פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים לא משנה באיזו מהירות, האוטו פשוט ימשיך לנסוע ויאט את מהירותו בגלל ההתנגדות של עם האוויר, החיכוך של הצמיגים עם הכביש ועוד 1001 חיכוכים במנוע.
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים בניגוד לציפור שיחתכו לה את הכנפיים האוטו ימשיך לנסוע מכוח התנופה (או יותר נכון להתגלגל), אם מדובר בירידה - הוא גם ימשיך להתגלגל בה, אם במישור יעצר כעבור זמן מהחיכוחים השונים כמו שנאמר.דרך אגב - זו שיטה נפוצה במדינות עולם שלישי לחסוך בדלק, כשיש הרבה ירידות פשוט מכבים את המנוע. ראיתי את זה הרבה בבוליביה ופרו.מה שלא יהיה אל תנסה את זה, המנוע ותיבת ההילוכים לא ניבנו לפעולה כזו וזה בהחלט יכול להאיץ בלאי.
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים מחבר שאלה נוספת - בבלימת חירום עם גיר ידני כאשר נמצאים בהילוך גבוה, כדאי ללחוץ חזק על הברקס עם הקלאץ', או רק על הברקס כך שהמנוע יעזור לבלימה אך יכבה ולא ברור איך מערכת הבלמים תמשיך לעבוד?
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים אם מדובר ברכב מודרני בעל מערכת עזר בבלימה והיגוי ("בוסטר" ו"הגה כוח" בהתאמה) בשנייה שהמנוע יכבה אתה תאבד את מערכת ההיגוי והבלמים.
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים אם תכבה את המנוע באמצע נסיעה, לא יקרה כמעט כלום חוץ מבלאי בהדרגה בהתאם למהירות ולאוטו, אבל אם תפעיל שוב את האוטו באמצע נסיעה(ע''י הסטרטר כמובן), יהיה ביג פייר. (פיצוץ קולי מאוד חזק מאגזוז. תלוי במהירות שעושים את זה האמת. לא מומלץ לנסות, מזיין את המנוע הרבה).
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים הבחור ששאל על בלימת חירום.אם לא תחלחץ על הקלאץ' ובהנחה שהגלגלים ינעלו לך בגלל הברקס האוטו יתכבה..ואם נכבה לכם האוטו תוך כדי נסיעה פשוט תכניסו קלאץ וותוציאו זה יניע את האוטו
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים בלימת חירום ברכב ידני - בלי קלאץ', רק במטרים האחרונים האוטו יכבהאלמוג - אם האוטו נכבה זה לא ישנה כלום אם תכניס קלאץ' ותעזוב אותו, בטח לא יניע אותו
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים בבלימת חירום עם גיר ידני כן עם קלאץ' בעיקרון לפי מה שהמורי נהיגה מלמדים צריך קלאץ' רק בסוף (נגיד הילוך 5 אז ללחוץ ב50-40 קמ"ש) עכשיו בניגוד למה שמלמדים הקטע הוא מאוד פשוט:1. המנוע שואף להשאר על אותו הסל"ד כלומר אם אתה עוזב גז הוא יאט את האוטו כי הסל"ד ירד אבל הוא לא ירצה לעשות את זה ובבלימת חירום התאוטה (מקווה לאיות נכון) שאתה מקבל מהמנוע מאוד מאוד זניחה יחסית לברייקס ותוסיף את זה שלקראת הסוף הוא ממש מתנגד לעצירה - עדיף לעצור עם קלאץ'2. אם באמת אתה לא מכניס קלאץ' בזמן והאוטו מכבה אתה מאבד את הבייקסים נכון שזה בכמה מטרים האחרונים אבל זה מאוד משמעותי בחירום
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים אתה לא מאבד כלוםכשהרכב עוצר לחלוטין הוא פשוט נכבהילדים - לכו לקורס נהיגה מתקדמת לפני שאתם נותנים עצות בנהיגה
פורסם 2007 בנובמבר 2418 שנים רגע, ואתה לא ילד?בן כמה אתה? 40?אתה כולה בן 19-20 בלחץ..מה הקטע..נו באמת...השחצנות שלך מסריחה ליאור.בגלל שקראת וחרשת על מגזיני מוטו למינהם, והלכת לאולימפידות ראלי(ציניות), וקראת בפורמים אחרים כמו קארס פורום זה לא אומר שאתה יודע הכלואם אתה רוצה לתקן מישהו, יש דרך לעשות זאת ולא בדרך ילדותית של ילד בן 12 כתגובה ל"ילדים - לכו לקורס נהיגה מתקדמת לפני שאתם נותנים עצות בנהיגה "
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.