פורסם 2008 בינואר 117 שנים לא פה זאת ההוכחה המקורית לכפל מקוצר, זה שלא מלמדים את זה בבית ספר זה דבר אחר אבל לכל דבר יש הוכחה במתמטיקה.כמו בכל מדע אם לא הוכחתה את הטענה שלך אז היא לא נכונה.עוד פעם זה שלא הראו לך את ההוכחה המטמתית של העיניין זה לא אומר שזה לא קיים.שני קווים מקבילים לעולם לא יפגשו יש הוכחה , אני לא זוכר אותה כרגע אבל יש.דרך שתי נקודות עובר קו אחד??? מה אתה מנסה להגיד? זה לא קשור לשום דבר עכשיו, זה חלק מהגדרה של קו.הוכחות של נגזרות ואינטגרלים קיימות, בבית ספר אתה נוגע באינטגרלים בצורה בסיסית שאתה לא מבין בכלל!!! יש המון סוגים והמון דברים שקשורים באינטגרלים ונגזרות.את הנגזרות הוכיח ניוטן כאשר הוא רצה לחשב תאוצה.נגזרת שנייה נותנת לך את התאוצה.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים מחבר תודה רבה לכולם, מצטער שאני עונה רק עכשיו, למדתי למבחן בתנך [מחר]. אם כן, כמו שחשבתי, אם כי הדרך שלי מעט שונה. מה שאני עשיתי זה להוכיח שטח ריבוע אשר הצלע שלו זה a+b, ולא כפלתי סתם צלע בצלע, אלא מצאתי את האלכסון [שזה צלע כפול בשורש 2]. והרי ידוע ששטח של מרובע אשר האלכסונים שלו אורתוגונליים = מכפלת האלכסונים לחלק ב2. אני חושב שהדרך שלי היא דרך מתחכמת ולא נכונה במאה אחוז, מישהו יכול לאשר זאת? ושוב תודה לכולם
פורסם 2008 בינואר 117 שנים מתמטיקה היא לא מדע. מתמטיקה היא המצאה אנושית, בבסיסה לא עומדות הוכחות אלא הגדרות אשר בלתי ניתנות להוכחה הנקראות אקסיומות.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים לא פה זאת ההוכחה המקורית לכפל מקוצר, זה שלא מלמדים את זה בבית ספר זה דבר אחר אבל לכל דבר יש הוכחה במתמטיקה.כמו בכל מדע אם לא הוכחתה את הטענה שלך אז היא לא נכונה.עוד פעם זה שלא הראו לך את ההוכחה המטמתית של העיניין זה לא אומר שזה לא קיים.שני קווים מקבילים לעולם לא יפגשו יש הוכחה , אני לא זוכר אותה כרגע אבל יש.דרך שתי נקודות עובר קו אחד??? מה אתה מנסה להגיד? זה לא קשור לשום דבר עכשיו, זה חלק מהגדרה של קו.הוכחות של נגזרות ואינטגרלים קיימות, בבית ספר אתה נוגע באינטגרלים בצורה בסיסית שאתה לא מבין בכלל!!! יש המון סוגים והמון דברים שקשורים באינטגרלים ונגזרות.את הנגזרות הוכיח ניוטן כאשר הוא רצה לחשב תאוצה.נגזרת שנייה נותנת לך את התאוצה.אף אחד לא אומר שלא צריך הוכחה.זאת פשוט לא הוכחה, אם כבר זה אומג' לאאוקלידיס (אם אני זוכר נכון וזה הוא) שאמר שכל בעיה מתמטית אפשר להעביר למישור הגיאומטרי.נוחסאת כפל מקוצר (הספציפית הזו) לא אומרת כלום פרט ללהזכיר מה הם חוקי פתיחת סוגרים של מתמטיקה - למה מותר לפתוח ככה סוגריים? כי ככה הגדרנו את המתמטיקה שלנו, אין פה כלום להוכיח..התכוונתי לאקסיומות בבגרות - דרך שתי נוקודות עובר קו אחד זו אקסיומה...בקשר לאינטרגרלים ונגזרות - ברור שיש, פשוט לפי מה שכתבת הבנתי שאתה מתכוון שבתיכון מוכיחים הכל.ניוטון לא הוכיח נגזרת - הוא יצר אותה ואת האינטגרל יחד עם שאר חדווא בשותף עם ליבניצ'.וסתם שאלה - יש הרבה שאלות מתמטיקה לאחרונה - אנחנו מתקרבים לבגרות? כי אם כן אולי עדיף פשוט לפתוח נושא מרוכז להכנה לבגרות...
פורסם 2008 בינואר 117 שנים מחבר אני אציין שהשאלה הזו ממש לא קשורה לבית הספר, בטח לא שאלון 007 והאמת היא שכן, אנו בהחלט מתקרבים לבגרות במתמטיקה - 28 לינואר. מישהו מוכן להתייחס להודעה שלי? מעניין אותי אם הדרך שלי קבילה, ולא נחשבת לסתם התחכמות.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים מתמטיקה היא לא מדע. מתמטיקה היא המצאה אנושית, בבסיסה לא עומדות הוכחות אלא הגדרות אשר בלתי ניתנות להוכחה הנקראות אקסיומות.לא נכון,משפט גדל היווה גם הפרכה לתפיסה האקטואליסטית של המתמטיקה, שטענה שהיא כולה צורה ללא תוכן שיצרו בני אדם ושקיים בה רק מה שהאנשים יצקו לתוכה. גדל הראה שלאובייקטים המתמטיים יש תכונות רבות ונוספות מאלה שנתנו להן יוצריהם האנושיים ובמובן מסוים הם קיימים בנפרד מהמחשבה האנושית. ראו דיון מורחב בנושא בערך שלוש מהפכות קופרניקניות.ציטוט מ-ויקיפדיהhttp://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%99_%D7%90%D7%99_%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%A9%D7%9C_%D7%92%D7%93%D7%9C
פורסם 2008 בינואר 117 שנים עברתי על מה שעשיתה במילים לא בדקתי על נייר - כל עוד עבדת לפי חוקי מתמטיקה וגאומטריה ויצאה לך תוצאה נכונה ההוכחה קבילה.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים נכון והוא גם הוכיח את השימוש של נגזרת.לא נכון זאת לא הוכחה לפתיחת סוגריים אלה זאת היתה הוכחה המקורית של העניין, אני אשאל את המרצה שלי ואני אנסה למצוא מי הוכיח את זה.מטמתיקה שלומדים בבית ספר מבוססת על מעט מאוד אקסיומות יחסית ואלה לא חלק מהן, זה לא פשוט כי ככה זה, לרוב הדברים יש הסבר.יותר מידי תגובות אני לא מספיק להגיב, לא משנה.האקסיומות במטמתיקה הן הבסיס כמו 1+1=2 אבל מטמתיקה היא כן מדע אשר אפשר לחקור לפתח ולהסביר באמצעותו דברים. הרבה תחומים במדע משתמשים באקסיומת, אבל הם עדיין מדע.בנוסף לזאת פרוש המילה אקסיומה מיוונית - עיקרון מובן מאליו.ז"א אין צורך להוכיח זאת.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים לא נכון,משפט גדל היווה גם הפרכה לתפיסה האקטואליסטית של המתמטיקה, שטענה שהיא כולה צורה ללא תוכן שיצרו בני אדם ושקיים בה רק מה שהאנשים יצקו לתוכה. גדל הראה שלאובייקטים המתמטיים יש תכונות רבות ונוספות מאלה שנתנו להן יוצריהם האנושיים ובמובן מסוים הם קיימים בנפרד מהמחשבה האנושית. ראו דיון מורחב בנושא בערך שלוש מהפכות קופרניקניות.ציטוט מ-ויקיפדיהhttp://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%99_%D7%90%D7%99_%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%A9%D7%9C_%D7%92%D7%93%D7%9Cמתמטיקה היא עדיין לא מדע, וזו הנקודה העיקרית שלי. מתמטיקה היא כלי. Shino, איזה תחום מדעי משתמש באקסיומה?
פורסם 2008 בינואר 117 שנים נכון והוא גם הוכיח את השימוש של נגזרת.לא נכון זאת לא הוכחה לפתיחת סוגריים אלה זאת היתה הוכחה המקורית של העניין, אני אשאל את המרצה שלי ואני אנסה למצוא מי הוכיח את זה.מטמתיקה שלומדים בבית ספר מבוססת על מעט מאוד אקסיומות יחסית ואלה לא חלק מהן, זה לא פשוט כי ככה זה, לרוב הדברים יש הסבר.יותר מידי תגובות אני לא מספיק להגיב, לא משנה.האקסיומות במטמתיקה הן הבסיס כמו 1+1=2 אבל מטמתיקה היא כן מדע אשר אפשר לחקור לפתח ולהסביר באמצעותו דברים. הרבה תחומים במדע משתמשים באקסיומת, אבל הם עדיין מדע.בנוסף לזאת פרוש המילה אקסיומה מיוונית - עיקרון מובן מאליו.ז"א אין צורך להוכיח זאת.מה אתה לומד? אם אתה לומד ליניארית תשאל את המרצה שלך - הוא יסביר לך שא' מתמתיקה היא המצאה לחלוטין, ב' נוסחאות כפל מקוצר הן פשוט שימוש בהגדרה הבסיסית של מתמטיקה.
פורסם 2008 בינואר 117 שנים אני מכריז בזאת על פתיחת תחרות הוכחת הכפל המקוצר. מי שיעלה בידו לנסח את ההוכחה הכי ארוכה ומסורבלת - ינצח! [attachment deleted by admin]
פורסם 2008 בינואר 117 שנים וניוטון לא פשוט "החליט" על הנגזרת.הוא פיתח אותה- קרי "הוכיח" אותה.זה שהבסיס לכך פשוט היה הגיון מחשבתי, לא אומר אחרת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.