פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים שלום חברי הפורום , ברצוני לידע אותכם על מקרה שהיה לי היום ה 15.11 עם איבורי IVORY מחשבים.ברשותי S262 מחשב נייד מבית MSI שנרכש מאייבורי ועדיין באחריות, היה תקין לחלוטין עד להיום.ניגשתי לרכוש עבורו 2 גיגה זכרון מסניף אייבורי בבאר שבע , שילמתי עלות התקנה. נשלחתי להתקנה אצל טכנאי שנראה חביב בשם אלכס, וכאן התחילה ההתעללות בלקוח.הטכנאי פתח את המחשב בפנים חמוצות ואמר לי שהוא שונא להתעסק עם הדגם הזה,לאחר ההתקנה נורות הבקרה של המחשב הפסיקו לתפקד.פניתי אליו שוב הוא שוב פתח את המחשב שיחק עם משהו, סגר ושוב לא עבדו נורות הבקרה. בפעם השלישית חשבתי שהכל תקין ולקחתי את המחשב הביתה.(יש לציין שבכל הפעמים הללו אני הייתי צריך לבדוק ולא היתה שום בדיקה מצב "הטכנאי")כשהגעתי הביתה גיליתי שעכבר המחשב ונורת בקרת הטעינה לא עבדה טילפנתי לשירות הלקוחות להתלונן,ענה לי מישהו שטוען שהוא סגן מנהל שירות ארצי.ביקשתי ממנו שיטפל בבקשתי ושלא אאלץ להמתין שוב לחינם , האיש לא התנצל לרגע וטען שאגש לסניף ויתקנו לי במקום.כמובן שלא תיקנו לי את המחשב אבל הציעו שאשלח לתיקון במעבדה הארצית, סרבתי לכו תדעו מה יעונה למחשב שם.הטכנאי מאיבורי לשניה אחת לא התנצל על כך שהרס לי את המחשב.זהו זה כל מה שיש לי להגיד , כל מה שרציתי זה לשדרג זכרון.המחשב S262 של MSI הוא מעולה וחבל שMSI משווקת בארץ בבלעדיות של אייבורי.אשמח לתגובה מאייבורי לפרטי או להתנצלות ופיצוי מהם, אני מבטיח לעדכן כאן בכל התפתחות.
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים מחבר זה סיפור ממש לפתוח את המחשב הזה ואסור לי מבחינת האחריות.הבעיה היא בחיבור בין קופסאת הבקרה ללוח יש שם מין לוח מודפס על כבל בכלל מבפנים המחשב ממש דחוס ולהגיע לRAM צריך ידיים יציבות ומנוסות.שכחתי לציין פרט חושב נוסף המקלדת הורככבה בצורה עקומה כלומר הצדדים גבוההים מהמרכז וכל המקלדת נראית כמו קערה, במקרה הזה הטכנאי טוען שכך זה היה...אני כל פעם מתאכז מהחנות הזאת , סך הכל MSI אחלה חברה ולאיבורי יש אחלה מחירים אבל שילמדו לקח וישתפרו בצד של השירות אני ממש לא מבין מה הולך שם מפחיד לבקר שם עם מחשב.
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים הנורות האלה מתחברות לפינים כאלה בלוח אם, כנראה שהוא ניתק אותם והוא לא יודע מה לחבר...
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים גם העכבר אגב.נראה לי שכל ביקור באייבורי צריך להיות מלווה במצלמה ומיקרופון
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים קניתי מהם מחשב ממש ממש בזול והם ניסו לתת לי מחשב שחור עם dvd שיש לו פנל לבן...
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים ואתה ממשיך לחזור לשם.. יש לו ברירה אחרת? מהם הוא מקבל את השירות על הלפטופ שקנה... רק חבל שמראש הוא קנה MSI ומשם
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים נתחיל בזה שהניידים של MSI גם ככה לא משהו, סבירים פלוס, לא יותר.אבל לקנות ממקום שידוע שיש לו שירות כזה?לא הייתי עושה את זה בחיים.קונים משהו שידוע שיש שירות-לנובו, דל, פוג'יטסו וכו'.
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים זאת הבעייה של אנשים בארץ ,קונים בזול משלמים ביוקר.החברות המובילות בחול הם אילה עם השירות הכי טוב , המחשבים עולים קצת יותר אבל השירות הוא שירות טוב ואמין .
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים זה לא רק השרות זה הכל החברה הזאת מרוויחה יפה מפראיירים וכידוע אלה לא מתחלפים.אני לא אהיה מופתע אם הוא שם לך את הזכרונות הפוך ושרף לך את הלוח.
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים מחבר נתחיל בזה שהניידים של MSI גם ככה לא משהו, סבירים פלוס, לא יותר.אבל לקנות ממקום שידוע שיש לו שירות כזה?לא הייתי עושה את זה בחיים.קונים משהו שידוע שיש שירות-לנובו, דל, פוג'יטסו וכו'.לדעתי הMSI מעולה.הCASE שלו ממגנזיום והוא הכי טוב שאפשר היה להשיג ב5000 אלף שקניתי, גם המסך שלו טוב מהאחרים.אבל כן הייתי צריך גם לחשוב על מי נותן השירות.
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים לא יצא לי להתנסות עם הדגם הספציפי שלך.יצא לי להתנסות עם ה GX600 שהוא נחמד פלוס, אבל לא יותר, ועם עוד כמה דגמים שהרגישו ממש רע מבחינת איכות החומרים.ואכן, לפעמים השירות חשוב יותר מהמוצר עצמו :\
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים לדעתי הMSI מעולה.הCASE שלו ממגנזיום והוא הכי טוב שאפשר היה להשיג ב5000 אלף שקניתי, גם המסך שלו טוב מהאחרים.אבל כן הייתי צריך גם לחשוב על מי נותן השירות.ב5000 לא יותר כדאי היה לקנות D531 מהסדרה העסקית של דל עם שירות נורמאלי?
פורסם 2007 בנובמבר 1618 שנים רגע, אז המחשב מקולקל, והאחריות מחורבנת - אז למה לנסות לשמור עליה בכלל ? קח את המחשב לטכנאי שאתה יכול לסמוך עליו, שהוא יתקן לך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.