פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים לכל מי שהולך לקנות מחשב בקרוב, חשוב לבדוק לכמה זמן נותנים אחריות לחלקים ! אני אפרט את העובדות בלבד, וכל אחד יסיק את המסקנות. לפני שנה וחודשים קניתי ב - KSP מחשב AMD/תושבת 754. לפני חודש המחשב הפסיק לתפקד - נדלק אבל מערכת הפעלה (חוקית...) לא "עולה". לקחתי את המחשב לסניף KSP ברעננה. שם נודע לי פעם ראשונה שהאחריות שהם נותנים ללוח היא לשנה בלבד. לצערי הרב למרות שהפכתי את הבית לא הצלתי למצוא את הקבלה, כי נראה לא מוזר מאוד, אבל כנראה שלא שמתי לב לפרט זה בקניה. אחרי שבוע וחצי בערך של בדיקות הודיעו לי שהלוח התקלקל וצריך להחליפו ולוח חדש עולה כ 350 ש"ח. הסכמתי, וכל כמה ימים התקשרתי לבדוק מה המצב וקיבלתי אותה תשובה : "הלוח צריך להגיע תוך יום - יומיים". כיון ש 754 כבר נחשב ישן, אין לוח כזה במלאי ואחרי שנה וחודש, בגלל שאין אחריות, צריך לזרוק את כל המחשב לפח. :'( אחרי שבוע וחצי נוספים, אחרי שנמאס לי להתקשר אליהם, והבנתי שכנראה אף אחד לא מתכוון לתקן את המחשב (לא נאמר לי כך, אבל זה לא פעם ראשונה שאני לוקח מחשב לתיקון) = אחרי _3_ שבועות החלטתי לקחת את המחשב לחנות אחרת לתיקון (הרי גם כך הלוח לא באחריות). התקשרתי לשרות לקוחות שלהם להתלונן על זה ש 3 שבועות לוקח להם ועדיין המחשה לא תוקן - ודיברתי עם מישהו בשם מורן שהוצג ע"י מי שענתה לטלפון כמנהל שירות לקוחות. אני רק אומר בעדינות רבה, שלתגובה שלו לא הייתי מצפה מ"שירות _לקוחות_", אבל כבר לא היה לי כוח אליהם. אספתי את המחשב ולקחתי אותו לתיקון ב"למיר" בהרצליה. תוך יום אחד חזרו אליי בטלפון ואמרו לי שהמחשב _תקין_ לחלוטין, ואני יכול לאסוף אותו. אפילו לא חייבו אותי על הבדיקה. לכולם אני ממליץ - 1. לבדוק שנותנים לכם אחריות 3 שנים ולא שנה על הלוח. את שאר המסקנות תסיקו לבד.
פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים קנית בזול קיבלת זולזה מדהים כמה אנשים קונים מחשב בזיל הזול עם חלקים ביבוא אפור ואז מתבייכנים על האחריות והשירותמקווה שלמדת את הלקח
פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים כככככןןןןן.....סתם רמאייםאם תשימו לב באתר שלהם אם אתם רוצים תוספת של אחריות אתם צריכים לשלם אחוזים מהמחיר הסופי!אל תקנו מהם ,גם לא עושים הנחה באתי אליהם לפני שנה עם שני מחשבים אחד ב10,000 ואחד 4,000שקל לא הוריד לי! שקל...
פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים למיר בהרצליה נותן יופי של שירותהחלפתי שם כמה פעמים דברים שהתקלקלו ואפילו קיבלתי החזר כספי חלקי על חריגה קלה מהמפרטממליץ מאוד
פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים אני בעקבות הדיונים בפורום לא קונה מאיבורי ומKSP מוצרים שלא מגעים מוכנים ואם אחריות יבואן מחשב שולחני ורכיבים אני לא יקנה מהם אפילו אם המחיר יהיה זול מדפסות \מחשבים נידים תקצבים זה סיפור אחר כי יש אחריות של החברות המיצרות אם קונים מותגים ציוד עיקפי אני אוהב לקנות בבאג יש להם מבחר לא רע בחנות ולא צריך להזמין כל דבר קטן
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים קבל אנטי-תזה לכל מה שאמרת:1: אין מה לעשות חלק מהלוחות מגיעים עם שנה אחריות בלבד וזו אחריותך הבלעדית לבדוק כמה אחריות אתה מקבל.2: בהתחלה אתה כותב שלוח שלך מקולקל ואז בסוף המחשב בסדר גמור, אז מה הבעיה בכלל?ובכלל עכשיו שאני חושב על זה, אם המחשב נתקע בשלב העלת WINDOWS אז כנראה שזה לא בעיה בלוח, מה גם שהייתי מנסה לפרמט+להתקין מחדש מ.הפעלה לפני שאני פונה לחנות (עם או בלי אחריות).בכל אופן, חג שמח ושנה טובה...
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים אני בעקבות הדיונים בפורום לא קונה מאיבורי ומKSP מוצרים שלא מגעים מוכנים ואם אחריות יבואן מחשב שולחני ורכיבים אני לא יקנה מהם אפילו אם המחיר יהיה זול מדפסות \מחשבים נידים תקצבים זה סיפור אחר כי יש אחריות של החברות המיצרות אם קונים מותגים ציוד עיקפי אני אוהב לקנות בבאג יש להם מבחר לא רע בחנות ולא צריך להזמין כל דבר קטן כל הכבוד! אני לעומתך לא התיחסתי למה שקראתי (מפני שאז הסיפורים נשמעו לי מופרחים ופשוט לא האמנתי שהדברים שקראתי יכולים לקרות אז חשבתי שמי שכתב את זה סתם רוצה להשמיץ) ואיך אומרים.. למדתי בדרך הקשה (באייבורי). שלשום קניתי מחשב חדש ואפילו לא הסתכלתי לכיוון של אייבורי. הלכתי ל IQPC חנות מומלצת מאוד בפורום שבעבר (אבל ממש בעבר) היה לי משם מחשב. [טוב נו בעבר=בתקופת ה 486 ]
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים מי בכלל חושב על KSP כאופציה לקניית מחשב? זה ממש לא כך, אולי לקניית אוזניות או קירור יחיד וזהו, לשאר הדברים צריך חנות אמינה.אני קניתי מWELLCOM המון חלקים לי ולחבר שלי, לידידה שלו ושבוע קודם גם לדוד שלי ואף פעם לא רימו אותי, ופעם כשהתקלקל לי חלק פשוט באתי לחנות הבאתי את הלוח האם וישר החליפו לי אותו בלי שום חקירה, ואני הייתי בהלם ציפיתי ללכת ראש בראש אבל זה לא היה כך.
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים פותח הדיון - אתה מתנהג כאילו המצאת את הגלגל זה לא משהו שחברי הפורום לא יודעים :
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים לSILKYיש מצב שקורה בלוחות שהקבלים שלהם מתנפחים... במבט ראשון הלוח נראה תקין עובד והכל טוב ויפה..אבל לאחר עבודה קטנה או עבודה מאומצת המחשב נתקע ולא זז... וזה בגלל קבלים נפוחים...לכן מה שקרה לו זה שהמחשב עלה עד המסך של הווינדוס ואז נתקע ...זה טוב לפחות שאיבחנו את הבעיה מהר וגילו שזה הלוח ... כי לי קרה מצב כזה..ועד שאיבחנתי את התקלה הלא שכיחה הזאת כבר החלפתי את כל הרכיבים שחשבתי שלא תקינים...
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים לפותח האשכול! :אני קניתי בזול באיבורי. בגלל זה שהתעקשתי, האחריות שלי כתוב שיש אחריות לכל הרכיבים 3 שנים. זה אומר 3 שנים על הספק, הלוח וההארדיסק.ויש לי אחריות לכל החיים למעבד ולזיכרון.בנוסף הם שלחו לי עם המחשב את הקופסאות המקוריות של כל החלקים(זה מונע מלקבל חלקים מחודשים).בנוסף, הם רשמו כי אני יכול להסיר מדבקות ומותר לי לעשות כל שינוי במפרט להנאתי מבלי שזה יפגע באחריות.כולם צריכים לדעת שכדאי שירשמו לכם כמה זמן אחריות יש לכל רכיב!!!
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים זה שכתוב שיש לך 3 שנים אחריות לא אומר שב-DDAY תקבל שירות נורמלי ולא ייבשו אותך כמה חודשים וימציאו לך תירוצים שוניםנעה מחשבים נותנים את כל הקופסאות המקוריות של כל הרכיבים גם אם ביקשת וגם אם לא - ככה חנות איכותית צריכה לנהוג.
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים אחרי שדיברתי עם סמנכל איבורי הוא הבטיח שלי שכאשר לא יהיו חלקים תואמים אז אני אקבל משהו יותר טוב. אבל אף פעם לא משהו פחות טוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.