פורסם 2007 באוקטובר 2918 שנים אפילו אם הם לא חייבים להחליף לו... למה בחנויות כמו זיג זאג אנחנו לא שומעים מקרים כאלה.. כי יש חנויות שהמוכרים גברים ולא יתנערו ממך אחרי ששילמתב KSP תמיד שהלכתי לקנות שם דברים קטנים למחשב שלא מתקלקלים כמו דיסקים לצריבה או כבלים ( דברים יקרים בחיים לא אקנה שם ) תמיד קיבלתי יחס מזלזל מהמוכרים הרוסים שם... ותאמינו לי אני ממוצא רוסי בכלל.
פורסם 2007 באוקטובר 2918 שנים הסוד של ksp זה המלאי שלה , והאתר שלה שאומר מה יש במלאי בדיוק , ובאיזה סניף שבאתי ל ksp חיפה פעמיים , היה שם מלא אנשים והייתי צריך להמתין בתור עד שיכולתי לדבר עם המוכרים אפילו שהיו 4 מוכרים .... הרבה אנשים אין להם כח לחכות שבועיים עד לקבל את המוצר , הם פשוט הולכים ל ksp וישר מקבלים . בלי שום המתנה .
פורסם 2007 באוקטובר 3018 שנים מה הקטע עם ה''מוכרים הרוסיים''? אדם ממוצא אחר היה מתייחס אחרת? כמו שהמחירים שלהם זולים כך השרות.
פורסם 2007 באוקטובר 3018 שנים הסוד של ksp זה המלאי שלה , והאתר שלה שאומר מה יש במלאי בדיוק , ובאיזה סניף שבאתי ל ksp חיפה פעמיים , היה שם מלא אנשים והייתי צריך להמתין בתור עד שיכולתי לדבר עם המוכרים אפילו שהיו 4 מוכרים .... הרבה אנשים אין להם כח לחכות שבועיים עד לקבל את המוצר , הם פשוט הולכים ל ksp וישר מקבלים . בלי שום המתנה . תיראה שהגעתי יום אחד לעזור לאחי ליקנות מחשב תקציבי מהם (אחריות גם ככה של HP )היה שם תור קטן אבל האנשים שקנו לפננו זה "הישראלי המצוי"היה שם אחד שרצה לקנות מחשב ב2500 שקל כולל מסך וכולל הכל ועוד יתלבט על הכסף יתקמצן על איזה 20 שקלים ככה שהם לערכתי פונים לקהל כזה אם שרות שמתאים לקהל כזה אני קניתי מסקאי פי סי אל פסק שלא מתאים וכן הסכימו לשדרג ובימים הקרובים זה אמור לצאת לפועל ככה שאני מתכנן לקנות מהם דברים כבדים ומחנויות כמו KSP או איבורי מוצרים סגורים או זולים רק כי הם יותר קרובים ושמדובר במוצרים סגורים האחריות זה גם ככה מבעל המותג
פורסם 2007 באוקטובר 3018 שנים אני גם עובד בעסק של מוצרי אלקטרוניקה (לא מחשבים, אבל לא ננקוב בשם ספציפי) אז יוצא לעיתים רחוקות באמת שאחד לכמה זמן שבן אדם שרכש מוצר מסוים מגיע הביתה ורואה שבאותו מוצר שהוא קנה אין אופציה מסויימת או לא נותן לו מענה לדרישותיו אז אני מחליף את המוצר למוצר אחר לפי בקשתו ואת המוצר שקיבלתי ממנו אני שולח חזרה לספק ללא בעיות.למה KSP לא יכולים לעשות את זה?
פורסם 2007 באוקטובר 3018 שנים ומה לדעתך הספק עושה איתו ? אמנם אני לא מומחה לענייני רכש אבל אני בספק שכל יצרן או ספק מקבלים בחזרה סחורה פתוחה (או אפילו סגורה) ככה סתם בלי סיבה מוצדקת. צריך להבין שסחורה לא "חוזרת אחורה" ופתאום נעלמת בלי שאף אחד יראה אותה יותר או לחלופין תקבל כרטיס טיסה או הפלגה מסביב לעולם בשביל להפוך לחלקי חילוף. שוב, אני לא מתעסק בנושאים כמו רכש אז אני בטח לא יכול להיות בטוח בזה אבל ללא ספק יש שני צדדים למטבע.
פורסם 2007 באוקטובר 3118 שנים ממש לא מעניין אותי מה הוא עושה עם זה, מבחינתי זה העיקר שהלקוח יוצא מרוצה ולא בא אלי בטענות בגלל שלא החלפתי לו ודבר נוסף זה שאני מקבל מוצר חדש לאחר מכן בגין אותו מוצר פתוח שהחזרתי.ועל מנת כבר למנוע שאלות - אני מצליח להבדיל טוב מאוד איזה מוצר עבר שימוש ואיזה לא (טביעות אצבע, אביזרים לא סגורים הרמטית כמו שצריך ועוד המון סממנים).
פורסם 2007 באוקטובר 3118 שנים ומה לדעתך הספק עושה איתו ? אמנם אני לא מומחה לענייני רכש אבל אני בספק שכל יצרן או ספק מקבלים בחזרה סחורה פתוחה (או אפילו סגורה) ככה סתם בלי סיבה מוצדקת. צריך להבין שסחורה לא "חוזרת אחורה" ופתאום נעלמת בלי שאף אחד יראה אותה יותר או לחלופין תקבל כרטיס טיסה או הפלגה מסביב לעולם בשביל להפוך לחלקי חילוף. שוב, אני לא מתעסק בנושאים כמו רכש אז אני בטח לא יכול להיות בטוח בזה אבל ללא ספק יש שני צדדים למטבע. בעל החנות יכול לימכור תמוצר בזול יותר במבצע ולהגיד שהוא משומש או אם הא קצת מלוכלך למכור את זה ללקוח שהזמין התקנה בבית בכל מיקרה לפעמים צריך לבוא ליקראת הלקוח ולשמור אליו וגם לקוח מרוצה מביא עוד לקוחות לעסק אני לא אומר בכל מיקרה אבל במיקרה הזה אני כן חושב שהחנות היתה מרוויחה לטווח הארוך אם היו משדרגים לו אתה יודע מה גם אם המקלדת היתה הולכת לפח אם היו שומרים אליו היו יכולים להרוויח הרבה יותר מעלות המקלדת הזאת
פורסם 2007 בנובמבר 118 שנים מחבר החנות לא חייבת להחליף לך מוצר. היית צריך לבדוק את הפונקציונאליות של המקלדת לפני הקנייה. לא בדקת זאת, ולא דרשת את זה מהמוכר - הבעיה שלך.את טועה ובגדול!!! יש חוקים בארץ הזאת, המקלדת לא פתחתי אותה אפילו... זכותי המלאה . הייתה טעות שלי שלא ממש בדקתי. מותר לי להתחרט ולהחזיר את המוצר בתקופת 14 יום מיום הקניה לפי החוק!.... והם לא יצפצפו עליי ויקבעו חוקים.. לא טוב להם שיפתחו חנות ברוסיה ויעשו שם את השטויות שלהם.
פורסם 2007 בנובמבר 118 שנים ומה לדעתך הספק עושה איתו ? אורז מחדש ושם חותמת Refurbished או Remanufactured
פורסם 2007 בנובמבר 118 שנים מחבר כאמור זה נתון לשיקול דעתם, אין כל חוק או תקנה חוקית או מוסרית שתחייב אותם להחליף לו מקלדת.זאת ועוד, הבחור ציין כי מדובר במקלדת אלחוטית, וכאלו באים בסט יחד עם עכבר, אז כבר לא מדובר רק במקלדת, מדובר גם בעכבר, מה גם שידוע שסטים כאלו יכולים להגיע למחירים של כמאות שקלים (כאמור, לא מדובר רק במקלדת שך 30 ש"ח).עריכה:בשום מקום בת'רד הבחור לא ציין כי הוא אינו פתח את הקופסא.ההנחה הסבירה (גם של החנות) כי הבחור פתח את האריזה, ראה שהמוצר אינו עומד בדרישותיו וסגר אותה בחזרה.אם יהיה אפשרי להוכיח כי הבחור לא פתח את אריזת המוצר (כל מי שקנה מוצר כלשהו באופיס דיפו יודע על שיטת המדבקה שלהם) אז הסיפור יהיה אחר, אבל עד אז, ההנחה הראשונית עומדת בעינה.ואני לדוגמה, לא הייתי מעוניין לשלם מחיר מלא עבור מקלדת שנפתחה כבר בעבר אצל לקוח אחר.הרשה לי להגיב, כשהגעתי לחנות המוכר אף הוא פתח את הסט לראות שהכל תקין ולא נפתח מבחינת עטיפה פנימית... אך דרש חשבונית....בכל מקרה דיברתי עם שירות הלקוחות של KSp בחיפה והם יצרו קשר עם הסניף בבאר שבע..... החשבונית שוחזרה בחנות והוחלף המקלדת לאחר מחלוקות רבות ומתסכלות....המחירים אכן ונוחים בחנות אך היחס המזלזל ממש מתחת לרמה!
פורסם 2007 בנובמבר 118 שנים את טועה ובגדול!!! יש חוקים בארץ הזאת, המקלדת לא פתחתי אותה אפילו... זכותי המלאה . הייתה טעות שלי שלא ממש בדקתי. מותר לי להתחרט ולהחזיר את המוצר בתקופת 14 יום מיום הקניה לפי החוק!.... והם לא יצפצפו עליי ויקבעו חוקים.. לא טוב להם שיפתחו חנות ברוסיה ויעשו שם את השטויות שלהם.אתה צודק, יש חוקים במדינה הזאת. רק חבל שאתה לא כ"כ מיודע להם. החוק קובע שאתה יכול להחזיר מוצר לחנות בתוך 14 יום לאחר שקיבלת אותו רק במקרה של עיסקת מכר מרחוק. במכירה פיזית תנאי ההחזרה הם לפי מה שמצויין בשילוט שנמצא בחנות(אלא אם לא קיים שילוט כזה ואז מדובר בשבועיים).
פורסם 2007 בנובמבר 118 שנים אפילו אם הם לא חייבים להחליף לו... למה בחנויות כמו זיג זאג אנחנו לא שומעים מקרים כאלה.. כי יש חנויות שהמוכרים גברים ולא יתנערו ממך אחרי ששילמת ב KSP תמיד שהלכתי לקנות שם דברים קטנים למחשב שלא מתקלקלים כמו דיסקים לצריבה או כבלים ( דברים יקרים בחיים לא אקנה שם ) תמיד קיבלתי יחס מזלזל מהמוכרים הרוסים שם... ותאמינו לי אני ממוצא רוסי בכלל. מסכים ב-100%. אני אישית אפילו נייר למדפסת לא מוכן לקנות שם. היו לי מקרים לא נעימים עם המחסנאי וטכנאי ב-KSP בחיפה, בשני המקרים זה נגמר בקללות. אני גם ממוצא רוסי ובד"כ מאוד רגוע, אבל הייתי צריך להחזיק את עצמי בשביל לא לתת אגרוף בפרצוף זה המחסנאי על איך שהוא דיבר איתי.... אני לא מתקרב ל-KSP כבר יותר מ-5 שנים והחיים שלי יותר רגועים מאז בשום חנות אחרת לא קיבלתי כזה יחס מסריח, ואני קונה הרבה חלקים בכל מיני חנויות וגם בשביל עצמי וגם בשביל אנשים אחרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.