה בשבילי להגיע לשם...במיוחד שאני חייל...אז הוא אמר שהוא ינסה לממש את האחריות דרך היבואן....לאחר כשבוע הוא אמר לי שהיבואן לא הסכים להחליף את המוצר....אתמול לקחתי את המוצר מהחנות..(כחודש לאחר ששמתי אותו בתיקון)...השאלה האם זה חוקי..?...בתקנון של החנות אין שום הזכרה למוצר פגום...ולדעתי פרק זמן של חודשיים זה פרק זמן סביר בהחלט....להחזיר מוצר פגום...יש לציין ששלחתי להם מיילים רבים והם טוענים שלא קיבלו אותם....וכל ההתקשרות שלי איתם זה דרך הטלפון בלבד...כל מה שאני רוצה זה לקבל מוצר טוב...ולא פגום....עזרות ועצות...יתקבלו בשמחה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גיימרית פורסם 2008 בפברואר 16 Share פורסם 2008 בפברואר 16 אני חושבת שתתקל בהתנגדות לגבי ההנחה שחודשיים זה זמן סביר.עצם זה שאחרי חודשיים החנות הסכימה בכלל לדבר עם היבואן זה מפתיע אותי. חנויות טובות בד"כ יתנו לך איזה שבוע זמן חסד לבדוק שהמארז תקין, וחנויות אחרות אפילו את זה לא יתנו לך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.