עבור לתוכן

yes פותחת את כל הערוצים בחינם לשלושה חודשים

Featured Replies

פורסם

פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460399,00.html

לדעתי, פיצוי הולם.

  • תגובות 34
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

צעד עסקי מצויין מבחינת YES.

לא רק שהוא לא עולה לה בכלל כסף (בניגוד ל"X זמן חינם" שבו היא כן מפסידה כסף בפועל), זאת גם פשוט פרסומת לשאר הערוצים..

שלושה חודשים זאת תקופה מספיק ארוכה בשביל שאנשים "יתמכרו" לסדרות/תוכניות שקיימות בערוצים הסגורים, ולאחר אותם 3 חודשים פשוט ימשיכו לשלם על אותו ערוץ שלפני זה הם אפילו לא היו מודעים לקיומו...

פורסם

כן כן, רק חבל שזה לא כולל את ערוצי האירוטיקה....

טוב, נו, לפחות יש את אגו בלילה :xyxthumbs:

פורסם

אה, יש אגו ביס ?

שמתם לב איך כל התגובות הראשונות שם שתולות של יס?

זה פשוט קורע מצחוק... איך תוך 30 דקות אחרי פרסום הכתבה כבר יש 8 תגובות וכולן מפרגנות, רובן עם סמיילי בסוף וכולן נכתבו ע"י "לקוחות"..

זה הכי הצחיק אותי, איך שהם בטח קיבלו הוראה כחלק מההנחיות לרשום בסוף "אני לא עובד YES, סתם לקוח מרוצה" :lol:

186. הטוקבקיסט של YES מתגובה 10 שכח שהוא צריך להתנסח כאישה (לת)

:lol: :lol: :lol:

פורסם

גם אני כתבתי כל הכבוד. זה הופך אותי לשתול של יס? לדעתי זו הטבה מצויינת ואני שמח לראות שיש חברה שיודעת לפצות לקוחות. אבל הישראלים כרגיל לא מרוצים.

פורסם

לא משנה אם זה טריק או לא, בשורה תחתונה הצרכן עכשיו מרוויח (אם הוא יתמכר לסדרות זו בעיה שלו :) ).

בסך הכל יס יצאו מהסיפור הזה בסדר גמור, לא אשמתם שהשידורים שובשו ולא היה להם גם הרבה מה לעשות נגד השיבושים.

פורסם

הם יכולים להעביר אותנו להוט ללא תשלום נוסף

פורסם

לא ברור לי איך אני מרוויח ומה ה"פיצוי" הזה נותן לי.

אם הייתי רוצה לראות ערוץ מסוים הייתי רוכש אותו, זה שהם נותנים לי ערוצים בחינם זה לא אומר שאני רוצה את הערוצים שהם נותנים לי.

בחודש של התקלות היו כאן 5 טכנאים של יס, ועוד אחד שהבריז לנו(וע"פ התקנון של יס אנחנו אמורים לקבל משהו כמו 200 ש"ח פיצוי במקרה כזה), אני באופן אישי ביזבזתי איזה 10-14 שעות על שיחות טלפון, פעם אחת ניתקו לי בפרצוף ובכיר שאמור היה להתקשר פעמיים הלך לאיבוד. אז נכון שהתקלות היו מינוריות, אבל השירות הגרוע שבא שעקבותיהן היה זוועה :pissed:

אהבתי את אחת התגובות בYNET: זה כמו לקנות לחם, לקבל לחם מלא עובש, לחזור למכולת ושיגידו לך שפעם הבאה שתקנה תקבל חלב במתנה(ומה אם יש לי רגישות ללקטוז?! הא?! הא?!).

פורסם

זה לא פיצוי, כי התקלה לא הייתה אצלם, אז הם לא צריכים לפצות אף אחד עד כמה שאני יודע. זה פשוט שימור לקוחות.

פורסם

נאמר את זה ככה: אני משלם על שירות X, אני מקבל שירות X:100. למה שאני אשלם?

פורסם

אל תשלם. תתנתק.

פורסם

וואי שיחקו אותה

ולכל המספידים שיש פה הוט לא הייתה נותנת כזאת הטבה אז תמשיכו לצחוק (על עצמכם ) ולקאנות

מה אתם עוד רוצים שיתנו לכם זהב גם החברה הזאת שבזמן התקלה לא הייתה הכי טובה כי הם היו עמוסים (גם אני ניסיתי להתקשר) נתנה הטבה של 1000 שקל הערך לכל לקוח (לכל מי שלא הבין את החשבון שיתקשר אליהם ויראה כמה עולה לו כל הערוצים כולל הפרימיום)

בשבילי זאת הטבה מעולה

פורסם

אצל הוט גם לא הייתה כזאת תקלה, אז נראה לי שדווקא אני אמשיך לצחוק עליך, שחודש לא ראית טלוויזיה כמו שצריך.

פורסם

אולי נכון אבל עכשיו ההורים שלך הולכים סכום דומה במשך התקופה הזאת בזמן שאני מקבל חינם וזה מאוד משמעותי מבחינתי

חוסך לי עוד קצת כסף

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים