עבור לתוכן

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP

Featured Replies

פורסם

טוב אם עידכנו כבר תנושא אז סקאי יצאו בסדר גמור בזמנו ויש לי אל פסק 750 והWII מחובר אליו

דרך חיבור שהזמנתי מאדוויס (עולה 25 שקל ונותן 2 שקעי חשמל רגילים)

ולמי ששאל כן זה פתר לי תבעיה אם הWII

הכבל קומפוננט הלא רישמי והמכשיר לא גרמו לבעיה שחשבתי שגרמו בזמנו

רק החשמל הדפוק גרם לבעיה והאל פסק כולל בתוכו מיצב מתח ומאז אין אף בעיות

לא משנה אם מדליקים או מכבים אורות

גם עשיתי בדיקה של ניתוק החשמל שהWII פועל והבדיקה עברה בהצלחה

ואני ממליץ לכם לישתמש באל פסק גם לקונסולות יחסית יקרות כי חבל לדפוק קונסולה אם האחריות הדפוקה בארץ

והפסקות החשמל בימים גשומים או חמים מידי

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 159
  • צפיות 17.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שלום לכולם,

לצערי, גם אני עובר מקרה זהה למקרים שצוינו לגבי חברת גיבור מחשבים!

לפני חודשיים (06.05.2008) הזמנתי זוג מסכי DELL FP1908 בצבע שחור. הציוד הגיע רק ב 21.05.2008 לסניף החברה ברמת גן. ביקשתי לפתוח את אחת האריזות, ולהפתעתי נוכחתי שהמסכים לא בצבע שהוזמן! לאחר דין ודברים ארוך עם דודו ממרכז הזמנות (שעל ידיו בוצעה ההזמנה), ששניסה לשכנע אותי 'שלא היזמנתי בצבע שחור...' ובדרך גם ננזף ע"י יורי הסניף רמת גן (שקיבל את פני, ופתח את האריזה) על כך שהוא 'מציע ללקוחות דגמים שלא קיימים בכלל בארץ...', נתבקשתי לדבר עם דוד, שהזדהה כמנהל סניף נתניה. בתחילה גם הוא ניסה לשכנע אותי 'שלא מוכרים את הדגם הזה בשחור..'. ביקשתי ממנו שיציץ באתר החברה שלו http://www.gibornet.co.il/ בדגם המדובר, אשר מופיע בשחור בתמונה, ומצוין בפירוש צבע שחור/כסף.

לפתע השתנתה הגישה מקצה לקצה. הוא הודיע לי שהוא לוקח את המסכים חזרה, ותוך מספר ימים, מחליף אותם לצבע המבוקש. 'עד אמצע שבוע הבא יחזור אליך נציג החברה. נוכל גם לשלוח את המסכים ישירות אלייך הביתה..'.

משחלפו הימים ואף נציג לא התקשר, התקשרתי לא מעט פעמים, עד שלאחר שבוע ימים חזר אלי דוד עם הבשורה: ' אין בארץ מסכים מהדגם המבוקש בצבע שחור. תחליט מה אתה רוצה לעשות'. באותו רגע ביקשתי לבטל את ההזמנה. נתבקשתי ע"י דוד לשלוח פקס עם פרטי המקרה ובקשה לביטול, וכך עשיתי ב 01.06.2006.

מרגע זה, למרות אין ספור טלפונים והבטחות, לא חזרו אלי נציגי החברה ולא בוטלה ההזמנה!! בצר לי פניתי לנציגי חברת האשראי שדרכה מתבצע החיוב, למען יפעלו לביטול ההזמנה. פעמיים הצלחתי לבצע שיחת ועידה בהשתתפות נציג חברת האשראי, ונציגי סניף רמת גן של חברת גיבור מחשבים (אלכסיי וארז). שניהם הבטיחו שהעסקה תבוטל עד סוף ה 06.2008. דבר לא קרה.

נציגי חברת האשראי טוענים שידיהן כבולות, למרות שהעסקה בוצעה בתשלומים, מכיוון שההזמנה נשלחה אלי (למרות שלא ההזמנה שביצעתי!). הם יכולים לבטל עסקה רק אם המוצר לא הגיע ללקוח!

פניתי גם לאמון הציבור, שבשלב זה שלחו מכתבי התרעה לגיבור מחשבים, בינתיים ללא תגובה, וגם לאמנון לוי.

מקווה מאד שהעניין יפתר בקרוב, אבל לא ממש אופטימי!

פורסם

לידיעתך:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=344826.0

אני מציע לך לדרוש מחברת האשראי לבטל את התשלומים באופן מיידי ולזכות אותך על התשלומים שכבר בוצעו (לא הרבה יודעים, אבל הם בהחלט יכולים לעשות את זה ועושים במקרים מסויימים), תוך כדי הגשת תביעה באופן מיידי על החזר הכספים שלך.

כל יום שאתה מבזבז על מכתבי התרעה רק מרחיק אותך מהכסף שלך, כשחברה בע"מ מכריזה על פשיטת רגל אין לך יותר מדיי מה לעשות. אתה לא יכול לתבוע את הבן אדם הפרטי אפילו אם הוא קנה בכסף שלך BMW חדשה ומודה בזה בפה מלא.

פורסם

^ חוץ מהדיון שקישרת אליו יש עוד הוכחה לכך שהם פשטו רגל? אולי איזה כתבה ברשת?

ברשם החברות הם מוצגים כחברה פעילה (אני לא סגור על התדירות שבה האתר מתעדכן )

פורסם

במקרה של פשיטת-רגל של חברה בע"מ, הסיכוי לקבל חזרה הכסף אכן קטן (משום שהלקוחות שנתנו ערך בלא לקבל ערך שכנגד, הנם בד"כ בתחתית רשימת הנושים).

למידע נוסף, ר' : http://www.hanner.co.il/corporate/floating-charge.htm ו- http://www.hanner.co.il/Debt-Collect/hotzlap-bankruptcy.htm .

פורסם

^ חוץ מהדיון שקישרת אליו יש עוד הוכחה לכך שהם פשטו רגל? אולי איזה כתבה ברשת?

ברשם החברות הם מוצגים כחברה פעילה (אני לא סגור על התדירות שבה האתר מתעדכן )

http://www.calcalist.co.il/articles/0' date='7340,L-3084486,00.html[/url']

כתבה בעיתון כלכליסט, רק ששם מדובר על ספקים שהחובות מגיעים אף ל 100000 ש"ח, מה שאומר - תור ארוך ;)

פורסם

^ חוץ מהדיון שקישרת אליו יש עוד הוכחה לכך שהם פשטו רגל? אולי איזה כתבה ברשת?

ברשם החברות הם מוצגים כחברה פעילה (אני לא סגור על התדירות שבה האתר מתעדכן )

http://www.ynet.co.il/articles/0' date='7340,L-3560207,00.html[/url']

http://themarker.captain.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=996384&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0

פורסם

ואללה.. טוב, אני מניח שזה סיפור אבוד.

ולמה בכלכליסט אי אפשר לעשות SCROLL ??

ולמה עדיין אפשר לקנות מוצרים באתר של גיבור מחשבים? חוצפנים.

פורסם

אני מניח כי חברה אחרת קנתה את אחד מהסניפים שלהם ואיתו בטח את האתר... כמו פלונטר בזמנו.

נקווה לטוב, פלונטר אחרי שנה הכריזו שיתמכו בכל מי שקנה אצל "פלונטר הישנים", אבל לרוב המוצרים יש רק שנה אחראיות, אז זה לא משאיר הרבה אה...

פורסם

לידיעתך:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=344826.0

אני מציע לך לדרוש מחברת האשראי לבטל את התשלומים באופן מיידי ולזכות אותך על התשלומים שכבר בוצעו (לא הרבה יודעים, אבל הם בהחלט יכולים לעשות את זה ועושים במקרים מסויימים), תוך כדי הגשת תביעה באופן מיידי על החזר הכספים שלך.

כל יום שאתה מבזבז על מכתבי התרעה רק מרחיק אותך מהכסף שלך, כשחברה בע"מ מכריזה על פשיטת רגל אין לך יותר מדיי מה לעשות. אתה לא יכול לתבוע את הבן אדם הפרטי אפילו אם הוא קנה בכסף שלך BMW חדשה ומודה בזה בפה מלא.

עמרי!

תודה רבה על המידע והעצות.

מאימון הציבור אכן נכתב לי שהחברה בקשיים כספיים, אבל לא חשבתי (יותר נכון, קיויתי) שהמצב לא כזה חמור...

אנסה ללחוץ שוב על חברת האשראי. האם יש המלצה לגבי היבט משפטי? בית משפט לתביעות קטנות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים