yes פותחת את כל הערוצים בחינם לשלושה חודשים - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yes פותחת את כל הערוצים בחינם לשלושה חודשים


liran2003

Recommended Posts

פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460399,00.html

לדעתי, פיצוי הולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

צעד עסקי מצויין מבחינת YES.

לא רק שהוא לא עולה לה בכלל כסף (בניגוד ל"X זמן חינם" שבו היא כן מפסידה כסף בפועל), זאת גם פשוט פרסומת לשאר הערוצים..

שלושה חודשים זאת תקופה מספיק ארוכה בשביל שאנשים "יתמכרו" לסדרות/תוכניות שקיימות בערוצים הסגורים, ולאחר אותם 3 חודשים פשוט ימשיכו לשלם על אותו ערוץ שלפני זה הם אפילו לא היו מודעים לקיומו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, יש אגו ביס ?

שמתם לב איך כל התגובות הראשונות שם שתולות של יס?

זה פשוט קורע מצחוק... איך תוך 30 דקות אחרי פרסום הכתבה כבר יש 8 תגובות וכולן מפרגנות, רובן עם סמיילי בסוף וכולן נכתבו ע"י "לקוחות"..

זה הכי הצחיק אותי, איך שהם בטח קיבלו הוראה כחלק מההנחיות לרשום בסוף "אני לא עובד YES, סתם לקוח מרוצה" :lol:

186. הטוקבקיסט של YES מתגובה 10 שכח שהוא צריך להתנסח כאישה (לת)

:lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה אם זה טריק או לא, בשורה תחתונה הצרכן עכשיו מרוויח (אם הוא יתמכר לסדרות זו בעיה שלו :) ).

בסך הכל יס יצאו מהסיפור הזה בסדר גמור, לא אשמתם שהשידורים שובשו ולא היה להם גם הרבה מה לעשות נגד השיבושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי איך אני מרוויח ומה ה"פיצוי" הזה נותן לי.

אם הייתי רוצה לראות ערוץ מסוים הייתי רוכש אותו, זה שהם נותנים לי ערוצים בחינם זה לא אומר שאני רוצה את הערוצים שהם נותנים לי.

בחודש של התקלות היו כאן 5 טכנאים של יס, ועוד אחד שהבריז לנו(וע"פ התקנון של יס אנחנו אמורים לקבל משהו כמו 200 ש"ח פיצוי במקרה כזה), אני באופן אישי ביזבזתי איזה 10-14 שעות על שיחות טלפון, פעם אחת ניתקו לי בפרצוף ובכיר שאמור היה להתקשר פעמיים הלך לאיבוד. אז נכון שהתקלות היו מינוריות, אבל השירות הגרוע שבא שעקבותיהן היה זוועה :pissed:

אהבתי את אחת התגובות בYNET: זה כמו לקנות לחם, לקבל לחם מלא עובש, לחזור למכולת ושיגידו לך שפעם הבאה שתקנה תקבל חלב במתנה(ומה אם יש לי רגישות ללקטוז?! הא?! הא?!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי שיחקו אותה

ולכל המספידים שיש פה לא הייתה נותנת כזאת הטבה אז תמשיכו לצחוק (על עצמכם ) ולקאנות

מה אתם עוד רוצים שיתנו לכם זהב גם החברה הזאת שבזמן התקלה לא הייתה הכי טובה כי הם היו עמוסים (גם אני ניסיתי להתקשר) נתנה הטבה של 1000 שקל הערך לכל לקוח (לכל מי שלא הבין את החשבון שיתקשר אליהם ויראה כמה עולה לו כל הערוצים כולל הפרימיום)

בשבילי זאת הטבה מעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...