זקוק להמלצה על מסך, תקציב עד 1300 ש"ח - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה על מסך, תקציב עד 1300 ש"ח


Burkey

Recommended Posts

אני מעוניין במסך LCD,

"19, עם זמן תגובה של לא יותר מ - 5ms וניגודיות כמה שיותר טובה ( לא פחות מ - 1:700, רצוי 1:800 ומעלה ). כמו כן חשוב שתהיה יציאת DVI ( הכרחי ).

התקציב שלי הוא 1300, אבל אני אעדיף למצוא משהו בסביבות 1100-1200.

מה שחשוב לי זה שהצבעים יהיו "חיים", אני עובד הרבה עם גרפים מדעיים, וחשוב לי לראות צבעים טובים ותמונה חדה וברורה. גם חשובים לי, לא כדבר עיקרי, אבל שהאיכות תהיה טובה, אם כבר משקיעים כל כך הרבה כסף על מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השימושים שציינת הם משרדיים והצגת סרטים ללא גיימינג?

בתקציב שלך לא תמצא מסך איכותי עם פנל VA בקריטריונים המתבקשים ותיאלץ להעלותו לפחות ב-350 ¤. הכי קרוב מבחינת הקריטריונים הללו זהו ה-ViewSonic VP930. ה- 971P מצויין לשימוש משרדי, סרטים ומשחקים לא מהירים. הוא מבעלי הפנלים האיכותיים והאחידים ביותר בעלי יחס ניגודיות סטטי יוצא מן הכלל עם שכיחות נמוכה עד לא קיימת לזליגות תאורה. אפשרויות נוספות הן L192p של ו-XG91D של זירוקס, שגם נחשבים לאיטי תגובה.

מסכי 19" עם פנל TN אינם איכותיים ברמה שאתה דורש כמו המסכים הנ"ל. מומלץ שתקרא את המדריך למסכי LCD על שני חלקיו בנעוץ. יש שם גם מבחנים למסכי 19".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי עכשיו את המאמר, באמת מעניין !

בדקתי את שני המסכים, בשניהם זמן התגובה הוא די גבוה ( 6 ו - 8 ), עוד ראיתי שאין מבחר גדול במיוחד של מסכי VA לעומת מסכי TN, אותם יש בשפע.

קראתי תגובות לא טובות על ה - , שיש לו בעיות עם צבע אדום, זה נכון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זמן תגובה על הנייר אינו משמעותי. גם ל- 2007WFP/FP יש זמן תגובה גבוה על הנייר של 16ms שחור-לבן-שחור ו-8ms אפור-אפור ובכל זאת ניחן בזמן תגובה מצויין ללא מריחות בולטות. רק בדיקות מקצועיות של זמן תגובה כנגד מעברי צבעים אשר מבוצעות באתרי חומרה מציגות תמונת מצב מלאה והיצרנים לא מציגים בדיקות כאלה לצרכנים.

איפה בדיוק קראת שיש לסמסונג בעיות עם צבע אדום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...