עבור לתוכן

שירות גרוע בחנות Gibor Computers

Featured Replies

פורסם

הרבה נשמות צריכות להיכחד כדי שהעולם יהיה מקור להשראת אנרגיה חיובית אבל לא זה המקרה, והמסקנה סופית שלך מאוד שגויה אחרת אם זה היה כך לאף אחד לא היה מחשב פועל ובורסת המשחקים הייתה קורסת בישראל.

מה שכן אתה צריך ללמוד מזה, שצריך טוב טוב לברר לפני שאתה נכנס בעיקר לחנות שקוראת לעצמה "גיבור מחשבים", גיבור ב**** שלי, חנויות מאוד מומלצות זה SKYPC, WELLCOM TMS עם שלושת החנויות האלו יש לי ניסיון מעולה ומושלם, בעיקר WELLCOM אף פעם לא רימו אותי סיפקו לי תמוצרים בזמן ולפני הזמן, דיברו אליי באופן ברור והכל היה מובן מההתחלה, שילמתי גם במזומן וגם באשראי ולא היו בעיות.

מה שכן, בא"י יש המון שקרנים מניאקים ערמומיים(בתורה זה גם מוזכר שסוחרים היהודים היו מחכים לצאת שבת בשביל לעשוק עניים) וצריך לשים עין טוב טוב, לעשות עשרים אלף בירורים לפני הקנייה.

ומה נסגר בסוף עם המחשב? אני מבין שעדיין הוא לא סופק לך?

אתה צודק ב100% ידידי.

והמחשב לא סופק עדיין. אולם סוף סוף המוקד העבירו את ההודעה שהשארתי, וחזרו אליי. היה לי טלפון שהלך משהו כזה... 'הלו? -שלום, מדבר בלה בלה מגיבור מחשבים ברמת גן. -רמת גן?? בלה בלה בלה...' עד שהסברתי לו שעשיתי הזמנה מנתניה ולא מרמת גן.. בסוף הוא אמר שהוא ישלח את זה וזה יגיע ב16:00 לנתניה ואני אגיע לקחת. איך זה הגיע לרמת גן לעזאזל... בכל אופן, אני מקווה בשבילם שאני אזכה לחלקים שהזמנתי סוף סוף. נמאס לי לחכות.

אגב, זה ממש דבילי להזמין עם כרטיס אשראי בטלפון/אינטרנט אם יש אפשרות להגיע ולקחת, כי ראיתי שאחד או שניים מהמוצרים שהזמנתי, ירדו המחירים שלהם מעט. יענו אני משלם X, מחכה שבוע וקצת בשביל המוצר.. וכשאני מקבל אותו הערך שלו הוא X מינוס Y. מניאקים! כלבים! הלוואי אבוטבול ישרפו להם את המקום איזה יום. הלוואי.

  • תגובות 38
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עכשיו פה אתה לא צודק.

המחיר הסופי נקבע ביום ההזמנה. מחירי חלקים יכולים לעלות כמו שהם יכולים לרדת, וזה לא קשור אם אתה משלם באשראי או מזומן.

נגיד עשית הזמנה והדולר פתאום קופץ חזרה ל 4 שקלים? מן הסתם, ערך ההזמנה שלך יעלה- אבל אתה תשלם את הסכום שרשום בהזמנה ולא שקל יותר. אתה מצד שני צריך להיות גם הוגן, ולשלם את אותו הסכום שנקבע מראש גם אם יש ירידה במחיר.

אלכס- זאפ זו לא אנידיקציה. אתה רוצה שאני אביא לך כמה סיפורים הזויים מהתקופה בה עבדתי בחנות מסוימת? חלק מהסיפורים הגיעו להיות תגובות רעות בזאפ

(דוגמה קצרה- לקוח שקנה לוח בחנות, הוריד את הקירור המקורי, החליף קירור ולא דרש את המקורי שלו. אחרי 3 חודשים הלוח נדפק, והוא רצה לקבל אחריות למרות שאין לו את הקירור המקורי בכלל. תראה לי יבואן שיתן לך על דבר כזה אחריות. אותו לקוח קילל וצעק, ואחרי זה שם תגובה רעה בזאפ)

פורסם

אתם חושבים שזה ככה רק בגיבור/פנדה"שם של כל חנות אחרת" ?

קראו בבקשה ומאוד תופתעו. זה סתם מה אומרים בזאפ. לפעמים תופתעו לטובה ולפעמים לרעה,אבל ממש לרעה:

SKYPC:

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=1499&pid=284966093&sog=C-Mouse&model_id=378117

PANDA:

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=552&pid=285538037&sog=C-Mouse&model_id=378117

נועה מחשבים (לא מופתע מכמה תגובות בכלל אחרי מה שאני עברתי שם, בעמוד 3):

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=872&pid=289221478&sog=C-Mouse&model_id=378117

גולדטופ (בראשון לציון):

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=29&pid=288706988&sog=C-Mouse&model_id=378117

ככה שכמו שאתם רואים, זה שמישהו פה בוכה לגבי מקום מסויים, אחרים נתקלים באותו שירות בחנויות אחרות. וחנויות שבזאפ נראה שהם בסדר, תמיד יימצא מישהו שיכתוב עליהן משהו רע פה או באתר חומרה אחר.

אין לזה סוף. וגם עם LOGICPC ( שהם בדר"כ מצויינים) היו לי אישית (וגם לכמה אחרים ממה שקראתי עם הזמן) שני מקרים שבהם חשבתי שהם הנחות עם השירות הכי גרוע בישראל, ואח"כ הכל חזר לקדמותו והיה בסדר. לדוגמה:

- זיכרון CORSAIR ב3 אלף שקל (דאז) DOMINATOR 8500 שהיה אמור להיות מוחלף ולאחר חודשיים של תירוצים הודיעו שהיבואן "פתאום" אמר שזה גם לא יוחלף כי אין את זה בארץ ושהדגם הוחלף לסדרה נמוכה יותר או משהו ושאני יכול לקבל זיכרון אחר במקום... אחרי חודשיים :s07:

- ספק כח של COOLERMASTER שהיה אמור להיות מוחלף כי הגיע חדש והמאוררנורא הרעיש - החזיקו חודש ואמרו "יבואן מטומטם,כולם ככה, אין מה לעשות, אין לנו כח להגיד לו כלום" וכדומה... אז הבנתי את המצב והמשכתי לחכות. בסוף החליפו.

לכן אתם מבינים? אחרי שקניתי חומרה ב100 אלף שקל בלוג'יק ובגיבור לי וללקוחות שלי (שתי החנויות השפויות היחידות (לדעתי) לידי בר"ג עם מחירים טובים וחומרה מקצועית) אני ממש לא יודע כבר למה לצפות מהחנות הבאה שאני אקנה בה, או מקנייה נוספת בחנויות קודמות :-\

אני מסכים. אני קונה בלוג'יק כבר כמה שנים, שפכתי שם עשרות אלפי שקלים, בין היתר קניתי מהם שלושה מחשבים, מתוכם שני מחשבי גיימינג שעלו כל אחד בזמנו 6000 שקל, הפנתי לשם חברים שלי שגם הם קנו שם מחשבים חזקים מאד בהרבה כסף, ותמיד הייתי מרוצה עד הגג מהשרות, כולל כמה מקרים שבהם היו לי בעיות עם המחשב, והטכנאי הזמין אותי לתוך המעבדה ופתר לי את הבעיות במקום (!!!) תוך כדי שהוא מסביר לי מה הוא בדיוק עושה כדי שיהיה לי מעניין. השרות שלהם מעולה, אנשי המכירות נחמדים וסחבקים כאלה, והאווירה במקום בכללי טובה.

ולמרות כל זאת, לפני חודש בערך המחשב של אחותי הקטנה, שקנינו מהם לפני שנה, התחיל לעשות בעיות. לקחנו אותו אליהם, הם קבעו שצריך להחליף לוח אם, ואמרו שיקח בערך שבוע עד שהלוח החלופי יגיע מהספק. בסופו של דבר המחשב היה אצלהם חודש!!!! (ראוי לציין שבמהלך החודש הם התקשרו אלינו פעמיים לעדכן מה קורה, והכל בטונים נחמדים) וגם כשהוא היה מוכן, התברר שהווינדואוז לא עולה עם הלוח אם החדש שהם שמו. הם טענו שאין אחריות על מערכת הפעלה, ואם אני רוצה שיסדרו לי אותה אני צריך לשלם להם 250 שקל על התקנת מערכת הפעלה. אחרי ריב (דיי קצר יש לציין), הועברתי לבעל החנות, הסברתי לו שזה לא הגיוני שאני הבאתי מחשב עם ווינדואוז תקין, ואקבל אותו עם ווינדואוז שלא עולה, ובלי צעקות ובלי בלאגן הוא אמר לטכנאים להתקין לי ווינדואוז בעצמם אחרי גיבוי כדי שיחזור להיות בדיוק כמו שהיה לי קודם (כל התוכנות וכל הקבצים שהיו עליו).

המחשב היה אצלנו בבית שלושה ימים, ואז שוב התחילה לחזור אותה בעיה. לקחנו אותו אליהם שוב, אתמול, ואני עדיין מחכה לטלפון מהם שבו יסבירו לי מה הבעיה ומה הם מתכוונים לעשות הפעם.

פורסם

עכשיו פה אתה לא צודק.

המחיר הסופי נקבע ביום ההזמנה. מחירי חלקים יכולים לעלות כמו שהם יכולים לרדת, וזה לא קשור אם אתה משלם באשראי או מזומן.

נגיד עשית הזמנה והדולר פתאום קופץ חזרה ל 4 שקלים? מן הסתם, ערך ההזמנה שלך יעלה- אבל אתה תשלם את הסכום שרשום בהזמנה ולא שקל יותר. אתה מצד שני צריך להיות גם הוגן, ולשלם את אותו הסכום שנקבע מראש גם אם יש ירידה במחיר.

אלכס- זאפ זו לא אנידיקציה. אתה רוצה שאני אביא לך כמה סיפורים הזויים מהתקופה בה עבדתי בחנות מסוימת? חלק מהסיפורים הגיעו להיות תגובות רעות בזאפ

(דוגמה קצרה- לקוח שקנה לוח בחנות, הוריד את הקירור המקורי, החליף קירור ולא דרש את המקורי שלו. אחרי 3 חודשים הלוח נדפק, והוא רצה לקבל אחריות למרות שאין לו את הקירור המקורי בכלל. תראה לי יבואן שיתן לך על דבר כזה אחריות. אותו לקוח קילל וצעק, ואחרי זה שם תגובה רעה בזאפ)

לגבי המחיר, אתה צודק לחלוטין, הבחור למעלה יש לו פיוז קצר וכך גם ההבנה שאם נקבע משהו מראש, ברגע שהעברת כרטיס אשראי, זהו. אם היה להם את המוצר באותו יום, אתה לא מפסיד. ואם אחרי שבוע הוא עולה זה כאילו הפסדת כמה עשרות שקלים, זה נכון. אבל לחילופין אם המוצר ,מחירו היה עולה - היית מרוצה נכון? אז אין מה לבכות.

לגבי המקרה עם הלקוח . . . אתה באמת רוצה להגיד לי שאתם כחנות החלפתם לו את הקירור של הצ'יפסט בלי לתת לו את הקירור המקורי ועוד העזתם לא לקבל את זה חזרה ? ? ? מזל שזה לא קרה לי כי אש ותמרות עשן בהחלט היו חלק מהסיפור . . . :nono: תמיד נותנים ללקוח את הכל, בלי להקטין ראש ולשמור את החלק לתקן תקלה ללקוח אחר ולחסוך כסף או משהו בסגנון הזה.

פליז תגיד לי שלא הסברת את עצמך נכון ושזה לא היה כך, כי אני די בשוק לשמוע אותך אומר שהלקוח אשם שהוא לא לקח את הקירור המקורי, הרי הם לא מבינים מה קורה אח"כ כשמחליפים בעת תקלה וצריך להחזיר את כל הקירורים המקוריים . . .(גם בכרטיסי מסך אגב) דבר שאני נלחם בו פה כדי שחברה יבינו שזה לא רק עבודה להחליף לקירור צד שלישי, אלה גם להחליף ולפרק הכל חזרה ולשים את המקורי במקרה של תקלה.

פורסם

איפה בסיפור אמרתי שאנחנו החלפנו לו את הקירור לצ'יפסט?

כחוק, אין דבר כזה לגנוב ללקוח את הקירור.

הוא קנה אצלנו את הלוח, חנות א'

החליף את הקירור של הצ'יפסט אצל חנות ב', שלקחו לו את הקירור המקורי

והוא חזר לצעוק עלינו, חנות א'.

לא רק שישר אמרנו לו שנבדוק את הלוח ונחזיר לו תשובה באותו היום, גם ברגע ששמענו שהוא החליף את הקירור המקורי- הצענו שיביא את הקירור המקורי, ואנחנו נתעסק עם ההחלפה חזרה, כדי שלא יהיה סיכון שהוא יעשה נזק פיזי ללוח.

בנקודה זו הוא אמר "החלפתי אצל XXX את הקירור והם לא נתנו לי את המקורי".

פורסם

אולי הגזמתי קצת בטון שדיברתי על סוגיית המחיר העולה/יורד. לא הסברתי את עצמי נכון.

אתם צודקים לגבי זה שצריך להיות פייר והמחיר שנקבע הוא זה שנקבע. מחירים תמיד משתנים ואין מה לעשות.

רק התכוונתי לומר שזה קצת מבאס זה הכל, אני לא אמרתי את זה לחנות ולא כלום, כי אני יודע שזה טבעי ושנקבע מחיר מראש ויש לעמוד בהתחייבות. :-*

נ.ב. הם עדיין זבלים. loser-net יאה יותר ולא גיבור-נט.

(על המוכר שמשרת את הלקוח לרשום הערות שהוא בעצמו אמר ללקוח ולהתייחס אליהם, או כלל לא להגיד אותם. דברים כמו 'עוד יומיים זה מוכן'. או להמליץ לבוא ולקחת במקום להזמין ואחרי שבוע מוכר אחר אומר שזה היה במלאי והיה אפשר לבוא לשלם ולקחת.!)

פורסם

קצת היגיון בריא, אני לא הייתי מתקרב לחנות בשם "גיבור מחשבים" X:

פורסם

אמת

פורסם

קיבלתי תגובה מהמנכ"ל (אני בקשר איתו בגלל כמויות הקנייה שלי ותו לא, שלא יגידו שאני מייצג את גיבור מחשבים או משהו - אני לא, פשוט אני לא אוהב לשמוע רק צד אחד).

***********************************************************************************************

טוב, ממה שהבנתי בכך מקרה זה מסך די נדיר שהם לא הצליחו להשיג מהיבואן לאחר שאמרו שינסו להביא והוא (היבואן) שאמר בהתחלה שינסה לא רצה בסוף להתאמץ בשביל מסך אחד. תגובתו הייתה שייחפש יבואן אחר שיזמין רק בשבילו את הדגם המיוחד הזה מחוץ לארץ. הוא אמר שהציעו לך איזה מסך VP930 במקום בהנחה משמעותית ושסירבת. אה, והייתה גם מילה (הוא כתב את זה ברוסית קצת עצבנית)לגבי שאתה מהלקוחות ש"שחושבים שמגיע להם הכל" גם אם זה בלתי אפשרי ולקוח אחר גם לא היה מקבל הצעה ל930.

***********************************************************************************************

אז לפי הטונים שלך פה אחי יש בהחלט מצב שהוא צודק ויש שלא, בכל מקרה כמו שאתה רואה אין את המסך הזה וכתמיכה לדעתי אביא את תגובתו של אחד החברה שעוד הספיק לקנות אותו:

"למרבה הצער יצא מייצור ומומלץ לקנות מיד אם תמצאו אצל משהו במלאי כיוון שאין ליבואן ואין לו מחליף של פיליפס על בסיס פנל זה."

http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=582356

אגב כמו שהוא אמר, מייד כשהסתברה הטעות, המסך הנ"ל הורד מאתר החברה:

http://www.gibornet.co.il/?page=shop/browse&category=display_displayphilips&

פורסם
  • מחבר

קיבלתי תגובה מהמנכ"ל (אני בקשר איתו בגלל כמויות הקנייה שלי ותו לא, שלא יגידו שאני מייצג את גיבור מחשבים או משהו - אני לא, פשוט אני לא אוהב לשמוע רק צד אחד).

***********************************************************************************************

טוב, ממה שהבנתי בכך מקרה זה מסך די נדיר שהם לא הצליחו להשיג מהיבואן לאחר שאמרו שינסו להביא והוא (היבואן) שאמר בהתחלה שינסה לא רצה בסוף להתאמץ בשביל מסך אחד. תגובתו הייתה שייחפש יבואן אחר שיזמין רק בשבילו את הדגם המיוחד הזה מחוץ לארץ. הוא אמר שהציעו לך איזה מסך VP930 במקום בהנחה משמעותית ושסירבת. אה, והייתה גם מילה (הוא כתב את זה ברוסית קצת עצבנית)לגבי שאתה מהלקוחות ש"שחושבים שמגיע להם הכל" גם אם זה בלתי אפשרי ולקוח אחר גם לא היה מקבל הצעה ל930.

***********************************************************************************************

אז לפי הטונים שלך פה אחי יש בהחלט מצב שהוא צודק ויש שלא, בכל מקרה כמו שאתה רואה אין את המסך הזה וכתמיכה לדעתי אביא את תגובתו של אחד החברה שעוד הספיק לקנות אותו:

"למרבה הצער יצא מייצור ומומלץ לקנות מיד אם תמצאו אצל משהו במלאי כיוון שאין ליבואן ואין לו מחליף של פיליפס על בסיס פנל זה."

http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=582356

אגב כמו שהוא אמר, מייד כשהסתברה הטעות, המסך הנ"ל הורד מאתר החברה:

http://www.gibornet.co.il/?page=shop/browse&category=display_displayphilips&

אז ככה...

אני בטוח ב-100% שהמנכ"ל הרוסי העצבני לא שמע מעולם על המקרה, והתגובה השקרית שלו היא החוצפה הכי גדולה בסיפור הזה:

קודם כל, לא אמרו שיבדקו אם יש, ולא אמרו שזה מסך נדיר. אמרו כמה פעמים שיש בטוח ויגיע תוך מספר ימים. אני מניח גם שהסיפור על היבואן שינסה להביא לארץ מסך אחד במיוחד בשבילי הוא קשקוש מוחלט.

דבר שני, ובגלל זה אני יודע שהמנכ"ל פשוט משקר ולא שמע על המקרה, המסך שהוצע לי במקום היה PHILIPS 200WS8FS, ולא הוצעה לי שום הנחה, הוא עולה 100 ש"ח יותר מה- 200w6cs. לא הוזכר מעולם VP930.

דבר שלישי, לגבי ה"לקוח שחושב שמגיע לו הכל" - המנכ"ל לא דיבר איתי מעולם, ואני מניח שהוא המציא את השקר הזה כדי להפחית מאמינות התלונה שלי.

אני יכול להעיד על עצמי בלי להתבייש שכל חנות הייתה רוצה לקוחות כמוני - מעולם לא הרמתי קול על מישהו, ולא נדנדתי לאף אחד.זה פשוט האופי שלי. (הטונים שדיברת עליהם הם של מתלונן אחר לא לגבי מסך בכלל) ל"גיבורים" האלו התקשרתי פעם בשבוע לברר האם הגיע המסך כפי שהבטיחו.אחרי 3 שבועות המתנה כשאמרו לי שאין את המסך, במקום לצעוק, לבקש את המנהל ולדרוש פיצוי כפי שכל בן-אדם נורמלי היה עושה, רק אמרתי שזה לא בסדר שנתנו לי להמתין 3 שבועות.

המסך ירד מדף המוצרים בחנות רק היום/אתמול, כנראה כשפנית אליהם, ולא מייד כשהסתברה הטעות. בכל מקרה הוא עדיין מופיע בזאפ במחיר הנמוך ביותר ומושך לקוחות תמימים אליהם.

לכל סיפור יש שתי גרסאות, ואני מניח שקשה לשפוט מהצד.אבל במקרה הזה יש על החנות היסטוריה ארוכה של תלונות (שלצערי שמעתי עליה רק אחרי שהזמנתי) שתומכת בי...

לדעתי צריך לפתוח כאן ב HWzone מדור צרכנות שכולל ביקורות וגם בודק כל תלונה ברצינות מול החנות, וליצור "איגוד צרכני חומרה" חזק. חומר למחשבה. :hat:

פורסם
הוא אמר שהציעו לך איזה מסך VP930 במקום בהנחה משמעותית ושסירבת

זה כאילו נאמר כדי להציג את הלקוח כאחד שאי אפשר לרצות אותו?

הטריק השיווקי המעצבן הזה מופיע לאחרונה ביותר מדי אתרים שעוסקים גם בממכר אלקטרוני - אתה משלם על מוצר X סכום מסויים, מושכים אותך מושכים אותך מושכים אותך, ואז אומרים לך "אופס, אין לנו את מה שחיפשת, קח מוצר Y ונעשה לך הנחה, ככה שזה יעלה לך "רק" Z שקלים יותר ממה שרצית להוציא". ואז כשהלקוח מסרב (כי הוא לא מעוניין במוצר הזה/כי הוא רצה את המוצר הספציפי שהזמין/כי אין לו תקציב גדול יותר וכו') זועקים ואומרים "תראו! אי אפשר לרצות אותו!"

פורסם

זה כאילו נאמר כדי להציג את הלקוח כאחד שאי אפשר לרצות אותו?

הטריק השיווקי המעצבן הזה מופיע לאחרונה ביותר מדי אתרים שעוסקים גם בממכר אלקטרוני - אתה משלם על מוצר X סכום מסויים, מושכים אותך מושכים אותך מושכים אותך, ואז אומרים לך "אופס, אין לנו את מה שחיפשת, קח מוצר Y ונעשה לך הנחה, ככה שזה יעלה לך "רק" Z שקלים יותר ממה שרצית להוציא". ואז כשהלקוח מסרב (כי הוא לא מעוניין במוצר הזה/כי הוא רצה את המוצר הספציפי שהזמין/כי אין לו תקציב גדול יותר וכו') זועקים ואומרים "תראו! אי אפשר לרצות אותו!"

בדיוק, הם פעלו בשיטת המשיכה וזה לא עובד ככה, הם היו אמורים להגיד לו את כל האמת על המקום בהתחלה, שקיים סיכוי שהמסך לא יגיע או היבואן לא ירצה להביא אותו ועל שם כך לא תהיה שום עסקה, הם היו צריכים להזהיר אותו מראש אבל כמובן אם יעשו את זה הם עלולים לאבד לקוח שילך לחפש את אותו מסך בחנות אחרת, חובה עליהם להגיד את כל האמת ולא להסתיר שום פרט וגם לא למרוח זמן ובסוף להציע מוצר פחות טוב ככאילו פשרה.

פורסם

אני שלחתי את דעתי בעניין למנכ"ל לגבי זה שהעובדים שלו מושכים לקוחות באף ולא בודקים על המקום אם יש כוונה להביא בכלל או אין ואם אין, להגיד זאת מייד כשזה מתברר.

ועוד אמרתי ש יעשו במערכת שלהם מקום להערות, ככה נציג אחד שהתקשר ללקוח ירשום את מה שהובטח והנציג השני במשמרת שלו יידע מה אמר הראשון ותהיה רציפות בטיפול מול הלקוח, כמו שיש אצלי בקומברס "מערכת פתיחת תקלות" שמונעת מקרים של חוסר רציפות או דיסאינםורמציה. אחרי הכל אנו באים לשרת לקוח שמביא לנו כסף (תפוקה במקרה של החברה שלי).

בקיצור - אני מסכים איתכם בהחלט.

אממה ?

היחידים פה ליד זה לוג'יק . . . לכו נסו להרכיב את אותו מפרט בלוג'יק מול גיבור . . . על הכרטיס מסך לבדו יהיה הבדל של כמה מאות שקלים וככה זה ממשיך.

א י ן ל י ב ר י ר ה. הנה הרגע כתב לי לקוח שהוא רוצה מחשב אינטל חדש ולעשות את זה דרכי. מה אני אמור לענות לו כשמצד אחד זה שירותיות לוקה בחסר ומצד שני מחירים לא הגיוניים . . . עניתי לו "תחליט באיזו חנות ומשם נמשיך". אני לא לוקח על עצמי את הסיכוי שבגלל שהמלצתי על חנות זו אחרת יבואו אליי בטענות.

פורסם

אני שלחתי את דעתי בעניין למנכ"ל לגבי זה שהעובדים שלו מושכים לקוחות באף ולא בודקים על המקום אןם יש כוונה להביא בכלל או אין ואם אין, להגיד זאת מייד כשזה מתברר.

ועוד אמרתי ש יעשו במערכת שלהם מקום להערות, ככה נציג אחד שהתקשר ללקוח ירשום את מה שהובטח והנציג השני במשמרת שלו יידע מה אמר הראשון ותהיה רציפות בטיפול מול הלקוח, כמו שיש אצלי בקומברס "מערכת פתיחת תקלות" שמונעת מקרים של חוסר רציפות או דיסאינםורמציה. אחרי הכל אנו באים לשרת לקוח שמביא לנו כסף (תפוקה במקרה של החברה שלי).

בקיצור - אני מסכים איתכם בהחלט.

אממה ?

היחידים פה ליד זה לוג'יק . . . לכו נסו להרכיב את אותו מפרט בלוג'יק מול גיבור . . . על הכרטיס מסך לבדו יהיה הבדל של כמה מאות שקלים וככה זה ממשיך.

א י ן ל י ב ר י ר ה. הנה הרגע כתב לי לקוח שהוא רוצה מחשב אינטל חדש ולעשות את זה דרכי. מה אני אמור לענות לו כשמצד אחד זה שירותיות לוקה בחסר ומצד שני מחירים לא הגיוניים . . . עניתי לו "תחליט באיזו חנות ומשם נמשיך". אני לא לוקח על עצמי את הסיכוי שבגלל שהמלצתי על חנות זו אחרת יבואו אליי בטענות.

מחירים לא הגיוניים? נו באמת.

פורסם

סיפור (מאד) קצר על גיבור מחשבים:

חיפשתי כרטיס מסך מדגם מסויים בשביל חבר. באתר של גיבור הוא מופיע, ובמחיר אטרקטיבי למדי. התקשרתי למספר שכתוב באתר כדי לברר אם יש להם אותו במלאי בסניף ר"ג. ענתה לי בחורה די נחמדה, שאמרה שהיא לא יכולה לענות מיידית ושהיא תחזור אלי אחרי שתבדוק. מעולם לא חזרה.

התקשרתי שוב למחרת. ענה לי איזה בחור, שאחרי ששמע ורשם את הפרטים (כרטיס מסך 7300GT בגרסת AGP, במילים האלה) הוא שואל:"זה כרטיס זכרון, כן?"

כמה מטומטם צריך להיות כדי לעבוד בחנות מחשבים ולא לדעת שמדובר בכרטיס מסך??

בכל מקרה, גם הוא אמר שיבדוק ויחזור אלי - וגם הוא לא חזר.

אני לא מתקרב יותר לחנות הזו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים