לרוכבי הדו-גלגלי שביניכם, בואו לחתום על עצומה להורדת תעריף הביטוח! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לרוכבי הדו-גלגלי שביניכם, בואו לחתום על עצומה להורדת תעריף הביטוח!


Born2Kill

Recommended Posts

שלום לכם,

לפני כמעט שנה העלו את תעריף הביטוח ולבטח אופנוע/קטנוע נעשה ייקר משמעותית, אז בואו תעזרו להוריד את תעריף הביטוח שלכל הרוכבים הדו-גלגליים שביניכם (לי אין עדיין קטנוע, אבל יהיה בעזרת השם ;D), וחיינו יהיו יותר קלים, תמלאו פה את הפרטים שלכם כפי שמתבקש:

http://www.fullgaz.co.il/campaign/insurance/

כמו כן, אם יש לכם חברים שיש להם דו-גלגלי תעבירו הלאה את הקישור הזה שיהיה סיכוי יותר טוב להוריד לנו את תעריף הביטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה באמת?

כי במקרה של תאונה בין ואופנוע הרוכב יפגע יותר ולכן גם ישלם יותר. ביטוח חובה מבטח נזקי גוף.

חשבת אולי למה הביטוח כל כך יקר?

זה שיש סיבה לא אומר שאני צריך להיות מרוצה מזה!

אני חותם. (ולא, אני לא באמת מאמין שזה ישנה את תעריף הביטוח)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי במקרה של תאונה בין ואופנוע הרוכב יפגע יותר ולכן גם ישלם יותר. ביטוח חובה מבטח נזקי גוף.

במקרה של תאונה בין ואופנוע, וכמעט תמיד האשמה היא של הרכב, בד"כ אשמה של קטנוע נגמרת במוות,

הביטוח חובה של הרכב משלם על ההוצאות הרפואיות,

ביטוח חובה לקטנוע נועד במקרה והוא פשוט מתעופף על איזה קיר והוא האשם, אם נשאר ממנו משהו בכלל.

לפני יומיים ראיתי באבו-חצירה בבני ברק נהג מונית שפרסה לא בשבילו, אז הוא נסוע ברוורס וזורק 4 מכוניות לנתיב ליד, ונהג קטנוע אחד שאת החרקה מהגלגלים שלו שמעו עד זבוטינסקי, קצת איבד שליטה אבל נשאר על שני גלגלים,

ושלא נדבר על אוטובוסים, קודם עוברים נתיב ואחר כך מסתכלים,

בתחנה ראשונה הוא זרק 6 רכבים לנתיב ליד, בתחנה שנייה הוא גרם לי לעצירת חירום + זריקה של 4 הילוכים כלפי מטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה של תאונה בין ואופנוע, וכמעט תמיד האשמה היא של הרכב, בד"כ אשמה של קטנוע נגמרת במוות,

הביטוח חובה של הרכב משלם על ההוצאות הרפואיות,

ביטוח חובה לקטנוע נועד במקרה והוא פשוט מתעופף על איזה קיר והוא האשם, אם נשאר ממנו משהו בכלל.

לפני יומיים ראיתי באבו-חצירה בבני ברק נהג מונית שפרסה לא בשבילו, אז הוא נסוע ברוורס וזורק 4 מכוניות לנתיב ליד, ונהג קטנוע אחד שאת החרקה מהגלגלים שלו שמעו עד זבוטינסקי, קצת איבד שליטה אבל נשאר על שני גלגלים,

ושלא נדבר על אוטובוסים, קודם עוברים נתיב ואחר כך מסתכלים,

בתחנה ראשונה הוא זרק 6 רכבים לנתיב ליד, בתחנה שנייה הוא גרם לי לעצירת חירום + זריקה של 4 הילוכים כלפי מטה.

שלא נדע מצרות :-\.

צריך לזהות איכשהו נהגים כאלה ולא להיכנס ל"מלכודת".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבת אולי למה הביטוח כל כך יקר?

הסיבה קצת יותר מסובכת ממה שאמרו פה. מנתונים שפרסמו (המשטרה לפחות) התברר לרוב האשמה היא ברכב ולא בדו"ג. פה יש מערכת פנימית של חברות הביטוח שאמורה לעבוד ככה, התובע מקבל את מה שמגיע לו מהחברה שלו והוא לא קשור יותר. החברה ששילמה אמורה לקחת את הכסף מהחברה של בעל הרכב האשם בתאונה. נשמע הגיוני לא?

זהו, שלא.

החברה היחידה שבה מבטחים אופנועים היא ה"פול" ניתן לקנות דרך כל החברות אבל הביטוח הוא של ה"פול"

ותשאל, "למה החברה הזו רוצה להפסיד כסף?"

זה פשוט. הבעלים של הפול הם כל חברות הביטוח בארץ. אחוז ההחזקה בחברה הוא לפי האחוז של החברה בשוק הכללי. (אם הראל מחזיקה ב 20% מהמבוטחים מכלל השוק אז יש לה 20% בפול למשל)

וכל אחד לפי האחוז מכסה על המינוס של החברה. עכשיו מה שקרה זה שהם הבינו שאפשר לשכנע את הממשלה להעלות תעריפים אם החברה תציג הפסד גדול.

מזה יוצא המצב הזה. נניח צריך לתבוע חברה מסויימת על סכום של 500 מליון שקל (כל התאונות של השנה) אם היו תובעים אז הכסף היה נכנס ולא היה קורה כלום. השיטה היתה ממשיכה לעבוד. במקום זה לא תובעים. החברה מציגה הפסדים מטורפים ואז החברה שהיתה אמוה לתת 500 נותנת 500 כי זה בערך החלק שלה בשוק. אבל עכשיו אפשר לשכע את הממשלה להעלות תעריפים. ככה בדיוק זה עבד ועובד. החברה לוקחת הרבה יותר כסף מהלקוחות ואז שנה הבאה היא צריכה לכסות רק 100 מליון נניח וזה אומר שהם הרויחו 400 מליון רק בעזרת מניפולציה קטנה של מספרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...