עבור לתוכן

האם יחליפו לי את הפלאפון?

Featured Replies

פורסם

שלום.

יש לי מכשיר Sony Ericsson מדגם W600, שהוא Swivel (כמו סליידר, רק בסיבוב. מגניב נורא)

קניתי את המכשיר דרך סלקום, ואני מנוי אצלם.

המנגנון של הסיבוב של המכשיר נהיה ממש ממש רעוע, מרגיש כמו צעצוע שעוד שניה עומד להתפרק. אתם אולי מכירים את התופעה מסליידרים כמו ה-nokia 6280 שיש להם נטייה להתפרק. השאלה שלי היא האם יחליפו לי את המכשיר במידהו אני אבוא למרכז שירות?

יש לציין כי כל העניין קרה עקב שימוש רגיל, ולא כי נפל לי המכשיר או משהו כזה.

פורסם

תתקשר אליהם ותשאל.

ופעם הבאה אל תיקח סליידר, אלא טלפון רגיל.

פורסם
  • מחבר

קניתי אותו לפני בערך שנתיים.. לצערי אני עדיין מחויב לשלם עליו לתקופה של כשנה, וההורים שלי לא מוכנים [ובצדק] לשלם על שני פלאפונים במקביל.

הוא השלישי במספר מאותו דגם שיש לי.. הראשון נשבר והשני נגנב.. אני מקווה שיסכימו להחליף לי לדגם אחר סוף סוף.. אולי אני אביא את אבא שלי שיצעק עליהם קצת, רק בדרך הזאת משהו זז בימים האלה.

פורסם

יש לי שאלה דומה. אם אפשר לשאול את זה באותו נושא במקום לפתוח נושא חדש

יש לי נוקיה 6280 מאורנג ששילמתי עליו במזומן לפני 8 חודשים בערך. ואו עושה לי בעיות תיקנתי אותו איזה 7 פעמים בחברה ועכשיו אני צריך שוב לתקן ואין לי כוח

השאלה שלי אם אני יכול להחליף אותו למשהו אחר כי אין לי עליו התחייבות?

וThe R.E

אל תיקח סליידר זה חרא אני אם סלידר וזה סתם עושה לי בעיות

פורסם
  • מחבר

אני מיעץ לך מה שאני עומד לעשות.. תלך אליהם, תצעק עליהם. אם יחליפו לך - יופי, אם לא - לא נורא.. שימשיכו לבזבז את המכשירים שלהם :\

פורסם

לא יחליפו לך את הפלאפון.. רק יתקנו לך אותו אבל אם יש לך אחריות מלאה ותתלונן קצת ולא יצליחו לתקן לך אז גם לא.. חח כי הטלפון כבר לא נמצא למכירה, אלה אם כן הם עדיין מביאים אותו למקרי אחריות... אבל רק אם יש לך אחריות מתאימה

כננ'ל לגבי השאלה השניה, רק אם יש לך התחיבות מלאה ותתלונן כמו שצריך.

פורסם

לי אין התחיבות ולא הבנתם אותי אני לא רוצה בשום אופן שיחליפו לי לעוד נוקיה 6280 אני רוצה פלאפון אחר .

הנוקיה הזה עושה לי עצבים כל הזמן עכשיו אני אם סוני אריקסון כי אני לא יכול להשתמש בנוקיה אם כל הזמן מחליף צבעים המסך ונכבה

ויש לי עליו ביטוח

פורסם

אף אחד לא יכול לדעת מהסיבה הפשוטה שזה תלוי ביותר מידי גורמים... זה תלוי אם אתה בהתחייבות אצלם או לא, אם כן כמה זמן ההתחייבות, כמה אתה מדבר בחודש? אתה לקוח עסקי? כמה זמן אתה אצלם בחברה ומתי הפעם האחרונה שהחברה של הנציג נתנה לו...

סתם דוגמא מהניסיון שלי, אני לקוח חדש באורנג' סך הכל שלושה חודשים, מחוייב אליהם לעוד כמעט שלוש שנים ועושה חשבונית של סך הכל 30 שקל בחודש... הלכתי אליהם לקבל טלפון חינם שמגיע לחיילים, פעם ראשונה הלכתי סתם לעמדה בסופר פארם לא רצו לתת לי נתנו איזה תירוץ ואמרו לך למרכז שירות הלכתי למרכז שירות נתנו לי תירוץ אחר ולא רצו לתת לי, דיברתי איתם בטלפון לא רצו לתת לי, בסוף קיבלתי את הטלפון אבל למה? כי אמא שלי, שהיא לקוחה עסקית לא מחוייבת אליהם וותיקה מאוד (כבר יותר מ7 שנים איתם עד כמה שאני זוכר) ומוציא חשבונית של יותר מ1000 שקל כל חודש הגיעה יחד איתי ברגע שהיא הגיע הנציג הצליח להכריח את המחשב שלא נתן לו לתת לי קודם לתת לי את הטלפון... ולא רק זה, אמא שלי היה לה פלאפון שלה שהתקלקל לה, הלכה אליהם וביקשה להחליף, בדרך כלל אולי ינסו לתקן או יתנו מחודש ותצתרך לשלם בערך חצי מעלות של טלפון חדש, היא קיבלה טלפון יותר טוב ממה שהיה לה, V6 חדש מהקופסא, חינם בלי לשלם שקל, חודשיים אחר כך, היא באה אליהם ואמרה להם שהטלפון לא מוצא חן בעינה והוא לא נוח לה והיא רוצה משהו אחר, נתנו לה K800i של סוני אריקסון גם חדש מהקופסא וחינם... כי מה לעשות? שווה להם להחזיק אותה אצלהם בחברה, שווה להם להשקיע בה... אם אני יבוא ויבקש טלפון חינם יתנו לי זין בתחת חינם מקסימום, כי אני לא לקוח ששוה להחזיק אותו...

לנותן שירות כשהוא מעלה את הפרטים שלך על המחשב שלו יש גם עמודה שנקראת דירוג לקוח, הדירוג לקוח שלי הוא F, מה שאומר שאני חרא של לקוח, הדירוג לקוח של אמא שלי אני לא יודע אותו, אבל מן הסתם הוא הרבה יותר גבוה, ככה ישר כשאתה מתחיל לדבר איתו הוא יכול לדעת מה הוא יכול לתת לך ומה לא, הכל לפי מי אתה...

פורסם
  • מחבר

^^

תודה רבה על המידע, אמא שלי לקוחה של סלקום כבר כמה שנים טובות [עוד מהימים שלכולם היה נוקיה בגודל של אבטיח] ואני אדאג לציין את העובדה הזאת בפניהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים