עבור לתוכן

עצבים עם חנות KSP ב"ש

Featured Replies

פורסם

אני קניתי מחנות KSp סניף ב"ש מחשב לסלון........

שקניתי מקלדת אלחוטית לא שמתי לב שלמקלדת אין אופציה של הנמכת וולים ... דבר אשר משמעותי מאוד כלפיי....

חזרתי יום לאחר הקניה לחנות בשאיפה להוסיף סכום עבור השלמה למקלדת אחרת ויותר יקרה במקצת....(המקלדת הייתה באריזתה המקורית.ללא שימוש)

היחס היה מזלזל ומגעיל.... כל הזמן טענו שזה לא כולל באחריות ..... אין לי שום דבר נגד רוסים אפילו 2 חבריי לעבודה הינם רוסים

ויש לו יחסי אנוש מעולים.... אבל האופי של ההתנהגותשל המוכרים הרוסים בחנות ממש הגעיל אותי... פיתחתי שנאה עצבנית כלפי אותם מוכרים.....

לסיכום לא החליפו.... ההנהלה בחיפה אומרת ש"טטפל" בנושא אך ללא מענה...

לפעמים עדיף לשים קצת יותר כסף ולקבל שירות של בני אדם.... כי שם זה לא היה קיים, חוסר אנושיות של ממש רובוטים אם אפשר לומר

אני לא יודע אם מותר לתת המלצה/נאצה לחנות אנא מנהלים יידעו אותי בתגובה פה על מנת לדעת אם עליי למחוק את הנושא

לידיעתכם והמשך יום נעים :)

  • תגובות 30
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קנית מחשב שלם, והם לא היו מוכנים לשדרג לך מקלדת?? ועוד לשדרג, הם רק מרוויחים מזה..

נשמע לי הזוי...

פורסם

לפעמים עדיף לשים קצת יותר כסף ולקבל שירות של בני אדם.... כי שם זה לא היה קיים, חוסר אנושיות של ממש רובוטים אם אפשר לומר.

הרגע הגעת למסקנה חשובה מאוד בחיים שלך, אל תשכח אותה.

פורסם

אתה מתכוון לסניף שבקניון שאול המלך?

בכל מקרה קניתי משם רמקולים לפני שנה ומשהו,בכל אופן המוכר(שהיה רוסי-למרות שגם לי אין שום דבר נגד רוסים)היה חסר סבלנות,וכל דבר שביקשתי לשדרג הוא אמר שהוא לא מתעסק ושלא צריך,פשוט מעצבן לקנות שם(ומאז אני לא קונה שם-רק בחנויות טובות באינטרנט או ברחבי העיר).

פורסם

ברוב המודעות שמופיע בהם השם KSP יש גם את הביטוי "הזוי" ;D

פורסם

החנות לא חייבת להחליף לך מוצר. היית צריך לבדוק את הפונקציונאליות של המקלדת לפני הקנייה. לא בדקת זאת, ולא דרשת את זה מהמוכר - הבעיה שלך.

פורסם

מה גם שמקלדת לא מחליפים, הרי החנות לא תוכל למכור את המקלדת הזאת כחדשה (ובכך להונות לקוח אחר).

אתה עשית טעות ולא בדקת את התאמת המקלדת לצרכים שלך, החנות מכרה לך לבקשתך דגם ספציפי של מקלדת, החנות לא ניסת להונות אותך בשום צורה ועניין.

בקיצור, הטעות היא שלך ועכשיו אתה מצפה מהחנות לשלם עבורה?

פורסם

הוא לא אמר ש-KSP אשמים (ואתם צודקים ב-100%, הם לא אשמים), הוא רק ציין שהשירות "רובוטי" ואין שם ממש יחס גמיש ללקוחות..

ועם זה אני נוטה להסכים, בהנחה שהבן אדם באמת קנה מחשב שלם והם עושים לו בעיות על החלפת מקלדת. ::)

פורסם

החנות לא חייבת להחליף לך מוצר. היית צריך לבדוק את הפונקציונאליות של המקלדת לפני הקנייה. לא בדקת זאת, ולא דרשת את זה מהמוכר - הבעיה שלך.

מה גם שמקלדת לא מחליפים, הרי החנות לא תוכל למכור את המקלדת הזאת כחדשה (ובכך להונות לקוח אחר).

שי בבקשה, תנסה לקרוא קצת יותר טוב לפני התגובה שלך?

הוא לא נגע במקלדת, היא נשארה בקופסה סגורה...

החנות, נכון שלא חייבת להחליף לו כלום, אבל בתור עסק רציני, הבן אדם הזה קנה מהם מחשב, ואם הוא מעוניין להחזיר מקלדת שלא נגע בה, ולא פתח אותה, ומעוניין לקנות מקלדת יותר יקרה, אז למה להם לא לבצע את השדרוג בתשלום הזה??

והנושא הוא לא רק זה שלא החליפו לו את המקלדת יום אחרי שהוא קנה את המחשב ולא נגע בה בכלל, אלא גם היחס המזלזל של העובדים שם (אני מכיר את היחס הזה מסניפים אחרים, במיוחד שאנשי המעבדה דוברים רק רוסית, והמוכרים טוענים שהם לא מבינים בתקלות טכניות, אז אף אחד לא יכול לומר לך מה הייתה הבעיה באמת במחשב)

פורסם

כאמור זה נתון לשיקול דעתם, אין כל חוק או תקנה חוקית או מוסרית שתחייב אותם להחליף לו מקלדת.

זאת ועוד, הבחור ציין כי מדובר במקלדת אלחוטית, וכאלו באים בסט יחד עם עכבר, אז כבר לא מדובר רק במקלדת, מדובר גם בעכבר, מה גם שידוע שסטים כאלו יכולים להגיע למחירים של כמאות שקלים (כאמור, לא מדובר רק במקלדת שך 30 ש"ח).

עריכה:

בשום מקום בת'רד הבחור לא ציין כי הוא אינו פתח את הקופסא.

ההנחה הסבירה (גם של החנות) כי הבחור פתח את האריזה, ראה שהמוצר אינו עומד בדרישותיו וסגר אותה בחזרה.

אם יהיה אפשרי להוכיח כי הבחור לא פתח את אריזת המוצר (כל מי שקנה מוצר כלשהו באופיס דיפו יודע על שיטת המדבקה שלהם) אז הסיפור יהיה אחר, אבל עד אז, ההנחה הראשונית עומדת בעינה.

ואני לדוגמה, לא הייתי מעוניין לשלם מחיר מלא עבור מקלדת שנפתחה כבר בעבר אצל לקוח אחר.

פורסם

זאת ועוד, הבחור ציין כי מדובר במקלדת אלחוטית, וכאלו באים בסט יחד עם עכבר, אז כבר לא מדובר רק במקלדת, מדובר גם בעכבר, מה גם שידוע שסטים כאלו יכולים להגיע למחירים של כמאות שקלים (כאמור, לא מדובר רק במקלדת שך 30 ש"ח).

אתה מניח יותר מידי הנחות, מאחר שלא כל מקלדת אלחוטית מגיעה בסט עם עכבר...

ופותח הת'רד יודע, במידה וזה היה סט, לציין זאת... והוא יודע שאם קנה סט, הוא לא יוכל להחליף רק חצי ממנו...

בכל מקרה

חזרתי יום לאחר הקניה לחנות בשאיפה להוסיף סכום עבור השלמה למקלדת אחרת ויותר יקרה במקצת....(המקלדת הייתה באריזתה המקורית.ללא שימוש)

נכון שהוא לא מציין אם פתח את האריזה או לא, אבל ההנחה היא שהוא לא פתח אותה, או לא הזיק ברמה שניתן בחנות לומר "אתה פותחת, אתה 'צטערת" ;D

פורסם

החנות לא חייבת להחליף לך מוצר. היית צריך לבדוק את הפונקציונאליות של המקלדת לפני הקנייה. לא בדקת זאת, ולא דרשת את זה מהמוכר - הבעיה שלך.

כן הם כן, יש לך 14 ימי החזרה על כל דבר.

פורסם

מי אמר לך?, אני במקרה מכיר את לשון החוק בנושא, וזה לא נכון בכלל.

חוק ההחזרה האוטומטית (14 יום) חל רק במיקרה של רוכלות.

פורסם

כן הם כן, יש לך 14 ימי החזרה על כל דבר.

הלוואי על כולנו וזה מה שהחוק היה אומר (למרות שהרבה חושבים שזה המצב). למעשה החוק אומר בדיוק את מה שאמרת רק מוסיף - "אלא אם צויין אחרת", ז"א שכל עוד העסק המספק את הסחורה לא הציג מדיניות החזרה במקום בולט לעין שאומרת אחרת, אתה יכול להחזיר את המוצר באריזתו המקורית אם לא ניפתח וזאת תוך 14 יום. אם העסק הציג מדיניות החזרה שמציינת תנאים אחרים אז לפי החוק אין מחויבות לקבל חזרה את המוצר (הכל במזגרת מידניות ההחזרה שהציג המוכר).

ובמילים פשוטות - רק בחנות שבה אין שלט שאומר אחרת אפשר לקבל חזרה את המוצר אם לא ניפתח תוך 14 יום.

לגבי מיקלדות אלחוטיות בסלון - אני אכלתי הרבה מים בנושא הזה, רוב הסטים בכלל לא מתאימים מבחינת הטווח אך חלק מהסטים עומדים במשימה, כדאי לברר טוב טוב מתוך נסיון של אנשים (כמו הפורום הזה למשל) לפני שקונים מיקלדת כזו למטרה כזו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים