פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים אוקי,טעות שלי.לפי מה אתה קובע שאיכות ההרכבה שלה בינונית?לפי זה שהחזקתי אותה בידיים והרגשתי גשר רופף. ובכלל אני לא אוהב פלויידים. אני לא שולל את העובדה שמדובר בדגם אחד, אז אני חוזר בי מהנקודה הזאת.בגקסון שלי יש FR ואני שוחט אותו לגמרי מבחינת שימוש,הוא נשאר מכוון כמו שצריך בלי בעיה כבר המון זמן..FR זה גשר מצוין והמון מוזיקאים עובדים איתו.. הייתה לי ג'קסון עם FR פרו, והגשר הזה עשה לי רק צרות, יצא מכיוון, התפרק, קצץ מיתרים ומה לא. אני מסתדר יותר טוב בלעדיו, ומה לעשות צריך לחזק את האצבעות ולעשות כמה בנדים גבוהים ולהקפיד קצת יותר על הוויברטו. לא נורא.העץ עצמו זניח יחסית לפיקאפים,בטח שלא עם ציוד והגברה פשוטים,יש הבדל ב"חמימות" הצליל אם יש לך 24 או 22 סריגים..אין לי דרך להסביר לך דרך האינטרנט כמה זה כן משנה. שתי גיטרות עם אותם פיקאפים נשמעות ברמה אחרת לגמרי. אין דרך יותר טובה לתאר את זה. מסתבר שהמבנה והעץ כן משפיעים.זום? אוג.. הלוחות הזולים שלהם על הפנים. לא מכיר את הGFX8 הזה, ולכן אני לא שופט אותו.
פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים אני מבין מה אתה מדבר..תשמע בטח שיש הבדל,זה כמו הפיקאפים בטלקסטר,הצליל מאוד קראנצי ובכלל מדהים,ולפי מה שהבנתי זה משהו שקשור לחתיכת נחושת או מה שיש שמה..פשוט מבנה שונה אתה צודק אבל בכל זאת הפיקאפים והמגבר נותנים הכי הרבה הבדל.בקשר לFR,יש לי בDK2S שלי אותו (אנערף איזה סוג של הFR) ובחיים לא נקרע לי שמה מיתר או שיצא מכיוון..כנראה איכות בנייה באמת,הגשר נותן עמידות מטורפת ועם דייב מטרוף המיתרים מתקפלים באוויר אבל אחר כך חוזרים חזרה בלי שום בעייה..אפשר להוציא מהFR והSUSTINIAC DRIVER תוצאות מאוד מעניינות..
פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים שמנדי הגיטרה שלך עם דאנקנים נשמעת כמו חלום, אני רק מחכה למגבר החדש ואני מופיע.אגב, מאז שקניתי ממך אותה לא נקרע מיתר אחד, אני לא מבין איך הצלחת כל פעם ><
פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים יונתן, ה-kh202 באמת גיטרה בינונית..אין לי על מה להגן פהdr. noob, הגיטרות של ESP, וה-KH-2 ספציפית הן גיטרות מעולות מכל בחינה. אמנם אפשר להבין את ההגדרה "מצועצעות", אבל בגלל שלא כולנו בוגרים כמוך, אנחנו מרשים לעצמנו להנות מהגיטרות שלנו (ונדמה לי שגם קלפטון, זאק ווילד, אדי וואן הלן וכמעט כל גיטריסט אחר יסכימו איתי בעניין הזה, מספיק רק לראות על איזה גיטרות הם מנגנים)בנוגע ל-Floyd Rose, בגיטרות הזולות (עד 4000 שקל בד"כ) הפלוידים הם דיי מעפנים (להוציא חלק מהפלויידים של איבנז שהם ברמה גבוהה מאוד גם בגיטרות יחסית לא יקרות) שנוטים לצאת מכיוון דיי מהר ולא מתנהגים כמו פלויד מקורי. בגיטרות איכותיות, דוגמת ה-KH2 יש פלויד רוז מקורי שהוא הרבה הרבה הרבה יותר נוח ושומר על כיוון משאר הגשרים שמורכבים על גיטרות אחרות.
פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים קלפטון מנגן על סטראט ובעבר ניגן על לס פול 59.לווילד יש לס פול משלו.אני מאוד נהנה מהסטראט שלי, לא יודע מה איתך. ואני לא צריך דאווינים. אני רק צריך צוואר נוח, אקשן טוב ומיתרים 09.
פורסם 2007 בדצמבר 1518 שנים לא יודע מה איתך, אבל מבחינתי צוואר נוח וסטראט לא הולך ביחד אכן לוויילד יש לס פאול משלו ויש לה הרבה דאווין (צביעת הסוואה וכו') אבל זה לא הנקודה. הנקודה היא שגיטרה מעוצבת (Inlayz, צביעות מעניינות וכו') לא באה על חשבון איכות הגיטרה.
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים אני מבין מה אתה מדבר..תשמע בטח שיש הבדל,זה כמו הפיקאפים בטלקסטר,הצליל מאוד קראנצי ובכלל מדהים,ולפי מה שהבנתי זה משהו שקשור לחתיכת נחושת או מה שיש שמה..פשוט מבנה שונה אתה צודק אבל בכל זאת הפיקאפים והמגבר נותנים הכי הרבה הבדל. בקשר לFR,יש לי בDK2S שלי אותו (אנערף איזה סוג של הFR) ובחיים לא נקרע לי שמה מיתר או שיצא מכיוון..כנראה איכות בנייה באמת,הגשר נותן עמידות מטורפת ועם דייב מטרוף המיתרים מתקפלים באוויר אבל אחר כך חוזרים חזרה בלי שום בעייה..אפשר להוציא מהFR והSUSTINIAC DRIVER תוצאות מאוד מעניינות.. בטח שיש הבדל בפיקאפים. הם עושים את רוב ההבדל אבל זה לא הכול. באמת שאני ממליץ לך להשוות בין כל הגיטרות מסדרת 200 של ltd ולשמוע את ההבדלים בעצמך, ולרובם יש אותם פיקאפים. ויש הבדלים. כמה זמן יש לך את הDK2? בכל מקרה, אצלי הוא עשה בעיות. לאדע. שמנדי הגיטרה שלך עם דאנקנים נשמעת כמו חלום, אני רק מחכה למגבר החדש ואני מופיע. אגב, מאז שקניתי ממך אותה לא נקרע מיתר אחד, אני לא מבין איך הצלחת כל פעם >< הגיטרה הקודמת שלי. ואני לא מבין מה הקשר. דבר שני, אפרי עשה לך סטאפ, הוא בטח החזיר את הגשר למקום (הוא השתחרר קצת כלפי מעלה מהstuds שלו). יונתן, ה-kh202 באמת גיטרה בינונית..אין לי על מה להגן פה dr. noob, הגיטרות של ESP, וה-KH-2 ספציפית הן גיטרות מעולות מכל בחינה. אמנם אפשר להבין את ההגדרה "מצועצעות", אבל בגלל שלא כולנו בוגרים כמוך, אנחנו מרשים לעצמנו להנות מהגיטרות שלנו (ונדמה לי שגם קלפטון, זאק ווילד, אדי וואן הלן וכמעט כל גיטריסט אחר יסכימו איתי בעניין הזה, מספיק רק לראות על איזה גיטרות הם מנגנים) בנוגע ל-Floyd Rose, בגיטרות הזולות (עד 4000 שקל בד"כ) הפלוידים הם דיי מעפנים (להוציא חלק מהפלויידים של איבנז שהם ברמה גבוהה מאוד גם בגיטרות יחסית לא יקרות) שנוטים לצאת מכיוון דיי מהר ולא מתנהגים כמו פלויד מקורי. בגיטרות איכותיות, דוגמת ה-KH2 יש פלויד רוז מקורי שהוא הרבה הרבה הרבה יותר נוח ושומר על כיוון משאר הגשרים שמורכבים על גיטרות אחרות. הכל נכון, חוץ מהקטע עם האיבנזים- הייתי חייב להכניס תיקון, איבנז משתמשים המון בS BRIDGE שהוא אמנם dual locking אבל לא FR בשום אופן, והוא הגשר היותר איכותי שלהם (הרמן לי למשל עושה את כל הפעלולים המוזרים שלו על הגשר הזה.). יש להם גם גיטרות עם פלויד. כשיהיה לי זמן אני אביא השוואה מלאה. לא יודע מה איתך, אבל מבחינתי צוואר נוח וסטראט לא הולך ביחד אכן לוויילד יש לס פאול משלו ויש לה הרבה דאווין (צביעת הסוואה וכו') אבל זה לא הנקודה. הנקודה היא שגיטרה מעוצבת (Inlayz, צביעות מעניינות וכו') לא באה על חשבון איכות הגיטרה. לגבי הצוואר אני עם שרייב בקטע הזה, למרות שאפילו הסטראטיות הזולות מרגישות מאוד טוב. אמנם קשה להיות מהיר עליהן (ופה יוני יקפוץ) אבל הצוואר פשוט טבעי וחלק. אבל הוא מעייף אחרי כמה זמן. והגיטרה של האמט מזעזעת אם מדברים על עיצוב. גולגלות? כאילו, WTF? כמה ילדותי הוא יכול להיות?
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים אתה צודק לגבי דגמים זולים של זוווםאבל ה 8 הוא מעולה120 אפקטים כולל 60 להגדרה עצמית יודע להקליט מוזיקהבזמן שאפקט אחר רץבקיצור מומלץtap the unlimited potential of the system [parameters for distortion voicing] as if you were developing the product itself. The user is now in control of the evolution of distortion." [attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים תלוי מאוד במחיר.. יש תחרות קשה מצד המולטי-ים של BOSS הטובים יחסית, ליין 6 המעולים וVOX. אז התחרות פה היא בעיקר במחיר
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים ליין 6 האלה... תגידו, מישהו ניסה את הגיטרה הזאת שלהם שנשמעת כמו 8 גיטרות שונות?
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..אני חייב לומר שה GFX-8 הפתיע אותי לטובהגם הבוסט שהוא נותן לי למרשל וגם פדאל איכותיהפתיעו לטובה!למרות שאני לא חסיד של מולטי למיניהיםמה שכן הדיסטורשן לוקה מעט בחסר ולא מעיף כמו שצריךאבל מעבר לזה מולטי ממש טובשלא מצריך מהמשתמש הסטנדרטי תפעול מטורף
פורסם 2007 בדצמבר 1618 שנים אני לא חובב של פדאלי מולטי,לפחות לדיסטורשן ואוברדרייב אני תמיד אעדיף אנלוגים..למרות שלחבר שלי יש מולטי של LINE6 משהו מדהים עם תוכנה למחשב,האפקטים נשמעים מצוין..פדאל משובח,אבל אני חייב לציין שהוא עלה לא מעט..אנחנו שותפים להעדפה האנלוגית, דברים דיגטליים תמיד נשמעים מסורסים. אבל את הלא יכול להתעלם מזה שהם זולים, מגוונים, ניידים, ומאוד גמישים ומשתלמים. ליין 6 האלה... תגידו, מישהו ניסה את הגיטרה הזאת שלהם שנשמעת כמו 8 גיטרות שונות?וואריאקס? זה באמת אחד המעניינים, ולא יצא לי לנסות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.