פורסם 2008 בינואר 2217 שנים רציתי לספר לכם על חוויית הקנייה הגרועה שחוויתי ברשת מחשבי אייבורי. ביצעתי את הקנייה, כמו כולם באתר הבית שלהם. יום לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות, עבר איתי על הקנייה ואמר "אה אתה גר בנס ציונה, אז נשלח את המחשב לסניף ראשון, בסדר? " השבתי בחיוב. יום לאחר מכן, התקשרתי לברר מה מצב המחשב, נאמר לי "הוא יגיע מחר לסניף ירושלים" .... "מה ירושלים, סגרנו על ראשון!" ... "אה טוב שאמרת, יגיע מחר לראשון". 5 דקות לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות אחר "טוב שהתקשרת, לא יודע למה זה מופיע בירושלים. יגיע מחר לראשון". יום למחרת , אני מקבל הודעה "המחשב מוכן בסניף ירושלים". התקשרתי לברר מה פשר העניין, דיברתי עם עוד נציגת שירות חיננית (לא!!), והיא דאגה שמישהו אחר ייתקשר אליי. הוא התקשר ושאל אותי "נו מה הבעיה ?, המחשב מוכן בירושלים! " . עכשיו הוא הבטיח לי שהמחשב יגיע לראשון עוד יומיים. נחייה ונראה.
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים קודם כל תגיד תושדה שזה רק זה.דבר שני אם אתה יכול לבטל את העיסקה תעשה את זה!חבל שתידפק בהמשך.אתה לא יודע מה עוד מצפה לך בהמשך הדרך.....
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים רציתי לספר לכם על חוויית הקנייה הגרועה שחוויתי ברשת מחשבי אייבורי. ביצעתי את הקנייה, כמו כולם באתר הבית שלהם. יום לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות, עבר איתי על הקנייה ואמר "אה אתה גר בנס ציונה, אז נשלח את המחשב לסניף ראשון, בסדר? " השבתי בחיוב. יום לאחר מכן, התקשרתי לברר מה מצב המחשב, נאמר לי "הוא יגיע מחר לסניף ירושלים" .... "מה ירושלים, סגרנו על ראשון!" ... "אה טוב שאמרת, יגיע מחר לראשון". 5 דקות לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות אחר "טוב שהתקשרת, לא יודע למה זה מופיע בירושלים. יגיע מחר לראשון". יום למחרת , אני מקבל הודעה "המחשב מוכן בסניף ירושלים". התקשרתי לברר מה פשר העניין, דיברתי עם עוד נציגת שירות חיננית (לא!!), והיא דאגה שמישהו אחר ייתקשר אליי. הוא התקשר ושאל אותי "נו מה הבעיה ?, המחשב מוכן בירושלים! " . עכשיו הוא הבטיח לי שהמחשב יגיע לראשון עוד יומיים. נחייה ונראה.נכנסת ללוע השטן ואתה לא יודע על כך, הסיבה למה לא לקנות בIVORY מחשבים אתה תגלה בהמשך השימוש עם ה"מחשב" שלך, אלא אם כן אתה תהיה אחד מאלף שלא ידפקו, רמז: הנשמה שלך עלולה להיפגע אנושות משימוש במחשב אייבורי, או יותר נכון מה שהזמנת וקיבלת.
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים נציגי-השירות שלהם הם (בדרך כלל) חסרי אחריות-אישית (ובכלל), וסתומים ברמה כזו - שאין לצפות מהם ליותר מטיפול רשלני בכל פניה שמועברת אליהם...
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים היי אני רגע לפני קנייה שם ועד עכשיו קראתי המון תגובות של אנשים שלא מרוצים מחווית הקנייה שם.....(בלשון המעטה)... הדבר היחיד שמונע ממני לסרב להצעה שלהם הוא המחיר האטרקטיבי שהם מציעים... הבנתי מהמון תגובות שלמחיר הזול יש סיבה ושהשירות שם זוועתי.... אבל מה שמעניין אותי בסופו של דבר הוא האם המחשבים עצמם שהם מספקים הם סהכ טובים ואשמח אם תעדכן אותי איך המחשב שקיבלת בסופו של דבר אחרי כל הטרטורים...... תודה
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים אשמח אם תעדכן בקשר לזה.ליטל - אין לך אפילו מה לחשוב לקנות שם, והבנאדם הזה הוא הוכחה אחת מיני רבות.
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים מעניין אותי לשמוע מshaiasher איך המחשב שהוא קיבל....אני רוצה לשמוע תגובה ממקור ראשון....[br]פורסם בתאריך: 22.01.2008 בשעה 19:07:36אגב...להלן המפרט של המחשב שאני רוצה....אשמח לתגובות..... מעבד intel premium dual core e2160לוח אם Gigabyte 945gcmx-s2דיסק קשיח WD 250GB SATAII 7200 RPMזיכרון 1024MB DDRII 667צורב די וי די LG x20 SATA DVDכרטיס מסך Intel GMA950 UPTO 224MBמסך LCD - SAMSUNG 920WM DVIאני מחפשת מחשב פשוט לקצת אינטרנט, תוכנות, מוסיקה וסרטים. חשוב לי מאוד המחיר...אשמח לקבל הצעות ושיפורים, ובכלל מה אתם חושבים על העסקה כי אני לא מבינה גדולה במחשבים.תודה !
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים לא מבין מאיפה איבוריי כל פעם מביאים יציאות כאלה!!!! פשוט בושה הן האיכות והן השירות....ד
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים אני קניתי מהם את המחשב שלי, ומאז אני רק מתקן ומשדרג אותו לחלקים חדשים שלא באו מהם. כדוגמא צורב, כרטיס מסך, ספק וכו'.. הביאו לי לוח-אם מעאפן שהיה עושה בעיות בעליית המחשב (המחשב לא היה עולה). וגם מעבד Intel Prescott שאפשר לטגן עליו ביצה! אז הייתי צריך גם לקנות קירור למעבד ולהחליף את הקירור הקיים כי המחשב היה עושה ריסט כל פעם שהוא התחמם במשחקים או משהו. גם הכרטיס מסך שהביאו לי היה מתחמם ועוזר לבעיה הזאת של "הריסט". אייבורי יעבדו עליך בחלקים, ויציגו לך מחיר ממש טוב שקשה לסרב, רק מי שקופץ על המחשב נופל. יש לך מזל שהגעת ל- HWZone. אני יכול להבין כמה אתה רוצה מחשב.. אני בעצמי עכשיו מרכיב לי מפרט.. אבל תקשיב לי, אל תלך לשם. אם תלך אתה תצטער. הם נוכלים וזה פשוט לא יאמן, אני רואה אנשים תמימים שלא מבינים במחשבים קונים אצלם וממש כואב לי עליהם. שיהיה לך יום נעים
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים אם יש לך איזה חלק ספציפי - כמו נגיד הארד דיסק - שאתה צריך לקנות, ואתה יודע איזה סוג ואיזה דגם, אז אין בעיה לגשת אליהם ולהגיד להם אני רוצה את זה וזה.. אבל בכל זאת לשים לב שמביאים לך את מה שרצית, לשים לב שלא עובדים עליך !! אם ביקשת הארד-דיסק מדגם WD32000KS שלא תקבל WD3000AAK - הם יכולים לעבוד עליך בקלות... בסה"כ הנקודה שלי היא - שאם אתה יודע מה אתה צריך - אין בעיה לקנות מהם אם הם מספקים את זה.. וכמובן אחרי שעשית השוואת מחירים לפני
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים אם למישהו יש הצעה על מקום זול יחסית וטוב אנ אשמח לשמוע...אני די מבואסתכי דיי בא לי מחשב ...ואני כבר אובדת עצות....תודה
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים הדרך הכי בטוחה לקבל מחשב טוב זה להתייעץ בפורום של HWZoneתסבירי לאנשים איזה מחשב את מחפשת (למשחקים / עבודה וכו'...) והם כבר ימצאו לך את הרכיבים שהכי יתאימו לךמבחינת ביצועים ומבחינה כלכלית.. אני כבר מזהיר אותך שיש בפורום אנשי מכירות של חברות מחשבים כמו tms ו- Skypc.שכשתבקשי מפרט הם יביאו לך מהחנות שלהם... ואם הם רואים שבחרת רכיב שאין להם - אז הם ימליצו לך על הרכיב שכן יש להם אבל זה לא מה שאנשים אחרים המליצו לך עליו...קיצר בהצלחה, אני כלכך שונא את אייבורי שהייתי חייב לשתף פה את כולם... כמה שהם נוכלים... גם לא הכי זולים כמו שהם מבטיחים...יום יבוא ומישהו יתבע אותם - והם יפלו כלכך חזק...אגב, חבר שלי עבד שם כטכנאי - והוא עזב כי אמרו לו לשקר.אמרו לו שאם יש בעיה בספק - שיגיד שיש בעיה ברכיב אחר, לדוגמא זכרונות או לוח-אם, וע"י כך בעצם לקחת מאנשים עוד כסף.כשהוא אמר לי את זה- זה פשוט נתן לי את האישור האמיתי שהם באמת חבורה של נוכלים ושהלוואי שיבוא היום שנראה אותם בכלבוטק..
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים שמעו מה קרה לי!קניתי כרטיס רשת אלחוטי.היו המון בעיות עם ההזמנה.. שלחתי מייל וכו'...בקיצור, לאחר שדיברו איתי בערב והבטיחו לפצות אותי סיימתי את השיחה.5 דקות לאחר מיכן מתקשר בחור אחר ומשאיר לי הודעה בתא הקולי שלי שיש בעיה עם ההזמנה שלי והוא ישלח לי....(משהו שלא סיכמו איתי).יום למחרת אני מתקשר כדי לברר ואומרים לי שיחזרו אלי.חוזר אלי בחור אחד ואומר לי שהוא קיבל את המייל שלי(המייל ששלחתי ביום הראשון של הבעיה שלי!!!) והוא רוצה לטפל לי בבעיה. אמרתי לו שכבר טיפלו לי בבעיה ואף הבטיחו לפצות אותי. הבחור אומר לי שהוא חוזר אלי עוד דקה "דקה על השעון אני מבטיח...." ולא חזר אלי עד עכשיו.לדעתי יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. אין תאום בטיפול לקוחות בכלל...
פורסם 2008 בינואר 2217 שנים זהו שכבר כתבתי באתר את המפרט שלי ולא כל כך הגיבו.....אני בגדול לא פריקית גדולה מידי למחשבים...ואני גם לא ממש בקטע של משחקיםאני מחפשת מחשב לשימוש ביתי קלאסי-הרבה מוסיקה ,סרטים והרבה גלישה.....אני מחפשת איזה דיל שגם כולל מסך טוב.....אם מישהו מכיר חנויות אמינות וזולות יחסית אני אשמח...התקציב שלי הוא בערך 2000 שח...תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.