פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים אישית, אני חושב שהשאלה הנכונה צריכה להיות מה קורה אם משלבים (בגיר ידני) לרוורס ב 120 קמ"ש
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים אישית, אני חושב שהשאלה הנכונה צריכה להיות מה קורה אם משלבים (בגיר ידני) לרוורס ב 120 קמ"שמקווים שהגיר זה הדבר היחידי שתיצתרך להחליף
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים בבלימת חירום עם גיר ידני כן עם קלאץ' בעיקרון לפי מה שהמורי נהיגה מלמדים צריך קלאץ' רק בסוף (נגיד הילוך 5 אז ללחוץ ב50-40 קמ"ש) עכשיו בניגוד למה שמלמדים הקטע הוא מאוד פשוט:1. המנוע שואף להשאר על אותו הסל"ד כלומר אם אתה עוזב גז הוא יאט את האוטו כי הסל"ד ירד אבל הוא לא ירצה לעשות את זה ובבלימת חירום התאוטה (מקווה לאיות נכון) שאתה מקבל מהמנוע מאוד מאוד זניחה יחסית לברייקס ותוסיף את זה שלקראת הסוף הוא ממש מתנגד לעצירה - עדיף לעצור עם קלאץ'2. אם באמת אתה לא מכניס קלאץ' בזמן והאוטו מכבה אתה מאבד את הבייקסים נכון שזה בכמה מטרים האחרונים אבל זה מאוד משמעותי בחירוםבבלימת חירום מהילוך חמישי אתה יכול להספיק להוריד גם לראשון (כמובן תוך כדי שילוב, לא רק להזיז את הידית שהקלאץ בפנים) עם הוצאת חצי קלאץ' (לא קלאץ מלא כמובן) וככה גם לנצל בלימת מנוע.ואם זה ממש ממש חירום תלחץ קךאץ מההתחלה לדעתי, יחסוך לך דימום פוטנציאלי מיותר ומאוד מסוכן.
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים בבלימת חירום אם אתה לא מכניס קלאץ' גם ב 300 קמש האוטו יתכבה לך!מהסיבה שלכל הילוך יש את המהירות שמתאימה לו.. וברגע שאתה בולם בלימת חירום אתה נועל את הגלגלים(בלי abs) ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור לכן אתה חייב להכניס את הקלאץ בלי קשר למהירות..ואפילו אם במהלך הבלימה תוריד להילוך ראשון זה יתכבה..ומי שאמר שלהכניס קלאץ' ולהוציא לא עוזר זה מאוד עוזר אם הסוייצ' עדיין פתוח והאוטו נכבה נגיד בגלל שנסעתי ב 30 בהילוך 5 תכניס לשני תוריד ותרים קלאץ' האוטו ידלק לך..תנסה..
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים בשום פנים ואופן אין להכניס קלאץ' בבלימת חירום. האוטו יגלוש ומרחק הבלימה יגדל.אני לא יודע איך זה ברכבים אחרים, אבל בקונצרן VW יש המון רכבים שפועלים על חשמל, ואם המנוע נכבה ולא נלדק אז הלך עליך (אין בלמים, הגה ובלם יד).
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים בבלימת חירום אם אתה לא מכניס קלאץ' גם ב 300 קמש האוטו יתכבה לך! מהסיבה שלכל הילוך יש את המהירות שמתאימה לו.. וברגע שאתה בולם בלימת חירום אתה נועל את הגלגלים(בלי abs) ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור לכן אתה חייב להכניס את הקלאץ בלי קשר למהירות.. ואפילו אם במהלך הבלימה תוריד להילוך ראשון זה יתכבה.. ומי שאמר שלהכניס קלאץ' ולהוציא לא עוזר זה מאוד עוזר אם הסוייצ' עדיין פתוח והאוטו נכבה נגיד בגלל שנסעתי ב 30 בהילוך 5 תכניס לשני תוריד ותרים קלאץ' האוטו ידלק לך.. תנסה.. "ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור" = תגיד יש לך רישיון בכלל?
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים בבלימת חירום המנוע לא יכבה, המנוע לא יכבה כל עוד הגלגלים מסתובביםאם תספיק לשים קלאץ' מה טוב אם לא אז המנוע יכבה כשתהיה בעצירה מלאה ככה שאתה לא מפסיד כלוםולהעביר הילוכים בבלימת חירום? תתעסק בבלימה לא בהחלפת הילוכים זה לא כאילו אתה מתקרב לרמזור ואז יש לך זמן, אתה צריך האטה כמה שיותר מהירה והעניין של הקלאץ גם תלוי מאוד במקום שנמצאים בו אם נמצאים בעליה ושמים קלאץ וברקס המרחק לעצירה מלאה יהיה קצר יותר מבמישורואם תשים קלאץ' בירידה זה כבר כנראה לעלות לגן עדן
פורסם 2007 בנובמבר 2518 שנים הורדת הילוך תעזור לך הרבה פעמים בהאטה יותר מהירה, אתה יכול לנצל ככה את המנוע לצורך הבלימה ולאלהיות תלוי רק בבלמים. כמובן שאם אתה דוחף את הבלמים עד הסוף אתה לא תספיק אבל כאלה בלימות אין הרבה.בכל מקרה אם יש דבר אחד שצריך להמנע ממנו זה דימום מנוע, זה יכול להיות מסוכן מאוד.
פורסם 2007 בנובמבר 2618 שנים רגע, ואתה לא ילד?בן כמה אתה? 40?אתה כולה בן 19-20 בלחץ..מה הקטע..נו באמת...השחצנות שלך מסריחה ליאור.בגלל שקראת וחרשת על מגזיני מוטו למינהם, והלכת לאולימפידות ראלי(ציניות), וקראת בפורמים אחרים כמו קארס פורום זה לא אומר שאתה יודע הכלואם אתה רוצה לתקן מישהו, יש דרך לעשות זאת ולא בדרך ילדותית של ילד בן 12 כתגובה ל"ילדים - לכו לקורס נהיגה מתקדמת לפני שאתם נותנים עצות בנהיגה "20 בעוד חודשייםאבל אין קשר לגיל אלא לרמת התגובה ורמת הידעאתה יכול להיות בן 45 ולא לדעת לבלום נכון, בשביל זה יש קורס נהיגה מתקדמתוזה נשמע לך שחצני? באסה לך, אבל כשאנשים עלולים לקחת באמת את העצות אחיתופל שאנשים כותבים כאן אז אני מעדיף לצאת שחצניוהיחיד שכתב משהו נכון זהבבלימת חירום המנוע לא יכבה, המנוע לא יכבה כל עוד הגלגלים מסתובביםאם תספיק לשים קלאץ' מה טוב אם לא אז המנוע יכבה כשתהיה בעצירה מלאה ככה שאתה לא מפסיד כלוםולהעביר הילוכים בבלימת חירום? תתעסק בבלימה לא בהחלפת הילוכים זה לא כאילו אתה מתקרב לרמזור ואז יש לך זמן, אתה צריך האטה כמה שיותר מהירה והעניין של הקלאץ גם תלוי מאוד במקום שנמצאים בו אם נמצאים בעליה ושמים קלאץ וברקס המרחק לעצירה מלאה יהיה קצר יותר מבמישורואם תשים קלאץ' בירידה זה כבר כנראה לעלות לגן עדן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.