עבור לתוכן

רציתי לספר על מקרה מעצבן שקרה לי

Featured Replies

פורסם

קניתי דרך האינטרנט שני מוצרים, כרטיס מסך ו512 ddr ראם. לאחר מספר ימים מתקשרים מהחברה ואומרים לי שאין את הram שביקשתי ואני אאלץ לקנות ram של kingston ב30 שקל יותר. בהזמנה שילמתי תוספת תשלום כדי שזה יגיע יותר מהר,7 ימי עבודה. הזמנתי והם התקשרו ביום השלישי שלאחר ההזמנה. אני מאשר אך החבילה מגיעה ביום ה16! אני פותח ומגלה שהראם נמצא בתוך הקופסה של הכרטיס מסך(הקופסה נפתחה) והמדבקה קרועה(גם הram נפתח) אני מחבר את הram החדש לצד הram הישן (גם ddr 512) והמחשב עולה והוא כותב לי שיש לי רק 512. אני מנסה לשים אותו לבד בשני הסלוטים והמחשב לא עולה והלוח אם מצפצף לבעיה בram. אכשיו אני מתוסקל כי אני צריך לנסוע על ל****** ולשכנע שאני לא דפקתי את הram .דרך אגב נתתי אותו לתכנאי והוא אימת את דעתי שהram פגום. ונגיד שהם יאמינו לי הם בטח ייתנו לי זיכוי.לא נקבתי בשם החנות כי אני לא בתוח שמותר לי לפי חוקי הפורום, אם מותר לי אני אפרסם.

התמונות הם של:החבילה שהגיעה בדואר,איך הram היה מסודר בפנים, הram בקופסה, תקריב של הקרע במדבקה,ותקריב של הram. אם מותר לי לפרסם את שם החנות אימרו לי ברצון ואפרסם בשמחה.

[attachment deleted by admin]

פורסם

כנראה הכניסו את הזכרונות לתוך הקופסה של הכרטיס מסך כדיי שלא יפול/יאבד

מנסיון גם מוצרים חדשים יכולים להיות פגומים לפעמים ובשביל זה יש אחריות , פשוט נשאר רק לממש את האחריות עם כל הצער/אכזבה/והטירדה שבדבר

פורסם

כן אתה יכול לפרסם את שמה של החנות כל עוד אתה לא משמיץ ורק מספר את הסיפור שלך זה בסדר גמור,ציטוט מחוקי הפורום

איזכור חנויות/ספקיות אינטרנט/סלולר/תשתית וכו':

איזכור הגופים המצויינים לעיל מותר לכל מטרה שהיא, כל עוד הוא נעשה בצורה הולמת ולא מתלהמת. אין להגרר לשפה לא נאותה, כמצופה בכל נושא אחר בפורום.

שימו לב: משתמש אשר ישתמש בפורום כתירוץ להשתלח בגוף כזה או אחר בצורה לא הולמת, יקבל אזהרה וייענש במקום.

(כמו כן, אם ברצונכם לפרסם את עצמכם או את החנות שלכם באתר בתשלום, ראו דף זה.)

פורסם
  • מחבר

לפי מה שהבנתי מהתגובה הקודמת מותר לי לפרסם את שם החנות:

סקאי פיסי(skypc)[br]פורסם בתאריך: 22.10.2007 בשעה 23:17:38


ל"ליפה":אז למה הקופסה של הזיכרונות הייתה פתוחה
פורסם

כשאני קונה מוצרי חומרה, אני תמיד קונה דרך טכנאי מחשבים איפשהו בעיר, אז לפני שאני לוקח איתי הבייתה אני בודק את מה שהוא הביא לי באחד המחשבים שלהם שם... ואם אני רואה שהכל תקין אני לוקח הבייתה ואם לא בלת ברירה הטכנאי אצטרך להחליף לי אותו.

תמיד לפני שקונים מחשב או כל חלקי חומרה אחרים מומלץ לבדוק אותם אצל המוכר לפני שהולכים הביתה

עדיף לא לקנות חלקי חומרה באינטרנט (עדיף לא להסתבך, אלא אם כן אין לכם ברירה)

פורסם

אולי הקופסא נפתחה כדי להדביק את מדבקת האחריות של תגה מגם (יש אחת כזו על הזכרון?).

אם אין מדבקה כזו הקופסא לא הייתה אמורה להיפתח.

פורסם

בקשר לזיכרון - לא תמיד הזיכרון מגיע בקופסה לחנות - לפעמים מגיעה "חבילה" אחת שבה יש 20-30 זיכרונות בודדים בלי קופסה לכל זיכרון, ואז לצורך המשלוח שמים לך את הזיכרון בקופסה.

כמו שנאמר, ייתכן גם שפתחו את קופסת הזיכרון כדי להדביק עליו מדבקה כלשהי. מהניסיון שהיה לי עם חנות אחרת, אני יודע שכל זיכרון שהגיע לשם, מייד פתחנו אותו והדבקנו עליו מדבקה.

בקשר לכרטיס מסך - פתחו את הקופסה כדי להכניס את הזיכרון לשם, ככל הנראה כדי להוזיל את עלות המשלוח (אחרת הם היו צריכים לשלם עבור משלוח של 2 קופסאות).

ואני מסכים עם ũſĻ→ĠāŻ - עדיף לשלם קצת יותר ולבדוק את הרכיב פיזית לפני שקונים אותו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים