פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים אחלה תודה אחי שיהיה לכולם חג שמח אם יש שאלות אני פהתתחדש ושתהיה לך שנה טובה. לגבי האחריות, היא של היבואן ולא של פנדה. פנדה בעצמם אמרו לי את זה.לגבי תעודת אחריות, אז DELL לא נותנים תעודה כזאת .לכל מוצרי דל יש מספר סידורי שמופיע איפשהו...כשאתה מתקשר ליבואן שואלים אותך מה המספר ולפי זה אתה מקבל את האחריות.זה לא לפי החוק בארץ אבל זה עובד. לי יש מחשב שולחני של דל שנקנה בבינת מחשבים (גם יבואנים גדולים של דל), עם אחריות ל-3 שנים בבית הלקוח (שכבר תמה..), אבל בתקופת האחריות ,כשהיתה לי בעיה עם המאוורר,התקשרתי אליהם,הם זיהו מיד את המחשב לפי המספר הסידורי, ושלחו לי תוך יום טכנאי שהחליף לי את המאוורר.
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים מחבר תתחדש ושתהיה לך שנה טובה. לגבי האחריות, היא של היבואן ולא של פנדה. פנדה בעצמם אמרו לי את זה.לגבי תעודת אחריות, אז DELL לא נותנים תעודה כזאת .לכל מוצרי דל יש מספר סידורי שמופיע איפשהו...כשאתה מתקשר ליבואן שואלים אותך מה המספר ולפי זה אתה מקבל את האחריות.זה לא לפי החוק בארץ אבל זה עובד. לי יש מחשב שולחני של דל שנקנה בבינת מחשבים (גם יבואנים גדולים של דל), עם אחריות ל-3 שנים בבית הלקוח (שכבר תמה..), אבל בתקופת האחריות ,כשהיתה לי בעיה עם המאוורר,התקשרתי אליהם,הם זיהו מיד את המחשב לפי המספר הסידורי, ושלחו לי תוך יום טכנאי שהחליף לי את המאוורר.אחלה טוב לדעת אז שיהיה יום טוב וחג שמח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.