מבולבל, צריך המלצה על מסך, מקס 2400 שח עדיין מתל&#14 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבולבל, צריך המלצה על מסך, מקס 2400 שח עדיין מתל&#14


yossi_s1

Recommended Posts

השבוע ברצוני לקנות מסך חדש ואני מאוד מבולבל ולא יודע מה לקנות.

דבר ראשון, אין לי בעיה להשקיע במשהו איכותי, אבל אפילו יותר חשוב לי שיהיה משתלם מכיוון שאני לא מפוצץ בכסף וכאן ההתלבטות.

עוד סיבה להתלבטות היא שקשה לי מאוד למצוא את המסכים האיכותיים בתצוגה ולמעשה מעולם לא ראיתי מסך שאינו TN

יש את הדל 2007WFP, אני מבין שהוא מסך איכותי, אם אני יקנה אותו אז אני יקנה בLCDTV בגלל שהם קרובים אלי מאוד ויש כאן כמה אנשים שהעידו על שרות טוב.

הבעייה עם הדל (חוץ מכתב קטן עקב רזולוציה גבוהה(מה שגם יהרוג לי את הFPS) ודיווח די רציני בפורום על פיקסלים מתים) היא שאני לא בטוח שהוא הכי משתלם ב2400 שח... (בגיבור מחשבים זה 2150(שהיה פותר לי את ההתלבטות) אבל היה כאן עבר דיון עליהם בנסיון קניית המסך ואני חושב שהמסקנה ברורה)

הסאמסונג 917 (אגב מישו יודע אם יש אותו בשחור? זה די חשוב לי) והויוסוניק 930 עולים 1600, שזה הבדל די משמעותי ולי נראה שההבדל בניהם לבין הדל הוא בסך הכל אינצ'.... יש סיבה לשלם בשביל אניצ' עוד 800 שח+-???

מה שמפריע לי במסכים האלו (סאמסונג וויוסוניק) זה שכרגע אני עם מסך 19" ולכן חוץ מפאנל אני לא ממש משתדרג כאן וזה הרעיון שלי, אני מעוניין להשתדרג, האינצ' תוספת בדל והעובדה שהוא רחב די מושך אותי.

חשבתי גם על הסאמסונג 226BW שהיתרון שלו שהוא גדול וזול, וראיתי אותו בחנות והוא דווקא נראה ממש טוב ובביקורת באתר behardware די שיבחו אותו ואמרו שהם מתאים לגרפיקאים חובבים..

וגם הפיליפס 200W6 אבל הבנתי שהוא לא ממש איכותי ויש לו בעיית פיקסלים מתים...

ומהכל יצאתי די מבולבל ואין לי מושג מה לקנות, הייתי רוצה לדעת מה דעתכם, במיוחד אלו שראו את המסכים האלו, כי לי עוד לא יצא..

אגב לגבי שימושים, הכל, משחקים טקסט וכל מה שאפשר לעשות במחשב.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשימושים שציינת אם רובם הם בתחום הגיימינג והקרנת תכני וידאו בפורמט 16:9 מסכים רחבים הם המועדפים עבורם. אם אתה מרבה יותר להשתמש ביישומי טקסט ותכני וידאו בפורמט רגיל אז מסכי 20" לא רחבים יהיו עדיפים.

הדל 2007WFP יהיה מצויין לשימושיך במיוחד אם גיימינג תופס חלק נכבד מהם. אם שימושי הקלדת טקסט וקריאה הם יותר תכופים אצלך ה- 2007FP נותן תפוקה יותר יעילה בתחום זה, במיוחד במצבי Pivot. הפיליפס 200W6 עם פנל P-MVA אידיאלי משני ה- הנ"ל להקרנת וידאו בפורמט רחב בזכות twinkling שנוכח בכמות קטנה יותר, וכן הודות ליחס ניגודיות טוב, שנשמר על אותה רמה גם לאחר הפחתת בהירות (ב- יחס הניגודיות נופל). בינתיים נראה שהפיליפס אזל מהמלאי באולסייל שם הוא תומחר במחיר אטרקטיבי, אבל אולי תוכל להשיגו במחיר טוב בחנויות אחרות שפורטו בת'רד קודם.

ה- 971P מציג תמונה סטטית משובחת יותר מהמסכים הנ"ל ובעל דיוק צבעים ברמה יותר מכויילת מהם מהקופסה, אבל פחות מתאים למשחקים מהירים בגלל מריחות במעברי צבע מסויימים. לגיימינג ה-VP930 עדיף עליו ואילו ה-EIZO S1931 משלב מהירות תגובה ללא קורונה כמעט כשל המסכים עם פנל TN יחד עם ניגודיות סטטית שמנוצלת במלואה בכל הטווח הדינמי של הבהירות לצד כיול צבעים ברמה יותר גבוהה מכל הנ"ל. אתה יכול לקרוא בפירוט רב יותר בנעוץ על שלושתם במבחן שארז ורבר ערך באחרונה.

ה- 226BW הוא בעל פנל TN לכן גיימינג תכוף יכול להיות מהנה עימו בזכות גודלו, אבל לשימושים אחרים הוא הרבה פחות איכותי מכל המסכים הנ"ל ולגרפיקה הוא כלל לא מתאים עם פנל שכזה. לפי Behardware בסה"כ דיוק הצבעים שלו הוא טוב ביחס למסכי 22" בעלי אותה מטריצה שמתחרים בו ולא דווקא ביחס למסכים עם פנל שאינו TN. צפייה בוידאו עימו היא קטסטרופלית בגלל זוויות צפייה צרות, ולכך הוא גרוע בנוסף לעובדה שעומק הצבעים הוא רק 6 סיביות לתת-פיקסל בהשוואה ל-8 במסכים עם המטריצות המשובחות יותר.

הסאמסונג 917 (אגב מישו יודע אם יש אותו בשחור? זה די חשוב לי) והויוסוניק 930 עולים 1600, שזה הבדל די משמעותי ולי נראה שההבדל בניהם לבין הדל הוא בסך הכל אינצ'.... יש סיבה לשלם בשביל אניצ' עוד 800 שח+-???

גודל הפונטים ניתן לשליטה ביישומי טקסט ודפדפנים ע"י זום וניתן להגדיל את גופני מערכת ההפעלה ע"י הגדלה של ה-DPI. האינץ' הנוסף מלווה בגודל נקודה זעיר יותר וברזולוציה גבוהה יחסית לכן אתה גם מרוויח טקסט פחות מפוקסל, שניתן להגדלה באמצעים הנ"ל, וכן שטח עבודה נרחב יותר. לדעתי, לריבוי משימות של לפחות שני יישומים זה לצד זה אין מה להשוות בין 20" רחב/רגיל ל-24" אך עם התקציב שעומד לרשותך זה כבר סיפור אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה המפורטת, ועדיין יש לי שאלות, הרבה ממה שכתבת אני די יודע. כי כן קראתי את הביקורות ואני בקיא בחומר, אני פשוט מתקשה להחליט, במיוחד כשלא ראיתי אף אחד מהמסכים הנל

לגבי השימושים זה הכל כמעט באופן שווה, כשאני אומר טקסט זה בעיקר גלישה באינטרנט...

בעיקרון זה ככה, אני משחק הרבה, רואה הרבה סרטים וסדרות וגם בקרוב אני מוסיף כרטיס TV וגם גולש באינטרנט הרבה...

העניין הוא כזה לכל מסך כאן יש המון יתרונות וחסרונות ואני לא יודע מה עדיף..

בשורה התחתונה מה לדעתך עדיף? מה הכי משתלם?

אם הדל היה טיפה יותר זול לא הייתה לי בכלל התלבטות כי אני מבין שהוא מסך all around טוב...

אבל ב2400 שח, האם הוא הכי משתלם?

הEIZO יקר, את הסאמסונג אני טיפה מעדיף על הוויוסוניק.

הפיליפס, לפי סקירה שנערכה פה בפורום ראיתי שהוא לא מצטיין בדיוק צבעים שלו ויש בעיית פיקסלים מתים די רחבה...וגם היה כתוב שמה שיש בארץ זו גרסאת הS- הוא בכל זאת כדאי? ואיפה ניתן לקנות אותו כיום?

וה226BW מה אני יגיד.. מפתה אבל נרד ממנו אני רוצה משהו איכותי.. כרגע אני עם 913N בעל פאנל TN ואני לא מת עליו...

אני יודע פחות או יותר מה היתרונות והחסרונות של כל מסך, הבעיה היא שאני פשוט לא מצליח להחליט ואני צריך עצה מאנשים שראו את המסכים האלו ויצמצמו לי את ההתלבטות או שפשוט ימליצו על דגם ספציפי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שהדגשת את העובדה שאתה משחק הרבה, רואה סידרות וסרטים אין ספק שמסך רחב הוא הבחירה הנבונה ביותר.

הפיליפס בעבר נמכר עם מטריצת S-IPS וגירסה זו כבר לא נמכרת יותר עם המטריצה הזאת, שלמרות שהייתה טובה מאוד בהיבט של יציבות צבעים וניגודיות בזוויות צפייה קיצוניות פשוט יוצרה בהליכי ייצור באיכות ירודה בעטיים הופיעו בהרבה מסכים פיקסלים שרופים בכמות גדולה. ככל הנראה זו הייתה הסיבה לכך שפיליפס החליטה לשלב פנל חדש P-MVA של AUO ברמת ייצור יותר מוקפדת למען הבטחת מספר יותר נמוך של פיקסלים שרופים. בכל זאת, היה כבר מקרה של צרכן שכבר גילה פיקסל אחד שרוף והחזיר את המסך אבל במגבלות הסטטיסטיקה שנוגעת לטכנולוגיית הייצור הרגישה של ה-LCD תמיד יש סיכוי לכך.

מאחר שכבר די קשה להערכתי למצוא את המסך הנ"ל במחיר זול בחנויות ולבדוק פיקסלים שרופים לצד זליגות אור חריגות וכמו כן אף אחד שקנה את המסך הזה לא חיווה את דעתו חד-משמעית האם יש מריחות מובחנות במשחקים (אני משער שלא קיימות בו יותר מריחות מה-VP930 לפי השוואת תרשימי תוצאות זמני תגובה כפונקציה של מעברי הצבעים לשני המסכים ב-Svethardware), תיאלץ להעלות את התקציב לטובת ה- 2007WFP, במיוחד כשיש וודאות שניתן לבדוק אותו בחנויות לגבי פיקסלים שרופים וזליגות תאורה חריגות. עדיפותו באה בעיקר ביציבות הצבעים והניגודיות בזוויות צפייה קיצוניות, ארגונומיה גמישה יותר וקיומן של כניסות S-Video וקומפוזיט ולא מעבר לכך. לכן, אני ממליץ לנטות לכיוונו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...