פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים הבטחתי וקיימתי(רק להקטנה כרגע):(כרגע זה עובד מאוווד לאט בגלל הפונקציה שמחשבת את האנרגיה של כל פיקסל. אם למישהו יש כוח לייעל אותה, או בכלל לשנות אותה, שירשום, ואני אשלח לו את הקוד הנוכחי).ועכשיו תסלחו לי, אני יכול לישון(מאתמול זה כבר הורג אותי).[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים זה לא ממש מדויק.אם תשים לב יש חלקים בתמונה המוקטנת שלו שהם יותר צרים מאשר במקורית.לדוגמא, השמיים[מקדימה], האנשים שמולו.
פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים עכשיו זה נראה פחות כמו CROP.את כל המשחקים האלה צריך לעשות עם הפונקציה שמחשבת את האנרגיה של הפיקסל. אני צריך לשבת על זה כדי למצוא אוליפונקציה טובה יותר ממה שרשום במסמך שלהם. אולי אני אהפוך את זה לHPF וזהו.[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים זה מה שנתן את התוצאה האחרונה.ד.א. איך זה? חתך קצת את הMINIMAP בגלל הלומה. אני צריך לחשוב על דרך לתת דגש גם לכרומה. בכל מקרה, למישהו יש פילטר מורפולוגי טוב שבנה? אולי אני אשתמש בזה כדי להדגיש את הקצוות של האובייקטים.[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים נראה לי שפשוט לקחת תמונה מאוד קשה.אם הבנתי נכון איך זה עובד, צריכים להיות מסלולים אנכיים (במקרה של הצרה של התמונה) אבל לווא דווקא ישרים, שביניהם אין מידע חשוב.כיון של בתחתית התמונה יש הרבה מאוד מידע, המקום היחיד שאפשר לחתוך הוא בין יד שמאל לסכין, מה שמשאיר לך מעט מאוד מקום למשחקים.בכלל, לא נראה לי שהשיטה הזו מתמודדת טוב עם קוים אלכסוניים ארוכים.למה שלא תנסה את זה על תמונה קצת יותר פשוטה?
פורסם 2007 בספטמבר 518 שנים נראה לי שפשוט לקחת תמונה מאוד קשה. אם הבנתי נכון איך זה עובד, צריכים להיות מסלולים אנכיים (במקרה של הצרה של התמונה) אבל לווא דווקא ישרים, שביניהם אין מידע חשוב. כיון של בתחתית התמונה יש הרבה מאוד מידע, המקום היחיד שאפשר לחתוך הוא בין יד שמאל לסכין, מה שמשאיר לך מעט מאוד מקום למשחקים. בכלל, לא נראה לי שהשיטה הזו מתמודדת טוב עם קוים אלכסוניים ארוכים. למה שלא תנסה את זה על תמונה קצת יותר פשוטה? מה זה משנה? אז מה תעשה? תפתח תוכנה ותגיד "תעבדו איתה רק בתנאים כאלו ואחרים" אז מה הפואנטה?
פורסם 2007 בספטמבר 618 שנים מה זה משנה? אז מה תעשה? תפתח תוכנה ותגיד "תעבדו איתה רק בתנאים כאלו ואחרים" אז מה הפואנטה? בטח שזה משנה. אף אחד לא הבטיח כאן כלי אוניברסלי שיכול לטפל בצורה מוצלחת ב- 100% מהתמונות, אחרי הכל - יש כאן דחיסת תמונה. אם בתמונה יש הרבה פרטים חשובים, הגיוני שיהיה קשה לכווץ אותה. חוץ מזה, אני מקווה שברור לך שבסרטון ההדגמה מה שראית היה התוצאות הכי טובות שלהם, ולא המקרים הקיצוניים.
פורסם 2007 בספטמבר 618 שנים הם אפילו אומרים את זה ונותנים דוגמאות דיי מזעזעות במאמר שהאיש כתב.ד.א. התמונה האחרונה נוצרה ע"י פונקציית אנרגיה של BPFפשוט שנוצר ע"י חיסור 2 moving avg.
פורסם 2007 בספטמבר 618 שנים זה כנראה שייך כבר לפוטושופ, לא ברור על פי הידיעה אם הרעיון בא מפוטושופ, אז בכל מקרה כנראה שתראו את זה בקרוב מאד (לא קראתי את הכל)http://news.com.com/8301-13580_3-9768707-39.html
פורסם 2007 בספטמבר 618 שנים מה שכתוב בידיעה זה שאדובי שכרה את אחד המפתחים של השיטה (מפתח בשם שי אבידן), יחד עם עוד כשרונות בתחום.
פורסם 2007 בספטמבר 718 שנים הרבה פעמים כשעובדים על מקרים פרטיים (בסיפור שלנו - תמונות "פשוטות"), מגלים הרבה בדרך ובסוף מכסים את המקרה הכללי.אין סיבה להימנע מתמונות פשוטות בתור התחלה, זה יכול מאוד להקל את תהליך הפיתוח של האלגוריתם. ברי בסופו של דבר, ברגע שכיסינו את כל המקרים הפרטיים - כיסינו את המקרה הכללי.התעסקות אובססיבית עם המקרה הכללי בלבד, על-מנת לשמור על "טוהר" האלגוריתם ותוקפו האוניברסלי דווקא עשויים לחסום את המפתח מלראות שיטות חדשות לטיפול במקרים פרטיים.החיים זה לא שחור ולבן, בטח שלא בתמונות :-)
פורסם 2007 בספטמבר 718 שנים אחד הדברים שהרשים אותי באלגוריתם הוא הפשטות מצד אחד, והפרמטריות מצד שני.האלגוריתם הבסיסי עצמו פשוט, ואת הפרמטר העיקרי (מפת האנרגיה) ניתן להפיק בכל שיטה שרוצים.הרבה אלגוריתמים כאלה מתגלים כטובים וכשימושיים במיוחד.unsigned integer:אני מציע שתנסה להשתמש באופרטור Moravec כפונקצית האנרגיה (חפש Moravec Corner Detection)הוא אופרטור פשוט למימוש יחסית, מהיר במידה סבירה, ונותן לכל פיקסל את מידת היחוסיות (או שוני) של האזור שלו לסביבה הקרובה. משתמשים בו לדוגמא לזיהוי פינות בתמונות, לדוגמא, ולזיהוי אזורים "מעניינים".מן הסתם כדי להעלים פיקסלים באזורים בעלי דמיון עצמי גבוה (כלומר לתת להם אנרגיה נמוכה).תנסה, תראה לנו איך יוצא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.