liran2003 פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460399,00.htmlלדעתי, פיצוי הולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 צעד עסקי מצויין מבחינת YES.לא רק שהוא לא עולה לה בכלל כסף (בניגוד ל"X זמן חינם" שבו היא כן מפסידה כסף בפועל), זאת גם פשוט פרסומת לשאר הערוצים..שלושה חודשים זאת תקופה מספיק ארוכה בשביל שאנשים "יתמכרו" לסדרות/תוכניות שקיימות בערוצים הסגורים, ולאחר אותם 3 חודשים פשוט ימשיכו לשלם על אותו ערוץ שלפני זה הם אפילו לא היו מודעים לקיומו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MWNN פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 כן כן, רק חבל שזה לא כולל את ערוצי האירוטיקה.... טוב, נו, לפחות יש את אגו בלילה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 אה, יש אגו ביס ? שמתם לב איך כל התגובות הראשונות שם שתולות של יס? זה פשוט קורע מצחוק... איך תוך 30 דקות אחרי פרסום הכתבה כבר יש 8 תגובות וכולן מפרגנות, רובן עם סמיילי בסוף וכולן נכתבו ע"י "לקוחות".. זה הכי הצחיק אותי, איך שהם בטח קיבלו הוראה כחלק מההנחיות לרשום בסוף "אני לא עובד YES, סתם לקוח מרוצה" 186. הטוקבקיסט של YES מתגובה 10 שכח שהוא צריך להתנסח כאישה (לת) :lol: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 גם אני כתבתי כל הכבוד. זה הופך אותי לשתול של יס? לדעתי זו הטבה מצויינת ואני שמח לראות שיש חברה שיודעת לפצות לקוחות. אבל הישראלים כרגיל לא מרוצים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 כי זה לא באמת פיצוי, זה סתם טריק שיווקי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pure-Gold פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 לא משנה אם זה טריק או לא, בשורה תחתונה הצרכן עכשיו מרוויח (אם הוא יתמכר לסדרות זו בעיה שלו ). בסך הכל יס יצאו מהסיפור הזה בסדר גמור, לא אשמתם שהשידורים שובשו ולא היה להם גם הרבה מה לעשות נגד השיבושים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BURTON פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 הם יכולים להעביר אותנו להוט ללא תשלום נוסף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלימלך אגוז פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 לא ברור לי איך אני מרוויח ומה ה"פיצוי" הזה נותן לי. אם הייתי רוצה לראות ערוץ מסוים הייתי רוכש אותו, זה שהם נותנים לי ערוצים בחינם זה לא אומר שאני רוצה את הערוצים שהם נותנים לי. בחודש של התקלות היו כאן 5 טכנאים של יס, ועוד אחד שהבריז לנו(וע"פ התקנון של יס אנחנו אמורים לקבל משהו כמו 200 ש"ח פיצוי במקרה כזה), אני באופן אישי ביזבזתי איזה 10-14 שעות על שיחות טלפון, פעם אחת ניתקו לי בפרצוף ובכיר שאמור היה להתקשר פעמיים הלך לאיבוד. אז נכון שהתקלות היו מינוריות, אבל השירות הגרוע שבא שעקבותיהן היה זוועה אהבתי את אחת התגובות בYNET: זה כמו לקנות לחם, לקבל לחם מלא עובש, לחזור למכולת ושיגידו לך שפעם הבאה שתקנה תקבל חלב במתנה(ומה אם יש לי רגישות ללקטוז?! הא?! הא?!). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jaman פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 זה לא פיצוי, כי התקלה לא הייתה אצלם, אז הם לא צריכים לפצות אף אחד עד כמה שאני יודע. זה פשוט שימור לקוחות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלימלך אגוז פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 נאמר את זה ככה: אני משלם על שירות X, אני מקבל שירות X:100. למה שאני אשלם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jaman פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 אל תשלם. תתנתק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
verynoti פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 וואי שיחקו אותהולכל המספידים שיש פה הוט לא הייתה נותנת כזאת הטבה אז תמשיכו לצחוק (על עצמכם ) ולקאנותמה אתם עוד רוצים שיתנו לכם זהב גם החברה הזאת שבזמן התקלה לא הייתה הכי טובה כי הם היו עמוסים (גם אני ניסיתי להתקשר) נתנה הטבה של 1000 שקל הערך לכל לקוח (לכל מי שלא הבין את החשבון שיתקשר אליהם ויראה כמה עולה לו כל הערוצים כולל הפרימיום)בשבילי זאת הטבה מעולה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yossarian22 פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 אצל הוט גם לא הייתה כזאת תקלה, אז נראה לי שדווקא אני אמשיך לצחוק עליך, שחודש לא ראית טלוויזיה כמו שצריך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
verynoti פורסם 2007 באוקטובר 16 Share פורסם 2007 באוקטובר 16 אולי נכון אבל עכשיו ההורים שלך הולכים סכום דומה במשך התקופה הזאת בזמן שאני מקבל חינם וזה מאוד משמעותי מבחינתיחוסך לי עוד קצת כסף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.