פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460399,00.htmlלדעתי, פיצוי הולם.
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים צעד עסקי מצויין מבחינת YES.לא רק שהוא לא עולה לה בכלל כסף (בניגוד ל"X זמן חינם" שבו היא כן מפסידה כסף בפועל), זאת גם פשוט פרסומת לשאר הערוצים..שלושה חודשים זאת תקופה מספיק ארוכה בשביל שאנשים "יתמכרו" לסדרות/תוכניות שקיימות בערוצים הסגורים, ולאחר אותם 3 חודשים פשוט ימשיכו לשלם על אותו ערוץ שלפני זה הם אפילו לא היו מודעים לקיומו...
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים כן כן, רק חבל שזה לא כולל את ערוצי האירוטיקה.... טוב, נו, לפחות יש את אגו בלילה
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים אה, יש אגו ביס ? שמתם לב איך כל התגובות הראשונות שם שתולות של יס? זה פשוט קורע מצחוק... איך תוך 30 דקות אחרי פרסום הכתבה כבר יש 8 תגובות וכולן מפרגנות, רובן עם סמיילי בסוף וכולן נכתבו ע"י "לקוחות".. זה הכי הצחיק אותי, איך שהם בטח קיבלו הוראה כחלק מההנחיות לרשום בסוף "אני לא עובד YES, סתם לקוח מרוצה" 186. הטוקבקיסט של YES מתגובה 10 שכח שהוא צריך להתנסח כאישה (לת) :lol:
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים גם אני כתבתי כל הכבוד. זה הופך אותי לשתול של יס? לדעתי זו הטבה מצויינת ואני שמח לראות שיש חברה שיודעת לפצות לקוחות. אבל הישראלים כרגיל לא מרוצים.
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים לא משנה אם זה טריק או לא, בשורה תחתונה הצרכן עכשיו מרוויח (אם הוא יתמכר לסדרות זו בעיה שלו ). בסך הכל יס יצאו מהסיפור הזה בסדר גמור, לא אשמתם שהשידורים שובשו ולא היה להם גם הרבה מה לעשות נגד השיבושים.
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים לא ברור לי איך אני מרוויח ומה ה"פיצוי" הזה נותן לי. אם הייתי רוצה לראות ערוץ מסוים הייתי רוכש אותו, זה שהם נותנים לי ערוצים בחינם זה לא אומר שאני רוצה את הערוצים שהם נותנים לי. בחודש של התקלות היו כאן 5 טכנאים של יס, ועוד אחד שהבריז לנו(וע"פ התקנון של יס אנחנו אמורים לקבל משהו כמו 200 ש"ח פיצוי במקרה כזה), אני באופן אישי ביזבזתי איזה 10-14 שעות על שיחות טלפון, פעם אחת ניתקו לי בפרצוף ובכיר שאמור היה להתקשר פעמיים הלך לאיבוד. אז נכון שהתקלות היו מינוריות, אבל השירות הגרוע שבא שעקבותיהן היה זוועה אהבתי את אחת התגובות בYNET: זה כמו לקנות לחם, לקבל לחם מלא עובש, לחזור למכולת ושיגידו לך שפעם הבאה שתקנה תקבל חלב במתנה(ומה אם יש לי רגישות ללקטוז?! הא?! הא?!).
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים זה לא פיצוי, כי התקלה לא הייתה אצלם, אז הם לא צריכים לפצות אף אחד עד כמה שאני יודע. זה פשוט שימור לקוחות.
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים נאמר את זה ככה: אני משלם על שירות X, אני מקבל שירות X:100. למה שאני אשלם?
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים וואי שיחקו אותהולכל המספידים שיש פה הוט לא הייתה נותנת כזאת הטבה אז תמשיכו לצחוק (על עצמכם ) ולקאנותמה אתם עוד רוצים שיתנו לכם זהב גם החברה הזאת שבזמן התקלה לא הייתה הכי טובה כי הם היו עמוסים (גם אני ניסיתי להתקשר) נתנה הטבה של 1000 שקל הערך לכל לקוח (לכל מי שלא הבין את החשבון שיתקשר אליהם ויראה כמה עולה לו כל הערוצים כולל הפרימיום)בשבילי זאת הטבה מעולה
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים אצל הוט גם לא הייתה כזאת תקלה, אז נראה לי שדווקא אני אמשיך לצחוק עליך, שחודש לא ראית טלוויזיה כמו שצריך.
פורסם 2007 באוקטובר 1618 שנים אולי נכון אבל עכשיו ההורים שלך הולכים סכום דומה במשך התקופה הזאת בזמן שאני מקבל חינם וזה מאוד משמעותי מבחינתיחוסך לי עוד קצת כסף
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.