עבור לתוכן

מכונית חשמלית- זה העתיד?

Featured Replies

פורסם

היי כולם

קיים התקן מסוים שנקרא 'סולם יעקוב' שמאפשר להכפיל מתח (AC). בשימוש עם מערכת טעינה אוטמטית שיוצאת מהמצבר/ים של הרכב

אפשר לייצר רכב חשמלי שמטעין את עצמו. כמובן שהטעינה צריכה להיות מבוקרת ומשיכת הזרם מחולקת בצורה א-סימטרית בין כמה מצברים,

ככה שלצורך העניין אם יש לנו 8 מצברים 4 מהם יתנו מתח למנוע (דרך סולם יעקוב) וחזרה לארבעת המצברים שהתרוקנו וחוזר חלילה

עלות צריכת החשמל של סולם יעקוב שכזה היא בין 80~150mAh (אפסי לעומת הספקי המצברים)

קיימות תוכניות בשוק שמסבירות איך אפשר לבצע את זה ואני מכיר מישהו בארה"ב שבנה אחד כזה (מנוע חשמלי עם טעינה פנימית בהספק של 380 כ"ס)

הסיבה לדעתי שאף חברה עוד לא פיתחה את זה היא בגלל שהם רוצים שנמשיך לשלם להם כסף ע"י טעינה (או החלפה) חוזרת של מערך המצברים

נ.ב משקל המנוע ע"פ התוכניות הוא 35 ק' לא כולל מצברים ככה שאיך שלא מסתכלים על זה זה הרבה יותר קל מאשר מנועי בעירה פנימית

  • תגובות 45
  • צפיות 6.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים