עבור לתוכן

אייבורי לקחו לי כסף על משהו שלא קיבלתי כלל! מה עושים?

Featured Replies

פורסם

הזמנתי הזמנה 1 ובגלל טעות שלהם , הם ראו 2 הזמנות.

אמרו לי שלא יקחו כסף על ההזמנה השניה ואף פיצו אותי.

לאחר 3 שבועות אני רואה חיוב בויזה שלי על 2 הזמנות!

האם מותר להם לחייב אותי על משהו שלא קיבלתי.?

הרי קיבלתי רק מוצר 1 ולא 2. איך הם יכולים לקחת כסף על 2 מוצרים?

עיצות בבקשה !

מה עלי לעשות?

תודה לעונים.

פורסם

מן הסתם, אסור להם לחייב אותך על משהו שלא קיבלת...

צור איתם קשר ותודיע להם שיש טעות

שלח להם צילום של החיוב הכפול בויזה

אם הם לא מזכים אותך על המקום כמו שכל חנות מכובדת צריכה לעשות, פנה לויזה ואם החיוב עוד לא ירד, בקש לבטל את החיוב.

פורסם

אמרת שהם פיצו אותך.

אם הם הביאו לך פיצוי כספי על הסכום שבו בטעות חייבו אותך, אז זה אומר שהחזירו לך את הכסף שחוייבת בו, לא כך?

פורסם

אמרת שהם פיצו אותך.

אם הם הביאו לך פיצוי כספי על הסכום שבו בטעות חייבו אותך, אז זה אומר שהחזירו לך את הכסף שחוייבת בו, לא כך?

איך זה קשור?

הוא רוצה את הכסף שלו בחזרה ,ולא משהו שווה ערך.

הם פיצו אותו כנראה בגלל הטעות ,זה לא נותן להם לגיטימציה לחייב אותו על משהו שהוא לא הזמין ולא מעוניין בו.

פורסם

הוא לא דיבר על פיצוי כספי.

"פיצוי" של אייבורי זה בד"כ מיקרופון/מצלמת רשת של "COPAM" או משהו בסגנון שהם קונים ב 8 שקלים ליחידה, לרוב מהזבל שמגיע אל סידילוג או טק דאטא, אז הם לא מהססים לזרוק ללקוח אחת כזו על כל טעות שהם עושים.

פורסם
  • מחבר

הם פיצו אותי על הטעות שנעשתה ושלא חזר אלי מנהל בזמן ואמרו שלא יהיו בעיות.

לאחר שלושה שבועות אני רואה כי יש חיוב כפול! הרי הם אמרו שיסדרו את הבעיה ואף פיצו אותי על כך. ואז שוב טעות!

לדעתי אני אדרוש יותר מכסף! אני אדרוש פיצוי גדול!

פורסם

שלח אליהם דרישה להחזרת הכסף בצורה מיידית במזומן לעו"ש שלך. אם אחרי נגיד 5 ימי עסקים הם לא מחזירים לך את הכסף תשלח שוב פעם מכתב והפעם עם התרעה שבמידה והכסף לא יועבר לחשבונך במיידית תפעל נגדם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותך. אם הכסף לא יוחזר תתבע בבית משפט לתביעות קטנות את הסכום+הוצאות תביעה (הפסד יום עבודה אולי, משלוח פקסים, טלפונים וכו') - התביעה תגזול מזמנך כמה שעות ואם לא עשית שום דבר לא בסדר מובטח לדעתי שתקבל את כספך בחזרה פלוס פיצויים (הוצאות). אל תסכים לשוברים וכו' בכל מקרה.

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובה.

פורסם

זה מטומטם, תפסיק להיות מלוכלך, הטעות ככל הנראה נעשתה בתום לב.

איזה פיצוי קיבלת?

דיברת עם החנות?

בעיקרון כל שאתה צריך לעשות זה לדבר עם החנות לבקש מהם לבטל את החיוב, לא עוזר או שהם מורחים אותך, טלפון לחברת אשראי, ספר להם את הסיפור אחרי כמה דקות יעשו שיחת בירור והכל יסתדר. אין טעם למשחקים מלוכלים שלא יביאו לשום דבר

פורסם
  • מחבר

הם לא יכולים לבטל את החיוב! החיוב כבר נעשה.

לקחו לי כסף גבר! כסף שיכולתי להשתמש בו לצרכים אישיים וזה לא בסדר. בטח ובטח שזה לא בסדר לאחר שהערתי להם על זה והם הכירו בבעיה.

פורסם

אתה סתם עקשן ומתנהג כמו ילד בן 12. זה יחזור אליך כמו בומרנג ואתה תבוא לפה ותתבכיין (או תבכה עם עצמך), חבל.

זה מטומטם, תפסיק להיות מלוכלך, הטעות ככל הנראה נעשתה בתום לב.

איזה פיצוי קיבלת?

דיברת עם החנות?

בעיקרון כל שאתה צריך לעשות זה לדבר עם החנות לבקש מהם לבטל את החיוב, לא עוזר או שהם מורחים אותך, טלפון לחברת אשראי, ספר להם את הסיפור אחרי כמה דקות יעשו שיחת בירור והכל יסתדר. אין טעם למשחקים מלוכלים שלא יביאו לשום דבר

פורסם

עוד לא ענית ושאלו כבר 3 פעמים לפחות - מה היה הפיצוי שקיבלת מהם? כסף בכמות שגבו ממך, או סתם איזשהו מוצרון?

פורסם

זה מטומטם, תפסיק להיות מלוכלך, הטעות ככל הנראה נעשתה בתום לב.

איזה פיצוי קיבלת?

דיברת עם החנות?

יש כל מיני מדורים שונים בעיתונים (רייכר עצבני), תוכניות שונות ברדיו (גיא מרוז ואורלי וילנאי פדרבוש) ותוכניות בטלוויזיה (כמו הפינה בחדשות ערוץ 2) שבהם מראים אטימות, טעויות בירוקרתיות והטעיות של חברות כלפי צרכנים. לפעמים לא מוכנים להחזיר את הכסף ללקוח אפילו שהוא רודף אחרי החברה מספר שבועות או חודשים בגלל עצלנות של הפקידים, אטימות או זילזול. אז לפעמים רק פניה של גופי תקשורת גדולים עוזרת כי העסק מפחד מפרסום רע, ופתאום הבעיה שלקח לה חודשים להיפתר תוך כדי עצבים רבים מצד הלקוח - נפתרת בשניות. תפסיקו לפחד כ"כ, זה לא ביג דיל בכלל להגיש תביעה קטנה וצודקת. ואם הוא מתקשר אליהם 4-5 פעמים (או שולח מכתבים) והם כל פעם מעבירים אותו הלאה או מבטיחים להעביר את הכסף "מחר" ובפועל כבר כמה שבועות לא מעבירים - אז הדרך הכי קלה ומהירה לפתור את זה היא דרך תביעה בבית משפט לתביעות קטנות שדורשת מינימום טירחה יחסית לרדיפה מתישה אחרי הכסף שמגיע לו. וזה באמת כנראה נעשה בתום לב, אבל ייתכן שהם לא ישימו עליו וכמו שאמרתי - כתוצאה מזילזול, רשלנות, בירוקרטיה או אטימות - הכסף לא יוחזר לו במשך חודשים. זאת לא צריכה להיות בעיה שלו.

פורסם

אבל הוא בכלל לא דיבר איתם FFS הוא גם לא אומר מה הפיצוי שקיבל, אולי הוא קיבל את הסכום כסף שחייבו אותו ?

קודם שידבר, אם מורחים, מתקשרים לחברת אשראי וזה נפתר ממש מהר, גם לי זה קרה כמה פעמים ואחרי טלפון איתם הכל הסתדר

פורסם
  • מחבר

אתה סתם עקשן ומתנהג כמו ילד בן 12. זה יחזור אליך כמו בומרנג ואתה תבוא לפה ותתבכיין (או תבכה עם עצמך), חבל.

לא הבנתי למי אמרת את זה? לי?

בכל מקרה. אני מבין שיש כאן אי הבנה. הם פיצו אותי על כך שלא חזרו אלי בזמן. לא על הטעות שהם עשו.

פיצו אותי באוזניות(אם זה משנה משהו).

התקשרו שוב יום למחרת ואמרו כי הכל מסודר ושאני אקבל חיוב 1 בויזה!

וקיבלתי 2.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים