סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP


kisin

Recommended Posts

כרגע שרפת את התחקירנים של אמנון לוי, במידה וזה יהפוך לרציני.

הרי אין סיכוי שהת'רד הזה לא יגיע לחנות עצמה ::)

אני לא מחפש לעשות משהו חשאי נגד החנות. אין לי חשק למשחקים.

אני גם אמרתי בחנות אתמול כשניגשתי להתעמת איתם בפעם האחרונה שאני הולך לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות ובנוסף אני מתכוון ליצור קשר עם אמנון לוי.

אני, ושאר הלקוחות הפגועים של החנות שדיברו פה, רוצים לקבל את מה שמגיע לנו!

במקרה שלי, מדובר בסכום כסף שהם עדיין לא החזירו לי (נכון לתאריך 12.10), ואם פנייה לאמנון לוי ולתוכנית שלו "שומר מסך" תגרום לחנות לשלם את חובותיה אז אני אעשה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא כל כך חושב שתוכנית תחקירים תיבחר דווקה

ליתעסק בחנות הזאת

פשוט אין להם הרבה "בשר" בתחקיר כזה

ואלו תוכניות שניזונות מריטינג

אם כבר עדיף לך ליתיעץ אם עורך דין וליראות אפשרות לתביעה

ובפעם הבא אל תשלם לפני שהמוצר בחנות

אני תאסוס 201 שלי קניתי שהמוצר היה בחנות אחרי ההזמנה ולא לפני

וגם אם המחשב אני יעשה אותו דבר

חנות שלא תסכים תוכל לחפש אאותי בסיבוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניגשתי לחנות כמו שאמרתי (11.10) וביקשתי להתעמת איתם אבל כמובן שואדים, המנהל לכאורה, לא נמצא בחנות ונאמר לי שהוא לא יהיה גם עד יום שני.

כמובן שאף אחד מהאנשים שנמצאים בחנות לא מעוניין לעזור לי, לא מעוניין לחתום לי על שום ביטול, ולא מעוניין אפילו ליצור קשר עם ואדים בשמי ולומר לו שאני בחנות ועומד לתבוע אותו!

שזה ממש עצבן אותי!! אני בחנות, באתי להתלונן ואין לי מול מי להתלונן!

אני מבחינתי מיציתי את כל האפשרויות שיכולתי לעשות בלי לתבוע ונכון לעכשיו אין לי חשק ותועלת לגשת לחנות הזאת יותר. כי בכל פעם שאני בא או שואדים לא נמצא ואף אחד לא מוכן לדבר איתי או שואדים כן נמצא והוא נותן לי תשובות מתחמקות ולא מוכן לחתום על טופס הביטול.

ביום ראשון אני מברר כיצד תובעים בבית משפט לתביעות קטנות וניגש לתבוע את החנות.

ואני חושב גם שכל שאר הלקוחות שנמצאים כמוני, בלי כסף ובלי המוצר, צריכים לעשות את אותו תהליך התביעה כמוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניגשתי לחנות כמו שאמרתי (11.10) וביקשתי להתעמת איתם אבל כמובן שואדים, המנהל לכאורה, לא נמצא בחנות ונאמר לי שהוא לא יהיה גם עד יום שני.

כמובן שאף אחד מהאנשים שנמצאים בחנות לא מעוניין לעזור לי, לא מעוניין לחתום לי על שום ביטול, ולא מעוניין אפילו ליצור קשר עם ואדים בשמי ולומר לו שאני בחנות ועומד לתבוע אותו!

שזה ממש עצבן אותי!! אני בחנות, באתי להתלונן ואין לי מול מי להתלונן!

אני מבחינתי מיציתי את כל האפשרויות שיכולתי לעשות בלי לתבוע ונכון לעכשיו אין לי חשק ותועלת לגשת לחנות הזאת יותר. כי בכל פעם שאני בא או שואדים לא נמצא ואף אחד לא מוכן לדבר איתי או שואדים כן נמצא והוא נותן לי תשובות מתחמקות ולא מוכן לחתום על טופס הביטול.

ביום ראשון אני מברר כיצד תובעים בבית משפט לתביעות קטנות וניגש לתבוע את החנות.

ואני חושב גם שכל שאר הלקוחות שנמצאים כמוני, בלי כסף ובלי המוצר, צריכים לעשות את אותו תהליך התביעה כמוני.

That sucks, dude... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביום ראשון אני מברר כיצד תובעים בבית משפט לתביעות קטנות וניגש לתבוע את החנות.

ואני חושב גם שכל שאר הלקוחות שנמצאים כמוני, בלי כסף ובלי המוצר, צריכים לעשות את אותו תהליך התביעה כמוני.

אתה לא צריך ללכת לבית המשפט. אתה יכול לשלוח את הכתב התביעה בדואר רשום (מעטפה המכילה את כתב התביעה בשלושה העתקים) לבית המשפט לתביעות קטנות שנמצא בעיר של החנות. תתקשר לבית המשפט, והם יגידו לך מה הכתובת של בית המשפט לתביעות קטנות הקרוב לכתובת של החנות, וכמה בולי הכנסה לצרף למעטפה (אתה קונה אותם בדואר בהתאם לסכום התביעה).

לדעתי, אתה בטוח זוכה בכל הסכום שהחנות גבתה ממך שלא בצדק. לגבי סכומים נוספים של הוצאות שנגרמו לך ועוגמת נפש, אלה דברים שבית משפט לתביעות קטנות בד"כ לא נוהג לפסוק.

http://elyon1.court.gov.il/heb/forms/tvia1.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלחתי תלונה גם באתר

http://www.tluna.co.il/

לא יעזור אבל שיהיה .

נו, לא צריך לתת להם תירוץ משפטי, מספיק שכל אחד יכתוב את הסיפור שלו, בדיוק את מה שקרה לו, חברי הפורום ישפטו לבדם,

כל אחד לעצמו, רק ככה נשיג את המטרה, הרי הכל זה סטטיסטיקה והסתברות, מה הסיכוי שהרבה אנשים יכתבו דווקא על חנות אחת מסויימת?

תציפו דברים שעברתם עם חנויות, הכמות תעשה את שלה - הקונים יצביעו ברגליים, וחנויות כאלה... יעלמו מעצמם, או ישדרגו את רמת השירות שלהם.

אני חושב שלא כל כך הבנת את הסיפורים פה אחי, יעלמו בטוח לא מתוך 10 שרומו אולי 1 או 2 מגלים בעיה, כך שהם לא יעלמו ישדרגו את רמת השירות שלהם , אחי זה היה מצחיק,הם עושים את זה בזדון, דוגמא אמרו לי יש מוצר תבוא לקחת אותו כאשר הגעתי וקיבלתי את המוצר שלא הזמנתי המוכר אומר לי זה כמעט או הדבר,

הוא אומר לי אפילו יותר טוב, זה אומר הוא ידע הוא מביא לי מה שלא הזמנתי ולא טורח לומר לי, אם זה באמת יותר טוב שזה לא אבל בוא נומר שזה פחות טוב, הוא יכל לומר לי מקסימום הייתי לוקח והוא היה מזכה ותי ב35 ש"ח שהיה הבדל בין המוצרים או שהייתי לוקח משהוא אחר.

אבל הוא ידע ונתן לי משהוא אחר רמת שירות LOL.

בקיצור נכול לתאריך זה אני מה 24.08.2007 עד להיום 13.10.2008 הזמנתי מוצר לא קיבלתי אותו ועדיין לא ביטלו לי אותו מהאשראי, אני אפילו לא יודע אם הם שלחו את הביטול לחברת האשראי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור נכון לתאריך זה אני מה 24.08.2007 עד להיום 13.10.2008 הזמנתי מוצר לא קיבלתי אותו ועדיין לא ביטלו לי אותו מהאשראי, אני אפילו לא יודע אם הם שלחו את הביטול לחברת האשראי.

אתה רוצה לומר לי שעברו כמעט חודשיים מאז שקנית בחנות "גיבור מחשבים" ועדיין לא קיבלת את המוצר?!

ואתה עדיין לא תבעת אותם!?!?

אתה מחכה למשהו שיקרה אחרי חודשיים!??!

אני מתכוון מחר בערב, אחרי העבודה, לגשת ולתבוע אותם.

ואני מציע לך לעשות אותו הדבר כמוני, אין בית משפט בעולם שלא ייתן לנו את הכסף בחזרה!

מה ההבדל בין מישהו שגונב ממך כסף ברחוב ובורח לבין זה שאני ניגש לחנות, משלם סכום כסף והחנות לא מספקת לי את המוצר או את הכסף בחזרה?!

אתה יכול ליצור איתי קשר אם אתה צריך עזרה בתביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עדיין לא ענית על השאלה שלי, אמרת למנהל פנים מול פנים שיחתום על הטופס ביטול והוא אמר לא?

כשבאתי להתעמת איתו ביום חמישי הזה, אז כמובן שהוא לא היה בחנות וכמובן שהמוכרים בחנות לא היו מוכנים להתקשר אליו.

הם אמרו לי שאין לי מה לבוא לחנות כי כשיגיע המסך הם יתקשרו אלי ואני צעקתי שזה נראה להם הגיוני שאחרי יותר מחודש ששילמתי אני אשב בבית ואחכה לטלפון שיגיע מתישהו מהחנות?!

ביקשתי שיתקשרו לואדים שיאמרו לי שאני בחנות רוצה לדבר איתו - הם לא היו מוכנים.

ביקשתי שיחתמו לי על המכתב ביטול - הם לא היו מוכנים.

ביקשתי שיאמרו לואדים שאני הולך לתבוע אותו - הם לא היו מוכנים.

אני חייב לציין שבמהלך החודש יצא לי להתעמת עם ואדים ושוב ושוב הוא אמר לי שהמסך בדרך ואין לי מה לדאוג....

ואחר כך הוא גם אמר לי שהוא ביטל את העסקה ואני בדקתי גם בויזה, גם בחברת גמא (חברה סליקה שגיבור מחשבים עובדים איתה) וגם בשבא (מערכת הסליקה הארצית) ובכל המקומות הללו נאמר לי מפורשות שהם לא קיבלו פקס לביטול עסקה.

והשבוע הזה אני הולך לתבוע אותם, לתבוע אותם, לתבוע אותם, לתבוע אותם!!!!!!!

ואני קורא לכל שאר האנשים פה ששילמו כסף לגיבור מחשבים ועדיין לא קיבלו את המוצר שלהם - לתבוע אותם, לתבוע אותם, לתבוע אותם!!!!!!!![br]פורסם בתאריך: 13.10.2007 בשעה 23:36:25


אתם סתם הולכים עם הראש בקיר.

מה הכוונה?!!?

שילמתי כסף ולא הביאו לי מוצר אחרי יותר מחודש - מה אתה מצפה שאני אעשה!? אני הולך לתבוע אותם!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...