עבור לתוכן

מדיניות dell בנוגע לפיקסלים שרופים

Featured Replies

פורסם

בעבר, בתקופת שגעון הקניות הקבוצתיות, דובר כאן הרבה בדבר האחריות שנותנת dell על המסכים שלה. לזכרוני דובר שבשבוע הראשון המסך מוחלף גם בגלל פיקסל שרוף יחיד. ניסיתי לברר היום מהי המדיניות כרגע, ומלבד העובדה שלא הצלחתי למצוא את המידע כתוב באף אתר, אמרו לי במעבדה של dell שמחליפים רק אחרי 4 פיקסלים מקובצים או 7 מפוזרים.

יש כאן למישהו מידע שונה? קצת מפחיד לקנות מסך עם אחריות כזו...

פורסם
  • מחבר

יש איזשהו יבואן שיסכים להסתכן ולתת לי יותר מזה, כמו ש-CMS בזמנו נתנו לעסקה הקבוצתית?

פורסם

ל-Dell יש עוד יבואן גדול - אומניטק. תבדוק עמם האם הם נוקטים במדיניות החלפה סלחנית יותר. באתר של דל ישראל יש לך פרטי התקשרות עמם. בדר"כ חנויות יכולות לנקוט במדיניות סלחנית אם יש כמה מסכים במלאי פיזי. אם אתה לא לוקח מסך עם פיקסל שרוף הם ינסו למכרו למישהו אחר שלא יעשה ממנו עניין גדול. בדר"כ פיקסל מת בשורת המשימות או ממש בגבולות הפנל ייראה כזניח בעיני הקונה בהרבה מבעיות של אחידות פנל וזליגות אור חריפות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים