פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים אני באמת אוהב את החנות אני ממש לא אומר שהם הכי זולים...אני רק חושב שיש להם שירות נהדר.. חוץ מזה..מה לא בסדר פה? אמרתי שאני ממליץ להתקשר ולבחון את השירות שלהם...היתי מאוד אוביקטיבי ולא אמרתי שום דבר רע על חנויות אחרות ולא שיבחתי את TMS...רק המלצתי להעמיד אותם במבחן המציאות ולראות.
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים אני חייב לחלוק. לאורן הורכב מחשב בחנות הזאת, ועשו לו טעות קריטית של חובבים בסידור המאווררים. הסירקולציה הייתה הפוכה, והטמפ' זינקה.איני יודע אם מדובר בעניין מגמתי או לא, אך זוהי בהחלט לא טעות הנגרמת ע"י חוסר תשומת לב, אלא מבוססת על משהו עקרוני בהרבה.את TMS איני מכיר, ולגבי SkyPC המצב סביר ולא יותר - השירות שם בינוני, והרמה המקצועית לא רעה, אבל לא בשמיים.גיא, אני לא חושב שאפשר להסיק על כל החנות ממארז אחד שלא הורכב כמו שצריך - הדברים האלה קורים גם לבקיאים ולמנוסים ביותר, והם יוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל. מהיכרותי עם החנות הזאת, מקצועיות היא דווקא עיקרון מנחה אצלם, ואני בטוח שהם ישמחו לשמוע על טעות כזו או אחרת במוצר שיצא תחת ידיהם.תבדוק אותי.בכל מקרה, גם אם ניקח את הטעות הזאת בחשבון - עדיין מדובר בחנות מעולה לטעמי מכל בחינה. השירות והאכפתיות שלהם זה לא משהו שקונים בכסף, זה מושרש.
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים לי יש נסיון עם SKYPC ואני חייב לציין לטובה את רמת השירות שלהם.כל מייל וכל טלפון נענו במקום, בזמן ובצורה מספקת. ביצעתי אצלם הזמנהכאשר כל הרכיבים מלבד המארז הגיעו תוך 3 ימים.בלי קשר לחנות בכלל, לקחתי החלטה ספונטנית למדי לעזוב את הארץ לכחצי שנהלטובת דרום אמריקה ושות'. לאור זאת לא מצאתי צורך בקנייה עכשווית של מחשב חדש.לאחר שבוע מיום ההזמנה התקשרתי לחנות בבקשה לבטל את ההזמנה - היה זה יום שישישוודאי עמוס בלקוחות בדיוק כמו היום השישי בו ביצעתי את ההזמנה שלי מול איש המכירות.הייתי מוכן כבר לשמוע טענות שיגרמו לי להתווכח על לא יודע מה. להפתעתי הרבה,בלי ויכוחים ובלי טענות, איש המכירות קיבל את בקשתי ללא כל התנגדות וביטל את ההזמנה.התקשתי להאמין לרגע שני חי בישראל. מי יתן וירבו עסקים ואנשים כאלו.אני בהחלט אחזור לקנות אצלם שוב ברגע שאנחת בארץ עם איזה 30GB של צילומים.ממליץ על SKYPC בהיבט השירות ללקוח ברמה האישית (לא יכול להעיד על שירות ברמה הטכנית שכן לא קניתי בנתיים)
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים לפותח התרד רוב החנויות שהוזכרו אכן מצוינים.לשאלתך יש לי נסיון רק ב2 מהשלושה שציינת.IQPC שירות עדיב ומקצועי ומחירים זולים לרוב החומרה .בTMS הזמנתי רק דרך הרשת והדבר היחיד שאוכל לציין זה את מהירות המשלוח (דרך הדואר).לקניית מחשב אני ממליץ על החנות הכי קרובה לבית מבין האמינות.אם אין אז הייתי קונה ב IQPC בתנאי שיוצא זול יותר.(לרוב יצא לי יותר זול שם).
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים אני מבין שאתה מאוד מרוצה ואוהב את החנות, אבל... זה כבר מתחיל להראות חשוד. 8) BTW המחירים של TMS לא הכי זולים. o'really : אתה לא לבד, ממש לא לבד
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים מחבר תודה רבה חבר'ה!! אם החנות שאני אקנה בה תתן לי חצי מהיחס שקיבלתי פה ממכם אני אהיה מבסוט.... נראה לי שאני אקח את העצה של sashaefi מכיוון שאני גר בדרום אז נראה לי שאני אלך על IQPC, הם הכי קרובים אליי למקרה ו.....
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים לא יודע איזה מפרט אתה קונה, רק תוודא שמרכיבים לך את הקירור של המעבד ככה שישתלב בתוך הסירקולציה של המארז, הם עשו טעות קטנה עם הפריזר שלי, והייתי צריך להפוך אותו בעצמי.
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים לפותח הדיון, ראיתי שהוא קונה ב-IQPC, וגיליתי לאחרונה איזה בעיה עם ההרכבה שם: חיברו את הפריזר הפוך, לא חיברו את ספק הכוח ללוח ככה שהלוח יוכל לקרוא את מהירות הסיבוב, חיברו את המאוורר האחורי של המערכת לחיבור שאמור להיות למאוורר של הגשר הצפוני וכו' וכו'...
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים בפעם האחרונה שרכשתי שם מחשב לא הייתה שום בעיה עם ההרכבה - מקווה שזה היה מקרה חד פעמי.בכל מקרה, לילה טוב.
פורסם 2007 באוגוסט 2018 שנים אביעד - הטעויות שהם עשו אינן בגדר 'טעות אנוש' של חוסר תשומת לב. אלה נראות טעויות של חוסר הבנה בסיסית כיצד סירקולציה צריכה להתבצע, ועוד מספר גורמים נוספים.אכן אי אפשר להסיק ממקרה אחד על הכלל, וייתכן ומדובר במקרה חד פעמי ותו לא, אך ראיתי לנכון לציין זאת.
פורסם 2007 באוגוסט 2018 שנים גיא, האמת היא שעכשיו כשהפריזר מורכב כמו שצריך, שמתי לב שהכבל שמספק לו חשמל וקורא את מהירות הסיבוב מספיק רק בקושי להגיע לחיבור של הלוח אם, יתכן והטכנאי לקח את זה בחשבון, וחיבר הפוך בשביל שיהיה מספיק כבל, עכשיו כשהפריזר מורכב נכון, יש מספיק כבל בשבילו, אבל רק בקושי.
פורסם 2007 באוגוסט 2218 שנים בסקיי לא קניתי אף פעם. ב IQPC הזמנתי מחשב לא מזמן לקרובי משפחה, שירות מצוין. הם שכחו לשלוח את סט המקלדת+עכבר עם השליח כשהמחשב הגיע, אז השליח הגיע אליהם הביתה בערב יום שישי כדי לא לגרום להם לחכות עד יום ראשון. TMS: השירות הטוב ביותר שנתקלתי בו עד היום מחנות מחשבים. במהלך הפרויקט שלי קניתי ממספר חנויות, TMS היו נחמדים מאוד גם בטלפון, וגם כשהגעתי אליהם לחנות לבדוק מוצר מסוים. ממליץ בחום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.