מה אני צריך להגדיר בMSN??? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אני צריך להגדיר בMSN???


stas12

Recommended Posts

יש לי ראוטר. כרגע אני לא יכול לערוך שיחות קול... מה אני צריך להגדיר ואיזה PORT לפתוח כדי שיהיה אפשר לעשות שיחות קול ווידאו???

וגם איזה PORT אני פותח כדי שיהיה אפשר לעשות FTP במחשב שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל FTP צריך לפתוח פורט 21 בראוטר.

בקשר למסנג'ר, אני לא בטוח, אבל נראה לי שהפורט שצריך לפתוח בראוטר הוא 1863.

נ.ב.- הכותרת שלך קצת מטעה. השאלות לא על מה צריך להגדיר במסנג'ר, אלא מה צריך להגדיר בראוטר בשביל להפעיל שיחות קול במסנג'ר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היציאות שדרושות ל MSN Messenger בכדי לעבוד דרך חומת-אש הם:

UDP ports 5004 65535

File Transfer: 6891 through 6900

Application and Whiteboard Sharing: 1503

Remote Assistance: 3389

ומאחר ואתה פותח את היציאות האלו זה יאפשר לכל מחשב שמחובר באותה מאחורי החומת אש להשתמש ביציאות ולכן אין צורך להגדיר לכל מחשב בנפרד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפעולה של היא לפתוח פורט מסויים וגם להעביר אותו לכתובת מסויימת ברשת הפנימית! זה התפקיד של . לנתב פורטים מבחוץ לרשת הפנימית, ולא רק לפתוח פורטים.

אני לא מכיר את הנתב שלו, אבל יש נתבים שכשאר פותחים פורט, חייבים להגדיר גם לאיזה כתובת ברשת הפנימית להעביר את אותו הפורט. במקרה כזה צריך להחליף כל פעם את המחשב שאליו מנותב הפורט.

אם אפשר בראוטר שלו פשוט לפתוח פורט מבלי להגדיר כתובת שאליה הוא ינותב, אפשר פשוט לפתוח את הפורט ולא צריך להגדיר כל פעם למחשב אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שהפורטים האלה מוגדרים כפתוחים לכולם by default. הראוטר פשוט רואה מאיזה כתובת מגיעה הבקשה לפתוח את הפורט הזה, ופותח אותו על המקום, עם הכתובת הפנימית והחיצונית הרצוייה, והפורט הרצוי. הבעייה מתחילה כשמנסים לגשת מבחוץ לרשת הפנימית, ואין בקשה מבפנים לפתיחת הפורט. במקרה כזה, צריך לפתוח את הפורט ידנית למחשב המתאים.

ככה לדעתי הראוטר שלי עובד בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יעזור כמה פורטים תפתחו מהראוטר, צריך שהוא יהיה תומך UPNP וכך המסנג'ר יגיד לו לפתוח אותם בעצמו, ללא UPNP כל אפשרויות שליחת הקבצים מהמסנג'ר אל מחשב אחר לא יעבדו כמו כן גם שיחות הכל וכל מה שדורש חיבור ישיר (Direct To Client)

דוגמא לראוטר תומך UPNP-Alcatel 510

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...