פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים אני עכשיו ב 5 ולא מתאים לי... מה ההבדל בין 4 ל 5? כמות החומר, קצב ההתקדמות?
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים בנאדם עם גישה מתמטית קצת מעל הבסיסית,בשביל להצליח ב4 יחידות, מספיק לפתור את ה5-10 תרגילים הכי קשים בספר באותו נושא ואתה מסודר.ב5 צריך לעבור על החומר התיאורטי ולבקש מהמורה תרגילים שונים מבספר.קיצר(נוגע לאנשים עם יכולת קצת מעל הממוצע)ההבדל הוא נטו בזמני הלימוד,ל4 יחידות מספיק ללמוד שעתיים יום לפני המבחן, כמו שציינתי,ב5 תצטרך ללמוד יומיים לפני המבחן שעתיים שלוש,ב5 אין יותר חומר, פשוט חומר יותר קשה, בסופו של דבר כל מבחן זה שלושה תרגילים.
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים מן הסתם קשה יותר. אבל עדיף 70 ב-5 מאשר 90 ב-4. בייחוד ללימודים אקדמיים.כן ולא, מצד אחד אתה מקיף יותר חומר ברמה יותר גבוהה, מצד שני מבחינת הציון מה שאמרת לא תקף - תלמיד ב-4 יחידות מקבל בונוס של 12.5 נקודות בד"כ.
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים האמת שהשאלה הזאת רלוונטית גם אליי. אני כרגע ב4 וקל לי בטירוף (איכשהו יצא שאני לומד שם) ושקלתי לעלות ל-5 הבעיה היא שהקבוצה של 5 התקדמה אצלי בזמן השביתה ואנחנו ב4 יח"ל לא זזנו (המורה מהארגון) אז יש לי המון חומר להשלים...כמה זה קריטי בדיוק (4 או 5 יח"ל)?
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים זה לא משנה, אם יש לך יכולת, אפשר ללמוד את כל המתמטיקה התיכונית לבד גם כן.איזה כיתה אתה? או ליתר דיוק, אילו שאלונים אתה ניגש השנה? ואילו כבר עשית?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.