עבור לתוכן

מישהו מכיר את Gibor Computers?!!?!?!

Featured Replies

פורסם

חנות זה עניין מאוד אינדבידואלי לפי דעתי ! (מקווה שרשמתי נכון :P )

אם נגיד את צריכה פד, עכבר, הארדיסק או שאר דברים שהסכויים שייפגמו קטנים, אז בכיף הייתי קונה מ KSP או מחנות

עם שירות בינוני אחר, למרות שאם יש חנות טובה עם מחיר טוב אז זה הכי טוב, למרות שרוב הזמן איו כאלא וגם אם יש

אז כנראה שהחנות נמצאת בקצה השני של ישראל...

מצד שני אם את צריכה מעבד, לוח אם כ.מ או דברים שהסכויים שייפגמו גבוהים אז הייתי ממליץ לסוע, להפסיד יום עבודה,

לשלם קצת יותר, ולישון טוב, כדאי !

אני אישית הייתי גם נוסע לת"א בשביל לקנות מחשב אם רמת השירות, הכדאיות המקצועיות והפגנת נפש אנושית נמצאים שם אני מעדיף לקנות שם ולא במקום קרוב לבית רק כי זה 100 ש"ח יותר זול.

אני את המחשב קניתי בראשון לציון, אומנם מאיפה שאני גר זה לא רחוק בכלל אבל חנויות קרובות לבית הציעו לי אותו דבר ב100 ש"ח פחות אם יותר "פיצ'רים", אני לא אוהב אנשים שמנסים תמיד להוליך אותך שולל, ללכת סביב סביב לא להיות ישרים ולנסות לדחוף לך דברים שאתה לא רוצה, לצערי זה קורה כל כך הרבה בארץ בכל עסק בכל מקום ובכל שעה.

  • תגובות 59
  • צפיות 6.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מבין למה כל אחד פה אוהב לומר ש-"הישראלי תמיד יקנה איפה שזול גם אם הוא יודע שהוא ידפק".

כמו בכל מקום - אנשים קונים גם לפי מחיר. ככה זה גם באירופה, במזרח, בארה"ב וכו'.

אבל אנשים קונים גם לפי עוד דברים, כמו רמת שירות ובעיקר - נוחות.

תראו את כמות האנשים שקונים באופיס דיפו דברים - למרות שהם יקרנים, תראו את כמות האנשים שקונים בקסטרו ובכל החנויות בקניונים.

בנוגע למחשבים - אני מכיר הרבה אנשים שקונים במקומות שהם אוהבים ולאו דווקא במקום שהכי זול.

ליתר דיוק רוב האנשים שאני מכיר נוהגים כך.

הקונה הישראלי המצוי, מעניק משקל-יתר עצום למחיר המוצר, ומשקל-חסר משווע לשירות... מנסה להפחית כל שקל שאפשר מהסה"כ, וגם מצפה בד"כ שזה לא יתבטא באיכות השירות שהוא מקבל - או שפשוט לא מעניין אותו מהשירות (בד"כ עד לרגע ההיזקקות לשירות...).

אין לי מושג לגבי אירופה, אך בארה"ב, חברות עם שירות כללי גרוע בד"כ נפגעות חזק במכירות - ולהפך. הקונה האמריקאי המצוי גם יודע לערוך חרם צרכנים אמיתי - מעלים לו את המחיר או מורידים את איכות השירות, סתם כך, הוא פשוט מפסיק לקנות !

ומאידך, הקונה האמריקאי המצוי, לרוב יודע ומבין ששירות טוב עולה כסף, ומוכן לשלם בעבורו (או לשלם פחות - ובתמורה לקבל שירות מוגבל).

אנשים בארץ אכן קונים באופיס-דיפו וכד' - ובמקומות הנחשבים יחסית יקרים, אם משום שהם יחסית זולים במוצרים מסויימים לעיתים, ואם משום שהמחיר איננו מהווה חסרון יחסי לאותה קניה (למשל : כאשר ההפרש בערכים מוחלטים בין מחירי המוצרים הנו קטן מההוצאה החלופית לקניית המוצר במקום הזול יותר), או פשוט כשהמחיר אינו השיקול העיקרי בעבורם (מעדיפים : נוחות, שירות של רשת-חנויות, וכד') - וזה עוד לפני שדיברנו מילה על מותגים.

לדעתי, בעיית "התנהגות עדר" קיימת בעיקר (אך לא רק) בקרב אנשים שאינם בקיאים בתחום, ושאינם מודעים לתוצאות הסבירות והמסתברות של חוסר בקיאותם לגבי רכישה מורכבת כגון רכישת דירה, רכב, מחשב, וכד'...

ייתכן שלמכריך בקיאות בתחום, או לפחות ההבנה שברכישה מורכבת רצוי מאד להסתייע במומחה.

פורסם

יענו שירות טוב שווה לי:

- לקחת יום חופש מהעבודה (כעובד היי טק השעות בהם אנו עובדים זה עד הערב וחייבים לקחת יום חופש בשביל זה).

- לקחת בחשבון שעדיין אולי (כמו שראינו בביקורות של אנשים אחרים על חנויות "טובות" שהסתבר שהן "לא בדיוק" מושלמות כמו נועה מחשבים וסקיי פי סי) נצטרך לנסוע לשם לפחות פעם אחת אחרי שלא הכל הלך חלק בהחזרה/החלפה . . .

- להפסיד כסף בנסיעה על הדלק

- להתעצבן בפקקים מ וחזרה לתל אביב.

למה יש לי הרגשה שאתה לא אחרי צבא שאשכרה תצטרך להיות אחד מאלה שיעשו את זה אלא רק מדבר על זה . . .

RIGHT :screwy::kopfpatsch::screwy:

חח... תותח אתה...

אני באמת לא אחרי צבא אפילו הרבה לפני, אבל אני מכיר תמצב הזה מההורים שלי, ואני עדיין חושב שבשביל לקנות מחשב זה שווה את זה.

כמובן שלא לכל אחד, רק למי שבאמת משקיע וחושב על זה, כמונו :)

פורסם

חח... תותח אתה...

אני באמת לא אחרי צבא אפילו הרבה לפני, אבל אני מכיר תמצב הזה מההורים שלי, ואני עדיין חושב שבשביל לקנות מחשב זה שווה את זה.

כמובן שלא לכל אחד, רק למי שבאמת משקיע וחושב על זה, כמונו :)

יפה אחי. הרגשתי את זה בין השורות שאתה קטן (ויש כבוד) בלי שהאחריות עלייך מוטלת על עצמך ועל ארנקך . . .

בפעם הראשונה שיתקלקל לך רכיב ליבה כולשהו (מעבד,זיכרון,לוח אם או כרטיס מסך יקר) השנייה הראשונה שבה תתחיל לחשוב "רבאק, מתי אני לוקח חופש מהעבודה בשביל לנסוע לעיר אחרת להחזיר את זה" ו אז עוברים כמה ימים עד שמאשרים את זה, ואז אתה נוסע, ואז מחכה, ואז נוסע לקחת והופ - עבר שבוע בגלל הציפייה לאישור היום החופשי והציפייה להחלפה מהיבואן והנסיעה הכפולה, מתגנבת לך מחשבה לראש "אני א-י-ד-י-ו-ט שרצה לשחק אותה שירותי וקנה בעיר אחרת".

אני עשיתי את זה פעם. ב2001 קניתי לוח ASUS CUV4X או משהו כזה לפנטיום 3 מ ZIGZAG2000. אחרי זמן מה הוא התקלקל. הייתי צריך לנסוע אליהם, לארגן את ההורים לחטוף פרצופים של "למה אנחנו צריכים לטרוח להסיע אותך לאיזה פאקינג חור בשם מושב מונוסון" ולבזבז שעות עבודה על איזה לוח אם שהיה זול ב100 שקל אצלהם" . . . הבנתי את הרמז, לקחתי מונית ב100 שקל נסעתי והבאתי להם את הלוח. מניסיון לומדים. מטעויות - בונים ניסיון.

***********************************************************************************************

דבר ראשון אני מרגיש כניסה של אנשים מהסוג של "קראו את הנושא בפורום,ולחצו ישר "הגב" בלי לקרוא את כל העמודים מההתחלה" . . .

שוב פעם, ציטוט שלי, ההבדל הינו ענק ! וזה במחשב במחיר ממוצע. ומה קורה עם מחשב של 10 אלף? שם ההבדל קופץ ל1500 שקל ! (בדקתי עם לקוח אחר).

בקיצור, נסיעה לעיר אחרת זה לא אופציה. חינוך של חנויות ע"י אי קנייה בהן נכונה, אבל מכיוון שאני חי על לקוחות, אני חייב לקנות איפה שהם רוצים, כי לא אני זה שמשלם. לי משלמים על הרכבה, הדרכה, OC ושאר דברים הדורשים מומחה. אם ההבדל היה של 100 שקל, לוג'יק היו מקבלים ממני את כל הלקוחות ועושים 100,000 שקל בחודש רק מהלקוחות שלי בלי לשכוח את השאר. רק לסבר את האוזן . . . גיבור ולוג'יק, שתיהן עושות גלגול כסף של מיליון שקל בחודש בערך.

1. . . . ליטל . . . מיצי מה את עושה פה ;D

תשובה מהפוסט הקודם . . . מישהו אמר שבגיבור אחרי שהוא אמר שהוא לא מזין שם מחשב שלם רק בגלל שמחיר כרטיס המסך יקר שם.

דבר ראשון, אני יודע למה עשו לך את זה. החזיקו מלאי של כרטיסי שקנו כשהמחיר שלהם היה גבוה ולא מורידים עד שיימכרו אותם, (למרות שמחירם ירד בכמה מאות שקלים) בשביל לא למכור לך במחיר פחות משזה עלה להם ולצאת מופסדים בשני הכיוונים. לך הם אמרו מה שאמרו רק כדי שתקנה (יענו המחיר לא היה מעודכן וכו'...). ראיתי את זה בעיניים שלי כמה פעמים בחנויות שונות. ניסיתי עם ה8800GT, אותו דבר. המחיר נשאר אותו מחיר.

דבר שני, הלקוח הזה מרכיב מחשבים לבד, הוא ממש לא מתחיל . . .

דבר שלישי. הנה, מפרט אחד שבניתי ללקוח, שני מחירים(הוא דרש לוח אינטל ואת החלקים האלה). עכשיו אולי אתה רוצה להגיד לי לגבי הפער של "200" שקל ששווים שירות (שכמו לכל חנות זה רק נראה מושלם ויש פאשלות ואני עד אישי לשתיים כאלה וגם לSKYPC יש את זה לפי התגובות ולנועה מחשבים ולאחרות, וזה רק קצה הקרחון)

שם מחיר כמות סה''כ

SAMSUNG מסכי

SAMSUNG 226BW 22'' LCD 2MS 1:3000 DVI WIDE SCREEN 1685.00 1685.00 מחק

ASUS DVDRW

ASUS DVDRW X18 DRW-1814BLT DUAL LAYER LIHGTSCRIBE SATA BLACK 158.00 158.00 מחק

CORSAIR ספקי כוח

CORSAIR CMPSU-450VXEU 450W VX SERIES, ATX, PS/2, POWER SUPPLY 472.00 472.00 מחק

GALAXY כרטיסי מסך

GALAXY GEFORCE 8800GT 512MB DUAL DVI HDTV PCI-E 1290.00 1290.00 מחק

GIGABYTE מארזי מחשב

GIGABYTE AURORA BLACK TOWER CASE 3X120MM LED FANS+ SIDE PANEL 699.00 699.00 מחק

INTEL CORE 2 QUAD

INTEL CORE 2 DU QUAD Q6600 2.4GHZ 1066MHZ 8MB 64BIT BOX 1330.00 1330.00 מחק

INTEL M.B

INTEL DRAGONTAIPEAK DP35DP (QUAD READY) P35 HD AUDIO GBL 555.00 555.00 מחק

KINGSTON DDR2

KINGSTON DDR2 1GB 800MHZ CL5 PC2-6400 KIT 147.00 294.00 מחק

WESTERN DIGITAL

W.D WD2500AAKS 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER 375.00 375.00 מחק

¤ סה''כ 6858.00

****************************************************************************

LOGICPC: ש"ח7500 (במזומן, השוויתי למחיר של גיבור שהוא גם כן למזומן בלבד).

GIBORNET: 6850 במזומן.

****************************************************************************

עכשיו . . . אני מניח שהסברתי את הנקודה עם הכמעט 700 שקל הבדל

נכון, זה חרא והלוואי לוג'יק יורידו מחירים, אבל פה בתל אביב, רמת גן וגבעתייםבמרחק קו "דן" מהבתים של כל מי שגר פה , לאחר שראית את הנ"ל אתה מבין אותי כשאני אומר - אין לגיבור תחרות וזה חרא של מצב. אני מרגיש שאני מרמה מישהו כשאני אומר לו "לך קנה בגיבור" או לך קנה בLOGICPC כי שם השירות לוקה בחסר, ופה המחירים זוועתיים. בין הפטיש לסדן. kak gavno v prorube .

פורסם

הנקודה היא שאתה משווה רק בין גיבור ללוג'יק

מה עם שאר החנויות בארץ.....?

קיים דבר שנקרא משלוחים אתה יודע....

אישית, אני לא רואה בעיה לקנות מ TMS, שיש להם מעבדה במרכז.

לגבי אולם התצוגה וכו'- כל עוד לחנות יש מוניטין, אני לא מבין מה הקטע של אנשים. אני מכיר זבל של חנויות עם יופי של אולמות תצוגה.

פורסם

אני קניתי הרבה ציוד בלוג'יק וגיבור

אפשר לקבל בלוג'יק הנחה בלי שום בעיה, מספיק לדבר עם ליאון והמחיר יורד.

בגיבור המחירים זולים מראש, יש להם חנות מלאה בציוד איכותי, קניתי מהם הרבה דברים.

השירות הכי טוב שנתקלתי בו היה בלמיר הרצליה, הם מחליפים בחדש בלי שום בעיה, יצא לי לקבל שירות מכל העובדים כולל הבעלים, רמה אחידה של שירות מושלם.

פורסם

אני קניתי הרבה ציוד בלוג'יק וגיבור

אפשר לקבל בלוג'יק הנחה בלי שום בעיה, מספיק לדבר עם ליאון והמחיר יורד.

בגיבור המחירים זולים מראש, יש להם חנות מלאה בציוד איכותי, קניתי מהם הרבה דברים.

השירות הכי טוב שנתקלתי בו היה בלמיר הרצליה, הם מחליפים בחדש בלי שום בעיה, יצא לי לקבל שירות מכל העובדים כולל הבעלים, רמה אחידה של שירות מושלם.

דבר על לאון על הנחה קבועה, נראה מה תקבל :)

זה שחנות זו או אחרת מורידה לך כמה שקלים זה רק כי היא רואה שאם לא תעשה כן, לא תקנה שם.

פורסם

5% הנחה בתנאי שלא תשלם בכרטיס אשראי

פורסם

חברה,

איזה דיון פתחתם פה לא נראה שליטל ממש תקרא את כל המגילה פה.

ליטל אם את רוצה לדעת אני את המחשב שלי קניתי בSKYPC ואני מאוד מרוצה, מהמחשב ומהשירות שנתנו לי.

פורסם

חברה,

איזה דיון פתחתם פה לא נראה שליטל ממש תקרא את כל המגילה פה.

ליטל אם את רוצה לדעת אני את המחשב שלי קניתי בSKYPC ואני מאוד מרוצה, מהמחשב ומהשירות שנתנו לי.

אם לא שמת לב זה עוד אחד מהפוסטים שמישהו פותח ונעלם. נראה לי היא עדיין בדייט עם ההוא שהסכימה לצאת איתו בהתחלה.

*ליטל, השמיעי קול . . . איך את קשורה לכל הסיפור?

פורסם

חינוך של חנויות ע"י אי-קנייה בהן נכונה, אבל מכיוון שאני חי על לקוחות, אני חייב לקנות איפה שהם רוצים, כי לא אני זה שמשלם. לי משלמים על הרכבה, הדרכה, OC ושאר דברים הדורשים מומחה. אם ההבדל היה של 100 שקל, לוג'יק היו מקבלים ממני את כל הלקוחות ועושים 100,000 שקל בחודש רק מהלקוחות שלי בלי לשכוח את השאר.

מה זאת אומרת "אני חייב לקנות איפה שהלקוחות רוצים" ?!?? לא מקובלת עליי הגישה הזו בכלל... מה זה ? הלקוחות הם המומחים או אתה ?

ראשית, מתפקידך, כמומחה אחראי והגון, לקבוע ללקוחותיך סף-איכות שממנו אין לרדת.

שהרי אחרת תהיה זה אתה שתיאלץ להסביר להם מדוע עליהם להיזקק לביקוריך התכופים מדי, ומדוע עליהם לסבול ממחשב מקרטע או ממחשב המושבת חדשות לבקרים...

שנית, יקר להם מדי לקנות בחנות X, בד"כ קיימים לפחות 3-4 מקומות *הגונים* שמוכרים את אותו ציוד (או דומה) - ובפחות. יקר להם מדי לקנות ציוד מסוג Y, בד"כ קיימות לפחות 3-4 אפשרויות לאיזון המפרט מחדש - כך שיתאים למגבלת התקציב. אחד החלקים הטובים במחשבים הוא שכמעט תמיד יש אפשרות לאזן המפרט מבלי לקנות ציוד-זבל. וכל זה, עוד לפני איזכור האפשרות של קניה ישירה מהיבואנים בארץ (עם מחזור חודשי של 100,000ש"ח זו אפשרות סבירה בהחלט) - מה שיכול להוזיל את המחיר ללקוחותיך בעוד מספר אחוזים.

שלישית, כעניין עקרוני של מדיניות, אני מסרב-שירות לאלו המתעניינים בעיקר במחיר - הם לעולם לא יהפכו ללקוחות אצלי. מצידי שיחצו את הכביש לצד השני, ויקנו שם בפחות !

הלקוח מתווה את השימושים והתקציב, אך רק לי שמורה המילה האחרונה בכל ההחלטות המקצועיות (כגון : בחירת סוגי הרכיבים, והחנויות).

פורסם

אלכס, אם זה יעזור לך - אני מספיק זמן אחרי צבא, גם לי יש חיים ואני יכולה להבטיח לך שאין לי או לחשבון הבנק האומלל שלי שום קשר משפחתי לגאידמק או שרי אריסון. אני מציינת את זה כדי שתצטרך לחפש דרך אחרת לשלול את העמדה שלי מאשר הגיל/עצמאות כלכלית/זכיה בלוטו/זמן בשפע.

בכל מקרה, זה נכון שהרבה מאוד אנשים נותנים משקל גדול למחיר ולא חושבים על השירות. זה סוג של קוצר ראייה, אני רואה מה אני מוציא עכשיו ולא חושב מה יהיה אח"כ.

אני הייתי מצפה מאדם משכיל, מקצועי ובעל ידע כמוך לתת שירות מלא ללקוחות.

בשירות מלא הכוונה היא להציג בפני הלקוח את כל הצדדים של הרכישה שלהם. הרי אם לקוח יבקש ממך לבנות מחשב, אבל הוא רוצה את הלוח אם הכי מחורבן בשוק כי לחבר שלו יעקב יש את זה, ויש לו אחלה מחשב; אני בטוחה לחלוטין שאתה תנסה קודם לשכנע אותו ולהסביר לו מה המשמעות של הכנסת רכיב ירוד, תנסה להסביר לו שיש לוחות אם טיפה יותר יקרים אבל יותר אמינים שישרתו אותו לאורך זמן, יתנו לו ביצועים יותר טובים וכו' וכו'.

זה צריך להיות בדיוק אותו הדבר עם החנות שממנה מתבצעת הרכישה (פה אני מסייגת את דברי כי אני לא יודעת אם אתה מקבל תמריצים מחנויות מסויימות עבור הרכבת המפרטים מהם, ואז זה כבר סיפור אחר).

להסביר ללקוח מה המשמעות של קניה מחנות שהשירות שלה ידוע כמפוקפק, להזכיר לו שמחשבים מתקלקלים כל הזמן וסביר להניח שבמהלך X שנות האחריות שיש לו הוא יזדקק לשירות. אני רכשתי עבור קרובת משפחה נתמכת סעד ומוגבלת מחשב - יכולתי להרכיב לה מחשב מכמה מעבדות שקרובות מאוד לביתה (כן, אחת מהחנויות היא גם גיבור מחשבים). ישבתי איתה והסברתי לה שיש לנו 3 שיקולים: מחיר, מיקום (עבור קבלת שירות במקרה תקלה) ואיכות השירות/מקצוענות. אז חשבנו ביחד ולבסוף קניתי לה מחנות שבה המוצר עלה 300 שקל יותר מהחנות הזולה ביותר (ובשביל אישה כמוה זה הרבה כסף), החנות נמצאת במרחק נסיעה סביר מאוד (אז התפשרנו מצד אחד על הליכה ברגל, ומצד שני זה מרחק סביר ביותר) והכי חשוב השירות שם מאוד אמין. אמין מספיק שאני יודעת שאני לא אצטרך ללוות אותה אם תהיה בעיה, שאני יודעת שלא יחרטטו אותה (וזה קורה לה המון) ואני יודעת מניסיון אישי שהטכנאים שם הם תותחי על. היא בעצמה, אישה שחיה שקל על שקל (אני בטוחה לגמרי שרוב הלקוחות שלך אפילו לא קרובים להיות במצבה), שהשיחה איתה נפתחה ב"כמה שיותר זול כמה שיותר זול כמה שיותר זול" הצליחה להפנים ולעשות שיקול.

אז נכון, עדיין תמיד יהיו לקוחות שרואים עכשיו רק את ה-200 שקל שהם חוסכים ויתעקשו וזו זכותם, אבל יהיו גם כאלה שיעריכו ויתייחסו בכובד ראש לשיקולים האלה. לאנשים האלה אתה לא נותן סיכוי, כי אתה מחליט מראש עבורם ולא נותן להם את התמונה המלאה. גם אם מתוך 10 לקוחות יהיה רק 1 שישנה את דעתו ויבקש המלצה על חנות שאתה יודע שאין קונצים שם, בשביל האחד הזה זה 100% סיוט כשהוא יתקל בשירות הקלוקל.

והחנויות בארץ ממש לא מסתכמות בגיבור מחשבים ולוג'יק PC.

פורסם

אני מניח שאתה שם לב שכח הקנייהה גדול ביותר במדינה נמצא בשלושת הערים רמת גן גבעתיים ותל אביב. וכח הקנייה הזה אינו פראייר.

זה היה נכון אולי לפני 10 שנים. ראשון כבר יותר גדולה מרמת גן וגבעתיים זאת עיר של 50,000 איש והיא ממש קטנה. לא סתם יש הרבה חנויות טובות בראשון - FoxPC, SKYPC, Goldtop, Wellcom.

יענו שירות טוב שווה לי:

- לקחת יום חופש מהעבודה (כעובד היי טק השעות בהם אנו עובדים זה עד הערב וחייבים לקחת יום חופש בשביל זה).

- לקחת בחשבון שעדיין אולי (כמו שראינו בביקורות של אנשים אחרים על חנויות "טובות" שהסתבר שהן "לא בדיוק" מושלמות כמו נועה מחשבים וסקיי פי סי) נצטרך לנסוע לשם לפחות פעם אחת אחרי שלא הכל הלך חלק בהחזרה/החלפה . . .

- להפסיד כסף בנסיעה על הדלק

- להתעצבן בפקקים מ וחזרה לתל אביב.

למה יש לי הרגשה שאתה לא אחרי צבא שאשכרה תצטרך להיות אחד מאלה שיעשו את זה אלא רק מדבר על זה . . .

RIGHT :screwy::kopfpatsch::screwy:

אבל זה עדיף מאשר להתחיל להילחם עם חנויות כמו KSP ואייבורי שכל כך הרבה פעמים טענו שהן תיקנו את הבעיה והלקוח היה צריך לחזור לחנות כל פעם מחדש. לצערי זה קרה ליותר מדי חברים שלי.

וגם אני אחרי צבא וגר ברמת גן ומעדיף לנסוע לחנויות בראשון או נווה מונוסון בשביל זה, במיוחד אחרי שהתאכזבתי מלוג'יק והפסקתי לקנות שם כבר.

ואתה לא צריך לקחת יום חופש, אפשר גם חצי יום.

פורסם

אני מוכר לכל אחד שמשלם וטפו טפו אף אחד עוד לא יצא לא מרוצה. ושוב פעם . . .

בר"ג שתי חנויות טובות כאשר לכל אחת החסרונותש לה, וכבר הגיבו פה כאלה שלא אהבו לקנות בגיבור וכבר הגיבו כאלה שלא אוהבים לקנות בלוג'יק. מכיוון שלי יש פז"ם עסקים של כ 5 שנים עם לוג'יק ושנה עם גיבור (הסניף בר"ג חדש יחסית) אני עובד עם שתיהן. מחירים, זה אותם מחירים בשתיהן. 5% אצל לוג'יק זו בדיחה, ועוד רק במזומן.

מתי ראיתם פעם אחרונה לקוח שמשלם על מחשב (ואני מדבר על איש משפחה, לא ילדודס שהרוויחו מזומן מהעבודות בקיץ) מעל 5 אלף שקל מזומן ? כולם קונים באשראי נוער וסטודנטים עוד מארגנים מזומן בסכומים נמוכים יחסית. בקיצור בלוג'יק גם עם 5% שאתה הרווחת נגיד על לקוח זה לא כסף,כאשר הוא נאלץ לשלם 700 שקל יותר מלתחילה. וכמו שאמרתי מכיוון שאף לקוח כמעט לא קונה במזומן, והכל שם יקר מגיבור . . .המסקנה מובנת לא? רק לקוח אחד הסכים לקנות שם ושילם במזומן. ואז מה? הורידו לו 2% הנחה ואני קיבלתי 3 אחוז מסכנים. בקיצור, זה לא רציני.

ולראשון אף אחד לא ייסע. גם אני לא יכול לעבוד ככה כאשר כל פיפס אני צריך לנסוע לעיר אחרת ולבזבז זמן בפקקים. מי שמדבר על לקנות בעיר אחרת בכלל לא מבין את כל מה שאני מדבר עליו ולכן אין לי מה עוד להגיד, קראו עמודים קודמים.

תשמעו, מה אני אגיד לכם.

טכנאי שמנסה למכור ללקוחות שלו לפי הרצון שלו והאג'נדות של "רצוי" הוא טכנאי צודק.

טכנאי שמצליח למכור לכל אחד מהלקוחות שלו לפי אג'נדת ה "מצוי"הוא טכנאי חכם. ואני משתדל לרצות כל אחד לפי יכולתו. לפי התגובות, זה די מצליח (היחיד עם הדירוג הכי גבוה באתר, כוכב ירוק=5 כוכבים)..

http://hwzone.co.il/tradezone/member.php?uid=34806&ppaction=readfeed

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים