מה יותר כדי ADSL או כבלים? יש חסרונות ויתרונות, נכון? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה יותר כדי ADSL או כבלים? יש חסרונות ויתרונות, נכון?


Some Thing...

Recommended Posts

אני מעוניין להתחבר לאינטרנט מהיר, אבל אני לא יודע לאיזה כדי יותר להתחבר ל ADSL או להכבלים? מה יותר טוב? יש ההבדל בין השניים? חברים שלי אמרו לי שבכבלים ככל שיש יותר אנשים מחוברים אניטנרט איטי יותר, אבל אחרים אמרו שאין מספיק אנשים בכדי שזה יקרה, אז מי מהם צודק??? ועוד משהו, בטוח יש חסרונות ויתרונות בכל העניין הזה, מה הם??

תודה מראש על העזרה...

Some Thing...

נ.ב - עשיתי חיפוש לפני שרשמתי את הנושא הזה, לא מצאתי שום דבר שענה לי על השאלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ADSL או כבלים... שאלת השאלות.....................

אין תשובה חד משמעית בקשר למה יותר טוב. יש כאלה שיגידו ככה, ויש כאלה שיגידו אחרת. לכל אחד יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו.

טענה רווחת נגד הכבלים היא כמו שאמרת, אם יש הרבה משתמשים מחוברים באותו בניין לכבלים, המהירות תרד לכולם. ושוב: כמו שאמרת, בינתיים אין מספיק משתמשים מחוברים שהוכיחו את הטענה הזאת חד-משמעית.

טענה נגד ה-ADSL היא שאם אתה רחוק מידי מהמרכזייה של , לא יוכלו לחבר אותך. אך גם טענה זו לא וודאית, שכן יש אנשים שחיברו אותם אפילו שהם רחוקים יותר מהמרחק שאמרו שהוא הגבול.

עוד מינוס לחברות הכבלים הוא שהם משתמשים בחייגנים שנתבים מעטים עובדים איתם. לא דבר שצריך להפריע למשתמש הביתי הפשוט, אך למי שכן צריך לעבוד עם נתבים תהייה עבודה קצת יותר קשה בלמצוא אחד.

בקשר למהירויות, הן פחות או יותר זהות. כמובן שהעניין תלוי גם בספקיות האינטרנט, ובמקום שבו אתה גר, וכו'. לכן יש גורמים רבים שעשויים להשפיע על המהירויות ואי אפשר להשוות בין שתי התשתיות.

בכלליות, כרגע לא ניתן להצביע על תשתית אחת מבין השתיים ולהגיד "היא יותר טובה". שתיהן פחות או יותר עומדות על אותו מקום כיום.

לפעמים טיפה טוב יותר, לפעמים טיפה טוב פחות.

לדעתי, כדאי לך פשוט ללכת על החבילה שיציעו לך אותה יותר זולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר אבל אני הייתי אצל כמה אנשים שהיה להם כבלים ותמיד בכבלים זה מתחיל להוריד לאט, ולאט לאט עולה, ז"א שמתחיל בוא נגיד 10kb/s

ועד שזה עולה ל 60kb/s לוקח זמן ושמתי לב שזה משפיע על המעבר בין אתרים, היא יותר איטית משום מה וזה אצל כמה מחשבים שראיתי שזה קורה. אבל אני לא יודע אם זה משהו כללי, אולי בגלל מקום המגורים או הISP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...