עבור לתוכן

מישהו מכיר את Gibor Computers?!!?!?!

Featured Replies

פורסם

שמע שיגידו מה שרוצים, כזה אני, וככה אני עובד, ויש עובדות בשטח מה שנקרא DELIVERING,לא יודע איך זה בעברית. אני מזל אריה והכי אריה שאפשר ואין לי מה להילחם בזה(אה, וניסיתי להרגיע). מספיק החיים שלי היו קשים והייתי מסכן עד סוף הצבא עם העלייה וכל המצב הזה של אין שורשים, אין משפחה ואין כסף אז אני לא בוכה. עם מה שיש ועם מי שאני (צנוע שמצנוע)הגעתי לאן שהגעתי ואל תשפוט עד שאתה מכיר אותי. אתה לא מכיר אותי אז אל תגיב עליי בכלל. מכיר את "אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בתוכו"? מי שיצא לו להציץ מדבר אחרת וזה לקח עבודה קשה בשביל להרוויח את השורות שנכתבו עליי, מאוד קשה.

  • תגובות 59
  • צפיות 6.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה הבעיה לקנות מחשב מעיר אחרת? אני גר בת"א וקניתי את המחשב בסקאי. 30 דקות נסיעה (הלוך וחזור)

פורסם

עלות שליח של רשות הדואר או אביב שיגור עומד על 45 עד 55 ש"ח.

זמן נסיעה מת"א לנווה מונוסון לצורך העניין, כיוון שהעליתם את הדוגמא, עומד על 20-25 דקות בשעות שאין עומס.

אני מעדיף לשלם 10% יותר, וגם לשרוף נסיעה (במקרה הצורך) של חצי שעה, או לשלם כמה גרושים לשליח - כדי לקבל שירות טוב.

לבזבז כמה שעות בשיחות עם חנויות כדי לנסות ולהבין איפה הסחורה שלי, למה היא לא הגיעה, מה קורה עם התיקון וכדומה - עולה לי יותר זמן, ויותר כסף שצריך לשלם לפסיכולוג שירגיע אותי אחר כך.

פורסם

תשמעו. צריך לשים את הדברים על השולחן.

תפסיקו לעשות מ SKYPC וZIGZAG2000 טלית שכולה תכלת אם יש משהו שהדיון הזה לימד שגם לחנויות הכי טובות "כביכול" יש הרבה שונאים.

ZIGZAG2000 עוד יותר יקרנים מלוג'יק שיותר יקרה מגיבור ולכן לך תבנה את אותו מחשב שבין גיבור ללוג'יק יצא הפרש של 700, אני מניח שייצא אוליהפרש גדול עוד יותר.

ובאשר לנסוע, כמה כבר אפשר לדון על זה, נו כמה . . . קרא עמודים קודמים בחייאת. גם לדואר צריך לקחת זמן, ללכת ,לעטוף,לעמוד בתור=שוב בזבוז זמן.

ואם כבר אתה מדבר על שירות, כמוש אמרתי, בעמוד 2 יש השוואה של שירות, בכל חנות יש יום אסל יום באסל או איך שאומרים את זה.

אני אשכרה מציע לכל משמיצי KSP ו אייבורי (נכון שיש סיבות) אבל שווה להיכנס פעם לסניפים או לגלוש פעם באתרים שלהן ולראות שיש שם המון מציאות בציוד היקפי, אביזרים וכדומה.

פורסם

יש חנויות שכמות התלונות עליהן בכלל לא פרופורציונלית. הזכרת את חלקן בחלק מההודעות שלך.

ללכת לדואר (למרות שאפשר גם להזמין שליח) לא לוקח יותר זמן מאשר ללכת לחנות הקרובה לביתך.

בשורה התחתונה, שירות רע גורר בזבוז זמן הרבה יותר גדול מאשר חנות שלוקח עוד 15 דקות נסיעה להגיע אליה.

פורסם

לשירות אין משמעות זהה לכל אחד

יש כאלה שלא מבינים כלום במחשב, הם ישגעו את המעבדה ובסוף יצאו עם תלונות ויש כאלה שיודעים פחות או יותר מה לא בסדר, אלה יצאו מהחנות בהרגשה שהשירות היה טוב. בסופו של יום החנות צריכה להסתדר עם כולם.

בעלת מוסך אמרה לי פעם שנשים הם קבוצת הלקוחות הכי גרועה שיש, לא מבינות בכלום, מתווכחות ובסוף צריך לעשות להם את ההנחות הכי גדולות.

פורסם

טכנאי שמנסה למכור ללקוחות שלו לפי הרצון שלו והאג'נדות של "רצוי" הוא טכנאי צודק. טכנאי שמצליח למכור לכל אחד מהלקוחות שלו לפי אג'נדת ה-"מצוי" הוא טכנאי חכם. ואני משתדל לרצות כל אחד לפי יכולתו.

לפעמים מישהו מאד מעוניין במשהו שצפוי להזיק לו... כך שלתת לו את מבוקשו (המזיק) - ובפרט ביודעין, זו מעילה באחריות-המקצועית והאישית כלפיו כלקוח - בחזקת אי-מניעת נזק... לא משהו שאדם ואיש-מקצוע הגון יבחר בעשייתו, בד"כ.

לסיכום הנקודה : טכנאי שמונע מהלקוחות שלו לקנות ציוד-זבל ו/או לקנות ממקומות עם שירות גרוע (וגם אם רק לדעתו), הוא גם חכם וגם צודק. בין היתר, טכנאי כזה שומר את הלקוח מרוצה (טעמו של שירות גרוע נותר הרבה אחרי שנשכח גובה המחיר), שומר על המוניטין המקצועי והאישי שלו, ובדרך גם מעודד הגינות בעסקים (דבר לא רע בכלל בארץ).

ובכללי, דבריי, כפי שסביר להניח שגם אלו של חלק נכבד מהאחרים כאן (או לפחות כך נראה), כלפי חנות מסויימת כלשהי - ובכלל, מבוססים על נסיון - אישי או ממקור ראשון.

ועם כל הכבוד הראוי, הזלזול המיותר שלך כלפי החבר'ה כאן איננו מקובל, איננו ראוי, ובהחלט איננו במקומו, גם אם בעברך מעל 30 שנות ניסיון, ושלושה תארי אליפות-עולם (רצופים) בתחום המחשבים ! ואפילו אם מישהו ביקר את החנות החביבה עליך - יש דרך מקובלת לנהל דיון בעניין, מבלי לרדת לפסים אישיים - ובכלל.

פורסם

טוב הרגע חזרתי . . . אוף איזה לילה מטורף... טוב תקשיב אחינו

לסיכום הנקודה : טכנאי שמונע מהלקוחות שלו לקנות ציוד-זבל ו/או לקנות ממקומות עם שירות גרוע (וגם אם רק לדעתו), הוא גם חכם וגם צודק. בין היתר, טכנאי כזה שומר את הלקוח מרוצה (טעמו של שירות גרוע נותר הרבה אחרי שנשכח גובה המחיר), שומר על המוניטין המקצועי והאישי שלו, ובדרך גם מעודד הגינות בעסקים (דבר לא רע בכלל בארץ).

הבעייה בפורום פה שאני לא בדיוק יודע מהגילו /מקצועו וניסיונו של כל אחד בשונה מדיון שאני נגיד יכול לנהל עם טכנאים עמיתים. בוא נניח שאם אתה גם טכנאי וגם בעל ניסיון (הרי כל אחד יכול לכתוב פה שהוא כזה וכזה, לא שזה משנה, נגיד) בקיצור על אותו ספוט כמוני - כל מה שאמרת זה כמו פנטזיה שיפה לספר לחבר'ה. מזכיר את חזון ה"מזרח תיכון חדש" של פרס. את הכעס שלך על חנויות אל תשפוך על אחרים שקונים באותן חנויות כי הם רוצים פרנסה ולא להתחיל לקבוע לאנשים את סדר היום.

אגב, לך קרא שוב, אל אמרתי שאני גם חכם וגם צודק, למעשה לא אמרתי על עצמי כלום, רק לגבי פילוח הטכנאים.

הזלזול המיותר שלך כלפי החבר'ה כאן איננו מקובל, איננו ראוי, ובהחלט איננו במקומו, גם אם בעברך מעל 30 שנות ניסיון, ושלושה תארי אליפות-עולם (רצופים) בתחום המחשבים ! ואפילו אם מישהו ביקר את החנות החביבה עליך - יש דרך מקובלת לנהל דיון בעניין, מבלי לרדת לפסים אישיים - ובכלל.

אין לי חנות חביבה עליי כמו שאמרתי (אתה שוב לא מבין/קוראן את דבריי?) לא מספיק הסברתי שאין פה חנות מושלמת? :kopfpatsch:

אני לא זלזלתי פה באף אחד, אל תשכח שזה פורום ואתה לא באמת רואה איך אני מכוון את הטקסטים שלי, אם נכנסת ללינק, ראית שזלזול בלקוח זו מילה גסה אצלי.

וכהערת ביניים, הנה, השתקה קבוצתית. מצטרף לעדר הלקוח האחרון שדיברתי עליו: ציטוטים מהE-MAIL:

"יש לך ככה. שירותיות בלוג'יק ומחירים זולים יותר בגיבור ויש כמה חנויות זרוקות אי שם עם מחירים זולים יותר שזה לא משנה איפה תקנה, ממילא הן רחוקות ממך. מה אתה מעדיף?"

"עזוב, אם אתה לא יכול להוריד לי מהמחירים של גיבור אל תדבר איתי על לוג'יק, אני כבר מעדיף להזמין מחנות בעיר אחרת רק שיהיה יותר זול מגיבור. שירות זה יפה לדבר על זה, אבל לשלם על זה עוד כמעט 1000 שקל? אני לא פראייר. נגיע לגשר נחצה אותו. ואם לא - נתבע אותו".

עכשיו הבנתם ? והוא בן 40 עם משפחה וכל הנספחים עליהם דיברתי. עכשיו, אני יודע שאני ניסיתי, אין טעם להמשיך מפה והוא ממילא יקנה את הכי זול, כנראה באחת מהחנויות הזרוקות אי שם, במחיר הכי זול. אז כל ה"חזון" הזה שאתם מדברים עליו תקף ללקוחות בודדים שאותם מן הסתם הצלחתי לשנכע. אבל הנ"ל, דוגמה מצויינת למה שדיברתי עליו.

ליטל . . . נראה שצדקתי גם לגביה כמו לגבי הלקוח הזה. נכנסתי להודעות האחרונות שלה כי תהיתי לאן היא נעלמה . . . אז בפורום על . . . IVORY (גוד) ככה היא כותבת:

היי

אני רגע לפני קנייה שם ועד עכשיו קראתי המון תגובות של אנשים שלא מרוצים מחווית הקנייה שם.....(בלשון המעטה)...

הדבר היחיד שמונע ממני לסרב להצעה שלהם הוא המחיר האטרקטיבי שהם מציעים...

הבנתי מהמון תגובות שלמחיר הזול יש סיבה ושהשירות שם זוועתי....

אבל מה שמעניין אותי בסופו של דבר הוא האם המחשבים עצמם שהם מספקים הם סהכ טובים

ואשמח אם תעדכן אותי איך המחשב שקיבלת בסופו של דבר אחרי כל הטרטורים......

1.לקוח שכותב לי ככה (אני (ובטח גם אתם אם יש פה עוד טכנאים) פשוט מזהה את הטיפוס כי גם לי כתבו הרבה אנשים משפטים דומים) הוא אחד שבטוח שהוא רוצה את הכי זול ומחפש את היחיד באתר שיגיד לו שהוא קנה וכן קיבל שם מחשב שעובד, גם אם 100 אחרים יגידו ההיפך.

2. אני מקווה שבסוף היא לא תקנה שם, כי היא כתבה 10 הודעות ונעלמה מהאתר, בתקווה שלא קנתה ששם כבר, שלחתי לה הודעה פרטית לברר מה קורה.

3. צפוי. לא סתם כתבתי את המ שכתבתי לגבי הלקוח והנה תראו, ההיא שפתחה את הפוסט עברה לאייבורי בסוף, לא יודע אם לצחוק או לבכות. :-\

פורסם

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

איזה בידור.בחיי הטמטום עולה גבוה גבוה.ויסלחו חברי הפורום וחברת הפורם בעלת המוסך הנכבדה.אבל צפוי שאישה תכתוב כזו שטות וסביר יותר

שהיא רק מחפשת את הזול כי זה מחשב שהולך להיות פינתי בסלון\חדר ילדים ותו לא.שירות זה דבר חשוב.אצלי זה הא.ב במקום שאני רוצה לקנות.

הקמצנים (אחי אבא שלי...) קונים ב KSP אני קונה בפנדס.אישה זו מראה היטב עד כמה המחשב והשירות סביבו לא מעניין אותה והיא משקפת חלק ניכר מלקוחות

השוק הפרטי.

פורסם

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

איזה בידור.בחיי הטמטום עולה גבוה גבוה.ויסלחו חברי הפורום וחברת הפורם בעלת המוסך הנכבדה.אבל צפוי שאישה תכתוב כזו שטות וסביר יותר

שהיא רק מחפשת את הזול כי זה מחשב שהולך להיות פינתי בסלון\חדר ילדים ותו לא.שירות זה דבר חשוב.אצלי זה הא.ב במקום שאני רוצה לקנות.

הקמצנים (אחי אבא שלי...) קונים ב KSP אני קונה בפנדס.אישה זו מראה היטב עד כמה המחשב והשירות סביבו לא מעניין אותה והיא משקפת חלק ניכר מלקוחות

השוק הפרטי.

הרוב המוחץ של הלקוחות של החנויות המדוברות הם גברים, משפט אחרי ההצהרה המטופשת שלך על נשים כתבת שגם אבא שלך ואח שלך הולכים לחנויות כאלה.

לקניה חכמה אין קשר למה שיש לך בין הרגליים, אלא להתמצאות וסדר עדיפויות נכון. אפילו תשאל את אמא שלי היא תגיד לך שלKSP היא לא מתקרבת, ותאמין לי שהיא לא קרובה אפילו להיות ביל גייטס. אבא שלי, לעומת זאת, קנה לילדיו איזה מחשב "באנדל" כזה, מאלה שמופיעים בעיתונים בשלוש וחצי שקל בדיוק מהסיבות שנתת שבגללן אישה מחפשת את הזול ביותר (i.e כי זה מחשב פינתי בסלון לילדים).

אז שמור להבא את הערותיך המתנשאות לעצמך. תודה.

פורסם

"אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בתוכו"

אם זה הקנקן מי רוצה בכלל להתסכל בפנים.

פורסם

בכל הויכוח הזה עדיין לא הבנתי דבר

ממתי טכנאים או כל מי שעוסק ממש בתחום מתעסק וקונה מחנויות רגילות

פורסם

כל מה שאמרת זה כמו פנטזיה שיפה לספר לחבר'ה.

הלקוח האחרון שדיברתי עליו: ציטוטים מהE-MAIL:

"עזוב, אם אתה לא יכול להוריד לי מהמחירים, אני כבר מעדיף להזמין מחנות בעיר אחרת רק שיהיה יותר זול. שירות זה יפה לדבר על זה, אבל לשלם על זה עוד כמעט 1000 שקל ? אני לא פראייר. נגיע לגשר נחצה אותו. ואם לא - נתבע אותו".

עכשיו הבנתם ? והוא בן 40 עם משפחה וכל הנספחים. עכשיו, אני יודע שאני ניסיתי, והוא ממילא יקנה את הכי זול, כנראה באחת מהחנויות אי שם. אז כל ה"חזון" הזה שאתם מדברים עליו תקף ללקוחות בודדים שאותם מן הסתם הצלחתי לשכנע.

"פנטזיה לספר לחבר'ה" ? תחזור כשתתפכח...

ברוך הבא לשיטת ה-"מצליח" וה-"סמוך" הישראלית : סמוך על סמוך - אולי זה יצליח... ואם לא, תמיד אפשר לשרוף זמן וכסף על הגשת וטיפול בתביעה-משפטית... כולל בערך 2 נסיעות לביהמ"ש השלום בת"א (בישבו כבית-משפט לתביעות-קטנות), הפסד של בערך 2 ימי-עבודה, ובנוסף שכ"ט עו"ד (לפחות 1000ש"ח להערכתי).

וגם אז לא בטוח שהתביעה תתקבל, והרי גם לצד השני יש עו"ד (בד"כ ממולח לא פחות משלך), וחוזה-אחיד שאת תניותיו קיבלתה, להסתייע בהם... ואפילו אם הפסיד, הצד השני יכול לערער על פס"ד, ולגרור אותך למערכה משפטית שתימשך שנים, ותעלה בממון רב.

אנשים כאלו, הם הסיבה העיקרית שהשירות במדינה נראה כמו שהוא נראה... וזה גם בדיוק סוג האנשים שאני שולח ישר החוצה - מעדיף ומוכן לוותר על כספם, מאשר על שמי הטוב !

כשהלקוח טועה - והלקוח טועה, חובה עליך להסביר לו את טעותו ומשמעותה, ובכל מקרה לסרב לסטות מדרך שיקול-הדעת המקצועי שלך - גם אם הוא משלם מיליון במזומן. זה גם הבדל בין טכנאי הגון ומקצועי (שמוודא שהלקוח יקבל תמיד את הכי טוב - בציוד ובשירות), לבין טכנאי מצוי (שלא מעניין אותו מכלום - כל עוד משלמים לו).[br]פורסם בתאריך: 26.01.2008 בשעה 17:04:33


בכל הויכוח הזה עדיין לא הבנתי דבר אחד

ממתי טכנאים או כל מי שעוסק ממש בתחום מתעסק וקונה מחנויות רגילות

ייתכן שהוא עסוק מדי בלעשות רעש וצלצולים, כך שלא נשאר לו זמן לבדוק את האפשרות הזו...

פורסם

טוב, מיצינו.

אני האמנם מאוד שמח שיש פה חילוקי דעות בנוגע לחנויות מחשבים, אבל איזה חנות טובה ואיזה לא, אין אדם יכול לקבוע כפי שחלקכם אמרתם כאן, יש כאן גם את הלקוח שהוא גורם אחד ש"מזמין" את היחס שמגיע אליו מצד החנות.

בכל מקרה, avidan28 אני מזהיר אותך לפני אזהרה, לשובניזם שהפגנת כאן (האמנם לא בצורה ישירה אך בהחלט רמזת) אין טעם ועונשו-באן, בכך שכתבת דבר זה בפורום פגעת במשתמשת בפורום, דבר שלא יעלה על הדעת, אני מבקש ממך להיזהר בלשונך בכל הקשור, ראה הוזהרת!.

תודה ושבוע טוב לכולם,

Aviko

פורסם

תגובתו של אלכס:

BATERBLY:

אל תגחך/תגיב על אנשים אם אתה לא מכיר אותם אישית, אני מציע לך לא לרדת עליי או לדחוף את האף בעניינים לא שלך פן תזכה לBAN הוגן.

MOOG:

יש טכנאים ויש דילרים. דילר זה מי שמוכר לחנויות, טכנאי זה מי שמשרת לקוחות. בעל חנות הוא בעל חנות.

אני טכנאי שלקוחות יוצרים איתו קשר מפה לאוזן אחרי שאנשים המליצו עליי וככה בונה מעגל לקוחות, אני עובד בחברה גדולה ואין לי זמן להתעסק עם דילרים או לנסוע ליבואנים לקנות שם לכל לקוח. אני בקשר עם הלקוח עד שהוא קונה מהחנות, ואז הוא מדבר עם החנות (או שאני עוזר) אחרי הקנייה. למעשה אני מסיים את תפקידי כ"מוכר" עד שהלקוח קנה בחנות כולשהי לפי בחירתו וזהו. בכך, הסרתי מעצמי כל קשר לריצות ליבואנים וצורך בכלל להיות איתם בקשר אם ללקוח מתקלקל רכיב כולשהו. אם כן - הוא פשוט הולך לחנות ומחליף כמו לקוח רגיל (ואם יש לו בעייה מול החנות, אין במלאי, התקלה נראית כאילו נגרמה ע"י לקוח רשלן או משהו כזה - אני זורק מילה - ואז אין בעייה).

אם היה לי זמן לעבוד מול יבואנים - הייתי פותח חנות משלי חת כל הסטנדרטים הגבוהים שדובר פה עליהם. אולי בהמשך הדרך.

HW_JOE:

אני לא מוכן לוותר על שום לקוח . חנות שאני שולח לשם לקוח - יש לי שם מילה וכבוד. זה אומר שהבעלים מכירים אותי (מנכ"ל אם זו רשת כמו גיבור לדוגמה) וככה אני יודע שללקוחות שלי - לא יהיו שם בעיות אף פעם (מניסיון). יחד עם זאת אני מודע לכל מה שדיברתי בקשר לשירות ועל כן מנסה לעבוד עם חנויות עם שירות מעולה בלי עזרה שלי. אבל, פערים של 700 שקל כמעט אף אחד לא מוכן לשלם פה. ולכן, במקום לוותר על לקוח שרוצה לקנות בזול, אני יוצר תנאים שבו הלקוח יקבל טיפול VIP. עקב כך ובהתאם לזאת, אין שום בעייה ללקוחותיי עם שירות - בכל חנות שאני שולח אותם לשם ללא הבדל גזע דת ומין.

שני דברים לסיום:

1) הטכנאית הכי טובה שאני מכיר היא גם אשה, גם דתייה, גם חרדית וגם מתפעלת מברגיםנ יותר מהרבה גברים שאני מכיר, אין צורך לערב נשיות בעניינים של "יודעות או לא". יש להתייחס לכל מקרה לגופו של עניין.

2) בהחלטה של מנהל הפורום הוחלט לנעול הנושא למען יפסיקו כמה מהגורמים המעורבים בהשמצות על מנת לחסוך מהם BANים.

May The Force Be WIth You.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים