פורסם 2007 באוגוסט 3018 שנים קניתי רמקולים בבאג ,ובסוף התאכזבתי מהם והחזרתי אותם כעבור יומיים ודרשתי את הכספי בחזרה?עכשיו לחנות יש שלט שמגדיר את מדיניות החזרת המוצרים שלהם ושם כתוב שהם נותנים רק זיכוי.עכשיו השאלה שלי היא ,האם לפי החוק,אני יכול לדרוש מהם החזר כספי בחזרה ?* הרמקולים כבר החוזרו אליהם והמוכר קיבל אותם, אבל לא לקחתי ממנו זיכוי ,אלא קבלה שהוא חתם עליה שהמוצר הוחזר.
פורסם 2007 באוגוסט 3018 שנים עכשיו לחנות יש שלט שמגדיר את מדיניות החזרת המוצרים שלהם ושם כתוב שהם נותנים רק זיכוי.עכשיו השאלה שלי היא ,האם לפי החוק,אני יכול לדרוש מהם החזר כספי בחזרה ?לא.
פורסם 2007 באוגוסט 3018 שנים בכל הנוגע להחזרת מוצרים, החוק קובע-החנות מחויבת להחזיר את כספו של הלקוח כל עוד המוצר מוחזר תוך 14 ימי עסקים או פחות, באריזה המקורית, כאשר לא נעשה בו שימוש.כמובן שהשתמשת ברמקולים (שכן, התאכזבת מהם), ולכן הם אפילו לא מחויבים לתת לך זיכוי של החנות.
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים בכל הנוגע להחזרת מוצרים, החוק קובע-החנות מחויבת להחזיר את כספו של הלקוח כל עוד המוצר מוחזר תוך 14 ימי עסקים או פחות, באריזה המקורית, כאשר לא נעשה בו שימוש.כמובן שהשתמשת ברמקולים (שכן, התאכזבת מהם), ולכן הם אפילו לא מחויבים לתת לך זיכוי של החנות.החוק קובע שניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים רק אם מדובר בעיסקת מכר מרחוק (אינטרנט,טלפון וכו').
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים החוק קובע שניתן להחזיר מוצר לבטל עסקה תוך 14 ימים רק אם מדובר בעיסקת מכר מרחוק (אינטרנט,טלפון וכו').
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים צריך שיהיה שלט לגבי מדיניות ההחזריםוזכותם לתת זיכוי או לקבוע שאם פתחת את מוצר אין החזריםאין שום חובה לתת מזומן
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים יש שלט.בכל מקרה, בגלל שפתחת אותו, המוכר לא היה חייב בכלל לקבל את מוצר בחזרה.
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים מה שהתכוונתי להגיד, נעשה בו שימוש, זאת הבעיה.תסתכל על החוק... (זה לפחות איך שאני זוכר אותו)חוץ מזה שיש שלט של מדיניות החזרת מוצרים בבאג.
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים מחבר יש שלט.בכל מקרה, בגלל שפתחת אותו, המוכר לא היה חייב בכלל לקבל את מוצר בחזרה.אני מציע שתקרא עוד פעם את מה שכתבתי בראש התר"ד,כתבתי שהמוכר כבר קיבל את הרמקולים וחתם לי על קבלה שהוא קיבל אותם בתאריך x.אז להחזיר לי זיכוי הם חייבים.נאמר לי גם שאם הייתי מחזיר באותו יום אז הם היו מחזירים לי מזומן,אבל באותו יום לא יכולתי להחזיר כי קניתי אותם בערב כשעה לפני שהחנות נסגרה.וזה לא רשום בשום חוק ובשום מדיניות של החנות שאני זכאי לקבל את כספי רק אם הייתי מחזיר באותו יום,זאת אומרת שהם שיקרו.אחרי זה אמרו לי,אנחנו לא יכולים לקבל את הרמקולים ,כי האריזה נפתחה ואנחנו לא נוכל למכור אותם,אמרתי להם כבר קיבלתם אותם ,אתם יכולים לקפוץ עד מחר.
פורסם 2007 באוגוסט 3118 שנים נכון כי זאת המדיניות.יש שלט ירוק כזה עם כל החוקים של באג. בכל סניף ליד הקופה.אני לא אומר שאני מסכים לחוקים האלה בשום אופן, אבל זו המדיניות שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.