שאלה בקשר למסך DELL 2407FWPHC - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר למסך DELL 2407FWPHC


teasider

Recommended Posts

שלום לכולם ,

אני עובד המון עם אפטר אפקטס (פוסט פרודקשן\אנימציה) ופוטושופ. כמו כן אני משחק במשחקים די כבדים עם כרטיס GEFORCE 8800GTS ,ורוצה לראות סרטים\סדרות ב-HD.

חשבתי להשקיע במסך 2407 שעולה כרגע 3600שח.

הבעיה שכל מיני REVIEWS מדברים על GHOSTING ועוד כל מיני מונחים שאני לא מכיר כי עד היום עבדתי עם CRT 17 אינץ.

אשמח אם מישהו יתן לי המצלמה לגבי המסך. כמובן ש EIZO הוא הפתרון האידיאלי בשבילי אבל זה ממש מעבר לתקציב. (אני סגור על 24 אינץ).

תודה מראש לכל המתייחסים והעוזרים !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם העריכה הגרפית היא ברמה כזו שלא תלויה בדיוק צבעים קריטי המסך יהווה תמורה מצויינת לכספך. הכרטיס מסך החדש לדעתי יתמודד בצורה טובה עם משחקים וגם אפשר לוותר על פילטרים ברזולוציה הטבעית שלו.

EIZO זה באמת רמה אחרת אבל בשביל איכות משלמים. דיוק הצבעים מהקופסה ב-S2411W DelltaE ממוצע של 1.35 לדוגמה שנבחנה עבור האתר בביקורת ההשוואתית ל-24" היא ברמה טובה מאוד. איני יודע עד כמה הגוון הירוק הוא זרחני ב-HC ללא מכייל אבל ב-PRAD ציינו שיש לו עדיין נטייה לגוון ירוק (ב-A04 אני רואה זאת כמפריע להציג צמחייה בצורה מציאותית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

אני מתעסק יותר באנימציה , לכן כל עניין ה GHOSTING הנרחב שכתוב שיש למסך בכל מיני פורומים כן מפחיד אותי.

פחות בצבעים.. (שהבנתי שהם די חדים שם) , אבל כל מיני GHOSTING מוזרים שחורים וירוקים. (אפילו בהזזת עכבר\חלון על רקע כהה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את חלק מהארטיפקטים ניתן להעלים את הורדת לאיזור ה-85. רק הצלליות הכהות נשארו במידת מה. אם אתה לא מסתכל באובססיביות על אובייקטים זזים ב-FPS אפשר לחיות איתן. המסך יכול לספק חובבים בצורה נאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

EIZO זה באמת רמה אחרת אבל בשביל איכות משלמים. דיוק הצבעים מהקופסה ב-S2411W DelltaE ממוצע של 1.35 לדוגמה שנבחנה עבור האתר בביקורת ההשוואתית ל-24" היא ברמה טובה מאוד.

יש עוד אופציה מעניינת ל EIZO (אבל עדיין יקרה מאוד) - הדגם S2431W. מחירו כ 6600 ש"ח (זול ב 1000 ש"ח מ 2411) והארגונומיה שלו טובה בהרבה משל ה 2411, אבל הוא מוגבל יותר ביכולות הכיול (נדמה לי LUT של 10 ביט "בלבד"), ונדמה לי שגם מדוייק קצת פחות מהמפעל (2.1 במקום 1.35). בכל שאר הפרמטרים הוא לכאורה זהה (כולל הניגודיות המצויינת), כך שנראה שלרוב המשתמשים בשוק הלא מקצועי בתחום עיבודי תמונה ודפוס, ההבדל בין 2 הדגמים לא יהיה מורגש בכלל.

http://www.prad.de/en/monitore/review/2007/review-eizo-s2431w.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטרף להמלצה שלך. להערכתי דיוק צבעים מהקופסה של S2431W דומה לזה של S1931. יחס ניגודיות סטטית יציב של 1250:1 כפי שמצאו בסקירה החיצונית הנ"ל גם דומה ל-S1931. בסרטי 720P ומעלה ניתן לקבל לצד צבעים מאוזנים, שלא צריך להתייגע בכיוון שלהם בנגני המדיה, גם צבע שחור עמוק ומרשים הרבה יותר מזה שב-HC בכל בהירות. קשה לי לכמת את ההבדל בעומק הצבע השחור בין ה-S1931 ל-2407WFP שאצלי הייתי אומר שהשחור באיזו חזק בכ-30-40 אחוז לעומת הגדרות יצרן ב- (גם בתנאי תאורת חדר רכה). אנשים שלא יצא להם לראות כל יום איזו מול לא יהיו מודעים לזה, ועדיין ייהנו לצפות בסרטי HD ב-HC. לעבור לאיזו מדל זאת קפיצת מדרגה של ממש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי 3500 שח ובאיזור זה באמת הגבול שגבול אחרי שמתחתי אותו כבר...

תודה רבה

אך באמת הפחד האמיתי שלי זה ה GHOSTING שיפריע לי לעבוד באנימציה כמו שצריך (אפטר אפקטס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עדיין רואים צללים כהים בעת הזזות עכבר על רקעים מסויימים גם אחרי הורדה מקבילה של ואתה עובד על אנימציות מקרוב ולא יושב רחוק לדעתי יש סיכוי שתראה אותם תלוי על איזה צבעי רקע האנימציות מופעלות. מה שאני מציע לך זה לקחת מחשב נייד, אם יש לך, לחבר אותו ל-HC בתצוגה לכייל את ה- במקביל לערכים נמוכים להפעיל מצגת אנימציה ותיווכח בעצמך. אם אינך מצליח להבחין בארטיפקטים לך עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...