עבור לתוכן

אוי איך אני עצבני על PCH..... שערוריה !!! (עודכן)

Featured Replies

פורסם

ובכן.. זה התחיל כשרציתי לקנות כרטיס מסך חדש... אז הזמנתי אצלהם רדאון 9500 פרו ועוד כמה חלקים....

אמרו לי שאני יצטרך להמתין עוד מלא זמן..

בקיצור, התקשרתי, ביטלתי את ההזמנה !!

אמרו לי שבוטל, בדקתי באתר בהזמנה שלי - היה רשום CANCELLED.

בקיצור, הכל טוב ויפה. הזמנתי בחנות אחרת, קיבלתי אחרי יום.

פתאום ! היום אני מקבל את ההזמנה שלי מPCH עם כל הכסף בסכום 1700 ש"ח !

מה קרה ?! ביטלתי את ההזמנה ! לאנשים אין רחמים ??? אין כבוד ???

חשבתי שזאת חנות עם שם טוב ! ובכן, טעיתי.

זה כמו לתת למישהו שאתה סומך את הארנק שלך, והוא לוקח לך אותו מול העייניים.

פשוט בושה, אין לי מילים.

אני רק מקווה שהתוקף של ה14 ימים לביטול ההזמנה תקף אצלם.

עידכון : דיברתי עם המנכ"ל והכל התסדר, כנראה בעיה קטנה. אז הכל הסתדר.

פורסם

המלצה - תברר איתם שלא קרתה איזו טעות לפני שאתה רץ להתלונן.

פורסם
  • מחבר

חבל שהיום יום שישי ! עכשיו צריך לחכות יומיים...

או שאולי זה הקטע הזה שהם "הביאו את הכרטיס בטעות למישהו אחר" והפעם אני "הזוכה"...

פורסם

לחבר שלי קרה שם מקרה דומה,

לפני ההזמנה הכל היה טוב ויפה, הם ענו לו לאיי מיילים על השאלות, ידעו לקחת את הפרטים של הכרטיס אשראי ואת הכתובת למשלוח.

אבל, שלחו לו את החלקים לכתובת חיוב ולא לכתובת משלוח כמו שהוא ביקש.

כאשר הוא הגיע לכתובת שאליה שלחו את החלקים (הכתובת של אחותו) הוא גילה שהלוח אם ששלחו לו הוא לא אותו לוח שהוא הזמין.

הוא שלח להם את הלוח חזרה וקיבל אחרי כמה ימים את מה שהוא הזמין לכתובת הנכונה (לשם שינוי)

בנתיים בצד של התשלום הוא בדק באינטרנט וגילה שהחיוב הוא על תשלום אחד ולא 12 תשלומים כמו שהוא ביקש.

הוא התקשר אליהם והם הבטיחו טיפול, שהוא ראה שאין טיפול הוא שלח אליהם כמה מיילים שנקראו ולא נענו. בסוף הוא פנה לחברת אשראי וביקש לשנות את העסקה למספר תשלומים שהוא ביקש.

אני מאוד מקווה שלא הולכת להיות כאן עוד חנות חובבנית בסגנון הדובים.

בכל מקרה, זיג זג הכי טובים.

פורסם
  • מחבר

כל מילה זהב.

פורסם

הכעס מובן וגם האכזבה , לצערי יש לי נסיון בעניין בכל הנוגע לביטולים.

אין מה לעשות לא רק PCH - גם חניות אחרות ולא רק מחשבים וחומרה .יש חיוב בויזה ואח"כ ביטול !!!

היה לי מקרה דומה עם קניון 522 בזמנו.

ככה הם עובדים מול חברות האשראי , פשוט מטומטם אם אתה שואל אותי !! אבל זה מה יש

תחשוב שאותי הם חייבו ב 4500 ש"ח שביטלתי.

פורסם

יש לי ניסיון איתם ( טוב נו, שני מאווררים ), וגם לעוד כמה שאני מכיר.

בעיקרון כולם מרוצים משירות טוב ואמין.

אני אישית הלכתי לקחת את המוצרים, זה בכלל עדיף בקניית משהו גדול/הרבה מוצרים, קורות טעויות.

כמו ש TGM אמר קודם תברר איתם, בטלפון, מה קורה ואח"כ תתחיל לצעוק ;)

פורסם

בדיוק! בגלל זה אני אף פעם לא משתמש במשלוח, אלא תמיד בא לקחת בעצמי.

פורסם

גם אני הלכתי לקחת לבד

די קל להגיע ויש חניה קרובה, לא כמו פלונטר ז"ל.

פעם הזמנתי עם שליח והגיע בסדר ובפעם האחרונה שהלכתי לקחת לבד היתה טעות די חמורה,.

מזל שלקחתי לבד

פורסם

לחבר שלי קרה שם מקרה דומה,

לפני ההזמנה הכל היה טוב ויפה, הם ענו לו לאיי מיילים על השאלות, ידעו לקחת את הפרטים של הכרטיס אשראי ואת הכתובת למשלוח.

אבל, שלחו לו את החלקים לכתובת חיוב ולא לכתובת משלוח כמו שהוא ביקש.

כאשר הוא הגיע לכתובת שאליה שלחו את החלקים (הכתובת של אחותו) הוא גילה שהלוח אם ששלחו לו הוא לא אותו לוח שהוא הזמין.

הוא שלח להם את הלוח חזרה וקיבל אחרי כמה ימים את מה שהוא הזמין לכתובת הנכונה (לשם שינוי)

בנתיים בצד של התשלום הוא בדק באינטרנט וגילה שהחיוב הוא על תשלום אחד ולא 12 תשלומים כמו שהוא ביקש.

הוא התקשר אליהם והם הבטיחו טיפול, שהוא ראה שאין טיפול הוא שלח אליהם כמה מיילים שנקראו ולא נענו. בסוף הוא פנה לחברת אשראי וביקש לשנות את העסקה למספר תשלומים שהוא ביקש.

אני מאוד מקווה שלא הולכת להיות כאן עוד חנות חובבנית בסגנון הדובים.

בכל מקרה, זיג זג הכי טובים.

מה עם סימפלטק ?...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים