איך בונים מנוע חיפוש בfirefox? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך בונים מנוע חיפוש בfirefox?


Jules Winnfield

Recommended Posts

עריכה:

באקספלורר פשוט מריצים במנוע החיפוש הרצוי את המליה TEST ואז מעתיקים את הכתובת, נותנים שם למנו חיפוש ומוסיפים, בפיירפוקס יש מלא מדריכים וסיבוכים, יש איזה "דרך קיצור" כדי לפתוח מנוע חיפוש בלי לקרוא את כל המדריכים האלה?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הכוונה?

למעלה בצד שמאל יש מנוע חיפוש(בדפדפן של פיירפוקס)- אז איך אני יכול לעשות מנוע חיפוש משלי, מנוע חיפוש שלא מופיעה ברשימה של התוספות.

לדוגמא: שיהייה לי בנוסף אפשרות לעשות חיפוש בTL או דונקי

עריכה:

http://www.speedyshare.com/886642567.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה לוחץ על הלחצן שבוחק את מנוע החיפוש יש לך customize. תלחץ על זה, ואחר כך על get more search engines. תבדוק שם אם מופיע מה שאתה צריך.

חח אני מבין שלא הסברתי את עצמי נכון, כל מה שכתבת פה אני יודע והוספתי כמה מנועי חיפוש כמו IMBD וויקיפדיה, מה שאני מתכוון זה שאני רוצה מנועי חיפוש שלא מופיעים ברשימה הזאת, כלומר ליצור מנוע חיפוש משלי.

אם עדיין לא הבנת למה אני מתכוון תיכנס לExplorer ואיפה שבוחרים מנוע חיפוש תלחץ "find more providers" ותראה שם איפה שמוסיפים מננעי חיפוש במסגרת צהובה כתוב "Create Your Own" - זה מה שאני מחפש בפיירפוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שאתה יכול לעשות מנוע חיפוש ל-TL כי בשביל לחפש באתר צריך להיות מחובר, לא יודע אם אפשר לשלב עוגיות בחיפוש הזה (לא ניסיתי).

אפשרי, עשיתי את זה באקסלורר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...