עבור לתוכן

השירות ה"נפלא" של הוט

Featured Replies

פורסם

לא יאמן איזה "שירות" "מעולה" יש להוט.

אני כרגע גולש ב ADSL שלי ומטפל בקו של אחי (יש לנו שני קוי אינטרנט בבית...) ובטלפון אני שומע את המערכת ניתוב של הוט במקום לקבל שירות

איזה יופי !!!!!.העיקר שיש להם פירסומות יפות ומעצבנות.המודם של הוט התקלקל וצריך להחליף אותו אבל אני לא יכול לדווח על זה...כי אני לא מגיע לנציג שירות.

אל תפלו לחבילות המפתות כי ברגע השירות אתם תתקלו ב"חומת אש" של מערכת ניתוב שיחות ולא לנציגי שירות שיעזרו לכם ברגע הבעיה.

ביזיון של ממש. :pissed: :pissed: :pissed: :pissed:

פורסם

לא הבנתי מה אתה רוצה..

ממתי חברה גדולה מפנה אלייך ישר נציג? תמיד יש מערכת לניתוב שיחות,ובדר"כ מחכים כמה דקות (ולפעמים דקות רבות) עד שעונה לך בנאדם.

אם אתה מחכה זמן רב זה כבר משהו אחר,אבל כל עוד אתה מחכה כמה דקות אז באמת לא הבנתי מה הבעיה..

ציפית שתתקשר וכל הנציגים ירוצו לטלפון שם ובסוף תענה לך תוך 10 שניות ישראלה?

פורסם
  • מחבר

השיווק שלהם עושה עבודה יפה מאד..אבל השירות שלהם לוקה מאד בחסר.

אני לא צריך וגם כל מי שפונה לשירות לשמוע מה יש להם להציע לי שבהחלט לא מעניין אותי ואו כל אחד אחר.זו חוצפה מדרגה ראשונה.

המערכת ניתוב שיחות שלהם מאד מאד יודעת לשווק ולקדם את המכירות אבל לא לבוא לעזרת מי שיש לו תקלות !!!

וזה חשוב להביא לידעת חברי הפורום....

פורסם

avidan, אתה עושה רושם חזק של בכיין חסר תקנה, סתם שתדע.

נחתת משנת 1990 או משהו? אף פעם לא התקשרת לשירות לקוחות של חברה גדולה?

מילא אם היית מתלונן על איך שענו לך, או על זה ששיקרו לך,סיבנו אותך או משהו, אבל להתלונן על קיומה של מערכת ניתוב שיחות זה די מגוכח.

פורסם

לא ממש קשור לבכיין ו/או שירות לקוחות של חברה גדולה...

זה פשוט ידוע שנים ששירות הלקוחות של חברת HOT הוא ביזיוני יותר. האמת שזה באמת תופעה מגעילה שהעתקנו מהאמריקאים שלאט לאט נכנסת לעוד ועוד חברות.

אתה מוזמן להוציא עצבים ב http://www.ihatehot.com/

פורסם

שמע, אין היום חברה בסדר גודל כזה שאתה מתקשר ומגיע ישר לנציג, תמיד תעבור קודם דרך רובוט.

מה שכן לקוי אצל הוט (מאוד), זה הזמן מאז שאתה בוחר שלוחה, עד שמישהו שם טורח לענות.

היה לי סיפור מאוד מעניין איתם. התקשרתי לתמיכה, חיכיתי 10 בסביבות 10 דקות עד שענו, ענתה לי בחורה נחמדה, וכששאלתי למה הם נותנים ככה לאנשים לחכות היא אמרה לי "יש עכשיו משחק, כולם רואים אותו"...

פורסם
  • מחבר

avidan, אתה עושה רושם חזק של בכיין חסר תקנה, סתם שתדע.

נחתת משנת 1990 או משהו? אף פעם לא התקשרת לשירות לקוחות של חברה גדולה?

מילא אם היית מתלונן על איך שענו לך, או על זה ששיקרו לך,סיבנו אותך או משהו, אבל להתלונן על קיומה של מערכת ניתוב שיחות זה די מגוכח.

ואללה בכיין

שאתה משלם כסף למישהו אתה מצפה לשירות ואם אתה לא מקבל את השירות אתה בדרך כלל מזהיר אחרים - זה נקרא מודעות ידידי המלומד !!!

והמגיב אחרי רק מחזק - "אנחנו כרגע צופים במשחק במקום לתת שירות.

בוא ניראה מה היית עושה אם אורנג\סלקום היום סוגרות לך את הסלולרי ולא היה לך מענה ונוסף על כך מענה קולי מעצבן...

להן יש שירות לקוחות קצת יותר נורמלי

פורסם

ממש לא.. אני דווקא יותר מרוצה מהשירות מול הוט יחסית לשירות של סלקום.

פורסם

מילא אם היית מתלונן על איך שענו לך, או על זה ששיקרו לך,סיבנו אותך או משהו, אבל להתלונן על קיומה של מערכת ניתוב שיחות זה די מגוכח.

הוא לא מתלונן על קיומה של מערכת הניתוב אלא על הדרך בה הם משווקים דרכה את השרותים שלהם.

פורסם

השיווק שלהם עושה עבודה יפה מאד..אבל השירות שלהם לוקה מאד בחסר.

אני לא צריך וגם כל מי שפונה לשירות לשמוע מה יש להם להציע לי שבהחלט לא מעניין אותי ואו כל אחד אחר.זו חוצפה מדרגה ראשונה.

המערכת ניתוב שיחות שלהם מאד מאד יודעת לשווק ולקדם את המכירות אבל לא לבוא לעזרת מי שיש לו תקלות !!!

וזה חשוב להביא לידעת חברי הפורום....

"לוקה מאוד בחסר"???

זה הUNDERSTATEMENT של השנה - השירות בחברה הזו כ"כ גרוע שלפעמים זה נראה כאילו הם מקבלים קיק מלהתעלל בך.

גם אם מחר הם יציעו אינטרנט 7 מגה + אפלוד 7 מגה + טלויזיה עם כל הערוצים + 2000 ד' שיחה לכל היעדים בשקל לשנה לא הייתי מתקרב אליהם.

תנסה להחזיר מוצר לשוק הפשפשים תתקל ביותר אדיבות.

פורסם

ממש לא מסכים.

השירות של בזק הרבה יותר גרוע.

אני שוקל גם לעבור לשירותי טלפון של חברה אחרת בגלל זה.

פורסם
  • מחבר

בזק יותר גרוע???????????.

אני מנוי בבזק וטלפון אחר זה יהיה לעבור להוט..ותאמין לי אתה תתחרט על הרגע שתעשה את זה.

יותר גרוע מהם אני לא חושב שיש.אלה אם כן הסלולוריות יפתחו תשתיות טלפוניה.

פורסם

לא הבנתי מה שכתבת אבל הוט היא החברה עם השירות הכי גרוע שפגשתי בחיים שלי.

זמני המתנה שם עולים על 20 דקות בכיף, ולאחר מכן ישר מעבירים אותך מפה לשם ומשם לפה ושוב צריך להגיד את כל הפרטים והכתובת והשם...

אני לא אומר שלא צריך לחכות, אני מודע לזה שיש לקוחות אחרים שמתלוננים (וברוך השם הוט מביאים לנו מספיק סיבות להתלונן) אבל בחיאת רבק, תוסיפו עוד איזה נציג שירות

פורסם

לא נמאס לכם להתווכח עם הטרול הזה....? :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

לפי התגובות פה אף אחד לא מתווכח.

אנשים פשוט מסכימים על מה שכתבתי על הוט.ודרך אגב טרול זה אחד שמציק לדיונים ולת'רדים של אחרים.עד כמה שידוע לי

לא ממש עשיתי את אחד מאלה... :nixweiss: :nixweiss:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים