עבור לתוכן

מה קורה אם תוך כדי נסיעה ברכב מכבים את המנוע?

Featured Replies

פורסם

אישית, אני חושב שהשאלה הנכונה צריכה להיות מה קורה אם משלבים (בגיר ידני) לרוורס ב 120 קמ"ש

פורסם

אישית, אני חושב שהשאלה הנכונה צריכה להיות מה קורה אם משלבים (בגיר ידני) לרוורס ב 120 קמ"ש

מקווים שהגיר זה הדבר היחידי שתיצתרך להחליף

פורסם

מדליק! מי תורם לי פיאסטה מודל 79'?

פורסם

גאידמק? :-\

פורסם

גאידמק תורם לו גם ידים ורגלים לאחר מכן?

פורסם

בבלימת חירום עם גיר ידני כן עם קלאץ' בעיקרון לפי מה שהמורי נהיגה מלמדים צריך קלאץ' רק בסוף (נגיד הילוך 5 אז ללחוץ ב50-40 קמ"ש) עכשיו בניגוד למה שמלמדים הקטע הוא מאוד פשוט:

1. המנוע שואף להשאר על אותו הסל"ד כלומר אם אתה עוזב גז הוא יאט את האוטו כי הסל"ד ירד אבל הוא לא ירצה לעשות את זה ובבלימת חירום התאוטה (מקווה לאיות נכון) שאתה מקבל מהמנוע מאוד מאוד זניחה יחסית לברייקס ותוסיף את זה שלקראת הסוף הוא ממש מתנגד לעצירה - עדיף לעצור עם קלאץ'

2. אם באמת אתה לא מכניס קלאץ' בזמן והאוטו מכבה אתה מאבד את הבייקסים נכון שזה בכמה מטרים האחרונים אבל זה מאוד משמעותי בחירום

בבלימת חירום מהילוך חמישי אתה יכול להספיק להוריד גם לראשון (כמובן תוך כדי שילוב, לא רק להזיז את הידית שהקלאץ בפנים) עם הוצאת חצי קלאץ' (לא קלאץ מלא כמובן) וככה גם לנצל בלימת מנוע.ואם זה ממש ממש חירום תלחץ קךאץ מההתחלה לדעתי, יחסוך לך דימום פוטנציאלי מיותר ומאוד מסוכן.

פורסם

בבלימת חירום אם אתה לא מכניס קלאץ' גם ב 300 קמש האוטו יתכבה לך!

מהסיבה שלכל הילוך יש את המהירות שמתאימה לו.. וברגע שאתה בולם בלימת חירום אתה נועל את הגלגלים(בלי abs) ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור לכן אתה חייב להכניס את הקלאץ בלי קשר למהירות..

ואפילו אם במהלך הבלימה תוריד להילוך ראשון זה יתכבה..

ומי שאמר שלהכניס קלאץ' ולהוציא לא עוזר זה מאוד עוזר אם הסוייצ' עדיין פתוח והאוטו נכבה נגיד בגלל שנסעתי ב 30 בהילוך 5 תכניס לשני תוריד ותרים קלאץ' האוטו ידלק לך..

תנסה..

פורסם

בשום פנים ואופן אין להכניס קלאץ' בבלימת חירום. האוטו יגלוש ומרחק הבלימה יגדל.

אני לא יודע איך זה ברכבים אחרים, אבל בקונצרן VW יש המון רכבים שפועלים על חשמל, ואם המנוע נכבה ולא נלדק אז הלך עליך (אין בלמים, הגה ובלם יד).

פורסם

בבלימת חירום אם אתה לא מכניס קלאץ' גם ב 300 קמש האוטו יתכבה לך!

מהסיבה שלכל הילוך יש את המהירות שמתאימה לו.. וברגע שאתה בולם בלימת חירום אתה נועל את הגלגלים(בלי abs) ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור לכן אתה חייב להכניס את הקלאץ בלי קשר למהירות..

ואפילו אם במהלך הבלימה תוריד להילוך ראשון זה יתכבה..

ומי שאמר שלהכניס קלאץ' ולהוציא לא עוזר זה מאוד עוזר אם הסוייצ' עדיין פתוח והאוטו נכבה נגיד בגלל שנסעתי ב 30 בהילוך 5 תכניס לשני תוריד ותרים קלאץ' האוטו ידלק לך..

תנסה..

"ומבחינת האוטו זה מקביל לעצירה ברמזור" = :nixweiss:

תגיד יש לך רישיון בכלל?

פורסם

בבלימת חירום המנוע לא יכבה, המנוע לא יכבה כל עוד הגלגלים מסתובבים

אם תספיק לשים קלאץ' מה טוב אם לא אז המנוע יכבה כשתהיה בעצירה מלאה ככה שאתה לא מפסיד כלום

ולהעביר הילוכים בבלימת חירום? תתעסק בבלימה לא בהחלפת הילוכים זה לא כאילו אתה מתקרב לרמזור ואז יש לך זמן, אתה צריך האטה כמה שיותר מהירה

והעניין של הקלאץ גם תלוי מאוד במקום שנמצאים בו אם נמצאים בעליה ושמים קלאץ וברקס המרחק לעצירה מלאה יהיה קצר יותר מבמישור

ואם תשים קלאץ' בירידה זה כבר כנראה לעלות לגן עדן

פורסם

הורדת הילוך תעזור לך הרבה פעמים בהאטה יותר מהירה, אתה יכול לנצל ככה את המנוע לצורך הבלימה ולאלהיות תלוי רק בבלמים. כמובן שאם אתה דוחף את הבלמים עד הסוף אתה לא תספיק אבל כאלה בלימות אין הרבה.

בכל מקרה אם יש דבר אחד שצריך להמנע ממנו זה דימום מנוע, זה יכול להיות מסוכן מאוד.

פורסם

רגע, ואתה לא ילד?

בן כמה אתה? 40?

אתה כולה בן 19-20 בלחץ..

מה הקטע..

נו באמת...

השחצנות שלך מסריחה ליאור.

בגלל שקראת וחרשת על מגזיני מוטו למינהם, והלכת לאולימפידות ראלי(ציניות), וקראת בפורמים אחרים כמו קארס פורום זה לא אומר שאתה יודע הכל

ואם אתה רוצה לתקן מישהו, יש דרך לעשות זאת ולא בדרך ילדותית של ילד בן 12 כתגובה ל"ילדים - לכו לקורס נהיגה מתקדמת לפני שאתם נותנים עצות בנהיגה "

20 בעוד חודשיים

אבל אין קשר לגיל אלא לרמת התגובה ורמת הידע

אתה יכול להיות בן 45 ולא לדעת לבלום נכון, בשביל זה יש קורס נהיגה מתקדמת

וזה נשמע לך שחצני? באסה לך, אבל כשאנשים עלולים לקחת באמת את העצות אחיתופל שאנשים כותבים כאן אז אני מעדיף לצאת שחצני

והיחיד שכתב משהו נכון זה

בבלימת חירום המנוע לא יכבה, המנוע לא יכבה כל עוד הגלגלים מסתובבים

אם תספיק לשים קלאץ' מה טוב אם לא אז המנוע יכבה כשתהיה בעצירה מלאה ככה שאתה לא מפסיד כלום

ולהעביר הילוכים בבלימת חירום? תתעסק בבלימה לא בהחלפת הילוכים זה לא כאילו אתה מתקרב לרמזור ואז יש לך זמן, אתה צריך האטה כמה שיותר מהירה

והעניין של הקלאץ גם תלוי מאוד במקום שנמצאים בו אם נמצאים בעליה ושמים קלאץ וברקס המרחק לעצירה מלאה יהיה קצר יותר מבמישור

ואם תשים קלאץ' בירידה זה כבר כנראה לעלות לגן עדן

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים