עבור לתוכן

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP

Featured Replies

פורסם

מה נהיה בסוף??

אני עוברת את אותו סרט כרגע! עם גיבור מחשבים מנתניה! כאילו תיארת את מה שאני עוברת, אותו סיפור. :pissed:

  • תגובות 159
  • צפיות 17.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אשכול חשוב מאין כמוהו .

יש לי שני מקרים לספר לכם אם אני חורג מהאשכול או עובר על איזה חוקי פורום אנא הודיעו לי

ואני יערוך.

1.החנות GAMESTATION חיפשתי WIFI בUSB לNINTENDO DS שמה היה המחיר הוגן

ולא פחות חשוב נכתב בפרוש שזה מתאים לDS .

אז קניתי ובדקתי זמן אספקה רשום שבוע עבודה, חיכיתי שבוע עבודה (9 יום) לא הגיעה התקשרתי לשאול מה אם המוצר,

התשובה כרגע יש בעייה עם המוצר וזה יתעכב,נשבע לכם בהן צדק שבטופס הרישום לחנות (קניית המוצר) מילאתי שאלון,

שבו נתתי טלפון בבית,EMAIL,סלולרי אם טעיתי באחד (באישור הזמנה אין טעות),אז יש דרך למה הייתי אני צריך להתקשר

למה הקנייה עברה חלק תשלום,וישראכרט,הודעת קנייה במייל,למה הקשר הפסיק ברגע שיש לחנות בעייה,למה לתת למישהוא

לחכות סתם בעת שהחנות יודעת שהמוצר לא יסופק בזמן.

2. החנות UNDERDOG הלך לי הספק כוח של המכשיר קניתי אצלהם את הספק ההבדלים במחיר מהחנות השנייה הכי זולה היו 40 ש"ח

99 לעומת 59 ,גם כאן רשמו 7 ימי עבודה לאספקה,עברו 10 ימים (שבוע עבודה),אני מתקשר עונים לי בנימוס ובהסבר רהוט שיש להם

בעיה כרגע עם המוצר (סליחה הם לא אומרים להם אלא יש בעייה כאילו שגם אני שותף),והם עובדים על זה,אם אתם עובדים על זה,

למה לא שיתפתם אותי או לחילופין למה לכל הרוחות לא רשמתם בתמונה ליד המוצר לא במלאי,לשים מחיר הרוב שמים,זמן אספקה ,

גם הרוב שמים,תאור המוצר פחות אבל גם בסדר,במלאי או לא במלאי זה כל כך קשה,דרך אגב ביטלתי וביקשתי EMAIL ביטול בדיוק כמו

ששולחים EMAIL אישור הזמנה נכון ל עכשיו לא שלחו לי.

המסקנה שלי חלק גדול מהחניות ברשת הן ווירטואליות בשני מובנים, הממשק עם הלקוח,וגם המוצרים הם ווירטואלים לחלוטין הם קיימים איפשהוא בעולם

רק לא אצלם.

אז עכשיו הזמנתי הכל מPLAY-ASIA (משחקים ממזמן אני מזמין משם),לא מאיים על אף אחד אני לא בדיוק מוציא אלפי שקלים בחודש בחניות האלו,

אני מקווה שאנשים ילמדו ממני ויעשו את המאמץ וישאלו יש במלאי אפשר לקנות ולקחת,זה כל כך פשוט,כנראה שמעבר לזה שאולי אנחנו לקוחות בעייתים,

חלק (לא כולם) מבעלי העסקים לא הפנימו את המחויבות שלהם ללקוח לאחר התשלום ,אתה רוצה להרוויחץסבבה תעבוד תמורת זה.וגם לא להגיד את האמת

זה לשקר.

פורסם

החנות GAMESTATION חיפשתי WIFI בUSB לNINTENDO DS שמה היה המחיר הוגן

ולא פחות חשוב נכתב בפרוש שזה מתאים לDS .

אז קניתי ובדקתי זמן אספקה רשום שבוע עבודה, חיכיתי שבוע עבודה (9 יום) לא הגיעה התקשרתי לשאול מה אם המוצר,

התשובה כרגע יש בעייה עם המוצר וזה יתעכב,נשבע לכם בהן צדק שבטופס הרישום לחנות (קניית המוצר) מילאתי שאלון,

שבו נתתי טלפון בבית,EMAIL,סלולרי אם טעיתי באחד (באישור הזמנה אין טעות),אז יש דרך למה הייתי אני צריך להתקשר

למה הקנייה עברה חלק תשלום,וישראכרט,הודעת קנייה במייל,למה הקשר הפסיק ברגע שיש לחנות בעייה,למה לתת למישהוא

לחכות סתם בעת שהחנות יודעת שהמוצר לא יסופק בזמן.

בסוף, קיבלתי מהם את המוצר? איך השירות שלהם בכלליות? הייתה לך עוד עבודה מולם עם רשמים טובים דווקא?

אני חושב לקנות מהם Playstation.

פורסם
  • מחבר

עדכון לגבי הסיפור שלי מול גיבור מחשבים:

הייתי ביום שלישי בחנות ותפסתי את ואדים, המנהל של החנות (אני מקווה שהוא המנהל של החנות) והוא בתמימות אמר לי שהוא שלח לי אתמול (יום שני) את הבקשת ביטול אל "הבנות בניהול חשבונות" ובנוסף הוא הוציא לי מהמחשב (מהתוכנת חשבשבת לניהול עסק) טופס זיכוי על המסך.

היום התקשרתי לויזה והם אמרו לי שהם לא קיבלו שום טופס ביטול מהחנות. הבחורה בויזה גם התקשרה לחברת "גמא" (חברת סליקות אשראי שגיבור מחשבים משתמשת בשירותיה) וגם אצל "גמא" לא הגיע שום מסמך ביטול.

משמע - ואדים (המנהל לכאורה) לא שלח שום מכתב ביטול למרות שהוא אמר לי בלי להניד עפעף שהוא כן שלח!!

היום (11.10, שזה 32 יום לאחר שביצעתי את הרכישה ועדיין אין לי מסך) אני ניגש להתעמת עם ואדים בחנות בפעם האחרונה.

יש ברשותי טופס שויזה פיקססו לי שאמרו לי שאם הוא חותם עליו אז העיסקה מבוטלת, אם הוא לא יחתום לי על הטופס הזה אני ניגש למשטרה ומגיש תלונה בגין הונאה.

בנוסף אני ניגש לבית משפט לתביעות קטנות ותובע אותו על סכום העסקה + עוגמת נפש, ואני גם אתקשר לאמנון לוי כי ניתן לראות שמדובר פה בשיטת פעולה ששהחנות נוקטת נגד לקוחות רבים ולא רק מולי!

כולי תקווה שהוא יחתום ונוכל לסיים את הסיפור הזה...

אני כבר נואשתי מכל החנות הזאת. רק לשמוע את השם של החנות גורם לי להרגשת צמרמורת מגעילה בכל הגוף!!

פורסם

בהצלחה :-\

פורסם

כל הכבוד.

מחכה לשמוע את התפתחות העניין.

פורסם

בידיוק מה שZAP עושה - משווה בין חנויות ומאפשרת לכתוב עליהן ביקורת.

לא תוכל למצוא אותה, מכיוון שכפי שציינתי כבר, לא משתמשים בה.

פורסם

מה נהיה בסוף??

אני עוברת את אותו סרט כרגע! עם גיבור מחשבים מנתניה! כאילו תיארת את מה שאני עוברת, אותו סיפור. :pissed:

כנ"ל, לוח אם של אסוס. חייבו ולא ראיתי את המוצר.

אני מציע שתשנה את הכותרת ל"סיפורים על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים" כדי שכל מי שבאותה הביצה יוכל להצטרף.

היום (11.10, שזה 32 יום לאחר שביצעתי את הרכישה ועדיין אין לי מסך) אני ניגש להתעמת עם ואדים בחנות בפעם האחרונה.

יש ברשותי טופס שויזה פיקססו לי שאמרו לי שאם הוא חותם עליו אז העיסקה מבוטלת, אם הוא לא יחתום לי על הטופס הזה אני ניגש למשטרה ומגיש תלונה בגין הונאה.

בנוסף אני ניגש לבית משפט לתביעות קטנות ותובע אותו על סכום העסקה + עוגמת נפש, ואני גם אתקשר לאמנון לוי כי ניתן לראות שמדובר פה בשיטת פעולה ששהחנות נוקטת נגד לקוחות רבים ולא רק מולי!

כולי תקווה שהוא יחתום ונוכל לסיים את הסיפור הזה...

אני כבר נואשתי מכל החנות הזאת. רק לשמוע את השם של החנות גורם לי להרגשת צמרמורת מגעילה בכל הגוף!!

יישר כוח!

שלחתי גם תלונה ב"אמון הציבור", נראה אם זה יזיז משהו.

בכל אופן - אפשר אולי לארגן תביעה ייצוגית כי מה שהולך פה זה באמת שיטת פעולה רחבת היקף.

דבר איתי במייל או בפרטי אם אתה מעוניין, נריץ עניינים.

פורסם

kisin נראה לי אני בסירה שלך כבר הוא אמר לי שהוא שלח את הביטול לפני שבועיים להנהלת חשבונות ומהישראכרט לא ראו ולא שמעו על זה.

. כי אני לא יכול ללכת לחברה כל יום ולהתקשר כל דקה המזכירה ה***** הזאת עונה תשאיר הודעה יתקשרו אליך תוך 48 שעות עוד מעט יעברו 48 יום!!!!!!

פשוט אין להם בושה. ואיך אני שולח תלונה ב"אמון הציבור",

אם אתה תובע דבר איתי , שלח לי מייל ל yush.ttn@gmail.com

. אם יש עוד אנשים אז אולי נתאחד זה יעזור.

פורסם

תודה שלחתי ל"אמון הציבור" תלונה אם הם יקראו אותה אני אשמח כי בכל אופן בטוח אין להם יכולת לעשות כלום!!!!

פורסם
  • מחבר

לגבי אמון הציבור - מדובר ביוזמה ברוכה אבל לצערי בלי שיניים.

לגוף הזה אין גב רציני ולכן חוץ מאיומי סרק הם לא יכולים לעשות לחנות שום דבר.

האפשרויות שאני יודע עליהן כרגע הן:

1. לפנות למשטרה ולפתוח תלונה על החנות בגין הונאה/גניבה. הםא לקחו את הכסף ולא מוכנים לספק מוצר!

2. לפתוח תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, נגד החברה. עקב חוסר היכולת שלהם לספק את המוצר שנרכש וחוסר הרצון שלהם להחזיר את הכסף.

3. לפנות כגוף, וכאן חשוב שנעשה את זה כולנו ביחד כדי ליצור הד ורעש, אל אמנון לוי שהוא יחקור את הנושא.

התקשרתי היום לתוכנית של אמנון לוי לפי הפרטים שמופיעים באתר שלו:

http://www.10.tv/MivzakSitePage.asp?pgID=2401

ואמרו לי שתחקירן ייצור איתי קשר ביום ראשון, אבל כדי שיהיה הד לעניין וכדי שנושא הזה ייתפס כנושא רציני שיהיה כדאי לאמנון לוי לחקור את זה לעומק אני חושב שעדיף לנו להתייצב כולנו יחד כדי שיבינו את מימדי צורת העבודה שמתחוללת בחנות "גיבור מחשבים".

punylich, MaSTeR NaRGiLa - שלחתי לכם מייל והודעה אישית.

אם אתם מעוניינים לעשות משהו בנידון תחזרו אלי ונברר יחד מה ניתן לעשות.

בנוסף, אם יש עוד אנשים שקנו מוצר מסוים מהחנות "גיבור מחשבים" ונתקלו בבעיות אני אשמח אם תיצרו קשר או לפחות תספרו את הסיפור שלכם כאן.

הגיע הזמן לקבל את מה שמגיע לנו, לא פחות ולא יותר!

פורסם

כרגע שרפת את התחקירנים של אמנון לוי, במידה וזה יהפוך לרציני.

הרי אין סיכוי שהת'רד הזה לא יגיע לחנות עצמה ::)

פורסם

הזמנתי מגיבור זיכרון בטלפון

נאמר לי שיש אותו במלאי והכול סבבה

אחרי שלושה שבועות

אחרי שניסיתי שלושה ימים לתפוס אותם בטלפון

(אי אפשר לדבר עם החנות רק עם מרכז ההזמנות ושם לא יודעים כלום)

נאמר לי שאין במלאי והציעו לי זיכרון אחר יותר יקר

באתר שלהם הוא עדיין מופיע כקיים במלאי

ביטלתי את ההזמנה והם זיכו את כרטיס האשראי

מחנות כזו אני לא קונה יותר

פורסם

הבעיה עם "אמון הציבור" היא, שבניגוד למקביליו שמעבר לים (כגון BBB וכו'), "אמון הציבור" איננו מספק מידע סטטיסטי וכללי לגבי התלונות שהוגשו כלפי עסק מסויים - ומידע לגבי האבחנה הסופית., וכך למעשה אין דרך לדעת אם כדאי "לעשות עסקים" עם - או לחלופין אם כדאי מאד להתרחק מ - תאגיד מסויים.

עמימות זו מגבילה, ולא במעט, את יכולתם של צרכנים לקיים בחירה מושכלת של התאגידים עמם הם מבקשים להתקשר, ולמעשה מעבירה לתאגידים הנוהגים בדרכים פסולות מסר סמוי שאין סיבה לחשוש מפגיעה במוניטין - ומכך בהכנסות - עקב גילוי ופרסום פומבי של דרכי התנהגותם הפסולות.

כמה חבל !

וכאשר שוחחתי בעניין זה עם אחת מעוה"ד החביבות שלהם, בהקשר של תלונה שהגשתי, מיד אחרי שסיימה לתקוף את דבריי (בחוסר אמון מביש), תגובתה הייתה בנוסח "היית רוצה שתלונתך תתפרסם ?" (ותגובתי הייתה : "כן !") ו-"תראה, אמון הציבור הוא גוף חדש יחסית... בעתיד אולי יהיה דבר כזה גם אצלנו..."

לסיכום ולקינוח : אם יש לכם עניין רציני עם עסק קלוקל, המלצתי לכם היא : התייעצו עם עו"ד רציני, ואם צריך שכרו אותו, ושלמו לו, כדי שינעץ את החצופים כמו שצריך !

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים